Maar ook niet minder?quote:Op maandag 18 september 2023 20:26 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Frits drinkt niet meer, dat zie je gelijk.
Omzig hypequote:Op dinsdag 19 september 2023 10:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is nog erger.
Stemrecht en democratie waren een grote vergissing.
Nouja, in ieder geval Baudet, Van Haga en de Lasbril onderaan, het is niets.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is nog erger.
Stemrecht en democratie waren een grote vergissing.
Omtzigt is gewoon een heel goed politicus met zeer valide punten. Ik ga niet op hem stemmen maar ik ben eigenlijk zeer positief dat hij meedoet aan de verkiezingen, zeker na zijn laatste interviews. Inhoudquote:
Nee, nee dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Omtzigt is gewoon een heel goed politicus met zeer valide punten. Ik ga niet op hem stemmen maar ik ben eigenlijk zeer positief dat hij meedoet aan de verkiezingen, zeker na zijn laatste interviews. Inhoud
Jezus wat cynisch weer. Wolf in schaapsklerenquote:Op dinsdag 19 september 2023 11:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nee, nee dit kan echt niet.
Omtzigt is een populistische, (extreem)rechtse christenfundamentalist zonder inhoud. Een wolf in schaapskleren, ongekend hoe veel mensen daar in trappen.
Kom maar met de argumenten.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ompzig is wel een wolf in schaapskleren ja.
Maar ik geloof niet zomaar overal in? De haatcampagne van sommigen richting Omtzigt slaat gewoon echt door. Hij is zeker niet extreemrechts, al heeft hij inderdaad soms bedenkelijk meegestemd maar dat maakt hem nog niet extreemrechts. Flink wat ideeën spreken me dan ook niet aan maar de man is oprecht begaan met het functioneren van de Nederlandse overheid, dat zal ik tegen elke cynicus verdedigen, dan ben je namelijk echt heel cynisch wil je dat niet geloven. En ja hij is er teveel in gaan geloven en nee hij gaat het allemaal niet aankunnen. Maar liever een oprechte politicus op rechts die nadenkt over het functioneren van beleid dan populistische bagger a la PVV, BBB en eigenlijk ook de VVD.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:57 schreef DeeBee het volgende:
Precies dezelfde user die overal zomaar in gelooft. Stukje propaganda.
Zoals al meerdere malen aangekaart hier is Omtzigt z'n stemgedrag extreemrechts, maar weet hij met een boekje en wat praatjes de schijn mooi op te houden. Ook veinst hij klaar te zijn met politiek en aandacht, maar is dan wel constant mediageil. Een beetje zoals boerenburnoutbaas Lientje. Dat maakt hem vrij ongeloofwaardig.
Achter de betaalmuur, maar goed: https://www.nrc.nl/nieuws(...)ter-omtzigt-a4172206quote:
Zoals altijd overdrijf je weer enorm, maar de SGP is wel een eng partijtje ja. Maar dit was nog voor het oprichten van zijn partij, ik ben erg benieuwd naar het partijprogramma. Vooral of hij minder populistisch is dan BBB wat betreft stikstof. Wat ik wel hoop want ik vind hem weinig populistische trekken vertonen tot zover. Hij zet het functioneren van wetten boven de onderbuik. Overigens ook "zijn stemgedrag komt het minste overeen met FVD (57 procent) en de PVV (63 procent)." Dus met dat rechtsextremisme valt het wel mee. Nu lijk ik net een Omtzigt-aanhanger maar dat is dus niet zo.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Achter de betaalmuur, maar goed: https://www.nrc.nl/nieuws(...)ter-omtzigt-a4172206
Qua stemgedrag lijkt hij het meest op de SGP en BBB.
Één daarvan is een groep extreemrechtse christenfundamentalisten die de hele democratie willen slopen(voor zover dat nog niet gebeurd is in Nederland).
En de ander is de extreemrechtse populistische lobbytak van de Agro-industrie die ook nog eens doodleuk terroristen sponsort.
Ach.
Volgens VI wil Mislintat Steijn al ontslaan, terwijl hij moet vrezen dat hij zelf ook heel snel aan de beurt is.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Is er iets nieuws? of is dit een algemene ach?
Jeetje, dat is wel heel snel. Nou ja, bij Mislinat heb ik nog wel het idee dat er een idee achter zit. Bij Steijn tot dusver, ja, niet.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volgens VI wil Mislintat Steijn al ontslaan, terwijl hij moet vrezen dat hij zelf ook heel snel aan de beurt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |