quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:25 schreef Richestorags het volgende:
Wat heeft een PKK aanslag in Turkije met het conflict in Syrië te maken? Triest hoor, maar Syrië is een ander land dan Turkije.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Waarom ben jij dit topic aan het volspammen met taferelen in Turkije?quote:Op maandag 2 oktober 2023 12:06 schreef Slayage het volgende:
Een random random burger omleggen hier en daar , maakt vrij weinig uit natuurlijk
[ twitter ]
Die matties van de Amerikanen in Syrië be like [ twitter ]
Waar is het hoofdkantoor van de PKK gevestigd lieverd? İn Irak. Waar voeren de Turken operaties? In Irakquote:Op maandag 2 oktober 2023 16:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom ben jij dit topic aan het volspammen met taferelen in Turkije?
Nee. Er loopt niets kris kras door elkaar. Dat zegt enkel je eigen hoofd. Vanwege je obsessie met Turkije.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
Waar is het hoofdkantoor van de PKK gevestigd lieverd? İn Irak. Waar voeren de Turken operaties? In Irak
Waar legt de Turkse diensten regelmatig PKK militanten om? İn syrie.
De conflicten lopen kris kras door elkaar heen.
Amerika vs Ruslandquote:Op woensdag 4 oktober 2023 08:18 schreef theunderdog het volgende:
Er loopt niets kris kras door elkaar.
Wat loopt er dan kris kras door elkaar? het gaat nog steeds allemaal over Syrie. Er zijn enkel veel landen die zich ermee bemoeien.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
Amerika vs Rusland
Amirka vs Iran
Iran vs Israël
Turkije vs PKK
Sünni vs shia
Syrië + Rusland + Iran + PKK vs Turkije
Amerika + PKK vs Turkije
Rebellen vs rebellen
Jihadi vs jihadi
Zo uit het blote hoofd.
Syrië is een cluster fuck van jewelste met heel veel verschillende kampen die elkaar bestrijden
Ook al in de leer geweest bij Budanov?quote:
Syrische munt is volledig ingestort, bombardementen, een recept voor nog meer asielzoekers ... Ter Apel gaat in 2024 weer een topjaar beleven vrees ik..quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:54 schreef Werkperd het volgende:
De Turkse luchtmacht voert op dit moment een grootschalige offensief uit nadat Amerika ''per ongeluk'' een Turkse drone naar beneden heeft gehaald. Veel terroristische doelwitten worden op dit moment onder vuur genomen. Verschillende oliedepotten zijn gebombardeerd. Veel YPG terroristen gedood!
Go Türkiye !!!
[ twitter ]
Vijand van mijn vijand is mijn vriend. Rusland blaast oekrinse burgers op. Dus budanov blaast mede de burgers op van een Rusland proxy. Het is wel een ongebruikelijke aanslag vwb technische capaciteiten van de rebellen maar ook omdat het een mixed militaire burger target was in de vorm van een diploma uitreiking.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Ook al in de leer geweest bij Budanov?
Jup.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 23:22 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Syrische munt is volledig ingestort, bombardementen, een recept voor nog meer asielzoekers ... Ter Apel gaat in 2024 weer een topjaar beleven vrees ik..
Eigenlijk nog wel verwonderlijk dat de stroom uit Syrië vrijwel identiek is aan 2022, de cijfers die ik via frontex kan bekijken laten dezelfde lijn zien, en lijkt in september te pieken, vanaf oktober en dan vooral de maanden december en januari verzwakt de instroom, tot aan eind april blijft het dan weer relatief rustig.quote:
Zoals verwacht.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het word weer gezellig in Syrië.
Genocideland Turkije laat weer eens zien waarom Koerden een eigen staat nodig hebben.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:54 schreef Werkperd het volgende:
De Turkse luchtmacht voert op dit moment een grootschalige offensief uit nadat Amerika ''per ongeluk'' een Turkse drone naar beneden heeft gehaald. Veel terroristische doelwitten worden op dit moment onder vuur genomen. Verschillende oliedepotten zijn gebombardeerd. Veel YPG terroristen gedood!
Go Türkiye !!!
[ twitter ]
Echt ranzig hoe de Turken de Koerden hebben laten bloeden in de strijd tegen IS en nu een dolk in de rug douwen van die mensen. Ik zie Erdolf er ook voor aan om zelf een bom af te laten gaan als casus belli.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:24 schreef Slayage het volgende:
Turkish FM Fidan talks to Blinken, and "strongly" tells his American counterpart that Washington should stop working with YPG in Syria.
o Fidan also tells Blinken that Turkey will decisively continue its counter terror operations in Iraq and Syria
o Fidan and Blinken, regarding the downed Turkish drone, agreed that the de-confliction mechanism between the two Nato allies should work without disrupting Ankara's counter terror operations
[ twitter ]
De diaspora is nog net zo bloeddorstig, getuige dit topic. Lale Gül heeft groot gelijk dat ze daar niks meer mee te maken wil hebben.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:37 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Genocideland Turkije laat weer eens zien waarom Koerden een eigen staat nodig hebben.
Je praat hier tegen iemand die de YPG gelijk stelt aan de PKK en op Erdolf stemt he?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:30 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Echt ranzig hoe de Turken de Koerden hebben laten bloeden in de strijd tegen IS en nu een dolk in de rug douwen van die mensen. Ik zie Erdolf er ook voor aan om zelf een bom af te laten gaan als casus belli.
Ja daarom ben ik lekker direct in mijn taalgebruik.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je praat hier tegen iemand die de YPG gelijk stelt aan de PKK en op Erdolf stemt he?
En vervolgens in het Palestina-Israël topic lekker janken over Israël bad. Gewoon verhuld antisemitisme net als het YPG = PKK Koerdenhaat is.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:42 schreef Glazenmaker het volgende:
Ben trouwens benieuwd of de Turken deze keer weer mensen levend gaan verbranden met witte fosfor. Want niks zegt wij zijn anti terrorisme, dan zelf oorlogsmisdrijven te begaan om de locals te breken met terreur.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:50 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En vervolgens in het Palestina-Israël topic lekker janken over Israël bad. Gewoon verhuld antisemitisme net als het YPG = PKK Koerdenhaat is.
Typerend dat rechts Nederland helemaal wegloopt met types als Lalegülquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:32 schreef Richestorags het volgende:
Lale Gül heeft groot gelijk dat ze daar niks meer mee te maken wil hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |