quote:Op vrijdag 8 september 2023 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Net als dat constante gezeik hier.
Dus ze gaan eerst positief doen en daarna mogen Derksen en consorten weer alles afzeiken?quote:Op maandag 11 september 2023 22:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Gelukkig is de verlossing nabij!
Talitha Muussequote:Op maandag 11 september 2023 22:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Gelukkig is de verlossing nabij!
Sterker nog, tot een jaar geleden was ik lid van de VVD.quote:Op maandag 11 september 2023 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Meteen mijn gram gehaald in het dopingtopic.
Dat ze wel een PAARD gaan misbruiken voor dit soort propaganda voor PvdDquote:
Gebeurde dit ook bij D66?quote:Op maandag 11 september 2023 22:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Op de radio kwamen ze onder andere tot de conclusie dat dit bijna onvermijdelijk is zolang oprichters van partijen nog (op de achtergrond) actief zijn en verandering daarmee tot conflict leidt.
Zouden ze het bewust in PAARD houden, of is het altijd daar?quote:
Bij bijna elke partij gebeuren wel dingen. Die chanante vertoning met Rutte en Verdonk had prima de ondergang van de VVD kunnen worden. Helaas.quote:Op dinsdag 12 september 2023 09:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gebeurde dit ook bij D66?
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat het ook te maken heeft met dat je aan een uiterste van het politieke spectrum zit. Dat trekt ook radicalen aan die ook intern compromisloos zijn.
Hoe kan het ook anders.quote:Op dinsdag 12 september 2023 00:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sterker nog, tot een jaar geleden was ik lid van de VVD.
Dat laatste speelt uiteraard mee. De transitie van een protestbeweging naar een partij die bereid is mee te besturen en compromissen te doen, is dan blijkbaar lastig.quote:Op dinsdag 12 september 2023 09:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gebeurde dit ook bij D66?
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat het ook te maken heeft met dat je aan een uiterste van het politieke spectrum zit. Dat trekt ook radicalen aan die ook intern compromisloos zijn.
Het is altijd ergens anders. Meestal op een universiteit.quote:Op dinsdag 12 september 2023 09:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zouden ze het bewust in PAARD houden, of is het altijd daar?
Ik las laatst een vertaling van een boek van Goethe waarin in het nawoord de vertaler zich (terecht) excuseerde voor het weglaten van veel van Goethes ach's uit de vertaling.quote:
Dat was toch een vrij legitieme leiderschapsstrijd, tussen twee idioten die beiden heel goed bij de partij pasten?quote:Op dinsdag 12 september 2023 09:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij bijna elke partij gebeuren wel dingen. Die chanante vertoning met Rutte en Verdonk had prima de ondergang van de VVD kunnen worden. Helaas.
Voor de verandering was dit een prima keuze! Jammer dat hij meteen zo gecanceld moet worden door de altijd tolerante randdebiele op rechtsquote:Op dinsdag 12 september 2023 11:21 schreef Szura het volgende:
Ach de altijd alles goed uitzoekende Omzicht
Racist en ophitser Wierd Duk heeft het weer druk.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:11 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Voor de verandering was dit een prima keuze! Jammer dat hij meteen zo gecanceld moet worden door de altijd tolerante randdebiele op rechts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |