Kan je nou ook al niet rekenen?quote:Op zondag 3 september 2023 18:44 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Hoezo je staat gelijk met Feyenoord?
Feyenoord 4 gespeeld, Ajax 3. Je kan pas zeggen dat ze gelijk staan als ze evenveel gespeeld hebben. Jij gaat uit van een overwinning tegen Twente. Fortuna is al lastigquote:Op zondag 3 september 2023 18:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het concept verliespunten is jou echt vreemd he
Nee ik ga nergens vanuit. Je hebt evenveel verliespunten als Feyenoord, dat is domweg een feit.quote:Op zondag 3 september 2023 18:49 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Feyenoord 4 gespeeld, Ajax 3. Je kan pas zeggen dat ze gelijk staan als ze evenveel gespeeld hebben. Jij gaat uit van een overwinning tegen Twente. Fortuna is al lastig
Nee hij gaat uit van 3 punten tegen Volendam in de arena.quote:Op zondag 3 september 2023 18:49 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Feyenoord 4 gespeeld, Ajax 3. Je kan pas zeggen dat ze gelijk staan als ze evenveel gespeeld hebben. Jij gaat uit van een overwinning tegen Twente. Fortuna is al lastig
Weer zo’n Amsterdamse blufkikker die doet alsof ze de wedstrijd tegen Twente al hebben gewonnenquote:
Zelfs daar ga ik niet vanuitquote:Op zondag 3 september 2023 18:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee hij gaat uit van 3 punten tegen Volendam in de arena.
Tegen Twente is speelronde 5.
Heb je de wedstrijd vorig jaar tegen Volendam gezien?quote:Op zondag 3 september 2023 18:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee hij gaat uit van 3 punten tegen Volendam in de arena.
Tegen Twente is speelronde 5.
Nou ja, dat was in elk geval logischer geweest dan wat hij zei.quote:
Ik zou geen enkele speler van ajax op dit moment willen ruilen met die van Feyenoord. Misschien is die Satulo wat maar voor de rest is er bij ajax niets meer over wat we top kunnen noemen.quote:Op zondag 3 september 2023 18:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die Kroaat van jullie komt wel in een goed lopend team binnen, dan is het wat makkelijk voetballen dan in een team waar iedereen zich nog moest voorstellen voor de wedstrijd. En bovendien bij een goede coach die van een een middelmatige spelersgroep een winnend team kan maken.
Dat kan je pas zeggen als Ajax er ook 4 heeft gespeeld. Als Ajax de volgende verliest doet Feyenoord het gewoon beter. Maar goed, ik snap wel dat je je probeert in te dekken. Dit Ajax is gewoon een matig elftal en Feyenoord loopt goed, dus daar probeer je je houvast mee te hebben.quote:Op zondag 3 september 2023 18:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou ja, dat was in elk geval logischer geweest dan wat hij zei.
Qua verliespunten klopt je verhaal natuurlijk en hij doet erg zijn best om dat niet te willen snappen
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Inmiddels is Feyenoord goed bezig (en PSV ook) en bij Ajax maken ze er een grote puinzooi van. Dat neem ik die Duitser niet eens kwalijk , die heeft cart blanche gekregen en neemt het er dan ook van.quote:Op zondag 3 september 2023 18:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik zou geen enkele speler van ajax op dit moment willen ruilen met die van Feyenoord. Misschien is die Satulo wat maar voor de rest is er bij ajax niets meer over wat we top kunnen noemen.
Alle topspelers die ajax had zijn de afgelopen weken verkocht.
Je heb toch ook de laatste 2 wedstrijden gezien? Dit gaat geen incident worden dit seizoen. Het zal geen reet uitmaken welke trainer je voor deze groep gaat zetten. Er zijn topspelers verkocht voor veel geld en op elke positie zijn er mindere voor terug gekomen.
Dit wordt volgens mij voorspellingen een grotere rampjaar dan vorig seizoen. Wen er maar aan.
Snap de tactische keuzes van Steijn niet helemaal. Waarom je nu ineens 343 gaat spelen tegen Fortuna. Je zou zeggen geef die jongens even wat vastigheid breng aankopen iets langzamer.quote:Op zondag 3 september 2023 18:43 schreef zoekeenleven het volgende:
@:wotte , is het lek alweer boven?
Is het lek boven? Of word het weer een kut seizoen?quote:Op zondag 3 september 2023 19:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Snap de tactische keuzes van Steijn niet helemaal. Waarom je nu ineens 343 gaat spelen tegen Fortuna. Je zou zeggen geef die jongens even wat vastigheid breng aankopen iets langzamer.
Belangrijkste is dat het achterin wel op zijn plek lijkt te gaan vallen daar lagen de grootste pijnpunten.
Donder op man.quote:Op zondag 3 september 2023 18:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
De spanning is hier om te snijden sinds het vertrek van Ten Hag.
Niet meer dan terecht, Ajax is de komende twee jaar gedoemd tot plek 3-5. De huidige trainer, technische mensen en bestuur zijn gewend om voor die plekken te gaan, of eigenijk nog minder maar daar is teveel geld voor
Gecondoleerd mensen.
Ik probeer helemaal niks. Ik houd er gewoon niet van om spelers en trainers af te branden zo vroeg in het seizoen met een vrijwel compleet nieuw team, wat pas sinds deze week samen is.quote:Op zondag 3 september 2023 18:57 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dat kan je pas zeggen als Ajax er ook 4 heeft gespeeld. Als Ajax de volgende verliest doet Feyenoord het gewoon beter. Maar goed, ik snap wel dat je je probeert in te dekken. Dit Ajax is gewoon een matig elftal en Feyenoord loopt goed, dus daar probeer je je houvast mee te hebben.
Blijkbaar is er ook geen individuele klasse aanwezig bij ook maar één iemand om eens een doelpoging te doen.quote:Op zondag 3 september 2023 19:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik probeer helemaal niks. Ik houd er gewoon niet van om spelers en trainers af te branden zo vroeg in het seizoen met een vrijwel compleet nieuw team, wat pas sinds deze week samen is.
Zou onrealistisch zijn om te denken dat die even met 0-8 gewonnen hadden vandaag.
Het was minder goed dan gehoopt, dat wel.
Of die modjes doen eens hun werk maar dat is schijnbaar moeilijk.quote:Op zondag 3 september 2023 18:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als niemand nou nog hapt he, dan krijgen we die bagger ook wat minder.
Je moet dan TR's zetten, zeggen ze. Maar ze zouden ook zelf initiatief kunnen nemen en al iets voor zijn door perma bans uit te delen aan bepaalde figuren b.v....quote:Op zondag 3 september 2023 19:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Of die modjes doen eens hun werk maar dat is schijnbaar moeilijk.
Dit gaat nog wel goed komen. Geef het tijd en ervan uitgaand dat Steijn weer logische keuze gaat maken.quote:Op zondag 3 september 2023 19:02 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Is het lek boven? Of word het weer een kut seizoen?
TR gezetquote:Op zondag 3 september 2023 18:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kan jou het nou schelen staatsmongool!
We gaan gewoon weer de magere jaren zoals voor tijdperk de Boer tegemoet. We gaan gewoon voor plek 3 strijden met AZ en Twente.quote:Op zondag 3 september 2023 18:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Inmiddels is Feyenoord goed bezig (en PSV ook) en bij Ajax maken ze er een grote puinzooi van. Dat neem ik die Duitser niet eens kwalijk , die heeft cart blanche gekregen en neemt het er dan ook van.
Hopelijk komt er na het aantrekken van Kroes wat meer lijn door de club heen, al zal dat ook wel weer een jaar of 2 duren vrees ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |