abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_210583654
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 20:09 schreef TomDooley het volgende:
Wat ik begrepen heb is dat er in januari een serie komt van de Jelies en Kraantjes die beiden gaan emigreren (eerste naar Spanje, tweede naar Luxemburg).
Beide gezinnen zijn al geëmigreerd. En dat is inderdaad gefilmd.
pi_210583662
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 20:06 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ja, volgens mij volgend jaar januari??
Oh dat lijkt me wel leuk om te volgen!
Shine bright like a diamond.
pi_210584119
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2023 20:16 schreef June. het volgende:

[..]
Ik ook! Ik heb de Kraantjes altijd al leuk gevonden en ik ben ook erg benieuwd naar de Jelies. Ik volg ze allebei niet (meer) op de socials, dus ik heb eigenlijk geen idee hoe het gaat. Ik hoop goed en dat ze hun draai een beetje gevonden hebben!
pi_210584244
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2023 20:16 schreef June. het volgende:

[..]
Ik zou liever over 3 jaar een serie zien over hoe t nu met ze is.
Kijkem hoe ze zich daar in de maatschappij hebben gesetteld
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_210584274
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 21:00 schreef marsan het volgende:

[..]
Oe, ja.
Maar ook wel naar het hele verhaal, via socials krijg je maar een beperkt verhaal mee.
Let the games begin...
pi_210584642
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 21:00 schreef marsan het volgende:

[..]
Ik denk dat ze dan een beetje in de vergetelheid zijn geraakt.
  Spellchecker zaterdag 9 september 2023 @ 21:22:57 #157
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210584666
Ik ben weleens benieuwd naar de reacties van buren van de deelnemende families.
Van de Buddenbruckjes bv, of de Baumgards, of de Quadackers.
pi_210584950
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 21:21 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dat denk ik ook.
pi_210584973
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2023 21:22 schreef maily het volgende:
Ik ben weleens benieuwd naar de reacties van buren van de deelnemende families.
Van de Buddenbruckjes bv, of de Baumgards, of de Quadackers.
Van de laatste stonden best veel reacties, rond die "ontvoering" en brand, onder diverse nieuwsberichten op Facebook.
  Spellchecker zaterdag 9 september 2023 @ 21:45:25 #160
197773 crew  maily
pi_210585000
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 21:44 schreef Makiko het volgende:

[..]
Van de laatste stonden best veel reacties, rond die "ontvoering" en brand, onder diverse nieuwsberichten op Facebook.
Dat weet ik.

Maar ik bedoel eigenlijk als tvprogramma ;)
pi_210585014
En de fam. Baumgard had een eigen reality serie op TLC. Ik vond het leuk. Ik weet niet of er een vervolg komt.
pi_210585048
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2023 21:45 schreef maily het volgende:

[..]
Dat weet ik.

Maar ik bedoel eigenlijk als tvprogramma ;)
Oooohw.
Dàt zou wat zijn!Ik denk dat je buren alleen losgaan, als je meedoet bij de Rijdende Rechter of Frank Visser. 😂
pi_210585099
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 21:21 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Die surinaamse familie uit den haag had vorig jaar, paar jaar na een huis vol, nog een rls op tlc.
Kan dus best
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Spellchecker zaterdag 9 september 2023 @ 21:51:01 #164
197773 crew  maily
pi_210585122
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2023 21:46 schreef Makiko het volgende:
En de fam. Baumgard had een eigen reality serie op TLC. Ik vond het leuk. Ik weet niet of er een vervolg komt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 21:50 schreef marsan het volgende:

[..]
Die surinaamse familie uit den haag had vorig jaar, paar jaar na een huis vol, nog een rls op tlc.
Kan dus best
Dat zal vast uit de koker van mama Baumgard zijn gekomen. O-)
pi_210585155
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 21:50 schreef marsan het volgende:

[..]
Kan dus best
Ohja, da's waar. Maar of dat echt zo'n succes was, geen idee.
pi_210585196
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 21:52 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ohja, da's waar. Maar of dat echt zo'n succes was, geen idee.
Nee wss niet. Maar ook die bakkersfam van nu. Doet ook weer mee na meer dan 3 jaar bv.
pi_210585232
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2023 21:51 schreef maily het volgende:

[..]
[..]
Dat zal vast uit de koker van mama Baumgard zijn gekomen. O-)
Pa jellies heeft wss ook wel een koker waar dat idee uit kan rollen. Net zo publiciteitsgeil.
pi_210585752
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 21:56 schreef marsan het volgende:

[..]
Pa jellies heeft wss ook wel een koker waar dat idee uit kan rollen. Net zo publiciteitsgeil.
Ja, want hij was met zijn familie hét kijkcijferkanon van het programma!
pi_210588016
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2023 22:37 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Hij doet een Deijsje.

Pa Deijs roept dat ook al jaren. Sinds ze eruit zijn, zo ongeveer. Dankzij hem is het programma groot geworden.
Brokkeltje hier, Brokkeltje daar.
pi_210588060
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2023 22:37 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik vind de fam jelies ook wel leuk, en als je ziet hoeveel mensen hun volgen , dan zijn het er heel veel ,die johan vind ik ook een beetje een eng mannetje soms
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_210588392
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2023 09:18 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik vind de fam jelies ook wel leuk, en als je ziet hoeveel mensen hun volgen , dan zijn het er heel veel ,die johan vind ik ook een beetje een eng mannetje soms
Johan is naar mijn idee nogal oldschool. Mannen zijn voor het werk, de vrouwen voor het huishouden. Het zal me niks verbazen dat hij ook liever had gehad dat Janneke 'gewoon' thuis bleef in plaats van gymzalen aan kant te maken als ze het geld niet nodig hadden gehad.

Ik ben altijd wel een beetje jaloers geweest op hun leefkeuken. Zoiets wil ik ook wel :)
  zondag 10 september 2023 @ 10:46:08 #172
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_210588916
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2023 09:53 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Johan is naar mijn idee nogal oldschool. Mannen zijn voor het werk, de vrouwen voor het huishouden. Het zal me niks verbazen dat hij ook liever had gehad dat Janneke 'gewoon' thuis bleef in plaats van gymzalen aan kant te maken als ze het geld niet nodig hadden gehad.

Ik ben altijd wel een beetje jaloers geweest op hun leefkeuken. Zoiets wil ik ook wel :)
Ik denk dat het hem helemaal niks uitmaakt want zij hebben voordat de eerste geboren werd samen gewerkt, in de bouw. En Janneke deed daar meer dan alleen de koffie en de administratie, als ik het me goed herinner van eerdere afleveringen. Ik denk dat Johan vooral geen luie vrouw wil, of ze dan 8 kinderen en het eten verzorgt of een baan heeft is hem denk ik om het even.
En door de jaren heen hebben ze ook wel laten zien met hun tijd mee te gaan, de oudsten hadden een bijbaan, een scooter, relatie enzovoort. En waar de meisjes in het eerste seizoen nog rokken aan moesten was daar later al niks meer van terug te zien (behoorlijk korte broeken bijvoorbeeld).
Emigreren naar Spanje vind ik dan weer een slecht idee maar ze zijn in ieder geval niet bang om een grote stap te zetten :P
pi_210588930
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2023 10:46 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Ik denk dat het hem helemaal niks uitmaakt want zij hebben voordat de eerste geboren werd samen gewerkt, in de bouw. En Janneke deed daar meer dan alleen de koffie en de administratie, als ik het me goed herinner van eerdere afleveringen. Ik denk dat Johan vooral geen luie vrouw wil, of ze dan 8 kinderen en het eten verzorgt of een baan heeft is hem denk ik om het even.
En door de jaren heen hebben ze ook wel laten zien met hun tijd mee te gaan, de oudsten hadden een bijbaan, een scooter, relatie enzovoort. En waar de meisjes in het eerste seizoen nog rokken aan moesten was daar later al niks meer van terug te zien (behoorlijk korte broeken bijvoorbeeld).
Emigreren naar Spanje vind ik dan weer een slecht idee maar ze zijn in ieder geval niet bang om een grote stap te zetten :P
Heb je ook weer gelijk in!
pi_210589319
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2023 10:46 schreef Ceviche het volgende:

[..]
En ze voetballen, de meiden. Eentje werkte in een tattooshop, de oudste dochter is wat alternatief. Ze zijn ruimdenkender geworden, je hebt gelijk.
pi_210589532
quote:
2s.gif Op zondag 10 september 2023 09:11 schreef Brokkel het volgende:

[..]
Hij doet een Deijsje.

Pa Deijs roept dat ook al jaren. Sinds ze eruit zijn, zo ongeveer. Dankzij hem is het programma groot geworden.
Of dat het programma bestaat, dankzij hem?🤔
Er komt weer een kleinkind aan daar. Ik zou hun eenmalig nog wel eens willen zien. Hoe is het nu met? En dan echt aan het woord laten, niet wat vader laat zien in zijn fangroep.
En wat deed het met de kinderen, dat ze op televisie waren te zien?
De reacties van kijkers waren natuurlijk veel minder zichtbaar, èn er waren minder kijkers.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')