Nee, en ik zou direct ook klaar zijn met daten. Voor de rest van mijn leven.quote:Op maandag 4 september 2023 19:08 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar zou je blij zijn met het cadeau?
Kom op! Wij mannen zijn niet allemaal zo raar!quote:Op maandag 4 september 2023 19:10 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Nee, en ik zou direct ook klaar zijn met daten. Voor de rest van mijn leven.
Ik heb vrienden die zoiets als verjaardagscadeau zouden geven als ze de kans kregen..quote:Op maandag 4 september 2023 19:02 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Serieus. Je nieuwe date komt bij jou met dit aan. In verpakking. Je komt er pas binnen achter na het uitpakken. Bijl? Iemand?
Want het is echt humor?quote:Op maandag 4 september 2023 20:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb vrienden die zoiets als verjaardagscadeau zouden geven als ze de kans kregen..
Toegegeven, ze zijn wel het leukste stel van de hele vriendenkring.
En de andere vrienden denken héél anders?quote:Op maandag 4 september 2023 20:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb vrienden die zoiets als verjaardagscadeau zouden geven als ze de kans kregen..
Toegegeven, ze zijn wel het leukste stel van de hele vriendenkring.
Als je nu zegt "het zijn homo's" heb je een probleem.quote:Op maandag 4 september 2023 22:33 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En de andere vrienden denken héél anders?
Lego werkt ook vaak. Ik zie het probleem niet. Ja. Het is veel ingewikkelder.quote:Op maandag 4 september 2023 18:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat laatste is nogal onpraktisch, en dat eerste: waarom zou dat niet duidelijk zijn?
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20240419_49664787quote:Piemelknuffel verboden op de kermis in Bunschoten: ’Onwenselijk’
Wie hoopt een piemelknuffel te winnen in Bunschoten, komt van de koude kermis thuis. De stoffen snikkel is dit jaar verboden, bevestigt een woordvoerder van de gemeente. ,,Het verstrekken van piemelknuffels is onwenselijk.”
Op kermissen door heel Nederland is de vrolijke fallus al maanden een dikke hit. Maar volgens de lokale SGP in Bunschoten moeten kinderen hier niet aan blootgesteld worden. De fractie heeft de gemeente daarom verzocht om de pluche piemels te verbieden.
’Niet van gediend’
,,Wij hebben vorig jaar vragen gesteld”, licht SGP-fractievoorzitter Jan-Bert Heinen toe. De partij had na de kermis in oktober verschillende signalen opgevangen van ouders dat zij er ’niet van gediend zijn’ dat jonge kinderen met de piemelknuffel worden geconfronteerd. ,,Sommigen vinden dat in het leven alles maar moet kunnen en mogen. Maar er zijn ook ouders die zicht willen houden en jonge kinderen in bescherming willen nemen”, aldus Heinen.
Hij vindt het dan ook ’verdrietig’ en ’niet wenselijk’ dat de fallus open en bloot rondslingert op een evenement, waar de gemeente een vergunning voor verleent. ,,Dit moeten we niet normaal vinden”, aldus Heinen. Daarom verzocht zijn partij om de pluche piemels te verbieden. En met succes.
,,Het college deelt de mening van de SGP dat het verstrekken van piemelknuffels op de kermis onwenselijk is”, vervolgt de woordvoerder van de gemeente. ,,Daarom heeft de vergunninghouder contact opgenomen met kermisexploitanten om de erotische knuffel niet als prijs te verstrekken.”
Op meer plekken in Nederland zorgt de piemelknuffel voor opwinding. Zo had de BBB-fractie in het Gelderlandse Berkelland ook al gevraagd om een verbod vorig jaar. Tot zover bekend is Bunschoten de eerste gemeente die ook daadwerkelijk de knuffels heeft verboden.
Bunschoten. Goh. Je verwacht het nietquote:Op vrijdag 19 april 2024 15:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Een keiharde schop recht omhoog voor de piemelknuffel: in Bunschoten mag hij niet.
[..]
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20240419_49664787
Verdrietig worden als je ergens een knuffellul ziet
+1 voor de creatieve journalist.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Een keiharde schop recht omhoog voor de piemelknuffel: in Bunschoten mag hij niet.
[..]
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20240419_49664787
Verdrietig worden als je ergens een knuffellul ziet
quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:10 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Bunschoten. Goh. Je verwacht het niet
quote:...volgens de lokale SGP in Bunschoten moeten kinderen hier niet aan blootgesteld worden...
Volgens de lokale FA op FOK! dienen kinderen ook niet te worden blootgesteld aan geloof.quote:
Coalitie: CDA, VVD, CAP (Christelijke Arbeiders Partij)quote:
quote:Daar denkt Sonja Lagerweij uit Hoorn anders over: „De seksualisering bij vooral jonge kinderen is in volle gang. Denk ook aan het ’les’-programma ’lentekriebels’. Het is niet normaal, maar wordt nu wel ’normaal’ gemaakt.
quote:Zo vindt de Zwaagse Sanne: „Het is een penis van een witte cisman. Dit is puur racisme. Waarom dan niet een zwarte penis, als het zo nodig moet?
quote:Ook is het een grove belediging aan onder anderen non-binaire en transgenderpersonen die dit witte cismangeslachtsdeel ongewild moeten aanschouwen.”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |