quote:Op donderdag 14 september 2023 20:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij wel hulp zal krijgen van de NRA en pro vuurwapen GOPpers.
En dat is dan weer dezelfde gast als die het met Hope Hicks deed. De partij van normen en waarden!quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:02 schreef aquawoman het volgende:
https://www.dailymail.co.(...)i-secret-affair.html
VP kandidaat kristi Noem en Trump adviser Corey Lewandowski hebben kennelijk al jaren een affaire - kennelijk waren haar family values toch niet zo belangrijk
Daarom is die gast nu ook ontslagen. Hope was voor Donnie.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:48 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En dat is dan weer dezelfde gast als die het met Hope Hicks deed. De partij van normen en waarden!
Inhoudelijk niet nee lol.quote:Op woensdag 13 september 2023 21:01 schreef KoosVogels het volgende:
Helaas zullen we niets meer horen van onze vriend Chivaz.
Dat is wel sympathiek van je. Zou je vaker je boosheid hier willen delen, ik dat wel waarderen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 13:22 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Inhoudelijk niet nee lol.
Ik kom af en toe even kijken in het gekkenhuis. Veel meer gaat het echt niet worden.
Laat me raden: je staat vierkant achter het impeachment-onderzoek naae Biden, maar vindt dat er rondom Trump sprake is van een heksenjacht?quote:Op zaterdag 16 september 2023 13:22 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik kom af en toe even kijken in het gekkenhuis. Veel meer gaat het echt niet worden.
Ik vind dat wel jammer...ik had je wel willen vragen wat je van de campagne van Tim Scott vond? Volgens mij loopt ie namelijk op zijn tandvlees!quote:Op zaterdag 16 september 2023 13:22 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja want hij is single (homo?) black!quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:17 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ik vind dat wel jammer...ik had je wel willen vragen wat je van de campagne van Tim Scott vond? Volgens mij loopt ie namelijk op zijn tandvlees!
He seems nice...quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:49 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja want hij is single (homo?) black!![]()
[ twitter ]
En dat luie werkvolk moet niet zeuren maar werken!
[ twitter ]
Hij speelt gewoon het spelletje dat iedere zwarte politicus speelt.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:49 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja want hij is single (homo?) black!![]()
[ twitter ]
En dat luie werkvolk moet niet zeuren maar werken!
[ twitter ]
quote:In recent days, Trump surrogates and allies pressured Republican senators not to impeach Paxton, posting names and phone numbers of potential impeachment swing voters and urging Paxton supporters to phone their offices. Conservative activists threatened to mount primary challenges to those who voted to convict, as they already have against Republicans in the House.
Samenvattingquote:Op zondag 17 september 2023 11:16 schreef AnneX het volgende:
De ophef en filmpjes uit de bioscoop m.b.t. mw. Boebert hebben jullie wel meegekregen, vermoed ik.
...
BoBo was flink "frisky".quote:Op zondag 17 september 2023 11:16 schreef AnneX het volgende:
De ophef en filmpjes uit de bioscoop m.b.t. mw. Boebert hebben jullie wel meegekregen, vermoed ik.
Dit comment kan ik jullie niet onthouden. En er waren er vele!
…
“Republicans came down harder on Nancy Pelosi for getting her hair done at the hair salon than they did on Lauren Boebert for giving her date a sleevejob in the theater…”
Dat laatste is toch wel een handelsmerk van de RNC, moet ik zeggen, met als ultiem boegbeeld Trump.quote:Op zondag 17 september 2023 19:12 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
BoBo was flink "frisky".
Die zijn minimaal twee keer van bil gegaan nadat ze uit het theater getrapt waren.
Er zaten blijkbaar kinderen schuin achter haar...voor de family values.
Het zal een worst wezen wat ze in het donker doet (muv vapen en schreeuwen/zingen). Waar mensen over vallen is de christelijke act richting de achterban en aan de andere kant het tegenovergestelde doen...sukkels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |