Als ze geen rijbewijs of auto heeft dan is de kans dat ze niet zelfstandig naar een supermarkt in de VS kan vrij groot.quote:Op maandag 18 september 2023 12:54 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Iets met creditcard problemen ofzo en de winkel te ver weg. Die mensen vertellen alleen maar onzin.
🙃
Wowww, ik wist heul niet dat jij zo ver weg hebt gewoond! Ben je van origine Amerikaans?quote:Op maandag 18 september 2023 13:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze geen rijbewijs of auto heeft dan is de kans dat ze niet zelfstandig naar een supermarkt in de VS kan vrij groot.
Alleen toen ik Center City Philadelphia woonde had ik een supermarktje om de hoek, een 7/11 met wat primaire boodschappen tegen de hoofdprijs.
Toen ik in Villanova (PA) en Palm Beach Gardens (FL) woonde was boodschappen doen zonder auto geen optie.
Dus beetje kort door de bocht om te stellen dat die mensen "alleen maar onzin vertellen".
Als ze alleen maar onzin vertellen, waarom volg je ze dan? Oprechte vraag.quote:Op maandag 18 september 2023 12:54 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Iets met creditcard problemen ofzo en de winkel te ver weg. Die mensen vertellen alleen maar onzin.
🙃
Ik volg ze al een tijd niet meer. Kijk een heel enkele keer nav wat er geschreven wordt. En dan zie je weer iets wat verbaasd.quote:Op maandag 18 september 2023 14:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als ze alleen maar onzin vertellen, waarom volg je ze dan? Oprechte vraag.
Dat die mensen een huis kopen? Moeten ze helemaal zelf weten. En of ze al dan niet een ander huis verkocht hebben. Is totaal niet relevant.quote:Op maandag 18 september 2023 15:50 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Ik volg ze al een tijd niet meer. Kijk een heel enkele keer nav wat er geschreven wordt. En dan zie je weer iets wat verbaasd.
Nope, gewoon Nederlands.quote:Op maandag 18 september 2023 14:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wowww, ik wist heul niet dat jij zo ver weg hebt gewoond! Ben je van origine Amerikaans?
Het heeft er in ieder geval voor gezorgd dat het totaal niet meer leuk is om te lezen/reageren in dit topic.quote:Op maandag 18 september 2023 18:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Er is al een paar keer aangegeven dat we hier geen trek hebben in een hetze tegen de familie Nagelkerke. Nu niet, nooit niet. En dat ongezonde eten is al tot in den treure op viva besproken, dus ik snap niet waarom dat hier weer ter sprake moet worden gebracht.
Gewoon lekker blijven reageren tochquote:Op maandag 18 september 2023 18:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het heeft er in ieder geval voor gezorgd dat het totaal niet meer leuk is om te lezen/reageren in dit topic.
Oprechte vraag hoor: waarom lees je op Viva als je je er zo aan stoort wat men daar schrijft?quote:Op maandag 18 september 2023 18:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Er is al een paar keer aangegeven dat we hier geen trek hebben in een hetze tegen de familie Nagelkerke. Nu niet, nooit niet. En dat ongezonde eten is al tot in den treure op viva besproken, dus ik snap niet waarom dat hier weer ter sprake moet worden gebracht.
Misschien interpreteer de posting verkeerd. Maar maretak deed hier gewoon een poging om een hetze te ontketenen. Of in ieder geval een poging om om dezelfde voet verder te gaan als wat gewend was aldaar.quote:Op maandag 18 september 2023 18:20 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Oprechte vraag hoor: waarom lees je op Viva als je je er zo aan stoort wat men daar schrijft?
Ik heb hier juist vrijwel geen hetze tegen de familie kunnen ontdekken, dus vind het wel bijzonder dat er zo fel gereageerd wordt.
Ha, ik wist dat die vraag zou komen. Ik lees daar mee ja. Eens in de zoveel tijd (paar maanden denk ik?) lees ik eens mee en elke keer is de familie N onderwerp van gesprek. Overigens al een tijd niet meer geweest, het wordt weer eens tijdquote:Op maandag 18 september 2023 18:20 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Oprechte vraag hoor: waarom lees je op Viva als je je er zo aan stoort wat men daar schrijft?
Ik heb hier juist vrijwel geen hetze tegen de familie kunnen ontdekken, dus vind het wel bijzonder dat er zo fel gereageerd wordt.
Ik moet ook gewoon mijn grote mond houden, maar het zit me blijkbaar hoogquote:Op maandag 18 september 2023 18:52 schreef Leandra het volgende:
Ehm, de Vivaposters kunnen toch gewoon op het Vivaforum over de familie Nagelkerke blijven zeuren?
Dat is hier niet nodig.
Gelukkig zit er even tussen nu en het volgende seizoen, kunnen we allemaal even ademen tussendoorquote:Op maandag 18 september 2023 19:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik moet ook gewoon mijn grote mond houden, maar het zit me blijkbaar hoog![]()
Ik hou gewoon mijn mond, is voor iedereen beter. En ik hoop dat we dit topic weer gezellig kunnen maken, met iedereen.
Ik vind jou juist een van de meest realistische die hier reageerde. Maar ik ben zelf nooit op dat forum geweest, een keer iets gelezen doordat ik wat via Google had opgezocht en dat was jaren geleden al niet zo leuk daar, dus geen behoefte er aan gehad. Wat ik wel had hier was ineens datzelfde gevoel en toen iemand over VIVA begon, dacht ik ja, daar lijkt het op. Geen forum is volgens mij zoals die. Blijf gewoon lekker, reageer waar je op wilt reageren, voel je niet persoonlijk aangevallen omdat sommige niet kunnen stoppen met bepaald gedrag. Dus bij deze, wie zie jij graag terug in volgend seizoen? (Qua families?)quote:Op maandag 18 september 2023 21:06 schreef Brokkel het volgende:
Mijn plasje: ik vind dat er een hetze ontketend wordt door steeds te benoemen dat mensen maar terug moeten naar Viva. Belemmert mij in het lezen en posten, ondanks dat ik een grote EHV-fan ben. (en geen anti-fan van Sofie).
Voordat ik reageer moet ik eerst lezen dat we niet elkaar mogen aanvallen op meningen en dat we het gezellig moeten houden. Dus dit is voorlopig ook mijn laatste posting hier, omdat ik echt baal van die anti-Vivapostings. En voor jullie: ik ga niet terug naar Viva en niet alle oud-Vivaleden zijn hetzelfde.
Allereerst, helemaal niemand moet terug naar Viva.quote:Op maandag 18 september 2023 21:06 schreef Brokkel het volgende:
Mijn plasje: ik vind dat er een hetze ontketend wordt door steeds te benoemen dat mensen maar terug moeten naar Viva. Belemmert mij in het lezen en posten, ondanks dat ik een grote EHV-fan ben. (en geen anti-fan van Sofie).
Voordat ik reageer moet ik eerst lezen dat we niet elkaar mogen aanvallen op meningen en dat we het gezellig moeten houden. Dus dit is voorlopig ook mijn laatste posting hier, omdat ik echt baal van die anti-Vivapostings. En voor jullie: ik ga niet terug naar Viva en niet alle oud-Vivaleden zijn hetzelfde.
Merel had erg last van haar maag en darmen. In de States zitten er veel meer hogere dosering van bv E- nummers in het eten. Dat blijkt het probleem te zijn. Merel woonde op de campus en kreeg daar eten en nu is ze buiten de campus gaan wonen en kan ze zelf koken. Haar ouders bestellen nu voor haar boodschappen bij Walmart.. een winkelketen in de States en laten dat bij haar bezorgen. Ze heeft nu nergens meer last van.quote:Op zondag 17 september 2023 23:26 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Volgens Ma Nagelkerke had ze vorig jaar last van haar maag van het ongezonde Amerikaanse eten, daarom stuurden ze telkens een pakket eten naar merel. Met gezonde saté saus, snoep, blikken soep en weet ik wat. Vooral heel veel “gezond” voedsel.
Is het al bekend wanneer dat op tv komt?quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Overigens verwacht ik, Fok! kennende in ieder geval, dat er straks voor het programma van de families Jelies en Kraan en eigen topic geopend zal worden.
Geen idee. Najaar ergens?quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is het al bekend wanneer dat op tv komt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |