abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210523666
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 18:44 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Hoezo je staat gelijk met Feyenoord?
Kan je nou ook al niet rekenen?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_210523677
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 18:46 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Het concept verliespunten is jou echt vreemd he
Feyenoord 4 gespeeld, Ajax 3. Je kan pas zeggen dat ze gelijk staan als ze evenveel gespeeld hebben. Jij gaat uit van een overwinning tegen Twente. Fortuna is al lastig
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_210523690
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 18:49 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Feyenoord 4 gespeeld, Ajax 3. Je kan pas zeggen dat ze gelijk staan als ze evenveel gespeeld hebben. Jij gaat uit van een overwinning tegen Twente. Fortuna is al lastig
Nee ik ga nergens vanuit. Je hebt evenveel verliespunten als Feyenoord, dat is domweg een feit.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 3 september 2023 @ 18:51:28 #279
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_210523697
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 18:49 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Nee hij gaat uit van 3 punten tegen Volendam in de arena.
Tegen Twente is speelronde 5.
pi_210523707
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 18:48 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Kan je nou ook al niet rekenen?
Weer zo’n Amsterdamse blufkikker die doet alsof ze de wedstrijd tegen Twente al hebben gewonnen :')
pi_210523710
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 18:51 schreef peaceman het volgende:

[..]
Zelfs daar ga ik niet vanuit ;(.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_210523714
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 18:51 schreef peaceman het volgende:

[..]
Heb je de wedstrijd vorig jaar tegen Volendam gezien? :D
  zondag 3 september 2023 @ 18:53:41 #283
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_210523731
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 18:52 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Zelfs daar ga ik niet vanuit ;(.
Nou ja, dat was in elk geval logischer geweest dan wat hij zei.

Qua verliespunten klopt je verhaal natuurlijk en hij doet erg zijn best om dat niet te willen snappen :D
pi_210523732

[ Bericht 100% gewijzigd door Pedroso op 03-09-2023 18:54:27 ]
pi_210523740
Dit ajax kan niet eens van almere winnen joh
* Verwijderd *
pi_210523742
De spanning is hier om te snijden sinds het vertrek van Ten Hag.

Niet meer dan terecht, Ajax is de komende twee jaar gedoemd tot plek 3-5. De huidige trainer, technische mensen en bestuur zijn gewend om voor die plekken te gaan, of eigenijk nog minder maar daar is teveel geld voor

Gecondoleerd mensen.
pi_210523752
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 18:46 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Die Kroaat van jullie komt wel in een goed lopend team binnen, dan is het wat makkelijk voetballen dan in een team waar iedereen zich nog moest voorstellen voor de wedstrijd. En bovendien bij een goede coach die van een een middelmatige spelersgroep een winnend team kan maken.
Ik zou geen enkele speler van ajax op dit moment willen ruilen met die van Feyenoord. Misschien is die Satulo wat maar voor de rest is er bij ajax niets meer over wat we top kunnen noemen.

Alle topspelers die ajax had zijn de afgelopen weken verkocht.

Je heb toch ook de laatste 2 wedstrijden gezien? Dit gaat geen incident worden dit seizoen. Het zal geen reet uitmaken welke trainer je voor deze groep gaat zetten. Er zijn topspelers verkocht voor veel geld en op elke positie zijn er mindere voor terug gekomen.

Dit wordt volgens mij voorspellingen een grotere rampjaar dan vorig seizoen. Wen er maar aan.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_210523764
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 18:53 schreef peaceman het volgende:

[..]
Nou ja, dat was in elk geval logischer geweest dan wat hij zei.

Qua verliespunten klopt je verhaal natuurlijk en hij doet erg zijn best om dat niet te willen snappen :D
Dat kan je pas zeggen als Ajax er ook 4 heeft gespeeld. Als Ajax de volgende verliest doet Feyenoord het gewoon beter. Maar goed, ik snap wel dat je je probeert in te dekken. Dit Ajax is gewoon een matig elftal en Feyenoord loopt goed, dus daar probeer je je houvast mee te hebben.
pi_210523786
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 18:55 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ik zou geen enkele speler van ajax op dit moment willen ruilen met die van Feyenoord. Misschien is die Satulo wat maar voor de rest is er bij ajax niets meer over wat we top kunnen noemen.

Alle topspelers die ajax had zijn de afgelopen weken verkocht.

Je heb toch ook de laatste 2 wedstrijden gezien? Dit gaat geen incident worden dit seizoen. Het zal geen reet uitmaken welke trainer je voor deze groep gaat zetten. Er zijn topspelers verkocht voor veel geld en op elke positie zijn er mindere voor terug gekomen.

Dit wordt volgens mij voorspellingen een grotere rampjaar dan vorig seizoen. Wen er maar aan.
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Inmiddels is Feyenoord goed bezig (en PSV ook) en bij Ajax maken ze er een grote puinzooi van. Dat neem ik die Duitser niet eens kwalijk , die heeft cart blanche gekregen en neemt het er dan ook van.
Hopelijk komt er na het aantrekken van Kroes wat meer lijn door de club heen, al zal dat ook wel weer een jaar of 2 duren vrees ik.
pi_210523802
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 18:43 schreef zoekeenleven het volgende:
@:wotte , is het lek alweer boven?
Snap de tactische keuzes van Steijn niet helemaal. Waarom je nu ineens 343 gaat spelen tegen Fortuna. Je zou zeggen geef die jongens even wat vastigheid breng aankopen iets langzamer.

Belangrijkste is dat het achterin wel op zijn plek lijkt te gaan vallen daar lagen de grootste pijnpunten.
pi_210523805
Ben wel benieuwd of ajax volgend seizoen weer 100 miljoen aan spelers uit kan geven
* Verwijderd *
pi_210523811
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 19:01 schreef Wotte het volgende:

[..]
Snap de tactische keuzes van Steijn niet helemaal. Waarom je nu ineens 343 gaat spelen tegen Fortuna. Je zou zeggen geef die jongens even wat vastigheid breng aankopen iets langzamer.

Belangrijkste is dat het achterin wel op zijn plek lijkt te gaan vallen daar lagen de grootste pijnpunten.
Is het lek boven? Of word het weer een kut seizoen?
* Verwijderd *
pi_210523830
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 18:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
De spanning is hier om te snijden sinds het vertrek van Ten Hag.

Niet meer dan terecht, Ajax is de komende twee jaar gedoemd tot plek 3-5. De huidige trainer, technische mensen en bestuur zijn gewend om voor die plekken te gaan, of eigenijk nog minder maar daar is teveel geld voor

Gecondoleerd mensen.
Donder op man.
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 3 september 2023 @ 19:08:15 #294
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_210523846
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 18:57 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Dat kan je pas zeggen als Ajax er ook 4 heeft gespeeld. Als Ajax de volgende verliest doet Feyenoord het gewoon beter. Maar goed, ik snap wel dat je je probeert in te dekken. Dit Ajax is gewoon een matig elftal en Feyenoord loopt goed, dus daar probeer je je houvast mee te hebben.
Ik probeer helemaal niks. Ik houd er gewoon niet van om spelers en trainers af te branden zo vroeg in het seizoen met een vrijwel compleet nieuw team, wat pas sinds deze week samen is.
Zou onrealistisch zijn om te denken dat die even met 0-8 gewonnen hadden vandaag.
Het was minder goed dan gehoopt, dat wel.
pi_210523860
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 19:08 schreef peaceman het volgende:

[..]
Ik probeer helemaal niks. Ik houd er gewoon niet van om spelers en trainers af te branden zo vroeg in het seizoen met een vrijwel compleet nieuw team, wat pas sinds deze week samen is.
Zou onrealistisch zijn om te denken dat die even met 0-8 gewonnen hadden vandaag.
Het was minder goed dan gehoopt, dat wel.
Blijkbaar is er ook geen individuele klasse aanwezig bij ook maar één iemand om eens een doelpoging te doen.
  zondag 3 september 2023 @ 19:13:22 #296
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_210523869
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 18:35 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Als niemand nou nog hapt he, dan krijgen we die bagger ook wat minder.
Of die modjes doen eens hun werk maar dat is schijnbaar moeilijk.
pi_210523882
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 19:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Of die modjes doen eens hun werk maar dat is schijnbaar moeilijk.
Je moet dan TR's zetten, zeggen ze. Maar ze zouden ook zelf initiatief kunnen nemen en al iets voor zijn door perma bans uit te delen aan bepaalde figuren b.v....
Allemaal cabaretteketet!
pi_210523896
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 19:02 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Is het lek boven? Of word het weer een kut seizoen?
Dit gaat nog wel goed komen. Geef het tijd en ervan uitgaand dat Steijn weer logische keuze gaat maken.
  zondag 3 september 2023 @ 19:16:25 #299
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210523899
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 18:45 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Kan jou het nou schelen staatsmongool!
TR gezet
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210523916
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 18:59 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Inmiddels is Feyenoord goed bezig (en PSV ook) en bij Ajax maken ze er een grote puinzooi van. Dat neem ik die Duitser niet eens kwalijk , die heeft cart blanche gekregen en neemt het er dan ook van.
Hopelijk komt er na het aantrekken van Kroes wat meer lijn door de club heen, al zal dat ook wel weer een jaar of 2 duren vrees ik.
We gaan gewoon weer de magere jaren zoals voor tijdperk de Boer tegemoet. We gaan gewoon voor plek 3 strijden met AZ en Twente.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')