Het woord levenslang heb ik niet gebruikt.quote:Op zaterdag 2 september 2023 11:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer, geen levenslang trauma is de norm niet.
[..]
Ik weet niet hoe jij in elkaar steekt, maar bij mij komen er niet allerlei hormonen in beweging door een knuffel.quote:Er komen allemaal mensen met een stijve piemelknuffel voorbij lopen en blijkbaar kunnen kinderen die zelfs winnen. De ene ouder vind dat prima, de ander heeft dat liever niet. Ik snap beide, wat ik niet goed vind is dat de ene soort de ander zijn ruimte niet gunt. Ik vind het prima hoe jij ermee omgaat, ik vind het niet prima dat je dat ook voor andere ouders wil bepalen.
[..]
Het gaat niet om de allerkleinsten, het gaat erom dat een kind bepaalde dingen pas snapt als de hormonen ernaar zijn. Daarom worden bepaalde dingen in een zekere consensus ongeschikt of toch zeker onnodig voor bepaalde leeftijden geacht. Dan moet je niet zo moeilijk doen als mensen ook hierin een consensus zoeken en dan moet je niet uitgaan van de consensus onder de meest progressieven dan wel onverschilligen die alles best willen vinden.
Da's wel een heel maffe link die je nu legt.quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:08 schreef Mecheta het volgende:
[..]
je weet toch dat er bepaalde mensen zijn die graag hebben dat kinderen hun piemel knuffelen?
Ja. Je hebt mij te pakken nu. Ik dacht aan "wild". Volslagen losgeslagen. Je kan gewoon een penis als huisdier hebben ook.quote:Op zaterdag 2 september 2023 11:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Er staat duidelijk eenzame nachten.
Je hebt gewonnen met dit topic. Hoe haal ik die van mij weg.quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Da's wel een heel maffe link die je nu legt.
Je kunt je er ook bij neerleggen dat het gewoon een knuffel is.quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:29 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Je hebt mij te pakken nu. Ik dacht aan "wild". Volslagen losgeslagen. Je kan gewoon een penis als huisdier hebben ook.
Moet je in feedback vragen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:37 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je hebt gewonnen met dit topic. Hoe haal ik die van mij weg.
Ik zal nooit echt respect kunnen opbrengen voor een knuffel in die vorm.quote:Op zaterdag 2 september 2023 13:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je kunt je er ook bij neerleggen dat het gewoon een knuffel is.
Hoeft toch ook niet?quote:Op zaterdag 2 september 2023 15:32 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik zal nooit echt respect kunnen opbrengen voor een knuffel in die vorm.
Het is soms leuk om je over werkelijk niets boos te maken. 2 weken terug heb ik hier het faillissement zo'n beetje uitgeroepen over de importeur. Ik zie het plan niet. Hij wint nu waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 2 september 2023 15:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet?
Het is gewoon een gimmick van de kermis.
Volgend jaar hebben ze weer een andere gimmick..
Ik had dat nog niet eens gelezen. Ik ben een CIS man. Het is geen verplichting er dan een te kopen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 15:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon een obvious troll toch? Dit ligt er nogal dik bovenop.
Maar als je die knuffel niet wil dan ga je toch niet langs die kraam als ouder met je kinderen? Niemand verplicht je dat toch? Net zoals mensen de botsauto’s overslaan.quote:Op zaterdag 2 september 2023 11:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer, geen levenslang trauma is de norm niet.
[..]
Er komen allemaal mensen met een stijve piemelknuffel voorbij lopen en blijkbaar kunnen kinderen die zelfs winnen. De ene ouder vind dat prima, de ander heeft dat liever niet. Ik snap beide, wat ik niet goed vind is dat de ene soort de ander zijn ruimte niet gunt. Ik vind het prima hoe jij ermee omgaat, ik vind het niet prima dat je dat ook voor andere ouders wil bepalen.
[..]
Het gaat niet om de allerkleinsten, het gaat erom dat een kind bepaalde dingen pas snapt als de hormonen ernaar zijn. Daarom worden bepaalde dingen in een zekere consensus ongeschikt of toch zeker onnodig voor bepaalde leeftijden geacht. Dan moet je niet zo moeilijk doen als mensen ook hierin een consensus zoeken en dan moet je niet uitgaan van de consensus onder de meest progressieven dan wel onverschilligen die alles best willen vinden.
Je kan ze daar winnen. Mensen werden werkelijk enthousiast. Volwassen mensen. Wie bedenkt het?quote:Op zaterdag 2 september 2023 15:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar als je die knuffel niet wil dan ga je toch niet langs die kraam als ouder met je kinderen? Niemand verplicht je dat toch? Net zoals mensen de botsauto’s overslaan.
Het is niet alsof die knuffel je de strot in geduwd wordt zodra je het kermisterrein oploopt.
Mensen die lol hebben op de kermis.quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:02 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je kan ze daar winnen. Mensen werden werkelijk enthousiast. Volwasseb mensen. Wie bedenkt het?
Niet van volwassenen idd. Geef dan toe dat je het product later beter weg kan gooien.quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Mensen die lol hebben op de kermis.
Je verwacht het niet.
De kermis is ook nog eens duur en heet attracties waar ik niet in durf.quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Mensen die lol hebben op de kermis.
Je verwacht het niet.
waarom zou je? alles bij jou is zeker strak en zakelijk..quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:04 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Niet van volwassenen idd. Geef dan toe dat je het product later beter weg kan gooien.
Niet helemaal. Heel wild geweest. Ik zie hier de poen en hype niet in. Te dom.quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:06 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom zou je? alles bij jou is zeker strak en zakelijk..
saaie dooie bende dus
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 2 september 2023 15:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon een obvious troll toch? Dit ligt er nogal dik bovenop.
4,50 minuten. Ik heb mijn oordeel al.quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:09 schreef Wantie het volgende:
Filmpje bij de Telegraaf...
https://www.telegraaf.nl/(...)fel-ik-wil-een-echte
Hoezo moet je het weggooien?quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:04 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Niet van volwassenen idd. Geef dan toe dat je het product later beter weg kan gooien.
Fantastisch ?quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:11 schreef Jaroon het volgende:
4,50 minuten. Ik heb mijn oordeel al.
Wat ga je ermee doe? Ik ben 50 en alleenstaand. Op de bank? In bed? Voor het raam? Mijn nichtje van 22 kwam pas langs. Dan zou ik moeten verstoppen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoezo moet je het weggooien?
Vind je een piemel zo vulgair?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |