Beide gezinnen zijn al geëmigreerd. En dat is inderdaad gefilmd.quote:Op zaterdag 9 september 2023 20:09 schreef TomDooley het volgende:
Wat ik begrepen heb is dat er in januari een serie komt van de Jelies en Kraantjes die beiden gaan emigreren (eerste naar Spanje, tweede naar Luxemburg).
Oh dat lijkt me wel leuk om te volgen!quote:Op zaterdag 9 september 2023 20:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij volgend jaar januari??
Ik ook! Ik heb de Kraantjes altijd al leuk gevonden en ik ben ook erg benieuwd naar de Jelies. Ik volg ze allebei niet (meer) op de socials, dus ik heb eigenlijk geen idee hoe het gaat. Ik hoop goed en dat ze hun draai een beetje gevonden hebben!quote:Op zaterdag 9 september 2023 20:16 schreef June. het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me wel leuk om te volgen!
Ik zou liever over 3 jaar een serie zien over hoe t nu met ze is.quote:Op zaterdag 9 september 2023 20:16 schreef June. het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me wel leuk om te volgen!
Oe, ja.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:00 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik zou liever over 3 jaar een serie zien over hoe t nu met ze is.
Kijkem hoe ze zich daar in de maatschappij hebben gesetteld
Ik denk dat ze dan een beetje in de vergetelheid zijn geraakt.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:00 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik zou liever over 3 jaar een serie zien over hoe t nu met ze is.
Kijkem hoe ze zich daar in de maatschappij hebben gesetteld
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan een beetje in de vergetelheid zijn geraakt.
Van de laatste stonden best veel reacties, rond die "ontvoering" en brand, onder diverse nieuwsberichten op Facebook.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:22 schreef maily het volgende:
Ik ben weleens benieuwd naar de reacties van buren van de deelnemende families.
Van de Buddenbruckjes bv, of de Baumgards, of de Quadackers.
Dat weet ik.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:44 schreef Makiko het volgende:
[..]
Van de laatste stonden best veel reacties, rond die "ontvoering" en brand, onder diverse nieuwsberichten op Facebook.
Oooohw.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:45 schreef maily het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Maar ik bedoel eigenlijk als tvprogramma
Die surinaamse familie uit den haag had vorig jaar, paar jaar na een huis vol, nog een rls op tlc.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan een beetje in de vergetelheid zijn geraakt.
quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:46 schreef Makiko het volgende:
En de fam. Baumgard had een eigen reality serie op TLC. Ik vond het leuk. Ik weet niet of er een vervolg komt.
Dat zal vast uit de koker van mama Baumgard zijn gekomen.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:50 schreef marsan het volgende:
[..]
Die surinaamse familie uit den haag had vorig jaar, paar jaar na een huis vol, nog een rls op tlc.
Kan dus best
Ohja, da's waar. Maar of dat echt zo'n succes was, geen idee.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:50 schreef marsan het volgende:
[..]
Die surinaamse familie uit den haag had vorig jaar, paar jaar na een huis vol, nog een rls op tlc.
Kan dus best
Nee wss niet. Maar ook die bakkersfam van nu. Doet ook weer mee na meer dan 3 jaar bv.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ohja, da's waar. Maar of dat echt zo'n succes was, geen idee.
Pa jellies heeft wss ook wel een koker waar dat idee uit kan rollen. Net zo publiciteitsgeil.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:51 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Dat zal vast uit de koker van mama Baumgard zijn gekomen.
Ja, want hij was met zijn familie hét kijkcijferkanon van het programma!quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:56 schreef marsan het volgende:
[..]
Pa jellies heeft wss ook wel een koker waar dat idee uit kan rollen. Net zo publiciteitsgeil.
Hij doet een Deijsje.quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, want hij was met zijn familie hét kijkcijferkanon van het programma!
Ik vind de fam jelies ook wel leuk, en als je ziet hoeveel mensen hun volgen , dan zijn het er heel veel ,die johan vind ik ook een beetje een eng mannetje somsquote:Op zaterdag 9 september 2023 22:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, want hij was met zijn familie hét kijkcijferkanon van het programma!
Johan is naar mijn idee nogal oldschool. Mannen zijn voor het werk, de vrouwen voor het huishouden. Het zal me niks verbazen dat hij ook liever had gehad dat Janneke 'gewoon' thuis bleef in plaats van gymzalen aan kant te maken als ze het geld niet nodig hadden gehad.quote:Op zondag 10 september 2023 09:18 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik vind de fam jelies ook wel leuk, en als je ziet hoeveel mensen hun volgen , dan zijn het er heel veel ,die johan vind ik ook een beetje een eng mannetje soms
Ik denk dat het hem helemaal niks uitmaakt want zij hebben voordat de eerste geboren werd samen gewerkt, in de bouw. En Janneke deed daar meer dan alleen de koffie en de administratie, als ik het me goed herinner van eerdere afleveringen. Ik denk dat Johan vooral geen luie vrouw wil, of ze dan 8 kinderen en het eten verzorgt of een baan heeft is hem denk ik om het even.quote:Op zondag 10 september 2023 09:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Johan is naar mijn idee nogal oldschool. Mannen zijn voor het werk, de vrouwen voor het huishouden. Het zal me niks verbazen dat hij ook liever had gehad dat Janneke 'gewoon' thuis bleef in plaats van gymzalen aan kant te maken als ze het geld niet nodig hadden gehad.
Ik ben altijd wel een beetje jaloers geweest op hun leefkeuken. Zoiets wil ik ook wel
Heb je ook weer gelijk in!quote:Op zondag 10 september 2023 10:46 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik denk dat het hem helemaal niks uitmaakt want zij hebben voordat de eerste geboren werd samen gewerkt, in de bouw. En Janneke deed daar meer dan alleen de koffie en de administratie, als ik het me goed herinner van eerdere afleveringen. Ik denk dat Johan vooral geen luie vrouw wil, of ze dan 8 kinderen en het eten verzorgt of een baan heeft is hem denk ik om het even.
En door de jaren heen hebben ze ook wel laten zien met hun tijd mee te gaan, de oudsten hadden een bijbaan, een scooter, relatie enzovoort. En waar de meisjes in het eerste seizoen nog rokken aan moesten was daar later al niks meer van terug te zien (behoorlijk korte broeken bijvoorbeeld).
Emigreren naar Spanje vind ik dan weer een slecht idee maar ze zijn in ieder geval niet bang om een grote stap te zetten
En ze voetballen, de meiden. Eentje werkte in een tattooshop, de oudste dochter is wat alternatief. Ze zijn ruimdenkender geworden, je hebt gelijk.quote:Op zondag 10 september 2023 10:46 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik denk dat het hem helemaal niks uitmaakt want zij hebben voordat de eerste geboren werd samen gewerkt, in de bouw. En Janneke deed daar meer dan alleen de koffie en de administratie, als ik het me goed herinner van eerdere afleveringen. Ik denk dat Johan vooral geen luie vrouw wil, of ze dan 8 kinderen en het eten verzorgt of een baan heeft is hem denk ik om het even.
En door de jaren heen hebben ze ook wel laten zien met hun tijd mee te gaan, de oudsten hadden een bijbaan, een scooter, relatie enzovoort. En waar de meisjes in het eerste seizoen nog rokken aan moesten was daar later al niks meer van terug te zien (behoorlijk korte broeken bijvoorbeeld).
Emigreren naar Spanje vind ik dan weer een slecht idee maar ze zijn in ieder geval niet bang om een grote stap te zetten
Of dat het programma bestaat, dankzij hem?🤔quote:Op zondag 10 september 2023 09:11 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Hij doet een Deijsje.
Pa Deijs roept dat ook al jaren. Sinds ze eruit zijn, zo ongeveer. Dankzij hem is het programma groot geworden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |