abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_210567391
Ik denk dat het een prima gok is om te zeggen dat mijn beide benen + bips samen 50 kilo wegen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_210567488
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2023 11:42 schreef SQ het volgende:
Als ik het al tot 50 kilo zou redden zou mijn buikvel zo hard wapperklapperen als ik ging rennen dat het alsnog weinig hertigs had. O+
Dank voor dit mental image. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_210567491
Ik heb serieus sterke benen, maar dat is niet zo gek natuurlijk. Die werken al een paar jaar hard om alles overeind te houden.

In mijn superslanke jaren waarin ik heel veel sportte, enorm op eten letter en 20 uur per week een behoorlijk actief beroep had, woog ik 70 kilo. Zelfs dat was niet slank, dan had ik rond de 60 moeten wegen. Dat haal ik dus alleen als ik gewoon stop met eten.
  vrijdag 8 september 2023 @ 12:03:54 #79
149959 SQ
snelle trees
pi_210567500
De laatste keer dat ik 60 kilo woog was ik denk ik 13. Dus nee, daar streef ik allerminst naar. Maar net onder de 70 zou wel lekker zijn.
disclaimer
pi_210567559
Ik ben wel inmiddels weer op een gewicht waarbij ik last krijg van mn bips als ik te lang op harde ondergrond zit. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_210567577
Ik mik voorlopig op 80, dat blijkt al uitdagend genoeg. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_210567627
Ik moet eerlijk bekennen dat ik zo rond die 80 prima zou vinden. Ik weet dat op 70 blijven enorm lastig is en dat wil ik gewoon niet.
Ik ga werken met een range waar ik tussen moet zitten, zo tussen de 76 en 82 vind ik prima.
Al hangt het wel volledig samen met hoe ik me voel en hoe mijn waardes zijn (bloeddruk, cholesterol etc).
pi_210567706
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 12:13 schreef exode het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik zo rond die 80 prima zou vinden. Ik weet dat op 70 blijven enorm lastig is en dat wil ik gewoon niet.
Ik ga werken met een range waar ik tussen moet zitten, zo tussen de 76 en 82 vind ik prima.
Al hangt het wel volledig samen met hoe ik me voel en hoe mijn waardes zijn (bloeddruk, cholesterol etc).
Ja same. :Y Zo 75-80ish vind ik meer dan prima, het gaat me ook meer om m'n buik/heupomtrek dan wat de weegschaal zegt.

En uiteraard overall gezondheid, maar als ik naar bijvoorbeeld de 70 zou willen, ga ik er mentaal niet op vooruit.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 8 september 2023 @ 12:21:43 #84
149959 SQ
snelle trees
pi_210567710
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik mik voorlopig op 80, dat blijkt al uitdagend genoeg. :')
Ja, laten we daar maar eens beginnen inderdaad _O-
disclaimer
pi_210567835
Goed bezig exode!

Goeie progress sq. En een bruiloft met muntjes, nog nooit van gehoord :D. Wat een schrale bedoening.

Mijn avondeten gisteren was minus pizza plus 9 tortellini met een restje saus. En dan een blik knakworstjes om 22u. Don't ask.

Dit weekend worden het geen goede lijstjes want weekend weg. Dus afhaal, bbq, uit eten. Bier en wijn. De dag wel begonnen met:
S: auto inladen en rage cleaning
  vrijdag 8 september 2023 @ 12:45:07 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_210567913
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2023 12:36 schreef Bottoms_up het volgende:
Goed bezig exode!

Goeie progress sq. En een bruiloft met muntjes, nog nooit van gehoord :D. Wat een schrale bedoening.

Mijn avondeten gisteren was minus pizza plus 9 tortellini met een restje saus. En dan een blik knakworstjes om 22u. Don't ask.

Dit weekend worden het geen goede lijstjes want weekend weg. Dus afhaal, bbq, uit eten. Bier en wijn. De dag wel begonnen met:
S: auto inladen en rage cleaning
In België sowieso niet, daar is het altijd een drankorgie tot in de vroege ochtend _O-
Gelukkig trouwt mijn schoonzus volgende maand met haar Belg, dan kunnen we inhalen :7

Interessant diner had je :D
disclaimer
pi_210568003
Dessertbuffet bij een Belgische bruiloft :9~
pi_210568261
Wij waren een paar jaar geleden bij een bruiloft van een vriendin, zij trouwde in Nederland met een Ier. Zijn Ierse vrienden en familie konden maar niet geloven dat alle drank gratis. Ik heb nog nooit in mijn leven zulke dronken mensen gezien. Ik hoop dat ze het hadden afgekocht want dat ging als een soort non stop infuus.
pi_210568840
Ik ben bij elk engles feestje waar ik uitgenodigd word verbaasd dat we de drank zelf moeten betalen én dar WIJ tegelijkertijd bekend staan als de gierigaards :D :') :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 8 september 2023 @ 14:31:50 #90
149959 SQ
snelle trees
pi_210568962
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 13:19 schreef exode het volgende:
Wij waren een paar jaar geleden bij een bruiloft van een vriendin, zij trouwde in Nederland met een Ier. Zijn Ierse vrienden en familie konden maar niet geloven dat alle drank gratis. Ik heb nog nooit in mijn leven zulke dronken mensen gezien. Ik hoop dat ze het hadden afgekocht want dat ging als een soort non stop infuus.
HAHAHA ja het is heel cultureel bepaald geloof ik :')
disclaimer
pi_210570874
Qua doelen wil ik graag een gezonde tailleomtrek. Qua slank zijn zie ik wel waar het schip strandt.
Nu moet ik wel zeggen dat hoe meer mensen mij zeggen dat het niet mogelijk is om maat x te hebben of onder gewicht y te zitten op mijn leeftijd na 2 kinderen, hoe meer gemotiveerd ik word om het toch te doen.

Kleine overwinning: gestopt aan een tankstation met mcdonalds. Eigen gesmeerde broodjes gegeten *O*
pi_210571687
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 14:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben bij elk engles feestje waar ik uitgenodigd word verbaasd dat we de drank zelf moeten betalen én dar WIJ tegelijkertijd bekend staan als de gierigaards :D :') :D
Geloof dat we het hier al eerder over hebben gehad O+ Bruiloft van sch.zus in de UK had een 'open bar' en iedereen was daar wild enthousiast over en ik begreep niet zo goed wat de buzz was. Bleek dat helemaal niet de gewoonte te zijn, dat je gewoon gratis drankjes kon halen bij de bar :') Ik heb al heel erg veel bruiloften gehad en ik weet niet beter. Bruiloft met muntjes :D Nou ja, misschien was de keus wel minder mensen uitnodigen of met muntjes doen en zo kunnen ze de kosten wel dragen. Prima hoor.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210571924
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 18:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Geloof dat we het hier al eerder over hebben gehad O+ Bruiloft van sch.zus in de UK had een 'open bar' en iedereen was daar wild enthousiast over en ik begreep niet zo goed wat de buzz was. Bleek dat helemaal niet de gewoonte te zijn, dat je gewoon gratis drankjes kon halen bij de bar :') Ik heb al heel erg veel bruiloften gehad en ik weet niet beter. Bruiloft met muntjes :D Nou ja, misschien was de keus wel minder mensen uitnodigen of met muntjes doen en zo kunnen ze de kosten wel dragen. Prima hoor.
Ja blijf er boos om! :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210572214
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2023 09:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik heb me ook voorgenomen om wat vaker maar de bob te zijn. Ik wil een heel enkele keer, als ik het echt graag wil, alcohol drinken, maar het verder eens laten staan.
Dat doen wij al praktisch de hele zomer. Nul effect op gewicht, maar het is verrassend hoeveel fitter je ervan wordt en hoe moeilijk sport is na alcohol.
Op dinsdag 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op zaterdag 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210572242
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2023 19:30 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat doen wij al praktisch de hele zomer. Nul effect op gewicht, maar het is verrassend hoeveel fitter je ervan wordt en hoe moeilijk sport is na alcohol.
Vooral om die reden wil ik het inderdaad laten staan. Ik heb overigens in de zomer ook vrij weinig gedronken. Een paar keer een wijntje en twee keer een gin tonic. Dat is heel bescheiden :P
Alleen de sangria gisteren.

Ik vind de invloed op sporten echt groot. Zelfs na 1 of 2 wijntjes de avond ervoor merk ik al dat het zwaarder is de volgende ochtend.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_210572271
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2023 10:48 schreef SQ het volgende:
Ik zal nooit een dartelend lichtvoetig hertje worden, dat zit er gewoon niet in. _O- maar ik ben wel tamelijk sterk.
Ik wil dit wel graag even onderschrijven.
Op dinsdag 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op zaterdag 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210572340
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2023 10:48 schreef SQ het volgende:
Ik zal nooit een dartelend lichtvoetig hertje worden, dat zit er gewoon niet in. _O- maar ik ben wel tamelijk sterk.
Als ik in precies de juiste hoek van de lichtstralen van de zon aan het hardlopen ben, ziet mijn schaduw er wel uit als een dartelend hertje :+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_210572483
Nog steeds een zere bek, dus weer een gek lijstje;

O: 400gram aardbeienskyr
L: boterham met worst
T: sultana granenreep
A: 10 stokbroodjes met Kruidenkaas, 3 gehaktballetjes.
B: lopen naar en van werk, ongeveer 500m enkele reis

En nu moet ik nog hardlopen, maar ik weet niet hoe zinvol dat is met mijn gebrek aan energie en eten van vandaag. Stomme kies. :(
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_210573511
Wel gedaan, ging verbazingwekkend lekker. *O*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_210581200
Vandaag was weer weegdag en weer een keurige -0.5 deze week. Nog 0.8 kg tot het laagste gewicht van dit jaar *O* (en nog maar 3.8 kg voor mijn doel met kerst te behalen). Aankomende week dus weekje naar de VS, dus ik hoop voornamelijk op gewoon op gewicht blijven. Daar zou ik al zeer tevreden mee zijn.
Lijstje vandaag:
O: Skyr + kiwi
S: 75 min boksen (+10.000 stappen gedurende de dag)
T: eiwitshake
L: pistolet beenham
T: klein stukje chocolade + verse ananas
D: noedles met biefstuk en groente
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')