Anti woke-ers zijn misschien gewoon beta-mannen, wie evolutionaire gezien zich niet kunnen aanpassen aan de nieuwe rituelen van de paringsdans?quote:Op woensdag 13 september 2023 21:49 schreef Vis1980 het volgende:
Yay, wappies uit Nederland en dan nog een soort van BN-er ook. Wat een sufkut.
[ afbeelding ]
Haha, wat ben ik dom
ik dacht aan die snack tester uit nederland toe ik die foto zag en toen keek ik naar de naam en dacht ik dat ie het moest zijn, maar dit is iemand anders. Blijft triest natuurlijk zo'n uitspraak, maar zo'n fout van mij ook.
Deze gast dacht ik aan:
[ afbeelding ]
MTG?quote:Op maandag 18 september 2023 23:27 schreef AnneX het volgende:
Zou mCCarthy geloosd worden, wie komt er voor terug?
En worden dat dan ook weer 15 stemronden 🙃?
McCarthy gaat sowieso geloosd worden. Kwestie van tijd.quote:Op maandag 18 september 2023 23:27 schreef AnneX het volgende:
Zou mCCarthy geloosd worden, wie komt er voor terug?
En worden dat dan ook weer 15 stemronden 🙃?
Hij staat ze inmiddels ook gewoon uit te dagenquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:25 schreef V. het volgende:
[..]
McCarthy gaat sowieso geloosd worden. Kwestie van tijd.
https://www.politico.com/(...)frustration-00115960quote:Two GOP lawmakers told Olivia Beavers that the speaker went so far as to practically dare the conservative wing who are holding up the process to try and oust him with a vote.
“‘Go ahead. I’m not fucking scared of it. Any new speaker will do what I’m doing,’ McCarthy told his critics, according to one person inside the room. Another quoted the speaker saying, “If you think you scare me because you want to file a motion to vacate, move the fucking motion”
Het lijkt me sterk dat het zou gebeuren, want dan gooien ze hun partijgenoten onder de bus. Senatoren hebben echt geen zin om zich met die onzin bezig te houden net als, vermoedelijk, genoeg Republikeinen in het Huis.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:46 schreef AnneX het volgende:
Volgende week al feest: gerucht dat de impeachment van Biden start.
Zie je wel: de Reps willen en kunnen best doorwerken.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:01 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat het zou gebeuren, want dan gooien ze hun partijgenoten onder de bus. Senatoren hebben echt geen zin om zich met die onzin bezig te houden net als, vermoedelijk, genoeg Republikeinen in het Huis.
En als dat lukt dan zou Kamala Harris potus worden, toch?quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:46 schreef AnneX het volgende:
Volgende week al feest: gerucht dat de impeachment van Biden start.
Dat is geen risico want de RNC weet donders goed dat dit geen success gaat worden, dit gaat maar om een ding, de MAGA stemmers paaien en zoethouden.quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
En als dat lukt dan zou Kamala Harris potus worden, toch?
O, bedoelde ze dat "onderzoek" van hun in een committee? Ik dacht het hele Huis.quote:
https://www.politico.com/(...)awyer-trump-00116671quote:Giuliani’s former lawyers sue him for $1.36M in unpaid legal fees
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |