Dat gaat lastig in een salad bowl.quote:Op woensdag 6 september 2023 08:30 schreef IJsdraakje het volgende:
"Dressing on the side" is ook geen rare in die hoek toch?
Verschilt ook per gelegenheid vermoed ik?quote:Op woensdag 6 september 2023 09:57 schreef SQ het volgende:
[..]
Dat gaat lastig in een salad bowl.
Maar goed, dat gebeurt je maar 1 keer, daarna vragen om 1 tablespoon. Kijken ze je wel raar aan maar soit.
Nou, ik kreeg een tijd geleden bij een lunchsalade helemaal geen dressing (ik heb het liefst gewoon beetje azijn en olijfolie), maar dat was ook raar. Alsof ik aan een krop sla zat te knabbelen. Was een foutje van de keuken.quote:Op woensdag 6 september 2023 10:32 schreef Bottoms_up het volgende:
Dit probleem heb ik hier ook al. Dressing![]()
En ja alle soorten.
Wel zo zou ik het dus graag hebben. Maar daar wordt vaak moeilijk over gedaan dus zeg ik meestal niets. En ik bestel nooit een salade om die reden.quote:Op woensdag 6 september 2023 11:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik kreeg een tijd geleden bij een lunchsalade helemaal geen dressing (ik heb het liefst gewoon beetje azijn en olijfolie), maar dat was ook raar. Alsof ik aan een krop sla zat te knabbelen. Was een foutje van de keuken.
Wat idioot dat ze daar moeilijk over doen zeg.quote:Op woensdag 6 september 2023 12:13 schreef Bottoms_up het volgende:
Wel zo zou ik het dus graag hebben. Maar daar wordt vaak moeilijk over gedaan dus zeg ik meestal niets. En ik bestel nooit een salade om die reden.
Beter, ik mag vandaag, vrijdag en zaterdag. Maar goed, daarna heb ik dus die week rust met het werktripje dus moet me nu gewoon even niet aanstellenquote:Op donderdag 7 september 2023 16:05 schreef SQ het volgende:
Ik hoef pas zaterdag weer te sporten gelukkig
Supergoed!quote:Op donderdag 7 september 2023 16:56 schreef exode het volgende:
Ik ga morgenochtend om een uur of 8![]()
En ach na het weekend krijgen we weer onweer en regen en en en.
Er gebeuren meerdere minder leuke dingen in mijn leven en mijn natuurlijke reactie is dan snoepen, vreten en nog meer vreten. Maar ik had vandaag heel even de neiging om iets van chips of zo te pakken maar mijn inner voice zei 'Niet doen! Je bent zo goed bezig dan voel je je alleen maar extra rot' en yes, it worked! Ik pakte een appel en het was klaar.
Lekker bezig! That's the spirit!quote:Op donderdag 7 september 2023 16:56 schreef exode het volgende:
Er gebeuren meerdere minder leuke dingen in mijn leven en mijn natuurlijke reactie is dan snoepen, vreten en nog meer vreten. Maar ik had vandaag heel even de neiging om iets van chips of zo te pakken maar mijn inner voice zei 'Niet doen! Je bent zo goed bezig dan voel je je alleen maar extra rot' en yes, it worked! Ik pakte een appel en het was klaar.
Precies. Dit zijn belangrijkere overwinningen dan een halve kg afvallen in een week.quote:Op donderdag 7 september 2023 18:34 schreef exode het volgende:
Ik vind het een grotere overwinning dan het afvallen zelf. Een blijvende verandering hopelijk.
En jullie allemaal sporten met dit weer, petje af! Bikkels zijn we.
Dat is echt mooie vooruitgang! Fijn dat het zo goed ging.quote:Op donderdag 7 september 2023 16:56 schreef exode het volgende:
Ik ga morgenochtend om een uur of 8![]()
En ach na het weekend krijgen we weer onweer en regen en en en.
Ik heb me ook voorgenomen om wat vaker maar de bob te zijn. Ik wil een heel enkele keer, als ik het echt graag wil, alcohol drinken, maar het verder eens laten staan.quote:Op vrijdag 8 september 2023 08:28 schreef SQ het volgende:
89.9, dat is toch altijd prettig.
Nog 20 te gaanvoor de 100e keer.
Gisteren zakte mijn slankste collega door het picknickbankje, was toch wel blij dat ik het niet was![]()
Vanmiddag een beer&bites met collega's. Valt gelukkig precies in mijn eetwindow dus ik hoef niet op álle vlakken te falen.
Morgen een bruiloft... met consumptiemuntjesik BOB wel. Scheelt naast geld ook kcal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |