abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210523298
Dit is een tussenjaar
Groot fan van User Wotte
pi_210523300
quote:
14s.gif Op zondag 3 september 2023 17:50 schreef HowardRoark het volgende:
Verdedigend zag het er eigenlijk niet heel slecht uit, mede omdat Fortuna gewoon geen vuist wist te maken. Maar het grote probleem voor Ajax lijkt toch echt bij het middenveld en de aanval te zitten. Nu is het de vraag of dat zichzelf gaat oplossen als de spelers elkaar wat beter kennen of dat het gewoon echt niet gaat werken.
Heb jij iets anders gekeken dan ik? Fortuna kreeg wel heel veel kansen -O-
En ja oke, ze hebben 1 of 2 leuke spelers, maar nog.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_210523302
Nederlandse kwaliteit is er nu gewoon niet. Dan kom je snel bij buitenlanders he. Zo gek is dat niet (los van of het kwaliteit is, daar is het toch echt te vroeg voor maargoed sommige levens hier zijn kennelijk 1 en al ellende en alles direct afzeiken is makkelijk)
pi_210523309
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 18:04 schreef Tjacka het volgende:
Dit is een tussenjaar
Alweer?
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_210523328
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 17:21 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
PSV Toch ook?
Dat bespreek je maar in dat topic
Groot fan van User Wotte
pi_210523330
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 18:04 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]
Alweer?
Dat is juist de grap dommerd
Groot fan van User Wotte
pi_210523412
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 17:42 schreef GGMM het volgende:
Na de pauze dus Twente - Marseille - Feyenoord

0 punten
  zondag 3 september 2023 @ 18:15:49 #233
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210523416
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 18:04 schreef Malavita het volgende:
Nederlandse kwaliteit is er nu gewoon niet. Dan kom je snel bij buitenlanders he. Zo gek is dat niet (los van of het kwaliteit is, daar is het toch echt te vroeg voor maargoed sommige levens hier zijn kennelijk 1 en al ellende en alles direct afzeiken is makkelijk)
Ik denk vooral dat de verwachtingen bij sommigen een beetje te hoog zijn. Wellicht nog voortkomende uit de afgelopen jaren waar de conclusie een beetje werd getrokken dat Ajax het Bayern van Nederland zou moeten worden. Maar dat kun je in de Eredivisie gewoon vergeten, als je naar het verleden kijkt is het altijd voor een bepaalde topclub (vaak PSV of Ajax) twee, drie jaar pieken, dan stort het in door te veel verlies van kwaliteit en kun je opnieuw beginnen.

Ajax zit daarbij in de situatie dat het niet drie, vier of vijf spelers is verloren de afgelopen jaren, maar ongeveer echt alles dat een beetje kon voetballen. Daarnaast lijkt er in de jeugd ook weinig rond te lopen wat naar het eerste elftal kan worden doorgeschoven. Zoiets weer enigszins opbouwen kan maar zo twee of drie seizoenen gaan duren.

Helemaal als je weet dat je nu met een technisch directeur zit die niet goed lijkt te snappen hoe Ajax als club werkt. En dat het niet draait om de data van een speler, maar of het een speler is bij het spel past dat Ajax als club nastreeft.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 3 september 2023 @ 18:15:51 #234
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210523417
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 18:04 schreef Malavita het volgende:
Lang en Dest hadden toch niet misstaan
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin zondag 3 september 2023 @ 18:16:06 #235
35723 crew  GGMM
pi_210523419
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 18:07 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Dat is juist de grap dommerd
Oh

Hahahahaha!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_210523431
Welke nederlandse topspelers had ajax kunnen halen is de vraag als ze nu beginnen over vreemdelingen legioen

1. mathijs de ligt was mogelijk geweest
2. noa lang was mogelijk geweest
3. wijnaldum was mogelijk geweest en is beter wat er nu is gehaald...je weet wat je haalt
4. ryan gravenberg was mogelijk geweest
5. dest was mogelijk geweest niet nederlands maar bekend met ajax

kortom er zijn nu allemaal onbekende spelers gehaald waarvan niemand weet of ze ajax nou echt beter zullen gaan maken met deze spelers had je kwaliteit gehaald die er gelijk zou staan

Ik denk dat ajax een groot probleem heeft binnengehaald met diamantoog mistelewat

mazeraou was ook mogelijk
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 3 september 2023 @ 18:22:18 #237
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210523465
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 18:15 schreef Caland het volgende:

[..]
Lang en Dest hadden toch niet misstaan
Lang in dit elftal wil je echt niet hebben denk ik. Dan ga je alleen zijn slechte kant zien omdat het niet loopt. PSV is nu voor hem juist perfect, een draaiend elftal is wat hij echt nodig heeft.

Dit zag je bij Club Brugge ook, hij kwam daar in een goed functionerend elftal dat kampioen was geworden, CL speelde en meteen wist hij ook uit te blinken. Volgende seizoenen toen de club wat sterkhouders verloor was het ook meteen van zijn kant een stuk minder en viel hij vooral op vanwege in negatieve zin vanwege zijn maniertjes.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 3 september 2023 @ 18:24:02 #238
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_210523476
Interview van Steijn op alle manieren toch oliedom. Gooi lekker de handdoek of houdt gewoon je mond hierover in het openbaar.
pi_210523485
De Ligt en Gravenberch hadden we moeten halen ja! Goede teksten wel
  zondag 3 september 2023 @ 18:26:07 #240
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210523491
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 18:24 schreef StevenHyde het volgende:
Interview van Steijn op alle manieren toch oliedom. Gooi lekker de handdoek of houdt gewoon je mond hierover in het openbaar.
Beter houdt hij het duister.
pi_210523492
Steijn was helemaal in paniek.

Die overleeft September dus gewoon niet.
  zondag 3 september 2023 @ 18:26:51 #242
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210523497
quote:
14s.gif Op zondag 3 september 2023 18:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Lang in dit elftal wil je echt niet hebben denk ik. Dan ga je alleen zijn slechte kant zien omdat het niet loopt. PSV is nu voor hem juist perfect, een draaiend elftal is wat hij echt nodig heeft.

Dit zag je bij Club Brugge ook, hij kwam daar in een goed functionerend elftal dat kampioen was geworden, CL speelde en meteen wist hij ook uit te blinken. Volgende seizoenen toen de club wat sterkhouders verloor was het ook meteen van zijn kant een stuk minder en viel hij vooral op vanwege in negatieve zin vanwege zijn maniertjes.
Nee dan kan je inderdaad beter een duurdere jongen halen die nooit tegen volwassenen heeft gespeeld
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210523500
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 18:26 schreef Scorpie het volgende:
Steijn was helemaal in paniek.

Die overleeft September dus gewoon niet.
Graag, dan is het seizoen misschien nog te redden.
  zondag 3 september 2023 @ 18:28:10 #244
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_210523504
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 18:27 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Hij haalt die troep uit de tweede divisies toch niet?
Dit, dus.
pi_210523505
Ik vind Hato op dit moment de zwakste schakel van ajax

Ik vind hem tamelijk onzichtbaar in de opbouw

af en toe pakt hij een bal af van een tegenstander

maar wat voegt hij nou toe? in de opbouw zie ik hem helemaal nooit

hij is fysiek gezien nog niet klaar voor het niveau van ajax

en elke week hoor ik mensen roepen op tv dat hij zo goed is hahah

waarschijnlijk wordt hij alleen maar gepusht omdat hij een speler is waarvan men denkt dat hij voor een hoog bedrag verkocht gaat worden

hij is de enige met mogelijk transferwaarde op dit moment ....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_210523518
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 18:27 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Nou probleem is dat Mislintat dan de volgende sukkel neer gaat zetten die hem niet dwars gaat zitten.
  zondag 3 september 2023 @ 18:31:29 #247
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210523520
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 18:26 schreef Caland het volgende:

[..]
Nee dan kan je inderdaad beter een duurdere jongen halen die nooit tegen volwassenen heeft gespeeld
Dat zou zeker niet mijn keus zijn geweest. Maar om zo'n speler nu al af te schrijven is ook wat vroeg.
pi_210523539
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 18:04 schreef Tjacka het volgende:
Dit is een tussenjaar
Voor mietjes, niet voor ons.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210523547
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 18:28 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind Hato op dit moment de zwakste schakel van ajax

Ik vind hem tamelijk onzichtbaar in de opbouw

af en toe pakt hij een bal af van een tegenstander

maar wat voegt hij nou toe? in de opbouw zie ik hem helemaal nooit

hij is fysiek gezien nog niet klaar voor het niveau van ajax

en elke week hoor ik mensen roepen op tv dat hij zo goed is hahah

waarschijnlijk wordt hij alleen maar gepusht omdat hij een speler is waarvan men denkt dat hij voor een hoog bedrag verkocht gaat worden

hij is de enige met mogelijk transferwaarde op dit moment ....
Heb jij de wedstrijd wel gezien?
Allemaal cabaretteketet!
pi_210523549
Grappig dat Gaaei in dat halfuurtje zowel verdedigend en aanvallend beter was dan Rensch. En die speelt al 3 jaar in het eerste.
Dan nog Sosa linksachter en je hebt een goede verdediging. Alleen zijn de backs dan wel iets te aanvallend dus zal het wel Sosa + Rensch of Avila + Gaaei worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')