Dank voor dit mental image.quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:42 schreef SQ het volgende:
Als ik het al tot 50 kilo zou redden zou mijn buikvel zo hard wapperklapperen als ik ging rennen dat het alsnog weinig hertigs had.
Ja same.quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:13 schreef exode het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik zo rond die 80 prima zou vinden. Ik weet dat op 70 blijven enorm lastig is en dat wil ik gewoon niet.
Ik ga werken met een range waar ik tussen moet zitten, zo tussen de 76 en 82 vind ik prima.
Al hangt het wel volledig samen met hoe ik me voel en hoe mijn waardes zijn (bloeddruk, cholesterol etc).
Ja, laten we daar maar eens beginnen inderdaadquote:Op vrijdag 8 september 2023 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik mik voorlopig op 80, dat blijkt al uitdagend genoeg.
In België sowieso niet, daar is het altijd een drankorgie tot in de vroege ochtendquote:Op vrijdag 8 september 2023 12:36 schreef Bottoms_up het volgende:
Goed bezig exode!
Goeie progress sq. En een bruiloft met muntjes, nog nooit van gehoord. Wat een schrale bedoening.
Mijn avondeten gisteren was minus pizza plus 9 tortellini met een restje saus. En dan een blik knakworstjes om 22u. Don't ask.
Dit weekend worden het geen goede lijstjes want weekend weg. Dus afhaal, bbq, uit eten. Bier en wijn. De dag wel begonnen met:
S: auto inladen en rage cleaning
HAHAHA ja het is heel cultureel bepaald geloof ikquote:Op vrijdag 8 september 2023 13:19 schreef exode het volgende:
Wij waren een paar jaar geleden bij een bruiloft van een vriendin, zij trouwde in Nederland met een Ier. Zijn Ierse vrienden en familie konden maar niet geloven dat alle drank gratis. Ik heb nog nooit in mijn leven zulke dronken mensen gezien. Ik hoop dat ze het hadden afgekocht want dat ging als een soort non stop infuus.
Geloof dat we het hier al eerder over hebben gehadquote:Op vrijdag 8 september 2023 14:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben bij elk engles feestje waar ik uitgenodigd word verbaasd dat we de drank zelf moeten betalen én dar WIJ tegelijkertijd bekend staan als de gierigaards![]()
![]()
Ja blijf er boos om!quote:Op vrijdag 8 september 2023 18:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geloof dat we het hier al eerder over hebben gehadBruiloft van sch.zus in de UK had een 'open bar' en iedereen was daar wild enthousiast over en ik begreep niet zo goed wat de buzz was. Bleek dat helemaal niet de gewoonte te zijn, dat je gewoon gratis drankjes kon halen bij de bar
Ik heb al heel erg veel bruiloften gehad en ik weet niet beter. Bruiloft met muntjes
Nou ja, misschien was de keus wel minder mensen uitnodigen of met muntjes doen en zo kunnen ze de kosten wel dragen. Prima hoor.
Dat doen wij al praktisch de hele zomer. Nul effect op gewicht, maar het is verrassend hoeveel fitter je ervan wordt en hoe moeilijk sport is na alcohol.quote:Op vrijdag 8 september 2023 09:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb me ook voorgenomen om wat vaker maar de bob te zijn. Ik wil een heel enkele keer, als ik het echt graag wil, alcohol drinken, maar het verder eens laten staan.
Vooral om die reden wil ik het inderdaad laten staan. Ik heb overigens in de zomer ook vrij weinig gedronken. Een paar keer een wijntje en twee keer een gin tonic. Dat is heel bescheidenquote:Op vrijdag 8 september 2023 19:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat doen wij al praktisch de hele zomer. Nul effect op gewicht, maar het is verrassend hoeveel fitter je ervan wordt en hoe moeilijk sport is na alcohol.
Ik wil dit wel graag even onderschrijven.quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:48 schreef SQ het volgende:
Ik zal nooit een dartelend lichtvoetig hertje worden, dat zit er gewoon niet in.maar ik ben wel tamelijk sterk.
Als ik in precies de juiste hoek van de lichtstralen van de zon aan het hardlopen ben, ziet mijn schaduw er wel uit als een dartelend hertjequote:Op vrijdag 8 september 2023 10:48 schreef SQ het volgende:
Ik zal nooit een dartelend lichtvoetig hertje worden, dat zit er gewoon niet in.maar ik ben wel tamelijk sterk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |