abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_210572515
ik vond moeder en dochter wildeman ontzettend leuk samen, bij het wachten op de uitslag van dat examen.

En die taart aan het einde, een heerlijke ontlading en heel relativerend O+

en fijn dat ze uiteindelijk toch die herkansing heeft gehaald.
pi_210572528
18-daagse rondreis, okee
pi_210572554
Typisch Nederlandse woordjes aanleren:

Dit is vet kut!

Krijg de takketering!

Sneuneus.!
pi_210572568
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 20:08 schreef Firuze60 het volgende:
Typisch Nederlandse woordjes aanleren:

Dit is vet kut!

Krijg de takketering!

Sneuneus.!
Sneuneus _O_
pi_210572570
Zucht, van die mensen die ltijd (net) te laat zijn zoals de fam. C. Zo irritant :{
pi_210572590
He jakkes nog maar 1 aflevering :(
pi_210572603
Gewoon naaien met de hand. _O-
pi_210572702
De reaktie van mama Wildevank op het berichtje van het zakken voor het eindexamen vond ik zo enorm lief. Gelukkig met een herexamen toch gehaald.
pi_210572813
Die koffer van Blom weegt volgens mij zwaarder dan er inhoud in kan :D
pi_210572888
Ok hoe ga ik dit netjes verwoorden. Hoe kan je iets gemist hebben in je jeugd, wat er niet was? Niet doen of je er halve trauma's aan over hebt gehouden, het is te lang geleden om directe connecties te hebben. Het vieren van ok, het bewust zijn van ok, maar dat 'hun krijgen het mee in hun bloed'. Juist door hier zo op in te spelen, houdt je het in stand.
pi_210572962
Laatste aflevering zonder Nagelkerkjes :(
pi_210574036
Moeder Wildemans reageerde lief op het zakken. Ik moest lachen om het taart-gevecht. Mooi om zo te kunnen relativeren! Fijn dat ze na de herkansing alsnog geslaagd is.
pi_210574194
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 20:46 schreef TomDooley het volgende:
Laatste aflevering zonder Nagelkerkjes :(
Sssst, mag hier niet worden genoemd ivm eventuele Viva-boze-meisjes. In ieder geval vond ik dat hun bijdrage in deze serie opvallend oppervlakkig was. Dat gezin is al vanaf de allereerste uitzendingen waarin ze meededen aan dit programma (vijf jaar geleden) fanatiek gaan vloggen, zowel op Facebook, Instagram en Youtube.

Leukste scene was toen er moest worden opgepast door de oudste kindjes omdat pa en ma hun wekelijkse verplichte datenight hadden (lees klantenbinding en netwerken). Hoe Eline haar jongste (meest verwend ventje ooit) broertje gerust stelde en ook Stan dat deed.
pi_210574492
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 19:54 schreef Firuze60 het volgende:
Rondreis door Zuid-Amerika en daarna door Kroatie met een aftandse tent, ok. 8)7
Zuid-Amerika? :?
pi_210574501
Voor wie benieuwd is naar de vakantiefilm van fam. Blom:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_210574588
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 23:07 schreef Tourniquet het volgende:
Voor wie benieuwd is naar de vakantiefilm van fam. Blom:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG 8-) _O- (cursus, hoe kun je je groot gezin exploiteren)
pi_210574619
Een grisselijk kinderkamp en dan wil ik weer eens weten in hoeverre zij hun kinderen hebben gevaccineerd. Ook tegen dysenterie?
pi_210574679
Hoezo is het belangrijk voor jou om per se te weten of zij hun kinderen hebben gevaccineerd?
pi_210574697
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 23:21 schreef Firuze60 het volgende:
Een grisselijk kinderkamp en dan wil ik weer eens weten in hoeverre zij hun kinderen hebben gevaccineerd. Ook tegen dysenterie?
Er is voor zover ik weet geen vaccin tegen dysenterie.
pi_210574754
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 23:31 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Er is voor zover ik weet geen vaccin tegen dysenterie.
Oeps, bedoelde difterie, maar goed, het blijft natuurlijk een enorm zielig geval dat een kind door openbaar vies besmet water te drinken zo ziek is geworden en na een dag overlijdt. Aan dysenterie dus.

quote:
Ik lees net ergens dat het overleden dochtertje shigella bacterie had, maar dat er nog twee broertjes ook op de ic belandden met dezelfde bacterie? Dat is niet ter sprake gekomen in het programma? Alleen dat ze waarschijnlijk vervuild water had gedronken maar zij niet alleen dus...wat heftig allemaal, dat je dan toch weer daarheen op vakantie wilt....
https://forum.viva.nl/ent(...)t_messages/500636/44

God beslist.

[ Bericht 18% gewijzigd door Firuze60 op 09-09-2023 01:55:02 ]
  Humorvolste user 2022 vrijdag 8 september 2023 @ 23:49:45 #96
459912 FlippingCoin
pi_210574843
Dat slavernijgeouwehoer had er wmb wel uit mogen blijven.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 8 september 2023 @ 23:52:30 #97
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_210574863
quote:
16s.gif Op vrijdag 8 september 2023 23:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Dat slavernijgeouwehoer had er wmb wel uit mogen blijven.
Hahaha. Humor.
The love you take is equal to the love you make.
  Humorvolste user 2022 zaterdag 9 september 2023 @ 00:26:54 #98
459912 FlippingCoin
pi_210575053
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 20:04 schreef Verida het volgende:
ik vond moeder en dochter wildeman ontzettend leuk samen, bij het wachten op de uitslag van dat examen.

En die taart aan het einde, een heerlijke ontlading en heel relativerend O+

en fijn dat ze uiteindelijk toch die herkansing heeft gehaald.
Ja erg leuk gedaan. :Y
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_210575376
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 22:40 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Sssst, mag hier niet worden genoemd ivm eventuele Viva-boze-meisjes. In ieder geval vond ik dat hun bijdrage in deze serie opvallend oppervlakkig was. Dat gezin is al vanaf de allereerste uitzendingen waarin ze meededen aan dit programma (vijf jaar geleden) fanatiek gaan vloggen, zowel op Facebook, Instagram en Youtube.

Leukste scene was toen er moest worden opgepast door de oudste kindjes omdat pa en ma hun wekelijkse verplichte datenight hadden (lees klantenbinding en netwerken). Hoe Eline haar jongste (meest verwend ventje ooit) broertje gerust stelde en ook Stan dat deed.
Dank je, ik kan niet slapen, moest zo lachen. Ik dacht dus exact hetzelfde erover.
pi_210575506
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 02:12 schreef TomDooley het volgende:

[..]
Dank je, ik kan niet slapen, moest zo lachen. Ik dacht dus exact hetzelfde erover.
En ik moet weer lachen om jouw reactie, het seizoen is afgelopen en ik heb er inmiddels wel een beetje genoeg van. Heb mij jarenlang vermaakt op het nietnadertenoemenforum over dit programma, inclusief Rob Buddenbrucks zijn reageren daar en ik vermoed dat er nu een einde aan komt.

Hoef echt niet nog een keer een gezin met meer dan acht kinderen te zien hoe ze met twee slaapkamertjes of juist met tien slaapkamers of veel ruzie onderling gaan dealen. Die Annemarie Geerts uit "waar doen ze het van" met haar acht koters heeft er voor gezorgd dat er een behoorlijke rel is ontstaan op het Nietnadertenoemenforum (waar ik graag mee las, zelfs na een permban).

Exploiteren van kinderen onder de 18 jaar op social media (met flinke duiten verdienen door alleen maar aan te klikken) is m.i. belachelijk.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')