abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_210590066
De kleindochter van de Buddenbrucks is jarig. Thaila plaatst een rijtje foto´s met een hartje op haar gezicht. Haar moeder wil haar niet meer in beeld, heel begrijpelijk. Maar waarom dan toch foto´s plaatsen? Plaats een felicitatie en that´s it.
  Spellchecker zondag 10 september 2023 @ 12:43:52 #177
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210590146
quote:
6s.gif Op zondag 10 september 2023 12:36 schreef Roselyn het volgende:
De kleindochter van de Buddenbrucks is jarig. Thaila plaatst een rijtje foto´s met een hartje op haar gezicht. Haar moeder wil haar niet meer in beeld, heel begrijpelijk. Maar waarom dan toch foto´s plaatsen? Plaats een felicitatie en that´s it.
Ja, leuk dat papa en mama met zo'n programma mee willen doen/bn-ers willen worden.

Maar hou rekening met de wensen van je (klein-)kinderen.
  zondag 10 september 2023 @ 15:36:56 #178
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_210591875
Die Deijs heb ik nog wel een tijdje gevolgd via viva/zijn geheime Facebook fanclubgroep (gerund door hemzelf). En dan dronk hij weer eens teveel en dan gooide hij een zooi leden van de groep af, omdat die informatie zouden lekken. Hij gooide altijd de verkeerde eraf :')
Posts gingen eigenlijk alleen maar over de jongste zoon die down heeft en die bullshit dat zij eigenlijk het succes zijn geweest dat het programma groot heeft gemaakt.
En je kon ook 'winnen' dat Marcel dan koffie kwam drinken bij de winnaar thuis :X

Dus ja, een 'hoe is het nu met' zou interessant zijn.
pi_210592169
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2023 15:36 schreef Ceviche het volgende:
Die Deijs heb ik nog wel een tijdje gevolgd via viva/zijn geheime Facebook fanclubgroep (gerund door hemzelf). En dan dronk hij weer eens teveel en dan gooide hij een zooi leden van de groep af, omdat die informatie zouden lekken. Hij gooide altijd de verkeerde eraf :')
Posts gingen eigenlijk alleen maar over de jongste zoon die down heeft en die bullshit dat zij eigenlijk het succes zijn geweest dat het programma groot heeft gemaakt.
En je kon ook 'winnen' dat Marcel dan koffie kwam drinken bij de winnaar thuis :X

Dat het zo ver ging wist ik niet.
pi_210592221
quote:

Dat heb je wel meer met reality series, die mensen slaan door en zien zichzelf als het succes (is ook meer dan eens gebeurt bij deelnemen van Real Housewives-series). Die mensen die zien zichzelf als het succes, haast eigenaar van, de serie
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_210592437
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2023 16:10 schreef TomDooley het volgende:

[..]
Dat het zo ver ging wist ik niet.
Hij post nu af en toe ook foto's van andere (klein)kinderen die op bezoek zijn. Maar vaag allemaal.
En hij is ziek,wordt behandeld, het gaat de goede kant op.
  zondag 10 september 2023 @ 16:55:06 #182
346653 Ceviche
pi_210592607
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2023 16:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat heb je wel meer met reality series, die mensen slaan door en zien zichzelf als het succes (is ook meer dan eens gebeurt bij deelnemen van Real Housewives-series). Die mensen die zien zichzelf als het succes, haast eigenaar van, de serie
Ja, die laatste zin geeft het wel goed weer. Apart wel.
Dat die Johan (Jelies, neem ik aan) dat ook zo ziet verbaast me wel, want zij kwamen pas in het programma toen dat al seizoenen liep en verder lijkt het me niet een type dat zich snel verheven voelt. Maar ik volg ze niet op social media dus ik weet niet wat hij heeft gezegd.
  zondag 10 september 2023 @ 16:55:48 #183
346653 Ceviche
pi_210592619
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2023 16:39 schreef Makiko het volgende:

[..]
Hij post nu af en toe ook foto's van andere (klein)kinderen die op bezoek zijn. Maar vaag allemaal.
En hij is ziek,wordt behandeld, het gaat de goede kant op.
Is het nog steeds een gesloten groep? Weet je ook wat hij mankeert? Of deelt hij dat niet?
pi_210593333
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2023 16:55 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Is het nog steeds een gesloten groep? Weet je ook wat hij mankeert? Of deelt hij dat niet?
Kanker ergens, las ik op het Viva-forum. Nooit zijn facebook pagina bezocht maar wel op de hoogte gehouden zo.
  Spellchecker zondag 10 september 2023 @ 18:14:43 #185
197773 crew  maily
pi_210593418
quote:

Uit 2021: Vaderdag in Purmerend en Beemster; aandacht voor alle vaders
quote:
Een huis vol
In een land waar steeds meer mensen kinderen ‘nemen’ in plaats van krijgen, komen grote gezinnen nog zelden voor. Volgens Marcel Deijs (57) gaat er niks boven een groot gezin. Samen met zijn vrouw Ingridt heeft hij twaalf kinderen. ‘‘Onze oudste is zevenendertig en de jongste is twaalf. Ook de kinderen vinden de warmte van het grote gezin heel bijzonder. Ik ben enorm trots op het gezin waar ik samen met mijn vrouw alles voor heb gegeven en gelaten. Alle oudere kinderen zijn goed terechtgekomen in de wereld.’’ Tussen 2011 en 2014 werd de familie Deijs gevolgd door het televisieprogramma ‘Een huis vol’. ‘‘We hebben meegedaan met het televisieprogramma, omdat onze jongste zoon het syndroom van Down heeft. Het programma was een mooie manier om het downsyndroom meer onder de aandacht te brengen.’’ Vader Deijs benadrukt: ‘‘Hij is ook een mens en verdient een kans in de maatschappij.’’
pi_210593472
quote:
Alle oudere kinderen zijn goed terechtgekomen in de wereld.
Aldus pa, dat is echt niet alleen te danken aan zijn opvoeding (*kuch*), maar aan de wilskracht van die kinderen zelf.
  zondag 10 september 2023 @ 19:15:01 #187
346653 Ceviche
pi_210593915
quote:
Is het gek dat ik dit wat vreemd vindt?
Je doet toch mee om je gezin te laten zien, en het reilen en zeilen in huis? Dat is het format.
Dan kunnen ze ook wel meedoen aan tig andere programma's die met een andere insteek worden gemaakt. En natuurlijk is Jordy deel van het gezin en is het interessant hoe er onderling met elkaar wordt omgegaan (Jordy en de andere kinderen bedoel ik) maar juist daarom, omdat dat het gezin is.

Overigens ben ik erg benieuwd hoe de andere kinderen dat hebben ervaren. Die moeder deed erg haar best (van de vader was er op tv niet gek veel betrokkenheid te zien toen) maar met zoveel kinderen is het al erg lastig om iedereen voldoende aandacht te geven, en als er ineens nog een kind bijkomt met een aandoening maakt dat het nóg lastiger om iedereen de liefde, betrokkenheid en aandacht te geven die het verdient. Er is een term voor, 'glass children'. Kinderen die opgroeien met een sibling met een fysieke/mentale beperking en daardoor eigenlijk niet gezien worden omdat alle aandacht altijd naar die sibling gaat.

Maar misschien projecteer ik teveel.
pi_210594253
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2023 19:15 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Is het gek dat ik dit wat vreemd vindt?
Je doet toch mee om je gezin te laten zien, en het reilen en zeilen in huis? Dat is het format.
Dan kunnen ze ook wel meedoen aan tig andere programma's die met een andere insteek worden gemaakt. En natuurlijk is Jordy deel van het gezin en is het interessant hoe er onderling met elkaar wordt omgegaan (Jordy en de andere kinderen bedoel ik) maar juist daarom, omdat dat het gezin is.

Overigens ben ik erg benieuwd hoe de andere kinderen dat hebben ervaren. Die moeder deed erg haar best (van de vader was er op tv niet gek veel betrokkenheid te zien toen) maar met zoveel kinderen is het al erg lastig om iedereen voldoende aandacht te geven, en als er ineens nog een kind bijkomt met een aandoening maakt dat het nóg lastiger om iedereen de liefde, betrokkenheid en aandacht te geven die het verdient. Er is een term voor, 'glass children'. Kinderen die opgroeien met een sibling met een fysieke/mentale beperking en daardoor eigenlijk niet gezien worden omdat alle aandacht altijd naar die sibling gaat.

Maar misschien projecteer ik teveel.
In mijn ogen projecteer je zeker niet. Ik vond het toen een heel apart gezin op dat roze flatje en hun jongste zoontje van toen net een jaar oud had het syndroom van Down. Ingridt was er erg mee betrokken en ook pa. De oudste kinderen hielden zich al een beetje afzijdig, maar de middelste (net in de pubertijd, 12 of 13 ofso) die trokken voor de camera hun ongezouten meningen open en waren daardoor heel spontaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Firuze60 op 10-09-2023 19:50:51 ]
pi_210594622
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2023 19:45 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
In mijn ogen projecteer je zeker niet. Ik vond het toen een heel apart gezin op dat roze flatje en hun jongste zoontje van toen net een jaar oud had het syndroom van Down. Ingridt was er erg mee betrokken en ook pa. De oudste kinderen hielden zich al een beetje afzijdig, maar de middelste (net in de pubertijd, 12 of 13 ofso) die trokken voor de camera hun ongezouten meningen open en waren daardoor heel spontaan.
Volgens mij waren de oudste 3 al het huis uit, want er zat volgens mij 25?jaar tussen de oudste en de jongste
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_210594722
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2023 20:13 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Volgens mij waren de oudste 3 al het huis uit, want er zat volgens mij 25?jaar tussen de oudste en de jongste
Hooguit de oudste zonen met banen toen. De middelsten waren dochters rond de leeftijd 13/14 jaar, daar doelde ik op.
pi_210596547
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2023 20:20 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hooguit de oudste zonen met banen toen. De middelsten waren dochters rond de leeftijd 13/14 jaar, daar doelde ik op.
Die dochters konden er wat van ja
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_210596953
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2023 21:43 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Die dochters konden er wat van ja
Haha, ja, brutale snuiters, maar goed, ik begrijp van de berichten dat ze toch goed terecht zijn gekomen. :)
pi_210630136
De nagelkerken hebben het huis in Spanje rond. Weer een huis ver van de bewoonde wereld. Ze zullen er eerdaags wel met zijn tweeën heen gaan voor de overdracht. Vraag mij af of het appartement dan verkocht is, dat was nodig voor de koop zeiden ze.

Leuk dat Madelief mag freerunnen, ik hoop voor haar dat als ze de proefles leuk vind ze ook door mag gaan.

Wat ik niet snap is dat Floor een electrische fiets heeft en toch naar de hockey gebracht moet worden. Jan heeft waarschijnlijk een stukje geschreven om zieltjes te winnen.

Merel heeft het leuk in Amerika, niets over het ongezonde eten daar. Zal de heimwee voorbij zijn?
  donderdag 14 september 2023 @ 09:30:36 #194
346653 Ceviche
pi_210630553
Sorry verkeerde topic
pi_210634085
Moeder blom heeft de stem van oma Blom. Poeh, een weekendje met die twee samen :')
pi_210658800
Ik vind de nieuwe families echt verschrikkelijk.

De kinderen van Blom en Wildeman zijn een onopgevoed zooitje waar je nergens mij kan (en zou moeten willen) komen.

De cudoghams zijn in ieder geval opgevoed en netjes. .
Enige leuke gezin is de familie Nagelkerk.
  Spellchecker zondag 17 september 2023 @ 10:06:36 #197
197773 crew  maily
pi_210659374
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 08:08 schreef Maretakje het volgende:
De nagelkerken hebben het huis in Spanje rond. Weer een huis ver van de bewoonde wereld. Ze zullen er eerdaags wel met zijn tweeën heen gaan voor de overdracht. Vraag mij af of het appartement dan verkocht is, dat was nodig voor de koop zeiden ze.

Leuk dat Madelief mag freerunnen, ik hoop voor haar dat als ze de proefles leuk vind ze ook door mag gaan.

Wat ik niet snap is dat Floor een electrische fiets heeft en toch naar de hockey gebracht moet worden. Jan heeft waarschijnlijk een stukje geschreven om zieltjes te winnen.

Merel heeft het leuk in Amerika, niets over het ongezonde eten daar. Zal de heimwee voorbij zijn?
Eet ze daar ongezond?
pi_210669105
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2023 10:06 schreef maily het volgende:

[..]
Eet ze daar ongezond?
Volgens Ma Nagelkerke had ze vorig jaar last van haar maag van het ongezonde Amerikaanse eten, daarom stuurden ze telkens een pakket eten naar merel. Met gezonde saté saus, snoep, blikken soep en weet ik wat. Vooral heel veel “gezond” voedsel.
  Spellchecker zondag 17 september 2023 @ 23:27:36 #199
197773 crew  maily
pi_210669107
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 23:26 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Volgens Ma Nagelkerke had ze vorig jaar last van haar maag van het ongezonde Amerikaanse eten, daarom stuurden ze telkens een pakket eten naar merel. Met gezonde saté saus, snoep, blikken soep en weet ik wat. Vooral heel veel “gezond” voedsel.
was het niet simpeler om haar een boodschappenlijstje te mailen? :D
pi_210672497
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 23:27 schreef maily het volgende:

[..]
was het niet simpeler om haar een boodschappenlijstje te mailen? :D
Iets met creditcard problemen ofzo en de winkel te ver weg. Die mensen vertellen alleen maar onzin.
🙃
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')