"Sorry ladies but I gotta do this!!"quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:54 schreef AgnesGru het volgende:
Ligt het aan mij of is Andy nogal irritant en overdreven aanwezig dit seizoen?
Volgens mij, afgaande op wat ik ooit gezien heb, kan het wel misgaan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:12 schreef Postbus100 het volgende:
Hoe werkt dat met dat stikstof? Kan je ook teveel gebruiken en zo je ijs overbevriezen?
Haha ja zijn outfits zijn verschrikkelijk!quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:13 schreef Kanaroe het volgende:
"
[..]
"Sorry ladies but I gotta do this!!"
Ligt niet aan jou.
Hij schreeuwt, joelt en doet populair.
Met z'n lelijke outfits
ja. Je kunt, als je blijft doorgaan, een blok 'soft'ijs maken waar je iemand de hersens mee kunt inslaanquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:12 schreef Postbus100 het volgende:
Hoe werkt dat met dat stikstof? Kan je ook teveel gebruiken en zo je ijs overbevriezen?
Mwah, iedere kok kan fouten maken. De beste bakker kan ook een keer vergeten om zout in het brood te doenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:30 schreef wdn het volgende:
Koekje dat naar bakpoeder smaakt.
Basic error.
WMB mogen ze wel 1 ding veranderen aan MC: als je een onvolledig gerecht neerzet ga je naar huis. Of het nu een afvalronde is of niet. Basis fouten horen hier niet thuis. Anders krijg je uiteindelijk een MASTERchef die geen ei kan koken
Absoluut. Indien er alleen maar gezeikt wordt over tijd en dingen fout gaan en iets opnieuw gemaakt moet worden ... is het vaak een winnaarquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:29 schreef Postbus100 het volgende:
Op het moment dat ze zei (bij het maken): ik voeg wat bakpoeder toe, wist ik dat dat het kritieke punt ging worden. Geen idee waarom, maar de montages zijn zo voorspelbaar. Als het gewoon een prima koekje was geweest, hadden we allemaal niet geweten dat er bakpoeder in het koekje zat.
Ja maar die is niet bezig met Masterchef hequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:31 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Mwah, iedere kok kan fouten maken. De beste bakker kan ook een keer vergeten om zout in het brood te doen
Ja, dąt vond ik bizar!! Dat is toch geen MC-mentaliteit? Altijd proberen, tot het bittere eind.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:33 schreef Em31 het volgende:
En Brent die het de eerste ronde niet eens probeert.
ik kijk voor het eerst meer uit naar MKR (S5 die nu bezig worden echt goede gerechten gemaakt) dan naar dit laatste stukje MC.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:33 schreef Em31 het volgende:
Ik vermaak me alsnog wel prima dit seizoen, maar pff we hebben weleens mooiere desserts gezien van mensen die de top 6 gehaald hebben.![]()
En Brent die het de eerste ronde niet eens probeert.
Nou inderdaad, wat heb je zo’n eerste ronde te verliezen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:35 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, dąt vond ik bizar!! Dat is toch geen MC-mentaliteit? Altijd proberen, tot het bittere eind.
Binnenkort komt er een dessert versie met professionals waaronder Reynoldquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:35 schreef wdn het volgende:
Ik mis een Reynold dit jaar
[..]
ik kijk voor het eerst meer uit naar MKR (S5 die nu bezig worden echt goede gerechten gemaakt) dan naar dit laatste stukje MC.
Gelukkig geen Jamie.quote:Op maandag 23 oktober 2023 13:40 schreef Em31 het volgende:
Nieuwe jury voor volgend jaar
[ afbeelding ]
Andy, Poh, Jean-Christophe Novelli en Sofia Levin.
Vond Melissa wel leuk eigenlijk. Nouja
Oei, Andy is al irritant en dan ook nog Poh erbijquote:Op maandag 23 oktober 2023 13:40 schreef Em31 het volgende:
Nieuwe jury voor volgend jaar
[ afbeelding ]
Andy, Poh, Jean-Christophe Novelli en Sofia Levin.
Vond Melissa wel leuk eigenlijk. Nouja
Ben ook wel benieuwd naar JC en Sofia, Poh was in haar reisprogramma’s wel leuk. Ben benieuwd hoe ze het als jurylid gaat doen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 13:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Oei, Andy is al irritant en dan ook nog Poh erbij
Ja, ik ga Jock echt enorm missen als ik dit zo zie...
Hopelijk is die Jean-Christophe wat. Die ken ik niet (net als Sofia).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |