Op 36 minuut 13 praat hij zelfs met duim in de mond en knuffel stevig vast..quote:Op donderdag 7 september 2023 22:07 schreef TomDooley het volgende:
Ok, laatste aflevering op 35 minuut 20. Die 10jarige jongen zit naast zijn oma Nel met een knuffel in de hand te duimen. Gewoon waar iedereen bij is, met de BBQ.
Och, dat ventje heeft ook een verleden, vond het op zich niet opvallend gedrag, zag de knuffel, niet het duimen.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:07 schreef TomDooley het volgende:
Ok, laatste aflevering op 35 minuut 20. Die 10jarige jongen zit naast zijn oma Nel met een knuffel in de hand te duimen. Gewoon waar iedereen bij is, met de BBQ.
Dat begrijp ik, maar waar iedereen bij is op die leeftijd als knul nog op TV ook? Hij zit op school, kinderen zijn keihard voor elkaar, om het zo te zeggen. Op zijn minst had de redactie dit privé kunnen houden.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:11 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Och, dat ventje heeft ook een verleden, vond het op zich niet opvallend gedrag, zag de knuffel, niet het duimen.
En gek op z’n oma. Hij zat ook zo lief tegen haar aan. Vond het juist aandoenlijk om te zienquote:Op donderdag 7 september 2023 22:11 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Och, dat ventje heeft ook een verleden, vond het op zich niet opvallend gedrag, zag de knuffel, niet het duimen.
Mee eens, die kinderen hebben geen enkele stem over dit gebeuren.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:14 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar waar iedereen bij is op die leeftijd als knul nog op TV ook? Hij zit op school, kinderen zijn keihard voor elkaar, om het zo te zeggen. Op zijn minst had de redactie dit privé kunnen houden.
Misschien zijn de tijden wel veranderd, maar toen ik opgroeide was het uit den boze om te doen. Ouders zeurde dat je geen baby meer was en klasgenootjes eender.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:16 schreef Earring het volgende:
[..]
En gek op z’n oma. Hij zat ook zo lief tegen haar aan. Vond het juist aandoenlijk om te zien
Nou inderdaad, nu je het zegt!quote:Op donderdag 7 september 2023 22:27 schreef Firuze60 het volgende:
Het was wel een Nagelkerke-loze aflevering.Kennelijk niet genoeg leuke content.
Hij is al meerdere afleveringen zo in beeld geweest hoor.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:14 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar waar iedereen bij is op die leeftijd als knul nog op TV ook? Hij zit op school, kinderen zijn keihard voor elkaar, om het zo te zeggen. Op zijn minst had de redactie dit privé kunnen houden.
Er zijn wel vaker uitzendingen waarin maar 3 van de gezinnen aan bod komen.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:27 schreef Firuze60 het volgende:
Dat klopt, die eerste twee waren zonder Wildeman. Moeten we maar zo zien, dan krijgen we net wat meer content van de anderen te zien, waardoor er ook niet teveel ingekort wordt. Is misschien wel beter.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Er zijn wel vaker uitzendingen waarin maar 3 van de gezinnen aan bod komen.
Laatst volgens mij de Cudo’s niet. De eerste 2/3 dagen de foto Wildeman niet.
Is me nu pas opgevallen. Ik gun die jongen gewoon niet dat hij ermee gepest gaat worden, meer niet.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij is al meerdere afleveringen zo in beeld geweest hoor.
Inderdaad kinderen van die leeftijd zijn keihard tegen elkaar.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:34 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Is me nu pas opgevallen. Ik gun die jongen gewoon niet dat hij ermee gepest gaat worden, meer niet.
En kinderen van die leeftijd hebben ook bijna allemaal nog een knuffel.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Inderdaad kinderen van die leeftijd zijn keihard tegen elkaar.
Ik zou willen dat wij dit vroeger mochten. Thuis was ok, maar op school niet. Laten we hopen dat jouw visie klopt, dat is een stuk leuker voor iedereen.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
En kinderen van die leeftijd hebben ook bijna allemaal nog een knuffel.
Lievelingsknuffels zouden zomaar in een gedooggebied kunnen vallen.
Bij ons op school hebben de kinderen maar al te graag pyjama en knuffeldag. En geloof me dat er dan gore lappen mee naar school komen.
het is familie.quote:Op vrijdag 8 september 2023 01:10 schreef maily het volgende:
Ik was stomverbaasd over het gemengd slapen van de Blommekinders
Viel me al eerder op en ik vind dat ook best apart.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:07 schreef TomDooley het volgende:
Ja, want er zijn geen andere afleveringen waar één familie niet in beeld is...quote:Op donderdag 7 september 2023 22:27 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vind de jeugd van tegenwoordig over dit soort dingen juist veel toleranter. Knuffels, duimen, je ouders knuffelen, oma knuffelen. Het kan en mag allemaal.quote:Op vrijdag 8 september 2023 09:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik moet de aflevering nog terug kijken, maar ik lees iets over een tien jarige met een duim in zijn mond plus knuffel die bij oma zit. Dat een duim niet zo goed is voor het gebit dat weet ik, maar ik vind dit ontzettend lief. Het toppunt van pure genegenheid als je het mij vraagt. Het heeft wat kwetsbaars. Ik zie dit liever dan al die 10 jarige die tegenwoordig bizarre TikTok filmpjes bekijken.
Wij moeten deze ook nog kijken, maar als ouder heb je liever beide niet. Mijn dochter van 11 duimt nog en ik mag hopen dat ze dat geheel is afgeleerd voordat ze naar de middelbare gaat...quote:Op vrijdag 8 september 2023 09:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik moet de aflevering nog terug kijken, maar ik lees iets over een tien jarige met een duim in zijn mond plus knuffel die bij oma zit. Dat een duim niet zo goed is voor het gebit dat weet ik, maar ik vind dit ontzettend lief. Het toppunt van pure genegenheid als je het mij vraagt. Het heeft wat kwetsbaars. Ik zie dit liever dan al die 10 jarige die tegenwoordig bizarre TikTok filmpjes bekijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |