Typo/autocorrect of wat houdt dat in?quote:Op maandag 11 september 2023 15:21 schreef Rijstebuiltje het volgende:
S: 45 minuten trainen op viscositeit
Om het begrijpelijk te houden: zie het als de trainen in het water, maar dan met tegendruk 'zwaarder'. Bij mij gaat het als volgt: ik train nu 9 oefeningen, op een bepaalde zwaarte (niveau), die doe ik dan 1 minuut op/met diverse kilo's. Het is dan de bedoeling dat ik in die ene minuut zoveel mogelijk op eigen kracht naar die kilo's toe trek/duw/stoot. Het is vooral heel goed voor uithoudingsvermogen (want korte pauze) maar ook goed voor spieropbouw.quote:Op maandag 11 september 2023 15:25 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Typo/autocorrect of wat houdt dat in?
Alle begrip hoor!quote:Op dinsdag 12 september 2023 09:40 schreef Lonaa het volgende:
Ik durf hier niet meer te posten want mijn leven is 1 grote teringchaos en eten daardoor ook. Wel nog steeds niet dik so that's nice.
Los van de prive-teringchaos, heb ik ook nog niet helemaal uitgevonden hoe ik fatsoenlijk kan eten met mijn baan. Weet ook niet of dat ooit komt als ik kijk naar mijn collega'squote:Op dinsdag 12 september 2023 09:43 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Alle begrip hoor!En volgens mij is dit juist een plek waar we allemaal heel eerlijk mogen zijn
Wat eten ze dan? De fysieke arbeid zal vast wel het een en ander compenserenquote:Op dinsdag 12 september 2023 09:45 schreef Lonaa het volgende:
Die overigens wel allemaal slank zijn so it is working.
25 euro valt nog mee als je ziet met hoeveel procent de kaas en het wc papier zijn gestegenquote:Op dinsdag 12 september 2023 09:30 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en mijn wandelschoenen gekocht in juli 2021 (kassabon zat nog in de schoenendoos die ik pakte voor de exacte naam en maat van de schoenen) zijn nu 25 euro duurder. Exact dezelfde wandelschoenen. Hoge wandelschoenen van de bekende merken gaan vanaf 300 euro
Koffie en sigaretten.quote:Op dinsdag 12 september 2023 09:56 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Wat eten ze dan? De fysieke arbeid zal vast wel het een en ander compenseren
Ik kan me voorstellen dat je niet veel tijd/ruimte in je hoofd hebt om uitgebreid te gaan mealpreppen...
Zucht. Denk dat de ARBO hier ook niet zo gelukkig van wordtquote:Op dinsdag 12 september 2023 09:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Koffie en sigaretten.
En whatever we find in the fridge of over blijft. Als we tijd hebben. Wat meestal niet zo is.
Wat doe je dan nu?quote:Op dinsdag 12 september 2023 09:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Los van de prive-teringchaos, heb ik ook nog niet helemaal uitgevonden hoe ik fatsoenlijk kan eten met mijn baan. Weet ook niet of dat ooit komt als ik kijk naar mijn collega's![]()
Catering en horeca op locatie. Wat technisch gezien inhoud dat ik ook bouw en breek. En in de keuken sta. En eten/buffetten wegbreng. En op locatie kook en/of uitserveer en/of klaarzet. En natte horeca doe. En afwas.quote:Op dinsdag 12 september 2023 10:00 schreef SQ het volgende:
[..]
Wat doe je dan nu?
En joh, jij bent hartstikke seasoned. Ik heb het volste vertrouwen dat jij je weg vindt. Ook al struikel je af en toe. Gebeurt de besten
Of naborrelen en dan 10 bier en een frikandel met mayo. Ja.quote:Op dinsdag 12 september 2023 10:06 schreef SQ het volgende:
Oh ja nee dat soort dingen zijn inderdaad echt funest voor je structuur.
Ik heb zelf ooit 2 dagenin een restaurant gewerkt maar dat was ook: zelf eten om 16:30, dan non stop werken tot 01:30. Zonder mogelijkheid tot eten. En dan ga je dus midden in de nacht ontzettend lopen grazen van ongezonde troep...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |