Ik geloof haar niet. Precies vanwege de reden die ik met een grap toelichtte. Als zij echt om het welzijn van die meisjes inzat, zou ze zoiets niet publiekelijk beweren zonder erover in te zitten welke consequenties dat voor de slachtoffers zou kunnen leiden.quote:Op maandag 4 september 2023 16:38 schreef herverwijderd het volgende:
Ik zou eerder boos worden op Gweeedoooo maar okee. Eens kijken wat er nog naar boven komt.
Ik heb geen idee wat er allemaal speelt dus ik wacht gewoon af.quote:Op maandag 4 september 2023 16:54 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Ik geloof haar niet. Precies vanwege de reden die ik met een grap toelichtte. Als zij echt om het welzijn van die meisjes inzat, zou ze zoiets niet publiekelijk beweren zonder erover in te zitten welke consequenties dat voor de slachtoffers zou kunnen leiden.
Als het dus niet waar is en ze kennellijk zegt dat Guido pedofiel is, dan is dit smaad en laster, Guido heeft geld genoeg om een dure advocaat er op te zetten en haar civiel rechterlijk helemaal door de molen te halen, dat gaat haar een hele hoop geld kosten aan gederfde inkomsten (materieel door niet gemaakte boekingen maar ook aangetaste naamsbekendheid en immateriële schade etc) + gerechts en advocaat kostenquote:Op maandag 4 september 2023 16:54 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Ik geloof haar niet. Precies vanwege de reden die ik met een grap toelichtte. Als zij echt om het welzijn van die meisjes inzat, zou ze zoiets niet publiekelijk beweren zonder erover in te zitten welke consequenties dat voor de slachtoffers zou kunnen leiden.
Kevin Spacey - IMDbquote:Op maandag 4 september 2023 19:44 schreef Harvest89 het volgende:
Altijd schitterend als mensen voor het geringste de term pedofiel naar zich geslingerd krijgen.
Dat is een label met bison lijm op je hoofd dat je maar moeilijk eraf krijgt als het eenmaal is opgeplakt. Vooral leuk voor degene als het onterecht is.
Ben benieuwd. Maar als die meiden bijvoorbeeld twaalf jaar zijn (ik zeg maar wat) is hij natuurlijk geen pedofiel (wel fout, ranzig en strafbaar). Die term wordt er ook te pas en te onpas bijgesleept.quote:Op maandag 4 september 2023 18:10 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Haar vrienden van Roddelpraat beweren iig wel dat hij een pedo is.
Yvonne Coldeweijer geeft pedofiel Guido Weijers nog een kans om te reageren
We kunnen wel stellen dat Guido Weijers pedofiel is.
Hij heeft meerdere strafbare feiten gepleegd. Hierbij gaat het om pedofilie en alcohol voeren aan minderjarigen.
https://www.roddelpraat.n(...)ich-kunnen-verweren/
Ik heb het ook altijd een rare uitdrukking gevonden.quote:
Dat is wel heftig!quote:Op maandag 4 september 2023 23:42 schreef Andromache het volgende:
Guido Weijers is een foute vent. Heeft jaren geleden een geheime relatie gehad met vriendinnetje van mijn zusje toen de meiden net 18/19 waren en hij al heeeeeel lang geen 18 meer was. Zij heeft er meermaals mee proberen te stoppen en hij heeft haar nogal stalkerig terug weten te krijgen. Is wat ik me ervan herinner.
Misschien staat ze wel gewoon in contact met de slachtoffers en vinden zij dit gewoon prima.quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:09 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Dat is wel heftig!
Dan nog vind ik Yvonne ook niet goed bezig. Het gaat mij er nog niet eens om dat ze waarschijnlijk dit soort 'juice' openbaar in de media verkondigt om zichzelf beter te kunnen voelen door anderen publiekelijk ten schande te zetten. Ik vind het in dit geval veel kwalijker dat ze niet nadenkt wat de gevolgen zouden kunnen zijn voor de vermeende slachtoffers. Als hij de confrontatie met Yvonne zelf niet aan durft te gaan als blijkt dat ze gelijk heeft, is de kans aanzienlijk groot dat hij zijn frustraties op anderen gaat afreageren.
Ze heeft een woning van 1.3 miljoen gekocht. Ze heeft een publiek en ze is slim bezig met genereren van inkomsten. Dat mag je haar nageven. Dit is roddelen anno nu.quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:45 schreef Puzzie het volgende:
Walgelijk stuk vreten met haar 'spionnen'
Ook al ben je net 18/19 [wat is het nou?] ben je gewoon meerderjarig voor de wet. Blijkbaar vond zij hem toch leuk genoeg dat ze terug ging. Ik ben ook wel eens terug gegaan naar een oudere ex na wat aandringen. Ben ik nu ook een slachtoffer?quote:Op maandag 4 september 2023 23:42 schreef Andromache het volgende:
Guido Weijers is een foute vent. Heeft jaren geleden een geheime relatie gehad met vriendinnetje van mijn zusje toen de meiden net 18/19 waren en hij al heeeeeel lang geen 18 meer was. Zij heeft er meermaals mee proberen te stoppen en hij heeft haar nogal stalkerig terug weten te krijgen. Is wat ik me ervan herinner.
Ja gezeur dit. Hoezo is het een foute vent dan als hij met wat jongere meiden omgaat. Zo lang ze volwassen zijn niks aan de handquote:Op woensdag 6 september 2023 08:37 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Ook al ben je net 18/19 [wat is het nou?] ben je gewoon meerderjarig voor de wet. Blijkbaar vond zij hem toch leuk genoeg dat ze terug ging. Ik ben ook wel eens terug gegaan naar een oudere ex na wat aandringen. Ben ik nu ook een slachtoffer?![]()
Dit soort verhaaltjes slaan eigenlijk nergens op, zo kan je iedereen wel wegzetten als een foute goorlap maar dat de jonge meiden het zelf maar wat interessant vinden om wat ook maar te doen, daar hoor je niemand over.
Ik ben zelf al wat ouder maar het zal mij aan mijn reet roesten wie met wie het nest inkruipt. Alleen in het geval van minderjarigen vind ik er wat van, maar de rest? nah not so.quote:Op woensdag 6 september 2023 08:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja gezeur dit. Hoezo is het een foute vent dan als hij met wat jongere meiden omgaat. Zo lang ze volwassen zijn niks aan de hand
Ik denk dat het voor oudere vrouwen zure reacties zijn, omdat het een man is die met een jongere vrouw gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |