abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_210582142
O: kwark met muesli
L: 2 plakjes ontbijtspek met 2 eieren gebakken en kaas erover, croissant met aardbeienjam
T: 2 handjes nootjes
A: afhaalchinees :9
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_210588185
Afhaalchinees was geen succes. Vandaag naar de weekendtandarts want ben inmiddels wel klaar met continu pijn en moeilijk eten.

Vandaag is plan:
O: boterham met pindakaas
L: courgettesoep met een boterham
A: pasta met gehaktballetjes en groentesaus
B: hardlopen
T: kwark
  maandag 11 september 2023 @ 15:21:18 #103
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_210602679
Hoe ging het bij de tandarts @Nanuke ?
Hier een nog korte lijst voor vandaag:

O: 250 melk met 8 scheppen Brinta
T: 150 gram roeryoghurt met wat aardbei
L: 5 volkoren boterhammen met divers beleg
T: Raket ijsje
A: Nasi met 2 stokjes sate
S: 45 minuten trainen op viscositeit
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_210602707
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 15:21 schreef Rijstebuiltje het volgende:
S: 45 minuten trainen op viscositeit
Typo/autocorrect of wat houdt dat in? :o
  maandag 11 september 2023 @ 19:47:20 #105
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_210605411
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 15:25 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Typo/autocorrect of wat houdt dat in? :o
Om het begrijpelijk te houden: zie het als de trainen in het water, maar dan met tegendruk 'zwaarder'. Bij mij gaat het als volgt: ik train nu 9 oefeningen, op een bepaalde zwaarte (niveau), die doe ik dan 1 minuut op/met diverse kilo's. Het is dan de bedoeling dat ik in die ene minuut zoveel mogelijk op eigen kracht naar die kilo's toe trek/duw/stoot. Het is vooral heel goed voor uithoudingsvermogen (want korte pauze) maar ook goed voor spieropbouw.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rijstebuiltje op 12-09-2023 09:49:58 ]
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_210606422
Het is iets beter nu met andere pijnstilling en een spoelmiddel. Dank voor het vragen @Rijstebuiltje. Wel nog steeds pijn en stom, dus eetlijstje:

O: 300 gram skyr
L: 2 plakken rozijnenbrood met boter
T: sultana granenreep
A: 2 kant en klare pannenkoeken met stroop

En geen B. Gister ook alsnog niet trouwens. Zometeen maar slapen, morgen weer een dag. ;(
  maandag 11 september 2023 @ 22:03:37 #107
149959 SQ
snelle trees
pi_210607285
Hopelijk snel minder pijn Nanuke :*

Ik ging vrijdag dus borrelen met collega's, oh ja, ik kan er niet mee omgaan :') ;( dus na 1 avond achterlijk zuipen en twee dagen compensatievreten omdat ik me compleet vertiefd voelde ben ik wéér dik dus. :') en nog steeds moe :(

Vandaag:

L: yoghurt met banaan en notencruesli. 2 nectarines en een kiwi. Altijd weer verbijsterd over de hoeveelheid calorieën O+ ook te zoet, kakte enorm in 's middags.
T: beetje snackgroenten (niet veel) en 2 bonbons O-)
D: sticky kip met rijst en broccoli.
S: half uurtje crosstrainer en half uurtje spieren. Niet mijn beste dag.

Morgen mijn verjaardag maar ga niks geks doen.
L: denk een omelet en een salade en een paar bonbons (heb ze gekocht om te trakteren eigenlijk zodat ik mensen niet met kleffe vlaai opzadel).
D: pasta met rooie saus of kofta.
disclaimer
pi_210609863
Het was gisteren natuurlijk WARM en ik had me helemaal kapot gezweet in de sportschool. Ik bleef de rest van de dag zoveel zin in zout hebben. Dat was wel een dingetje, want zout is bij mij snel 'slecht', gelukkig heb ik het gehouden hij een kaasstengel.

Zondag Mac op met B, het smaakte prima. >:) Dat was lang geleden. Rest van de dag geen gekke dingen gedaan, taart afgeslagen, niet zitten snacken op het feestje. Dus 0 schuldgevoel.
pi_210609876
Gefeliciteerd sq.

Kiespijn is zo naar nanuke. Hopelijk gaat het snel beter.

Zo, terug van een weekendje weg en de weegschaal was niet mijn vriend. Deze week eens zien hoeveel door vocht komt. Vandaag maar eens normaal doen. En mijn maag wil nu alweer eten...
pi_210610180
Gisteren even ietwat boos geworden op de sportcoach bij een trainingsgroepje. Ze is niet van ons eigen groepje, maar kwam invallen. Ze kregen het over Wegovy, dat middel om makkelijker af te vallen omdat het je hongergevoel onderdrukt. Haar reactie was zo'n beetje 'dikkertjes moeten gewoon minder eten en meer sporten en dat soort middeltjes zijn onzin en schadelijk'. Ik wil zelf ook geen medicijnen, maar oh boy. Wat een calvinistische (je mot hard werken voor je slankere kont! ~O> ) en zure blik op afvallen. Want minder eten/meer bewegen werkt zó goed dat nu een heel groot deel van de bevolking obees is. Allemaal luie en ongedisciplineerde mensen natuurlijk. Allemachtig en dat moet mensen begeleiden bij een gezond leven.

Overigens, het aantal overlijdens aan obesitas gerelateerde hart-en-vaatziekten is tussen 1999 en 2020 drie keer zo hoog geworden in de VS. Als dat aantal omlaag kan met dit soort medicijnen, dan is dat echt helemaal geweldig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210610202
Oh, en mijn wandelschoenen gekocht in juli 2021 (kassabon zat nog in de schoenendoos die ik pakte voor de exacte naam en maat van de schoenen) zijn nu 25 euro duurder. Exact dezelfde wandelschoenen. Hoge wandelschoenen van de bekende merken gaan vanaf 300 euro *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210610272
Ik durf hier niet meer te posten want mijn leven is 1 grote teringchaos en eten daardoor ook. Wel nog steeds niet dik so that's nice.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 12 september 2023 @ 09:43:39 #113
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210610295
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 september 2023 09:40 schreef Lonaa het volgende:
Ik durf hier niet meer te posten want mijn leven is 1 grote teringchaos en eten daardoor ook. Wel nog steeds niet dik so that's nice.
Alle begrip hoor! :* En volgens mij is dit juist een plek waar we allemaal heel eerlijk mogen zijn O+
pi_210610306
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 09:43 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Alle begrip hoor! :* En volgens mij is dit juist een plek waar we allemaal heel eerlijk mogen zijn O+
Los van de prive-teringchaos, heb ik ook nog niet helemaal uitgevonden hoe ik fatsoenlijk kan eten met mijn baan. Weet ook niet of dat ooit komt als ik kijk naar mijn collega's *O* :')
pi_210610309
Die overigens wel allemaal slank zijn so it is working.
  Moderator dinsdag 12 september 2023 @ 09:49:10 #116
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_210610346
Geen zak opgeschoten sinds ik hier post: 93,5kg vanmorgen schoon aan de haak.
Positief gezien: Ook niks aangekomen.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 12 september 2023 @ 09:56:13 #117
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210610406
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 september 2023 09:45 schreef Lonaa het volgende:
Die overigens wel allemaal slank zijn so it is working.
Wat eten ze dan? De fysieke arbeid zal vast wel het een en ander compenseren :D
Ik kan me voorstellen dat je niet veel tijd/ruimte in je hoofd hebt om uitgebreid te gaan mealpreppen...
  dinsdag 12 september 2023 @ 09:58:41 #118
149959 SQ
snelle trees
pi_210610431
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 09:30 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en mijn wandelschoenen gekocht in juli 2021 (kassabon zat nog in de schoenendoos die ik pakte voor de exacte naam en maat van de schoenen) zijn nu 25 euro duurder. Exact dezelfde wandelschoenen. Hoge wandelschoenen van de bekende merken gaan vanaf 300 euro *O*
25 euro valt nog mee als je ziet met hoeveel procent de kaas en het wc papier zijn gestegen :')
disclaimer
pi_210610436
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 09:56 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Wat eten ze dan? De fysieke arbeid zal vast wel het een en ander compenseren :D
Ik kan me voorstellen dat je niet veel tijd/ruimte in je hoofd hebt om uitgebreid te gaan mealpreppen...
Koffie en sigaretten. :')

En whatever we find in the fridge of over blijft. Als we tijd hebben. Wat meestal niet zo is.
  dinsdag 12 september 2023 @ 10:00:07 #120
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210610441
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 september 2023 09:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Koffie en sigaretten. :')

En whatever we find in the fridge of over blijft. Als we tijd hebben. Wat meestal niet zo is.
Zucht. Denk dat de ARBO hier ook niet zo gelukkig van wordt :D
  dinsdag 12 september 2023 @ 10:00:11 #121
149959 SQ
snelle trees
pi_210610442
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 september 2023 09:44 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Los van de prive-teringchaos, heb ik ook nog niet helemaal uitgevonden hoe ik fatsoenlijk kan eten met mijn baan. Weet ook niet of dat ooit komt als ik kijk naar mijn collega's *O* :')
Wat doe je dan nu?
En joh, jij bent hartstikke seasoned. Ik heb het volste vertrouwen dat jij je weg vindt. Ook al struikel je af en toe. Gebeurt de besten :*
disclaimer
pi_210610474
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2023 10:00 schreef SQ het volgende:

[..]
Wat doe je dan nu?
En joh, jij bent hartstikke seasoned. Ik heb het volste vertrouwen dat jij je weg vindt. Ook al struikel je af en toe. Gebeurt de besten :*
Catering en horeca op locatie. Wat technisch gezien inhoud dat ik ook bouw en breek. En in de keuken sta. En eten/buffetten wegbreng. En op locatie kook en/of uitserveer en/of klaarzet. En natte horeca doe. En afwas.

Maar je bent dus altijd aan het werk op "normale" etenstijden. En daarvoor en daarna. En altijd tijdsdruk. En chaos. En hard werken.
Ain't nobody got time to food.

We zorgen wel goed voor elkaar maar niet voor onszelf. :')
"Heb jij al gegeten?"
"Nee"
"Hier, neem dit"
"Ok bedankt, maar heb jij al gegeten?"
"Nee"
"Doe dan"
"Komt straks wel"
pi_210610477
Also na een hele dag in de keuken en 3 klussen heb ik echt geen zin meer om thuis te koken :')
  dinsdag 12 september 2023 @ 10:06:04 #124
149959 SQ
snelle trees
pi_210610489
Oh ja nee dat soort dingen zijn inderdaad echt funest voor je structuur.

Ik heb zelf ooit 2 dagen :') in een restaurant gewerkt maar dat was ook: zelf eten om 16:30, dan non stop werken tot 01:30. Zonder mogelijkheid tot eten. En dan ga je dus midden in de nacht ontzettend lopen grazen van ongezonde troep...
disclaimer
pi_210610509
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2023 10:06 schreef SQ het volgende:
Oh ja nee dat soort dingen zijn inderdaad echt funest voor je structuur.

Ik heb zelf ooit 2 dagen :') in een restaurant gewerkt maar dat was ook: zelf eten om 16:30, dan non stop werken tot 01:30. Zonder mogelijkheid tot eten. En dan ga je dus midden in de nacht ontzettend lopen grazen van ongezonde troep...
Of naborrelen en dan 10 bier en een frikandel met mayo. Ja.

Ik heb nu boterham met smeerkaas gehad (en koffie). Heb nog in de planning straks eiwitshake naar binnen te werken.
Dan werken vanaf 12:00. Dan krijg ik rond 15:00/15:30 trek maar dan moeten we naar locatie, dus dan grijp ik waarschijnlijk appelkoek. Of niks. Of iets waar ik op dat moment mee bezig ben. Op locatie sta ik te BBQ-en en als de grootste drukte eraf is gaan we dan allebei even "eten", wat betekend dat we een stukje vlees van de BBQ pakken + 2 stukjes stokbrood en dat in 2 minuten naar binnen werken om de hoek en er een sigaret achteraan paffen.

:7
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')