abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210674599
Assad gaat op vakantie :B
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210676379
İnterview met de zus van tsurkov

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 18 september 2023 @ 20:54:34 #53
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_210676980
Opvallend, het BBP van Syrië was tot in 2010 behoorlijk hoog.
11.300 USD.

Ter vergelijking: In Marokko was het BBP in 2010 USD 2800, in Turkije, USD 10.600, en in Polen USD 12.000

Syrië was een totaal ander land geweest zonder deze oorlog, wellicht had het BBP kunnen doorstijgen tot 15.000, waardoor het een van de rijkere landen zou zijn in deze regio, was de kust rondom Latakia ontwikkeld tot een toeristisch gebied, een beetje zoals de Antalya regio, en was Damascus wellicht de parel geweest van de Arabische wereld, een beetje vergelijkbaar qua toerisme wat nu Marrakech is.

Zoals Beiroet, en Amman met wat hoogbouw en luxe shoppingmalls, en een relatief jong wagenpark.

Het wagenpark is nu belachelijk oud, de taxi's lijken wel op dezelfde die je in Iran ziet rondrijden, qua leeftijd schat ik ze ongeveer zo oud als de Toyota Starlet in, en er lijkt veelal geen OV te zijn, net zoals Egypte zijn het nu voornamelijk van die mini busjes, wat natuurlijk voor chaos zorgt.

Assad blijft uiteindelijk verantwoordelijk voor de burgeroorlog, en door Iraanse en Russische belangen is er vrijwel geen hoop op een nieuw regime. Het blijft toch wel jammer dat de Arabische revolutie voor Syrië zo verkeerd heeft uitgepakt, Tunesië en Libië zijn er natuurlijk ook niet beter op geworden, het is eigenlijk overal geflopt.
pi_210677281
Het normaliseren van de banden met de Arabische landen gaat toch niet helemaal lekker

“the Arab Ministerial Committee on Syria decided to freeze its meetings with the Assad regime due to its failure to respond to the road map it drawn up to re-normalize Arab-Syrian relations.

The sources indicated that the Assad regime did not provide the security and political facilities required to stop the export of contraband, especially drugs, to neighboring countries, revealing that the Arab Ministry Committee froze its meetings with the regime’s government.”
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210682424
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210721294
WTF :')

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210751776
:')

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210795288
twitter

En in het verlengde van bovenstaande artikel gaat de leider van de grootste oppositie partijen die de verkiezingen verloor tegen Erdogan door met haat richting Syriërs. https://www.karar.com/gun(...)-cozemediler-1791811

"Als ik de verkiezingen had gewonnen had ik ze allemaal teruggestuurd naar hun land" :')

[ Bericht 17% gewijzigd door Slayage op 30-09-2023 17:47:21 ]
-Rabia Al-Basri
pi_210806783
#Turkey (#Türkiye) 🇹🇷: Two men carried out an attack near the building of the Ministry of Internal Affairs in #Ankara.

One of the attackers was carrying a #Russian 🇷🇺 RPO-A Shmel thermobaric rocket launcher —which is seemingly unfired.
It's originally supplied by #Russia to Syrian Army and later smuggled into Turkey.

He also appear to be armed with a possible M4-pattern carbine which was originally supplied by #USA 🇺🇸 to an armed actor in #Syria or #Iraq.

The other attacker (suicide bomber) detoneted an (PB)IED near the building.
twitter
twitter
-Rabia Al-Basri
  zondag 1 oktober 2023 @ 21:25:12 #60
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_210808792
Wat heeft een PKK aanslag in Turkije met het conflict in Syrië te maken? Triest hoor, maar Syrië is een ander land dan Turkije.
pi_210809384
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 21:25 schreef Richestorags het volgende:
Wat heeft een PKK aanslag in Turkije met het conflict in Syrië te maken? Triest hoor, maar Syrië is een ander land dan Turkije.
:')

PKK be like:

"In a statement carried by the PKK-linked Firat news agency, the militant group said the location of the attack and its timing are aimed to send a “warning” signal to the Turkish government over its ongoing military operations against the group in Syria and Iraq."

Riches be like: wat heeft die aanslag met Syrië te maken :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210812542
Een random random burger omleggen hier en daar , maakt vrij weinig uit natuurlijk

twitter

Die matties van de Amerikanen in Syrië be like
twitter

[ Bericht 39% gewijzigd door Slayage op 02-10-2023 14:26:25 ]
-Rabia Al-Basri
pi_210814679
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 12:06 schreef Slayage het volgende:
Een random random burger omleggen hier en daar , maakt vrij weinig uit natuurlijk

[ twitter ]

Die matties van de Amerikanen in Syrië be like [ twitter ]
Waarom ben jij dit topic aan het volspammen met taferelen in Turkije?
pi_210828344
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210828452
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 16:33 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Waarom ben jij dit topic aan het volspammen met taferelen in Turkije?
Waar is het hoofdkantoor van de PKK gevestigd lieverd? İn Irak. Waar voeren de Turken operaties? In Irak

Waar legt de Turkse diensten regelmatig PKK militanten om? İn syrie.

De conflicten lopen kris kras door elkaar heen.
-Rabia Al-Basri
pi_210829897
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 22:57 schreef Slayage het volgende:

[..]
Waar is het hoofdkantoor van de PKK gevestigd lieverd? İn Irak. Waar voeren de Turken operaties? In Irak

Waar legt de Turkse diensten regelmatig PKK militanten om? İn syrie.

De conflicten lopen kris kras door elkaar heen.
Nee. Er loopt niets kris kras door elkaar. Dat zegt enkel je eigen hoofd. Vanwege je obsessie met Turkije.

Maar Turkije=/= Syrie, Irak. Echt niet.
pi_210832791
Turkish Foreign Minister Fidan:

After this latest incident (attempted terror attack in Ankara), it has become clear that the two terrorists came from Syria and received training there.

All infrastructure and superstructure facilities belonging to the PKK and YPG in Iraq and Syria are now the legitimate targets of our security forces, armed forces and intelligence.

I recommend 3rd parties to stay away from PKK/YPG facilities and individuals.

They will regret committing such an act.

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210832883
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 08:18 schreef theunderdog het volgende:

Er loopt niets kris kras door elkaar.
Amerika vs Rusland
Amirka vs Iran
Iran vs Israël
Turkije vs PKK
Sünni vs shia
Syrië + Rusland + Iran + PKK vs Turkije
Amerika + PKK vs Turkije
Rebellen vs rebellen
Jihadi vs jihadi

Zo uit het blote hoofd.

Syrië is een cluster fuck van jewelste met heel veel verschillende kampen die elkaar bestrijden
-Rabia Al-Basri
pi_210833082
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 15:00 schreef Slayage het volgende:

[..]
Amerika vs Rusland
Amirka vs Iran
Iran vs Israël
Turkije vs PKK
Sünni vs shia
Syrië + Rusland + Iran + PKK vs Turkije
Amerika + PKK vs Turkije
Rebellen vs rebellen
Jihadi vs jihadi

Zo uit het blote hoofd.

Syrië is een cluster fuck van jewelste met heel veel verschillende kampen die elkaar bestrijden
Wat loopt er dan kris kras door elkaar? het gaat nog steeds allemaal over Syrie. Er zijn enkel veel landen die zich ermee bemoeien.
  woensdag 4 oktober 2023 @ 15:22:54 #70
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_210833119
Turkije vs PKK heeft niks met Syrië te maken. Amerika vs Turkije bestaat niet, alleen in de hoofden van mensen.

Turkije misbruikt dit relatief kleine incident voor geopolitiek machtsvertoon en het doordrukken van een eigen agenda, zoals andere landen dat ook doen (Rusland, Amerika etc.). Als dat eerlijk wordt toegegeven door de diaspora, zouden we hier niet zo'n trieste nietszeggende nieuwsbrei hebben en petty gelul over dat de PKK zogenaamd overal spin in het web is. Dan ben je gewoon in de propaganda van Ankara getrapt.
pi_210839414
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210842861
_O-

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210844276
Wtf...
twitter
twitter
-Rabia Al-Basri
  Moderator donderdag 5 oktober 2023 @ 16:23:33 #74
8781 crew  Frutsel
pi_210844347
Dat is een flinke aanslag in Homs inderdaad... zeker zestig doden lees ik al
  donderdag 5 oktober 2023 @ 18:34:28 #75
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_210845366
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 16:16 schreef Slayage het volgende:
Wtf... [ twitter ][ twitter ]
Ook al in de leer geweest bij Budanov?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')