abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_210563606
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 22:07 schreef TomDooley het volgende:
Ok, laatste aflevering op 35 minuut 20. Die 10jarige jongen zit naast zijn oma Nel met een knuffel in de hand te duimen. Gewoon waar iedereen bij is, met de BBQ.
Op 36 minuut 13 praat hij zelfs met duim in de mond en knuffel stevig vast..
pi_210563621
quote:
Ok, laatste aflevering op 35 minuut 20. Die 10jarige jongen zit naast zijn oma Nel met een knuffel in de hand te duimen. Gewoon waar iedereen bij is, met de BBQ.
Och, dat ventje heeft ook een verleden, vond het op zich niet opvallend gedrag, zag de knuffel, niet het duimen.
pi_210563666
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 22:11 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Och, dat ventje heeft ook een verleden, vond het op zich niet opvallend gedrag, zag de knuffel, niet het duimen.
Dat begrijp ik, maar waar iedereen bij is op die leeftijd als knul nog op TV ook? Hij zit op school, kinderen zijn keihard voor elkaar, om het zo te zeggen. Op zijn minst had de redactie dit privé kunnen houden.
pi_210563682
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 22:11 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En gek op z’n oma. Hij zat ook zo lief tegen haar aan. Vond het juist aandoenlijk om te zien
pi_210563685
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 22:14 schreef TomDooley het volgende:

[..]
Dat begrijp ik, maar waar iedereen bij is op die leeftijd als knul nog op TV ook? Hij zit op school, kinderen zijn keihard voor elkaar, om het zo te zeggen. Op zijn minst had de redactie dit privé kunnen houden.
Mee eens, die kinderen hebben geen enkele stem over dit gebeuren.
pi_210563696
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 22:16 schreef Earring het volgende:

[..]
En gek op z’n oma. Hij zat ook zo lief tegen haar aan. Vond het juist aandoenlijk om te zien
Misschien zijn de tijden wel veranderd, maar toen ik opgroeide was het uit den boze om te doen. Ouders zeurde dat je geen baby meer was en klasgenootjes eender.

Edit, ben het met je eens dat de liefde tussen hem en zijn oma aandoenlijk was om te zien.
pi_210563722
Avondvierdaagse :r Gelukkig zelf nooit aan meegedaan en mijn kinderen ook niet.
pi_210563810
Het was wel een Nagelkerke-loze aflevering. :D Kennelijk niet genoeg leuke content.
pi_210563819
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 22:27 schreef Firuze60 het volgende:
Het was wel een Nagelkerke-loze aflevering. :D Kennelijk niet genoeg leuke content.
Nou inderdaad, nu je het zegt!
pi_210563867
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 22:14 schreef TomDooley het volgende:

[..]
Hij is al meerdere afleveringen zo in beeld geweest hoor.
pi_210563887
quote:
Er zijn wel vaker uitzendingen waarin maar 3 van de gezinnen aan bod komen.
Laatst volgens mij de Cudo’s niet. De eerste 2/3 dagen de fam Wildeman niet.
pi_210563900
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2023 22:33 schreef amaranta het volgende:

[..]
Er zijn wel vaker uitzendingen waarin maar 3 van de gezinnen aan bod komen.
Laatst volgens mij de Cudo’s niet. De eerste 2/3 dagen de foto Wildeman niet.
Dat klopt, die eerste twee waren zonder Wildeman. Moeten we maar zo zien, dan krijgen we net wat meer content van de anderen te zien, waardoor er ook niet teveel ingekort wordt. Is misschien wel beter.
pi_210563907
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2023 22:32 schreef amaranta het volgende:

[..]
Hij is al meerdere afleveringen zo in beeld geweest hoor.
Is me nu pas opgevallen. Ik gun die jongen gewoon niet dat hij ermee gepest gaat worden, meer niet.
pi_210563925
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 22:34 schreef TomDooley het volgende:

[..]
Is me nu pas opgevallen. Ik gun die jongen gewoon niet dat hij ermee gepest gaat worden, meer niet.
Inderdaad kinderen van die leeftijd zijn keihard tegen elkaar.
pi_210563989
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 22:36 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Inderdaad kinderen van die leeftijd zijn keihard tegen elkaar.
En kinderen van die leeftijd hebben ook bijna allemaal nog een knuffel.
Lievelingsknuffels zouden zomaar in een gedooggebied kunnen vallen.

Bij ons op school hebben de kinderen maar al te graag pyjama en knuffeldag. En geloof me dat er dan gore lappen mee naar school komen.
pi_210564026
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2023 22:41 schreef amaranta het volgende:

[..]
En kinderen van die leeftijd hebben ook bijna allemaal nog een knuffel.
Lievelingsknuffels zouden zomaar in een gedooggebied kunnen vallen.

Bij ons op school hebben de kinderen maar al te graag pyjama en knuffeldag. En geloof me dat er dan gore lappen mee naar school komen.
Ik zou willen dat wij dit vroeger mochten. Thuis was ok, maar op school niet. Laten we hopen dat jouw visie klopt, dat is een stuk leuker voor iedereen.
  Spellchecker vrijdag 8 september 2023 @ 01:10:47 #42
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210564864
Ik was stomverbaasd over het gemengd slapen van de Blommekinders :o
pi_210565816
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 01:10 schreef maily het volgende:
Ik was stomverbaasd over het gemengd slapen van de Blommekinders :o
het is familie.

En de kerk waar de fam Blom bijhoort is niet echt heel erg streng in de leer, het is niet echt een zwartekousenkerk van de Bible belt, zoals vorig jaar bij de Jellies.

Het is een of andere opwekkingskerk.
pi_210565951
quote:
Viel me al eerder op en ik vind dat ook best apart.
Ik zou het iig apart vinden bij mijn eigen kinderen (die rond dezelfde leeftijd zijn), en ja ook binnenshuis is dat best opmerkelijk voor een 10jarige.
Laat staan wat zn klasgenoten nu ongetwijfeld gezien hebben op tv.
Muziek als eerste levensbehoefte
  vrijdag 8 september 2023 @ 09:17:16 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210565955
quote:
Ja, want er zijn geen andere afleveringen waar één familie niet in beeld is... :O
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_210565980
Las trouwens gister dat tijdens een reünie, Julian Blom verkering heeft gevraagd aan Giovanna Wildeman :D cute (en ze zei ja)

Moest grinniken om een reactie onder dat bericht van iemand dat "Julian dan nu mooi haar buggy kon duwen"
Muziek als eerste levensbehoefte
pi_210566191
Ik moet de aflevering nog terug kijken, maar ik lees iets over een tien jarige met een duim in zijn mond plus knuffel die bij oma zit. Dat een duim niet zo goed is voor het gebit dat weet ik, maar ik vind dit ontzettend lief. Het toppunt van pure genegenheid als je het mij vraagt. Het heeft wat kwetsbaars. Ik zie dit liever dan al die 10 jarige die tegenwoordig bizarre TikTok filmpjes bekijken.
pi_210566337
Ik denk wel dat ze Jan minder aan het woord moeten laten. Hij zegt echt hele onaardige dingen. Ik snap wel wat hij bedoelt, maar het komt er echt onaardig uit. Sofie voelt die sociale onhandigheid ook wel aan. Ik vind ze zo in de afleveringen, waarin ze zelf niet kunnen knippen en plakken, echt veel leuker en sympathieker. Ik vind ze zo echt een leuk gezin. Als ze slim zijn, stoppen ze met hun dagelijkse vlog, stories én verhaaltje. Daar komen ze namelijk echt slechter op uit.
Brokkeltje hier, Brokkeltje daar.
pi_210566345
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 09:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik moet de aflevering nog terug kijken, maar ik lees iets over een tien jarige met een duim in zijn mond plus knuffel die bij oma zit. Dat een duim niet zo goed is voor het gebit dat weet ik, maar ik vind dit ontzettend lief. Het toppunt van pure genegenheid als je het mij vraagt. Het heeft wat kwetsbaars. Ik zie dit liever dan al die 10 jarige die tegenwoordig bizarre TikTok filmpjes bekijken.
Ik vind de jeugd van tegenwoordig over dit soort dingen juist veel toleranter. Knuffels, duimen, je ouders knuffelen, oma knuffelen. Het kan en mag allemaal.
Brokkeltje hier, Brokkeltje daar.
pi_210566389
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 09:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wij moeten deze ook nog kijken, maar als ouder heb je liever beide niet. Mijn dochter van 11 duimt nog en ik mag hopen dat ze dat geheel is afgeleerd voordat ze naar de middelbare gaat...
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')