Het is ook gewoon dom wat hij deed wekenlang speel je in 433 met hetzelfde idee en ongeveer dezelfde opstelling. Ook zonder 'echte' rechtsbuiten. En ineens moet het tegen Fortuna Sittard, een wedstrijd voor de interlandbreak, naar een 343 en weet niemand hoe die moet lopen. Verassend hoor Maurice.quote:Op zondag 3 september 2023 23:58 schreef TLC het volgende:
Maurice Steijn, wat een lulletje rozenwater
Ze lopen de meute achterna zoals die Telegraaf hysterica's Driessen/Verweij. Dit vinden ze heerlijk, Mislintat bashen, framen etc. Dat zal vandaag wel breed uitgemeten worden in dat vodje van hun.quote:Op zondag 3 september 2023 23:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je merkt het nergens anders aan inderdaad. Raar dat Studio Voetbal dit soort verhalen verzint, maar daar staat het inmiddels wel bekend om!
Ik weet nog dat vele hier en de zogenaamde experts riepen dat Zlatan echt helemaal niks was.quote:Op maandag 4 september 2023 02:30 schreef Paganitzu het volgende:
Doet me een beetje denken aan het Ajax na de vorige goede generatie in de vroege 1998-2001. De jaren onder Jan Wouters, Hans Westerhof en Co Adriaanse.
Aankopen zoals Jesper Grønkjær, Wamberto, Georgi Kinkladze, Nikos Machlas, Cristian Chivu, Jan van Halst, André Bergdølmo, Frank Verlaat, Lobont, Galasek, Pasanen, Ibrahimovic, Mido. Maxwell, Trabelsi.
Zaten uiteindelijk een aantal toppers tussen. Wel een paar magere jaren.
Of Maurice kan er gewoon he-le-maal niks van? Dat is een stuk logischer.quote:Op maandag 4 september 2023 00:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is ook gewoon dom wat hij deed wekenlang speel je in 433 met hetzelfde idee en ongeveer dezelfde opstelling. Ook zonder 'echte' rechtsbuiten. En ineens moet het tegen Fortuna Sittard, een wedstrijd voor de interlandbreak, naar een 343 en weet niemand hoe die moet lopen. Verassend hoor Maurice.
Is er dan niemand in de Staf die zegt van goh zouden we dan nou wel doen Maurice?
Daar vind ik het nog wat te vroeg voor maar zijn persmomenten zijn niet heel sterk.quote:Op maandag 4 september 2023 08:15 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Of Maurice kan er gewoon he-le-maal niks van? Dat is een stuk logischer.
Zelfs als het letterlijk uit de mond van Steijn komt roepen mensen dat het een hetze van de telegraaf is. Dat is dan wel weer humor.quote:Op maandag 4 september 2023 08:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar vind ik het nog wat te vroeg voor maar zijn persmomenten zijn niet heel sterk.
Als ik zie wat er gekocht is dan is daar echt wel een goed elftal van te maken, het was nu wat kort dag en sowieso nog 2 aankopen er niet bij die ik wel in de basis zou zetten plus Berghuis en Bergwijn.quote:Op maandag 4 september 2023 08:32 schreef Black-Death het volgende:
Rustig afwachten jongens.. kom op. We konden ook niet verwachten dat we direct tiki-taka zouden spelen..
Ja dat laatste kan je uiteindelijk opbreken. Je mag toch verwachten dat je wint van Fortuna, al is het maar met 0-1 vanwege een individuele actie.quote:Op maandag 4 september 2023 08:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik zie wat er gekocht is dan is daar echt wel een goed elftal van te maken, het was nu wat kort dag en sowieso nog 2 aankopen er niet bij die ik wel in de basis zou zetten plus Berghuis en Bergwijn.
Ik had gehoopt op damage control maar helaas loop je nu al 4 punten achter, dan is de druk alweer hoog.
Laten we wel wezen, tegen Twente en Feyenoord pak je geen 6 punten. Dan heb je al een gat van 6+ punten met PSV want die moeten tegen NEC en Almere City.quote:Op maandag 4 september 2023 08:35 schreef Tarado het volgende:
helaas loop je nu al 4 punten achter, dan is de druk alweer hoog.
Dat is wel de traditie.quote:Op maandag 4 september 2023 08:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Verwacht wel dat de Galactico's de klassieker gewoon winnen einde van de maand
Twente en Feyenoord kan zomaar 0 punten zijn. Dan is het gat straks 10 punten na 5 potjesquote:Op maandag 4 september 2023 08:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, tegen Twente en Feyenoord pak je geen 6 punten. Dan heb je al een gat van 6+ punten met PSV want die moeten tegen NEC en Almere City.
Hopelijk duurt dat niet te lang.quote:Op maandag 4 september 2023 08:50 schreef Black-Death het volgende:
Van Halst dus definitief AD totdat Kroes er is. Bron: Nu.nl
Geloof dat 90% Interlands moet spelen. Dus je zal een dag of 3 hebben voor nieuwe Eredivisie periode. Te kort.quote:Op maandag 4 september 2023 09:00 schreef manny het volgende:
Hoeveel dagen hebben ze om op het trainingsveld te staan eigenlijk, met alle internationals erbij. Zou wel aardig zijn als ze de kans krijgen samen een balletje te trappen en beetje ingespeeld te raken.
Als het er al 3 zijn, is wel kort ja.quote:Op maandag 4 september 2023 09:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Geloof dat 90% Interlands moet spelen. Dus je zal een dag of 3 hebben voor nieuwe Eredivisie periode. Te kort.
Las ergens 1 december maar is nog niet bevestigd. AZ zal wel flink tegenstribbelen zoals ze daar gewend zijn.quote:
Ja zo zijn ze, ik weet uiteraard niet precies hoe het zit maar het lijkt me een zaak tussen Kroes en AZ, Ajax heeft daar weinig mee te maken behalve dat ze hem zo snel mogelijk in dienst willen.quote:Op maandag 4 september 2023 09:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Las ergens 1 december maar is nog niet bevestigd. AZ zal wel flink tegenstribbelen zoals ze daar gewend zijn.
Jep.quote:Op maandag 4 september 2023 07:44 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik weet nog dat vele hier en de zogenaamde experts riepen dat Zlatan echt helemaal niks was.
Tja anderzijds heeft Kroes daar ook gewoon voor getekend. En hebben Ajax en Kroes gedacht dat AZ wel zou inbinden maar het is natuurlijk hun goed recht dat niet te doen. Heel vervelend, maar dit had je kunnen weten.quote:Op maandag 4 september 2023 09:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja zo zijn ze, ik weet uiteraard niet precies hoe het zit maar het lijkt me een zaak tussen Kroes en AZ, Ajax heeft daar weinig mee te maken behalve dat ze hem zo snel mogelijk in dienst willen.
Zo'n concurrentiebeding is nogal zinloos in dit digitale tijdperk en ook niet te bewijzen omdat er altijd een overlap is in scouting etc.
Eens, maar dat hoef toch ook niet. Kijk naar PSV en Feyenoord op dit moment. En Ajax heeft dat in verleden ook vaak genoeg bewezen.quote:Op zondag 3 september 2023 22:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je kunt ook bijna geen spelers halen die 25 miljoen waard zijn. Die gaan doorgaans niet naar Ajax maar verkiezen een subtopper/middenmoter in een grote competitie.
0quote:Op maandag 4 september 2023 09:00 schreef manny het volgende:
Hoeveel dagen hebben ze om op het trainingsveld te staan eigenlijk, met alle internationals erbij. Zou wel aardig zijn als ze de kans krijgen samen een balletje te trappen en beetje ingespeeld te raken.
AZ houdt zich gewoon aan het concurrentiebeding van het contract. Lijkt me niks raars.quote:Op maandag 4 september 2023 09:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja zo zijn ze, ik weet uiteraard niet precies hoe het zit maar het lijkt me een zaak tussen Kroes en AZ, Ajax heeft daar weinig mee te maken behalve dat ze hem zo snel mogelijk in dienst willen.
Zo'n concurrentiebeding is nogal zinloos in dit digitale tijdperk en ook niet te bewijzen omdat er altijd een overlap is in scouting etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |