Heb jij iets anders gekeken dan ik? Fortuna kreeg wel heel veel kansenquote:Op zondag 3 september 2023 17:50 schreef HowardRoark het volgende:
Verdedigend zag het er eigenlijk niet heel slecht uit, mede omdat Fortuna gewoon geen vuist wist te maken. Maar het grote probleem voor Ajax lijkt toch echt bij het middenveld en de aanval te zitten. Nu is het de vraag of dat zichzelf gaat oplossen als de spelers elkaar wat beter kennen of dat het gewoon echt niet gaat werken.
Alweer?quote:
0 puntenquote:Op zondag 3 september 2023 17:42 schreef GGMM het volgende:
Na de pauze dus Twente - Marseille - Feyenoord
Ik denk vooral dat de verwachtingen bij sommigen een beetje te hoog zijn. Wellicht nog voortkomende uit de afgelopen jaren waar de conclusie een beetje werd getrokken dat Ajax het Bayern van Nederland zou moeten worden. Maar dat kun je in de Eredivisie gewoon vergeten, als je naar het verleden kijkt is het altijd voor een bepaalde topclub (vaak PSV of Ajax) twee, drie jaar pieken, dan stort het in door te veel verlies van kwaliteit en kun je opnieuw beginnen.quote:Op zondag 3 september 2023 18:04 schreef Malavita het volgende:
Nederlandse kwaliteit is er nu gewoon niet. Dan kom je snel bij buitenlanders he. Zo gek is dat niet (los van of het kwaliteit is, daar is het toch echt te vroeg voor maargoed sommige levens hier zijn kennelijk 1 en al ellende en alles direct afzeiken is makkelijk)
Lang en Dest hadden toch niet misstaanquote:Op zondag 3 september 2023 18:04 schreef Malavita het volgende:
Nederlandse kwaliteit is er nu gewoon niet. Dan kom je snel bij buitenlanders he. Zo gek is dat niet (los van of het kwaliteit is, daar is het toch echt te vroeg voor maargoed sommige levens hier zijn kennelijk 1 en al ellende en alles direct afzeiken is makkelijk)
Lang in dit elftal wil je echt niet hebben denk ik. Dan ga je alleen zijn slechte kant zien omdat het niet loopt. PSV is nu voor hem juist perfect, een draaiend elftal is wat hij echt nodig heeft.quote:Op zondag 3 september 2023 18:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Lang en Dest hadden toch niet misstaan
Beter houdt hij het duister.quote:Op zondag 3 september 2023 18:24 schreef StevenHyde het volgende:
Interview van Steijn op alle manieren toch oliedom. Gooi lekker de handdoek of houdt gewoon je mond hierover in het openbaar.
Nee dan kan je inderdaad beter een duurdere jongen halen die nooit tegen volwassenen heeft gespeeldquote:Op zondag 3 september 2023 18:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Lang in dit elftal wil je echt niet hebben denk ik. Dan ga je alleen zijn slechte kant zien omdat het niet loopt. PSV is nu voor hem juist perfect, een draaiend elftal is wat hij echt nodig heeft.
Dit zag je bij Club Brugge ook, hij kwam daar in een goed functionerend elftal dat kampioen was geworden, CL speelde en meteen wist hij ook uit te blinken. Volgende seizoenen toen de club wat sterkhouders verloor was het ook meteen van zijn kant een stuk minder en viel hij vooral op vanwege in negatieve zin vanwege zijn maniertjes.
Graag, dan is het seizoen misschien nog te redden.quote:Op zondag 3 september 2023 18:26 schreef Scorpie het volgende:
Steijn was helemaal in paniek.
Die overleeft September dus gewoon niet.
Hij haalt die troep uit de tweede divisies toch niet?quote:Op zondag 3 september 2023 18:27 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Graag, dan is het seizoen misschien nog te redden.
Nou probleem is dat Mislintat dan de volgende sukkel neer gaat zetten die hem niet dwars gaat zitten.quote:Op zondag 3 september 2023 18:27 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Graag, dan is het seizoen misschien nog te redden.
Dat zou zeker niet mijn keus zijn geweest. Maar om zo'n speler nu al af te schrijven is ook wat vroeg.quote:Op zondag 3 september 2023 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dan kan je inderdaad beter een duurdere jongen halen die nooit tegen volwassenen heeft gespeeld
Heb jij de wedstrijd wel gezien?quote:Op zondag 3 september 2023 18:28 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind Hato op dit moment de zwakste schakel van ajax
Ik vind hem tamelijk onzichtbaar in de opbouw
af en toe pakt hij een bal af van een tegenstander
maar wat voegt hij nou toe? in de opbouw zie ik hem helemaal nooit
hij is fysiek gezien nog niet klaar voor het niveau van ajax
en elke week hoor ik mensen roepen op tv dat hij zo goed is hahah
waarschijnlijk wordt hij alleen maar gepusht omdat hij een speler is waarvan men denkt dat hij voor een hoog bedrag verkocht gaat worden
hij is de enige met mogelijk transferwaarde op dit moment ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |