Jaaaquote:
Fusion is ook niet te snappenquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:10 schreef AgnesGru het volgende:
Ik snap de Mexicaans-Japans combinatie echt niet.
Ja, bij iedereen is het in verleden tijd. Vreemde ondertitelaarquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:07 schreef Postbus100 het volgende:
Bij Rhiannon ondertitelen ze in de verleden tijd, terwijl ze praat in de tegenwoordige tijd. Is dat een spoiler vanuit de ondertitelaar?
Ik vind deze opdracht ook maar zozo.quote:Op maandag 18 september 2023 20:12 schreef Kanaroe het volgende:
Niet echt een opdracht naar mijn (kook-)hart. Ik ben totaal geen fan van ontbijtgranen.
Gelukkig zijn er enkele hartige gerechten gekookt.
Alice gaat al afvallen zo te zien..
Ieder jaar zit er wel zoiets bij.quote:Op maandag 18 september 2023 20:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik vind deze opdracht ook maar zozo.
is ook echt iets amerikaans en australisch ditquote:Op maandag 18 september 2023 20:12 schreef Kanaroe het volgende:
Niet echt een opdracht naar mijn (kook-)hart. Ik ben totaal geen fan van ontbijtgranen.
Gelukkig zijn er enkele hartige gerechten gekookt.
Alice gaat al afvallen zo te zien..
Grote Vriendelijke Reusquote:
Ik helaas wel... al voor het begon, kan me er niet toe zetten om te gaan kijken...quote:Op maandag 18 september 2023 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
Raar seizoen dit, ben nog steeds niet aangehaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |