abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 6 september 2023 @ 09:57:56 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_210547163
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 08:30 schreef IJsdraakje het volgende:
"Dressing on the side" is ook geen rare in die hoek toch?
Dat gaat lastig in een salad bowl.

Maar goed, dat gebeurt je maar 1 keer, daarna vragen om 1 tablespoon. Kijken ze je wel raar aan maar soit.
disclaimer
pi_210547386
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2023 09:57 schreef SQ het volgende:

[..]
Dat gaat lastig in een salad bowl.

Maar goed, dat gebeurt je maar 1 keer, daarna vragen om 1 tablespoon. Kijken ze je wel raar aan maar soit.
Verschilt ook per gelegenheid vermoed ik?

Het is hoe dan ook een goed ding om vooraf van bewust te zijn, dat het standaard zwemt in dressing. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_210547408
Dit probleem heb ik hier ook al. Dressing :r
En ja alle soorten.
pi_210547849
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2023 10:32 schreef Bottoms_up het volgende:
Dit probleem heb ik hier ook al. Dressing :r
En ja alle soorten.
Nou, ik kreeg een tijd geleden bij een lunchsalade helemaal geen dressing (ik heb het liefst gewoon beetje azijn en olijfolie), maar dat was ook raar. Alsof ik aan een krop sla zat te knabbelen. Was een foutje van de keuken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210548341
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 11:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nou, ik kreeg een tijd geleden bij een lunchsalade helemaal geen dressing (ik heb het liefst gewoon beetje azijn en olijfolie), maar dat was ook raar. Alsof ik aan een krop sla zat te knabbelen. Was een foutje van de keuken.
Wel zo zou ik het dus graag hebben. Maar daar wordt vaak moeilijk over gedaan dus zeg ik meestal niets. En ik bestel nooit een salade om die reden.
pi_210548360
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2023 12:13 schreef Bottoms_up het volgende:

Wel zo zou ik het dus graag hebben. Maar daar wordt vaak moeilijk over gedaan dus zeg ik meestal niets. En ik bestel nooit een salade om die reden.
Wat idioot dat ze daar moeilijk over doen zeg.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210549009
Heel gek inderdaad. Mijn moeder eet geen brood dus die vraagt dan bij een omelet wel eens om een beetje sla ipv het brood. Dat is echt nog nooit een probleem geweest. De ene plek is er wel creatiever in dan de andere, maar er wordt nooit moeilijk over gedaan.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_210553006
In de bloedhitte hardgelopen. 8-) En door de kiespijn gek eetlijstje:

O: 2 crackers boterhamworst
T: 200 gr skyr, beetje fruit
T: 2 snoepjes
L: plakje ontbijtkoek
B: hardlopen
T: pakje toastjes
T: koffie met suiker
A: krieltjes met bloemkool, broccoli, worst, kerriekruidenmix en kaas uit de oven.
  woensdag 6 september 2023 @ 21:40:54 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_210553515
Kiespijn is vervelend Nanuke :( sterkte!

Ik ben nu 10 dagen clean bezig en eigenlijk vind ik diep van binnen dat ik nu wel slank moet zijn, maar helaas, ik ben nog steeds dik. Toch maar doorzetten.

L: 4 boterhammen: pindakaas dadel-kaneel, appelstroop, gebraden gehakt en kipfilet. 4 pruimen. 2 nectarines.
T: 1 mango waterijsje en 2 babybel
D: veganschnitzel met gebakken aardappels en doperwtjes met wortel. Lepel mayo. 2 pindarotsjes.
S: 50 minuten interval crosstrainer, 45 minuten spierbalkweken.
disclaimer
pi_210553864
Babybel met of zonder het waslaagje @SQ? ;)
Ziet eruit als een lekker lijstje!

Mijn lijst vandaag:
O: 4 boterhammen, 2 met gevulde eitjessalade en 2 kipsatesalade
T: druiven
L: krentenbol kaas en wit puntje kaas (op station gehaald)
T: druiven
D: 1 boterham met gevulde eitjessalade, paar olijfjes

Had een drukke dag en vanavond vrijwel geen trek meer en ook nul puf om iets te maken. Morgen ga ik voor een dag met meer groente..
pi_210558208
Mooi lijstje SQ. Ik moest ook lachen toen ik de babybel zag. Hoeveel kcal zou er in de waslaag zitten?

Lijstjes!

Gisteren saai kantoordaglijstje:
O: 1 boterham (altijd zoet)
T: banaan
L: 2 boterhammen met ham
T: appel
A: aardappelwafeltjes met gepaneerde kipburger en erwtjes+ wortels. Beetje cocktailsaus
S: uurtje sportschool
T: flesje alpro eiwitdrank en zakje eiwitchips

Vandaag chaotische dag met kids lijstje:
O: 1 boterham
T: de 4 druiven die ze overlieten
L: salade met kaasschnitzel
T: haha wie weet
A: pizza

Moet nog wat bij want dit is minder dan 1300.
En mijn fitbit heeft mij al 26 zoneminuten toegekend omdat die twee fuckers mijn hartslag soms de hoogte in jagen :D
pi_210559343
Dadelijk heerlijk sporten in deze hitte... :'(

O: Skyr
L: broodje beenham
T: klein stukje chocolade
D: pitabroodje met kip met shoarmakruiden en wat knoflooksaus
S: volleybal
T: eiwitshake + ananas
  donderdag 7 september 2023 @ 16:05:11 #38
149959 SQ
snelle trees
pi_210559421
Ik hoef pas zaterdag weer te sporten gelukkig :')
disclaimer
pi_210559699
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2023 16:05 schreef SQ het volgende:
Ik hoef pas zaterdag weer te sporten gelukkig :')
Beter, ik mag vandaag, vrijdag en zaterdag. Maar goed, daarna heb ik dus die week rust met het werktripje dus moet me nu gewoon even niet aanstellen :P
pi_210559807
Ik ga morgenochtend om een uur of 8 ^O^

En ach na het weekend krijgen we weer onweer en regen en en en.

Er gebeuren meerdere minder leuke dingen in mijn leven en mijn natuurlijke reactie is dan snoepen, vreten en nog meer vreten. Maar ik had vandaag heel even de neiging om iets van chips of zo te pakken maar mijn inner voice zei 'Niet doen! Je bent zo goed bezig dan voel je je alleen maar extra rot' en yes, it worked! Ik pakte een appel en het was klaar.
pi_210559927
Lekker bezig, @exode!
  donderdag 7 september 2023 @ 17:14:35 #42
149959 SQ
snelle trees
pi_210559936
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 16:56 schreef exode het volgende:

Er gebeuren meerdere minder leuke dingen in mijn leven en mijn natuurlijke reactie is dan snoepen, vreten en nog meer vreten. Maar ik had vandaag heel even de neiging om iets van chips of zo te pakken maar mijn inner voice zei 'Niet doen! Je bent zo goed bezig dan voel je je alleen maar extra rot' en yes, it worked! Ik pakte een appel en het was klaar.
Supergoed!
disclaimer
pi_210560210
quote:
Lekker bezig! That's the spirit!
pi_210560495
Ik vind het een grotere overwinning dan het afvallen zelf. Een blijvende verandering hopelijk.

En jullie allemaal sporten met dit weer, petje af! Bikkels zijn we.
  donderdag 7 september 2023 @ 19:26:03 #45
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_210560954
O: 250 ml melk en 8 scheppen Brinta
T: Kleine overnight oat
L: 6 kwarkpannenkoekjes met proteīne pudding (vanille) en verse aardbeien
T: Handjevol nootjes en 150 ml Optimel
D: Worteltjes, aardappeltjes en een kaas-spinazieburger, 150 gram roeryoghurt
S: 1.5 uur krachttraining op interval
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_210561948
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 18:34 schreef exode het volgende:
Ik vind het een grotere overwinning dan het afvallen zelf. Een blijvende verandering hopelijk.

En jullie allemaal sporten met dit weer, petje af! Bikkels zijn we.
Precies. Dit zijn belangrijkere overwinningen dan een halve kg afvallen in een week.
Qua hitte was het opzich prima te doen bij ons. Nu lekker op de bank.
  vrijdag 8 september 2023 @ 08:28:02 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_210565695
89.9, dat is toch altijd prettig.
Nog 20 te gaan :') voor de 100e keer.
Gisteren zakte mijn slankste collega door het picknickbankje, was toch wel blij dat ik het niet was :@ :')

Vanmiddag een beer&bites met collega's. Valt gelukkig precies in mijn eetwindow dus ik hoef niet op álle vlakken te falen.

Morgen een bruiloft... met consumptiemuntjes :') ik BOB wel. Scheelt naast geld ook kcal.
disclaimer
pi_210565991
quote:

Dat is echt mooie vooruitgang! Fijn dat het zo goed ging.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_210566017
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2023 08:28 schreef SQ het volgende:
89.9, dat is toch altijd prettig.
Nog 20 te gaan :') voor de 100e keer.
Gisteren zakte mijn slankste collega door het picknickbankje, was toch wel blij dat ik het niet was :@ :')

Vanmiddag een beer&bites met collega's. Valt gelukkig precies in mijn eetwindow dus ik hoef niet op álle vlakken te falen.

Morgen een bruiloft... met consumptiemuntjes :') ik BOB wel. Scheelt naast geld ook kcal.
Ik heb me ook voorgenomen om wat vaker maar de bob te zijn. Ik wil een heel enkele keer, als ik het echt graag wil, alcohol drinken, maar het verder eens laten staan.

Gisteren deden we nog even een afsluiter van de vakantie, die toch anders was gelopen, en fietsten samen naar zee. Aten op een terrasje en dronken een litertje sangria. We fietsten wel 16 km en ik had in de ochtend ook nog gesport, maar tegen een halve liter sangria is dat natuurlijk niet echt opgewassen :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 8 september 2023 @ 09:51:44 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_210566202
Halve liter sangria is zo'n 400 kcal dus dat zou je met een uur fietsen echt wel moeten compenseren. Tenzij maximale ondersteuning op ebike wellicht.
disclaimer
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')