abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210531303
En dan gaat het niet over onze eigen Yvonne die je misschien ook min of meer gestoord zou kunnen noemen, echter zij dat dan op een veel leukere en ook constructievere manier dan de Yvonne waar het wél over gaat: Yvonne Coldeweijer

Ze beweert dat Guido Weijers zich vergrijpt aan meisjes die nog veel jonger zijn dan degenen waar Thijs Römer met zijn fikken aanzat.

Anyway, stel dat het nou waar is... Bedankt, mevrouw Coldeweijer O+ Dat je heel Nederland hebt gewaarschuwd voor het gevaarlijke roofdier genaamd Guido. De getraumatiseerde meisjes die jou dit in vertrouwen hebben verteld, kunnen eindelijk weer rustig op twee oren slapen en hoeven niet meer bang te zijn voor hem. Hmm... ik bedenk opeens een heel klein detail dat het misschien handiger geweest was om zoiets pas te doen na een juridisch onderzoek en een rechtzaak waardoor hij een vrijheidsstraf krijgt of dat er in ieder geval maatregelen getroffen worden dat hij niemand zou kunnen lastigvallen als hij dat zou willen. Het is misschien heel dramatisch van mij bedacht als ik mij afvraag of hij misschien zijn woede en frustraties gaat afreageren op die meisjes, omdat hij vindt dat zij zijn reputatie en carriere en zijn leven in één klap hebben verwoest omdat ze hun mond niet konden houden. Als hij echt zo gevaarlijke viespeuk is als jij beweert, zou het best weleens kunnen gebeuren...

Je ziet er trouwens wat opgefokt uit op die foto. Je kan zelf wel een juice gebruiken die wat sterker is. Een borrel dus. In Groot Brittanie noemen ze zoiets trouwens een stiff one. Het is toch niet zo dat je dit allemaal zegt omdat je je beledigd voelde nadat Guido Weijers jou dat niet wilde aanbieden toch?

Guido Weijers is nog niet van Yvonne af: ‘Juicebeving op komst’
  maandag 4 september 2023 @ 16:38:50 #2
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_210531316
Ik zou eerder boos worden op Gweeedoooo maar okee. Eens kijken wat er nog naar boven komt.
pi_210531468
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 16:38 schreef herverwijderd het volgende:
Ik zou eerder boos worden op Gweeedoooo maar okee. Eens kijken wat er nog naar boven komt.
Ik geloof haar niet. Precies vanwege de reden die ik met een grap toelichtte. Als zij echt om het welzijn van die meisjes inzat, zou ze zoiets niet publiekelijk beweren zonder erover in te zitten welke consequenties dat voor de slachtoffers zou kunnen leiden.
  maandag 4 september 2023 @ 17:00:59 #4
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_210531529
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 16:54 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Ik geloof haar niet. Precies vanwege de reden die ik met een grap toelichtte. Als zij echt om het welzijn van die meisjes inzat, zou ze zoiets niet publiekelijk beweren zonder erover in te zitten welke consequenties dat voor de slachtoffers zou kunnen leiden.
Ik heb geen idee wat er allemaal speelt dus ik wacht gewoon af.
pi_210531673
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 16:54 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Als het dus niet waar is en ze kennellijk zegt dat Guido pedofiel is, dan is dit smaad en laster, Guido heeft geld genoeg om een dure advocaat er op te zetten en haar civiel rechterlijk helemaal door de molen te halen, dat gaat haar een hele hoop geld kosten aan gederfde inkomsten (materieel door niet gemaakte boekingen maar ook aangetaste naamsbekendheid en immateriële schade etc) + gerechts en advocaat kosten
pi_210531685
Till Lindeman werd ook beschuldigd van alleen wat blijkt ? Onvoldoende bewijs dat hij zich daadwerkelijk heeft vergrepen aan fans. Ik wacht wel even voordat ook hier iets van ga vinden. Behalve dat ik die Coldemonster een zielig stuk vreten vind.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 4 september 2023 @ 17:55:13 #7
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210531898
Ik meen dat ze nergens heeft gezegd dat hij zich eraan vergrepen heeft maar enkel dat er (ongepast) contact is geweest. Allebei fout, maar wel een zeer belangrijk verschil.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_210531983
Haar vrienden van Roddelpraat beweren iig wel dat hij een pedo is.

Yvonne Coldeweijer geeft pedofiel Guido Weijers nog een kans om te reageren

We kunnen wel stellen dat Guido Weijers pedofiel is.

Hij heeft meerdere strafbare feiten gepleegd. Hierbij gaat het om pedofilie en alcohol voeren aan minderjarigen.

https://www.roddelpraat.n(...)ich-kunnen-verweren/
pi_210531984
Hoe kun je op twee oren slapen?
pi_210532011
Is dit geil????? Nee -O-

NIX18!!!
U MAD?
  maandag 4 september 2023 @ 19:44:17 #11
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_210532778
Altijd schitterend als mensen voor het geringste de term pedofiel naar zich geslingerd krijgen.
Dat is een label met bison lijm op je hoofd dat je maar moeilijk eraf krijgt als het eenmaal is opgeplakt. Vooral leuk voor degene als het onterecht is.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_210533373
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 19:44 schreef Harvest89 het volgende:
Altijd schitterend als mensen voor het geringste de term pedofiel naar zich geslingerd krijgen.
Dat is een label met bison lijm op je hoofd dat je maar moeilijk eraf krijgt als het eenmaal is opgeplakt. Vooral leuk voor degene als het onterecht is.
Kevin Spacey - IMDb

In 2018 uit house of cards getrapt , vorige maand onschuldig bevonden. 5 jaar lang geen inkomen van nieuwe producties, geen nieuw werk, dat haalt hij nooit meer in

Kevin Spacey
pi_210534192
Je kan van haar vinden wat je wil, maar tot nu toe had Yvonne stiekem wel gelijk met bijna al haar juice. Benieuwd wat hier uit gaat komen.
pi_210534239
't kan Guido weinig schele denk ik :') Oh, wacht.... Doe toch maar een advocaatje, mét slagroom :9~

En als t waar is, dan zakt je broek d'r toch vanaf... -O- (niet in het bijzijn van kinderen, anders heb je dat gezeik ook weer)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  maandag 4 september 2023 @ 23:42:22 #15
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_210534980
Guido Weijers is een foute vent. Heeft jaren geleden een geheime relatie gehad met vriendinnetje van mijn zusje toen de meiden net 18/19 waren en hij al heeeeeel lang geen 18 meer was. Zij heeft er meermaals mee proberen te stoppen en hij heeft haar nogal stalkerig terug weten te krijgen. Is wat ik me ervan herinner.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 5 september 2023 @ 07:44:41 #16
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210536212
quote:
7s.gif Op maandag 4 september 2023 18:10 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Haar vrienden van Roddelpraat beweren iig wel dat hij een pedo is.

Yvonne Coldeweijer geeft pedofiel Guido Weijers nog een kans om te reageren

We kunnen wel stellen dat Guido Weijers pedofiel is.

Hij heeft meerdere strafbare feiten gepleegd. Hierbij gaat het om pedofilie en alcohol voeren aan minderjarigen.

https://www.roddelpraat.n(...)ich-kunnen-verweren/
Ben benieuwd. Maar als die meiden bijvoorbeeld twaalf jaar zijn (ik zeg maar wat) is hij natuurlijk geen pedofiel (wel fout, ranzig en strafbaar). Die term wordt er ook te pas en te onpas bijgesleept.

Then again, ik heb natuurlijk geen idee over welke leeftijd(en) we het nu met Guido hebben. Vast niet een vierjarige maar je weet het niet hè.

Alcohol voeren aan minderjarigen echter, :r. Fout, fouter, foutst (en terecht strafbaar). Roddelpraat zegt dat het daarover gaat en dat hij beschuldigd gaat worden van ‘pedofilie’ maar geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen in deze Guido-zaak.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_210538320
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 18:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoe kun je op twee oren slapen?
Ik heb het ook altijd een rare uitdrukking gevonden. :D

Vandaar dat ik het wel grappig vond om te gebruiken.

Ik bedenk mij nu opeens dat ermee bedoeld zou kunnen worden dat je niet alert hoeft te blijven op geluiden om je heen, want er is niks waarover jij je zorgen hoeft te maken. De uitdrukking zal denk ik overgenomen zijn van een andere taal. Het is niet bepaald de enige keer dat mensen iets van elkaar overnemen zonder er verder bij na te denken.
pi_210538583
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2023 23:42 schreef Andromache het volgende:
Guido Weijers is een foute vent. Heeft jaren geleden een geheime relatie gehad met vriendinnetje van mijn zusje toen de meiden net 18/19 waren en hij al heeeeeel lang geen 18 meer was. Zij heeft er meermaals mee proberen te stoppen en hij heeft haar nogal stalkerig terug weten te krijgen. Is wat ik me ervan herinner.
Dat is wel heftig! :o

Dan nog vind ik Yvonne ook niet goed bezig. Het gaat mij er nog niet eens om dat ze waarschijnlijk dit soort 'juice' openbaar in de media verkondigt om zichzelf beter te kunnen voelen door anderen publiekelijk ten schande te zetten. Ik vind het in dit geval veel kwalijker dat ze niet nadenkt wat de gevolgen zouden kunnen zijn voor de vermeende slachtoffers. Als hij de confrontatie met Yvonne zelf niet aan durft te gaan als blijkt dat ze gelijk heeft, is de kans aanzienlijk groot dat hij zijn frustraties op anderen gaat afreageren.

Verder heb je zeker gelijk als ik jouw beschrijving lees. Hij lijkt mij dan geen pedo maar iemand die vooral controle wilt hebben over anderen. Meisjes van 18 jaar hoeven zeker niet dom te zijn - genoeg mensen van 18 die geestelijk al veel volwassener kunnen zijn dan anderen ooit zouden kunnen worden. Wel zijn ze op die leeftijd over het algemeen nog te onervaren en impulsiever juist om die ervaringen op te doen. Zij kunnen als een blok vallen op een oudere man met charmante gladde praatjes, want dat uitgerekend zo'n iemand zich aangetrokken voelt tot hen, geeft hun gevoel van eigenwaarde een enorme boost. En vervolgens moeten ze er the hard way achter komen dat ze juist dat soort kerels beter uit de weg kunnen gaan.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 5 september 2023 @ 16:24:05 #19
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210540583
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 13:09 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Dat is wel heftig! :o

Dan nog vind ik Yvonne ook niet goed bezig. Het gaat mij er nog niet eens om dat ze waarschijnlijk dit soort 'juice' openbaar in de media verkondigt om zichzelf beter te kunnen voelen door anderen publiekelijk ten schande te zetten. Ik vind het in dit geval veel kwalijker dat ze niet nadenkt wat de gevolgen zouden kunnen zijn voor de vermeende slachtoffers. Als hij de confrontatie met Yvonne zelf niet aan durft te gaan als blijkt dat ze gelijk heeft, is de kans aanzienlijk groot dat hij zijn frustraties op anderen gaat afreageren.

Misschien staat ze wel gewoon in contact met de slachtoffers en vinden zij dit gewoon prima.
  dinsdag 5 september 2023 @ 21:45:42 #20
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210544392
Walgelijk stuk vreten met haar 'spionnen' :r
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210546560
Oh, we spreken alweer van slachtoffers terwijl het wederom weer eens afwachten is wat er allemaal van waar is?
pi_210546580
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 21:45 schreef Puzzie het volgende:
Walgelijk stuk vreten met haar 'spionnen' :r
Ze heeft een woning van 1.3 miljoen gekocht. Ze heeft een publiek en ze is slim bezig met genereren van inkomsten. Dat mag je haar nageven. Dit is roddelen anno nu.

RTL Boulevard is niets minder. :)
pi_210546615
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2023 23:42 schreef Andromache het volgende:
Ook al ben je net 18/19 [wat is het nou?] ben je gewoon meerderjarig voor de wet. Blijkbaar vond zij hem toch leuk genoeg dat ze terug ging. Ik ben ook wel eens terug gegaan naar een oudere ex na wat aandringen. Ben ik nu ook een slachtoffer? :')

Dit soort verhaaltjes slaan eigenlijk nergens op, zo kan je iedereen wel wegzetten als een foute goorlap maar dat de jonge meiden het zelf maar wat interessant vinden om wat ook maar te doen, daar hoor je niemand over.
pi_210546646
quote:
7s.gif Op woensdag 6 september 2023 08:37 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Ook al ben je net 18/19 [wat is het nou?] ben je gewoon meerderjarig voor de wet. Blijkbaar vond zij hem toch leuk genoeg dat ze terug ging. Ik ben ook wel eens terug gegaan naar een oudere ex na wat aandringen. Ben ik nu ook een slachtoffer? :')

Dit soort verhaaltjes slaan eigenlijk nergens op, zo kan je iedereen wel wegzetten als een foute goorlap maar dat de jonge meiden het zelf maar wat interessant vinden om wat ook maar te doen, daar hoor je niemand over.
Ja gezeur dit. Hoezo is het een foute vent dan als hij met wat jongere meiden omgaat. Zo lang ze volwassen zijn niks aan de hand
Ik denk dat het voor oudere vrouwen zure reacties zijn, omdat het een man is die met een jongere vrouw gaat.
pi_210546774
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 08:44 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Ja gezeur dit. Hoezo is het een foute vent dan als hij met wat jongere meiden omgaat. Zo lang ze volwassen zijn niks aan de hand
Ik denk dat het voor oudere vrouwen zure reacties zijn, omdat het een man is die met een jongere vrouw gaat.
Ik ben zelf al wat ouder maar het zal mij aan mijn reet roesten wie met wie het nest inkruipt. Alleen in het geval van minderjarigen vind ik er wat van, maar de rest? nah not so.
Ze willen het zelf, en niet in de laatste plaats zodat ze het gezellig tegen een Yvonne kunnen doorlullen voor hun 5minuten anonieme spionnen-fame. :') wat echt een ziekelijke trend is geworden; zelf de gewiekste del of letterlijk de hoer uithangen voor een gratis reisje en daarna de man wegzetten als een viezerik. Echt, hou op hoor. :')

Als die Guido [of eender wie in de toekomst] officieel bewezen een pedo is dan komen we daar vanzelf wel achter. Of niet.
Tot die tijd weiger ik om iemand als pedo en slachtoffer weg te zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')