ksnap ergens ook wel dat ze dit soort dingen liever niet aan mij verteld, aangezien het over mij gaat en het vaak ook door mij komt dat ze dit soort dingen gaat denken of doen.
maar ik had verwacht dat we geen geheimen meer zouden hebben in onze relatie.. die zijn er dus wel nog al eens, en ik zou toch echt willen dat we alles van elkaar mochten weten, en ze zegt ook dat ik dat mag...
zou ik haar dit nu vertellen wat ik te weten ben gekomen? hoe zou ik zoiets moeten brengen? enzovoorts...
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 09:48 schreef boebiedoe het volgende:
We kunnen moeilijk reagereen als t niet weet waar t over gaat
quote:Ja, in bepaalde situaties is het soms wel mogelijk om misschien te laten weten dat zij niet weet dat jij weet wat zij weet.
Op donderdag 13 februari 2003 09:53 schreef Solid_Snake het volgende:
Ik zou niet laten merken dat jij weet wat zij weet. Alleen in bepaalde situaties moet je dat wel doen.
Waar gaat het in godsnaam over?
Maar geen geheimen?
Iedereen draagt zo zijn geheimen met zich mee, ik ben ook geen voorstander van echt alles delen, er mag best iets prive zijn.
Het ligt natuurlijk eraan, wat er geheim wordt gehouden, maar met jou info is het lastig dan
Als je zo ver gaat, wordt het inderdaad moeilijk om de gevonden vuilnis subtiel naar voren te brengen.
Wat vaak werkt is een goed verhaal bedenken waarin je iemand bent tegengekomen die iets over haar verteld en dat aan haar vertellen. Dan maar kijken of ze bijt...
Let op:
- zij moet diegene nooit tegenkomen / willen tegenkomen
- het moet geloofwaardig zijn dat jij diegene wel tegenkomt
- er moet een reden zijn om met elkaar te hebben gepraat over haar
- in je verhaal moeten links zitten naar dingen waarvan zij weet dat jij ze weet om te voorkomen dat ze alles kan ontkennen
Vertel nooit hele leugens, maar halve waarheden!
Welkom in mijn wereld!
met halve waarheden beginnen lijkt me geen goed idee, ik probeer net complete eerlijkheid na te streven, en dat zou net het omgekeerde opleveren.
ik heb er eigenlijk wel spijt van dat ik een aantal dingen weet (het is ook weer niet zo erg als wat metalmessiah hierboven beschrijft hoor
het is allemaal goed bedoeld, wat ik te weten ben gekomen... normaals
quote:Je verhaal is niet consistent. Gaan die "dingen" nou over je partner of over jou?
Op donderdag 13 februari 2003 09:47 schreef -kloon- het volgende:
ik ben op een niet zo lieve manier achter EEN AANTAL DINGEN gekomen die ik niet mocht weten OVER MIJN PARTNER, en ik zit er op het moment heel erg mee...ksnap ergens ook wel dat ze dit soort DINGEN liever niet aan mij verteld, aangezien het OVER MIJ gaat en het vaak ook door mij komt dat ze dit soort dingen gaat denken of doen.
[Dit bericht is gewijzigd door R_ON op 13-02-2003 19:17]
quote:Tuurlijk...als je eerlijk wilt zijn ..gewoon vertellen of vragen of het waar is natuurlijk??? Succes X
Op donderdag 13 februari 2003 09:47 schreef -kloon- het volgende:
ik ben op een niet zo lieve manier achter een aantal dingen gekomen die ik niet mocht weten over mijn partner, en ik zit er op het moment heel erg mee...ksnap ergens ook wel dat ze dit soort dingen liever niet aan mij verteld, aangezien het over mij gaat en het vaak ook door mij komt dat ze dit soort dingen gaat denken of doen.
maar ik had verwacht dat we geen geheimen meer zouden hebben in onze relatie.. die zijn er dus wel nog al eens, en ik zou toch echt willen dat we alles van elkaar mochten weten, en ze zegt ook dat ik dat mag...zou ik haar dit nu vertellen wat ik te weten ben gekomen? hoe zou ik zoiets moeten brengen? enzovoorts...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |