quote:Ik heb me voorgenomen als dat standpunt van de mods zo blijft dat ik alles ga staffen daar wat negatief is
Kun je beginnen op de moderatietopics ;-)quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:50 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen als dat standpunt van de mods zo blijft dat ik alles ga staffen daar wat negatief is
Vandaag dacht ik ineens.. zou het te maken kunnen hebben met Elon Musk en Twitter? Dat het viva-forum ineens doet aan weigering van negatieve geblabla? Volgens mij is er op het Viva-forum nog nooit iemand met de dood bedreigd.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:55 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Kun je beginnen op de moderatietopics ;-)
Ja die fashiondinges is soms erg irritantquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:16 schreef Firuze60 het volgende:
Moet nu even eigen oude frustratie kwijt, dacht veilig te zijn zonder te provoceren in het EHV-topic ooit, en bleef daar weg dus mekkerde gezellig mee in het geklaag over corona-topic. Wow, een heel ietsiebietsie kritiek op het geklaag van Fashiondinges gaf dus mij een permban. Terwijl zij zelf regelmatig compleet ongenuanceerde meningen naar anderen uit.
Ben er klaar mee met dat forum.
Nee, dat lijkt me er niks mee te maken te hebben. Bedreigingen zijn er wel degelijk geweest.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:59 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vandaag dacht ik ineens.. zou het te maken kunnen hebben met Elon Musk en Twitter? Dat het viva-forum ineens doet aan weigering van negatieve geblabla? Volgens mij is er op het Viva-forum nog nooit iemand met de dood bedreigd.
Oh zeker, ik ook, hoor, ze heeft vaak rake posts. Maar ze zat echt mega te mekkeren in haar eigen topic toen tijdens corona-tijd en kon geen enkel weerwoord verdragen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:24 schreef Brokkel het volgende:
Ik heb een tijdje met haar in een kletstopic gezeten. Ze heeft een aantal stokpaardjes. Ik forum om haar stokpaardjes heen en dan vind het ik een prima forummer.
Werkelijk?quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:25 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me er niks mee te maken te hebben. Bedreigingen zijn er wel degelijk geweest.
sorry dat ik heel hard in de lach schiet.quote:Beste forummers,
Helaas kan ik nog geen inhoudelijke reactie geven. We hebben de vergadering voor over een paar dagen gepland en daarna zullen we verder ingaan op de kwestie. Voor nu verwachten we dat iedereen zich enigzins netjes gedraagt in de diverse topics over het onderwerp vloggers.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva.
*proest*quote:Ik las het net in napraat. Ik denk dat mijn collega heeft gewist. Ik zal het navragen morgen. En ik zal het meenemen in ons overleg.
Het is gewoon genant. Ze zijn maar een moderator.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:40 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
sorry dat ik heel hard in de lach schiet.
Ja, whahahahaquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:46 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Het is gewoon genant. Ze zijn maar een moderator.
Vergaderingen inplannen.
Briljante geest die dat bedacht 🙃quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:37 schreef Earring het volgende:
Ik zag net de profielfoto van Zwarteziel op Viva
Die preien! Echt, ik lig in een deuk
Slaat op dat profielfoto verhaal van AM, hoe was dat ook alweer?
HAHA, ondertussen lijkt het moderatorteam van het Vivaforum volkomen in paniek te zijn, ze wijzen naar elkaar.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:53 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Briljante geest die dat bedacht 🙃
Am refereerde graag aan de Viva vrouwen die allemaal zuur zijn en preien hebben als ava.
Zag je vijfde aanvraag om op anoniem (even uitleggen, dat betekent dat je nickname niet meer kan worden geloept, dat betekent dan weer niet te herleiden) te worden gezet langs komen daar.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:55 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Kun je beginnen op de moderatietopics ;-)
Oja, dat was het 😄quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:53 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Briljante geest die dat bedacht 🙃
Am refereerde graag aan de Viva vrouwen die allemaal zuur zijn en preien hebben als ava.
Er is ooit een interview geweest met de zus van die van Kluijver, van die kippen. Die zus heeft Wendy en Annemarie geďnterviewd. Het ging specifiek over Viva. AM gaf daar haar mening over vrouwen op een anoniem forum die een prei of broccolistronk als profielfoto hadden. Dat is vervolgens opgepakt ook door volgers en zodra het forum ter sprake komt op Instagram, wordt de 'prei als profielfoto' weer genoemd door fans.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:37 schreef Earring het volgende:
Ik zag net de profielfoto van Zwarteziel op Viva
Die preien! Echt, ik lig in een deuk
Slaat op dat profielfoto verhaal van AM, hoe was dat ook alweer?
Ja, ik dacht, als ze er dan toch zijn...quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zag je vijfde aanvraag om op anoniem (even uitleggen, dat betekent dat je nickname niet meer kan worden geloept, dat betekent dan weer niet te herleiden) te worden gezet langs komen daar.
Wat een drama!
Maar goed, soms denk ik ook, soort sterfhuisconstructie, de leiding is het zat, het forum kost alleen maar geld, levert niks op.
Er zijn gelukkig ook genoeg plekken hier waar je ook serieus kan praten over onderwerpen.quote:Op zondag 3 september 2023 11:25 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik heb ook heel lang Fok! heel stom gevonden om de sfeer. Heb het toch een kans gegeven. De beroepsgekkies blijven redelijk braaf op de klb pijler.
Oh zeker! Heb al zoveel waardevolle topics hier gevonden.quote:Op zondag 3 september 2023 11:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zijn gelukkig ook genoeg plekken hier waar je ook serieus kan praten over onderwerpen.
Mag je als man eigenlijk wel praten op Viva of is dat helemaal verboden? Ik bedoel ik weet dat het bijna allemaal vrouwen zijn daar maar wist niet of het een regel is of niet.quote:Op zondag 3 september 2023 11:47 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Oh zeker! Heb al zoveel waardevolle topics hier gevonden.
En stiekem lees ik ook op klb omdat ze daar soms te dom om te poepen lijken en zoveel dommigheid is best vermakelijk.
Men is hier in het algemeen wel scherper, op Viva vind ik het publiek weer meer bitchy. Je moet er gewoon even aan wennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Hey Gique, fijn je te lezen. Dit is mijn ervaring ook. Ook ik ging anoniem en maakte een nieuw account aan. Mijn posts werden allemaal verwijderd.quote:Op zondag 3 september 2023 11:07 schreef Tarantelle het volgende:
Hoewel ik er totaal geen zin in had, meld ik mij (ik was GIque bij viva) toch maar even.
Ik was vertrokken van viva omdat ik de bui alweer zag hangen en totaal geen zin meer had in het gemor en gedraai van de moderators daar zonder dat er ooit duidelijkheid of een goed beleid uit komt.
Na de verrassende wending (er mag niets meer over de familie Geerts geschreven worden, zowel positief als negatief) wilde ik toch nog wel even wat posten. Ik heb een nieuwe nick aangemaakt en heb 3, naar mijn idee hele redelijke, niet aanvallende posts geschreven, waarin ik ook nog een suggestie heb gedaan voor een oplossing voor het grote probleem van de moderators. Helaas zijn mijn postings niet goedgekeurd. Sterker nog, ze zijn gewoon verwijderd en ook niet meer terug te vinden.
Ik vind dit toch wel een hele rare gang van zaken. Naar mijn weten ben ik nooit grof, aanvallend of overwegend negatief geweest. Ik vind het echt jammer dat mijn posts, waarin best redelijk dingen stonden, gewoon zonder enig bericht verwijderd zijn.
Ik heb ze niet opgeslagen helaas (ik ben naďef). De komende dagen heb ik weinig tijd, maar wellicht dat ik ze nog weleens opnieuw opschrijf (en dan iemand vraag ze op viva te plaatsen). Maar misschien is dat niet verstandig.
Ik vind het jammer dat een redelijk onschuldig topic, waarin ik naar mijn idee zeker niet louter negatief of gemeen was, en waarin er zelden ruzie onderling was, om volstrekt onduidelijke redenen om zeep geholpen is, omdat de modarators niet wisten wat ze er mee aan moesten.
Ik weet dat er hier verder geschreven wordt, maar na wat nalezen vind ik de sfeer hier toch wat scherper en soms negatiever en ik weet niet of dat helemaal mijn ding is voor de toekomst.
Gique/Tarantelle
En dat is natuurlijk helemaal prima dar niet alles kan. Zo blijft een forum een veilige omgeving.quote:Op zondag 3 september 2023 11:35 schreef Donna het volgende:
En ook hier mag echt niet alles. Alleen zien de mods ook niet alles. Als iets echt op de grens ligt of gewoonweg niet kan, dan zijn de mods er via een report echt wel snel bij hoor.![]()
Alleen moet je dat wel doen, dat rapporteren. Ik doe het best wel eens hoor. Ook als het een sfeer dingetje is.
Ik werd tijdens mijn ban in februari ook genegeerd door de mods per mail. Ik ben toen DPG gaan mailen. 2 uur later kreeg ik mail van de mods. Ze hadden mijn mailtjes over het hoofd gezien.quote:Op zondag 3 september 2023 12:59 schreef Roselyn het volgende:
Gique, fijn je te lezen.
Ik dacht al dat dat de reden was dat je weg ging.
Ik doe echt mn best antwoorden van de mods te krijgen maar vrees dat ik binnen een paar dagen door iedereen uitgekotst wordt. En dan is waar het echt om ging vergeten. Precies wat de mods willen.
O wow...this smells like shit. Wie van DPG heb je gemaild? Ik heb het nl al tientallen keren overwogen. Ze functioneren niet. Dat geluid mag best naar hun opdrachtgever gegeven worden.quote:Op zondag 3 september 2023 13:12 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik werd tijdens mijn ban in februari ook genegeerd door de mods per mail. Ik ben toen DPG gaan mailen. 2 uur later kreeg ik mail van de mods. Ze hadden mijn mailtjes over het hoofd gezien.![]()
Ze gaven toen toe dat mijn ban inderdaad onterecht was, maar ze deze niet gingen terug draaien omdat ik negatief in het momfluencer topic deed.
Ok, dus als de antwoorden uitblijven moet ik DPG mailen?quote:Op zondag 3 september 2023 13:12 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik werd tijdens mijn ban in februari ook genegeerd door de mods per mail. Ik ben toen DPG gaan mailen. 2 uur later kreeg ik mail van de mods. Ze hadden mijn mailtjes over het hoofd gezien.![]()
Ze gaven toen toe dat mijn ban inderdaad onterecht was, maar ze deze niet gingen terug draaien omdat ik negatief in het momfluencer topic deed.
Ik word er ook echt moe van. Die antwoorden gaan ook niet echt meer komen, want ze kunnen het niet onderbouwen. Het is echt heel vervelend dat er elke keer termen als grove overtredingen gebruikt en geďnsinueerd wordt dat elke post banwaardig is. Daardoor wordt er vervelende toon gezet en ik zie het als stemmingmakerij.quote:Op zondag 3 september 2023 12:59 schreef Roselyn het volgende:
Gique, fijn je te lezen.
Ik dacht al dat dat de reden was dat je weg ging.
Ik doe echt mn best antwoorden van de mods te krijgen maar vrees dat ik binnen een paar dagen door iedereen uitgekotst wordt. En dan is waar het echt om ging vergeten. Precies wat de mods willen.
Dat zeg ik al 3 keer. Er was overleg dus dan weet je wat de reden was.quote:Op zondag 3 september 2023 14:35 schreef Brokkel het volgende:
En we gaan geen antwoorden krijgen.
Ze was er toch zelf bij, bij het spoedoverleg? Dan weet ze toch wat de argumenten waren om het topic helemaal te sluiten?
Dat vermoed ik ook.quote:Op zondag 3 september 2023 16:04 schreef Roselyn het volgende:
[..]
Dat zeg ik al 3 keer. Er was overleg dus dan weet je wat de reden was.
Maar ze weten natuurlijk prima dat er geen grove overtredingen waren maar kunnen dat niet toegeven.
Ik voorspel dat we over 2 dagen lezen:
Na lang overleg hebben we besloten bij ons standpunt te blijven. Verdere discussie is niet mogelijk/verdere vragen per mail (waar dan geen antwoord op komt).
Precies dat dacht ik ook. Eerst blazen ze hoog van de toren en ineens is het allemaal weer pro modsquote:Op zondag 3 september 2023 20:48 schreef Nexpreszo het volgende:
En heel even dácht ik mooi, napraters vinden het ook vd pot gepleurd.
Maar ik vermoed dat er een direct lijntje is ofzo, want opeens zijn ze niet meer zo principieel, en is het "maak je niet druk, het is maar een roddeltopic".
En ja, het is geen belangrijk onderwerp. Maar wat is het volgende?
Ik had hetzelfde idee. Ze vinden een relletje hier en daar helemaal het einde en stoken met alle liefde de boel even op.quote:Op zondag 3 september 2023 20:48 schreef Nexpreszo het volgende:
En heel even dácht ik mooi, napraters vinden het ook vd pot gepleurd.
Maar ik vermoed dat er een direct lijntje is ofzo, want opeens zijn ze niet meer zo principieel, en is het "maak je niet druk, het is maar een roddeltopic".
En ja, het is geen belangrijk onderwerp. Maar wat is het volgende?
Oooo echt hč??quote:Op zondag 3 september 2023 21:14 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde idee. Ze vinden een relletje hier en daar helemaal het einde en stoken met alle liefde de boel even op.
Om vervolgens weer kopjes te geven aan het modteam. Net zo bipolair als mijn poezenkat. 'Ik vind jou lief, vind mij ook liehief'
Tot de volgende rel, dan is het modteam weer helemaal kut. Voor even.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |