SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
Schijnbaar op de vlucht voor de vermeend onderdrukkende situatie in hun thuisland. Je zou alleen denken ga dan naar landen als Ethiopië, Jemen, Egypte, Kenia of Tanzania. Maar men kiest natuurlijk bewust Israël uit omdat dat een 'rijk' en 'Westers' land is. En in Tel-Aviv zullen er vast wel een aantal do-gooders zijn (uiteraard seculier en Ashkenazim) die deze mensen maar al te graag een helpende hand willen bieden.quote:Op zaterdag 2 september 2023 15:15 schreef Ali_boo het volgende:
Ik vraag me af hoe ze daar beland zijn?
Vond het al zo raar joh. Meestal zijn ze juist heel voorzichtig met wie ze daar binnenlaten. Dat ik daar nu migranten zie die met elkaar op de vuist gaan, was ook voor mij nieuwquote:Op zaterdag 2 september 2023 15:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Schijnbaar op de vlucht voor de vermeend onderdrukkende situatie in hun thuisland. Je zou alleen denken ga dan naar landen als Ethiopië, Jemen, Egypte, Kenia of Tanzania. Maar men kiest natuurlijk bewust Israël uit omdat dat een 'rijk' en 'Westers' land is. En in Tel-Aviv zullen er vast wel een aantal do-gooders zijn (uiteraard seculier en Ashkenazim) die deze mensen maar al te graag een helpende hand willen bieden.
Die feesten zijn nooit feestelijk. Ook niet in Nederland en Duitsland.quote:Op zaterdag 2 september 2023 15:13 schreef HowardRoark het volgende:
Eritreeërs zorgen op veel plekken voor overlast. Het blijft nog altijd de vraag wat zij in Israël denken te komen doen, meteen uitzetten dit illegale tuig. Helaas zal dit laatste wel weer bemoeilijkt worden voor bepaalde organisaties en instanties.
ClaudeAI:quote:Op zaterdag 2 september 2023 15:50 schreef Ali_boo het volgende:
Meestal zijn ze juist heel voorzichtig met wie ze daar binnenlaten.
En zo druk je dat dus de kop in. Niks mis mee.quote:
Israel is van : we moeten nog aan onze pr denken gegaan naar 'nah, we zijn vanaf nu helemaal een Midden-Oosters' land.quote:
Tsja, je kan natuurlijk ook gaan staan toekijken hoe die Afrikanen de hele boel afbreken en elkaar de hersens inslaan, maar dit lijkt me toch een beter antwoord.quote:Op zondag 3 september 2023 14:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Israel is van : we moeten nog aan onze pr denken gegaan naar 'nah, we zijn vanaf nu helemaal een Midden-Oosters' land.
Er is ook nogal een middenweg.quote:Op zondag 3 september 2023 14:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tsja, je kan natuurlijk ook gaan staan toekijken hoe die Afrikanen de hele boel afbreken en elkaar de hersens inslaan, maar dit lijkt me toch een beter antwoord.
Eritrea, geen vrienden in het Midden-Oosten noch het Westen. Dat kan dus ook gewoon.quote:Op zondag 3 september 2023 14:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Israel is van : we moeten nog aan onze pr denken gegaan naar 'nah, we zijn vanaf nu helemaal een Midden-Oosters' land.
mwau. Een Lapid was hier wat anders mee omgegaan gok ik zo.quote:Op zondag 3 september 2023 14:43 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Eritrea, geen vrienden in het Midden-Oosten noch het Westen. Dat kan dus ook gewoon.
Ja dat klopt maar Netanyahu ziet de noodzaak niet voor zijdezachte handschoenen. En vanuit praktisch oogpunt heeft hij daarin gelijk. Of het het "juiste" is is een tweede natuurlijk.quote:Op zondag 3 september 2023 14:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
mwau. Een Lapid was hier wat anders mee omgegaan gok ik zo.
Sorry hoor maar het zijn ook net apenquote:Op zondag 3 september 2023 12:14 schreef HowardRoark het volgende:
Schijnbaar gisteren in Noorwegen ook al:
[ twitter ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |