Je vergeet de totaal willekeurige hoofdletters. Het zijn Hundreds of Millions of Dollarsquote:Op woensdag 13 september 2023 11:33 schreef Vis1980 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lees dit als: meneer heeft geen geld meer.
'Hundreds of millions of cash on hand'. Dat is nog best knap met zulke kleine handjes.
Dit lijkt mij vooral weer een geval van projectie. Triest wel dat je niet verder komt dan dit, inhoudelijk is de koek op?quote:Op woensdag 13 september 2023 17:27 schreef Chivaz het volgende:
Apart volk hangt hier in AMV. Eerst juichen toen er op basis van eigenlijk helemaal niets Trump het moest ontgelden met bizarre onderzoeken (muh Russia) etc.
Maar nu hetzelfde gebeurt met Biden staat het halve topic op de achterste poten.
Die dekselse fascisten toch, hoe durven ze die lieve zachtaardige man wiens schijt ruikt naar roosjes te onderzoeken naar vermeend corrupt gedrag waar geen bewijs voor is omdat we met de vingers in de oren heel hard Trump Trump Trump roepen.
Hilarisch dit.
Persoonlijk kan ik niet mee zitten, ik vind het vooral vermakelijk.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:27 schreef Chivaz het volgende:
Apart volk hangt hier in AMV. Eerst juichen toen er op basis van eigenlijk helemaal niets Trump het moest ontgelden met bizarre onderzoeken (muh Russia) etc.
Maar nu hetzelfde gebeurt met Biden staat het halve topic op de achterste poten.
Die dekselse fascisten toch, hoe durven ze die lieve zachtaardige man wiens schijt ruikt naar roosjes te onderzoeken naar vermeend corrupt gedrag waar geen bewijs voor is omdat we met de vingers in de oren heel hard Trump Trump Trump roepen.
Hilarisch dit.
Impeachment is bedoeld voor zaken die een President gedaan heeft, natuurlijk, en daar is hier geen enkele sprake van. Zelfs al zou zoonlief geld overgemaakt hebben dan is dat gebeurt ver voordat Biden President werd en dat is dan een zaak voor Justitie en niet het Congress.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Persoonlijk kan ik niet mee zitten, ik vind het vooral vermakelijk.
Ik denk alleen dat de Reps er weinig mee bereiken. De 'smoking gun' is al diverse malen beloofd door Republikeinse congresleden. De verklaring van Devon Archer was de meest recente 'bombshell'. Maar zijn verhaal pleitte Biden juist vrij, waardoor het opnieuw een vrij lachwekkende vertoning.
Een impeachmemt zet je normaliter in gang als je er zeker van bent dat er iets is. Maar de Reps lijken vooral te hopen dat het onderzoek dat samenhangt met de impeachment eindelijk die vurig gewenste smoking gun oplevert.
Najah, ik vind alles best. Ik pak met alle plezier een bak popcorn en aanschouw (met toch een beetje pijn in het hart) hoe de VS zichzelf verder naar de klote helpt.
Are you having a stroke?quote:Op woensdag 13 september 2023 17:27 schreef Chivaz het volgende:
Hilarisch dit.
Nou ja, de zaak die de Reps claimen te hebben behelst een flinke dosis corruptie en ethiek. Mocht Biden inderdaad schuldig zijn aan hetgeen de Reps hem verwijten, dan is afzetting wel degelijk op z'n plaats.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Impeachment is bedoeld voor zaken die een President gedaan heeft, natuurlijk, en daar is hier geen enkele sprake van. Zelfs al zou zoonlief geld overgemaakt hebben dan is dat gebeurt ver voordat Biden President werd en dat is dan een zaak voor Justitie en niet het Congress.
Dat ben ik met je oneens, daar is impeachment niet voor bedoeld. Impeachment is er om een zittende President (of rechter) af te kunnen zetten mochten ze zich schuldig maken aan zaken die niet stroken met het ambt.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou ja, de zaak die de Reps claimen te hebben behelst een flinke dosis corruptie en ethiek. Mocht Biden inderdaad schuldig zijn aan hetgeen de Reps hem verwijten, dan is afzetting wel degelijk op z'n plaats.
Maar het is natuurlijk allemaal gelul. Zo wordt het ontslag van die Shokin er weer bijgehaald, terwijl (ook) de Republikeinse in het Congres destijds hebben aangedrongen op diens ontslag. Dat staat nota bene zwart op wit.
Zoiets laat meteen zien hoe zwak de zaak is die de Reps denken te hebben.
Het enige waar Republikeinen werkelijk voor in de bres springen zijn geld en bezittingen. Trump was daar het ultieme uithangbord voor. Maar deze MAGA beweging met aanhang heeft waarschijnlijk met Trump en z'n lopende zaken het idee dat wanneer Mohammed niet naar de berg kan komen, de berg maar naar Mohammed moet. Alles kapot en zo snel mogelijk zodat Trump over ruines van de democratie weer president kan worden.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou ja, de zaak die de Reps claimen te hebben behelst een flinke dosis corruptie en ethiek. Mocht Biden inderdaad schuldig zijn aan hetgeen de Reps hem verwijten, dan is afzetting wel degelijk op z'n plaats.
Maar het is natuurlijk allemaal gelul. Zo wordt het ontslag van die Shokin er weer bijgehaald, terwijl (ook) de Republikeinse in het Congres destijds hebben aangedrongen op diens ontslag. Dat staat nota bene zwart op wit.
Zoiets laat meteen zien hoe zwak de zaak is die de Reps denken te hebben.
Ik neem aan dat hij wel hulp zal krijgen van de NRA en pro vuurwapen GOPpers.quote:Op donderdag 14 september 2023 19:34 schreef AnneX het volgende:
Manmanman…
https://www.nbcnews.com/p(...)un-charges-rcna39623
Quote: …” Federal prosecutors have indicted Hunter Biden, son of President Joe Biden, on gun charges, court documents show.
Biden was indicted in Delaware federal court on three counts tied to the possession of a gun while using narcotics.
Two counts are tied to Biden allegedly filing a form claiming that he was not using illegal drugs at the time he purchased a Colt Cobra revolver in October 2018. The third count alleges that he possessed a firearm while using a narcotic.
…”
Grapjas.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij wel hulp zal krijgen van de NRA en pro vuurwapen GOPpers.
Mooi.quote:Op donderdag 14 september 2023 19:34 schreef AnneX het volgende:
Manmanman…
Quote: …” Federal prosecutors have indicted Hunter Biden, son of President Joe Biden, on gun charges, court documents show.
Biden was indicted in Delaware federal court on three counts tied to the possession of a gun while using narcotics.
Two counts are tied to Biden allegedly filing a form claiming that he was not using illegal drugs at the time he purchased a Colt Cobra revolver in October 2018. The third count alleges that he possessed a firearm while using a narcotic.
…”
Wees blij inderdaad. Er zijn natuurlijk Staten waar het goed leven is, maar de politiek is een gigantisch zinkgat aan het worden en dat trekt de kwaliteit van het leven daar flink omlaag.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:47 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Deze poppenkast komt daarvan natuurlijk, Trump is nu iedereen aan het herinneren dat zijn supporters graag bij je thuis op bezoek komen, dus begin maar een Impeachment, alsof dat zijn zaak gaat stoppen. Wat een shit show in de USA, mijn god wat ben ik blij dat ik en mijn vrouw onze plannen hadden gewijzigd, we zouden in de USA gaan wonen, maar geheel in stijl werd ze per telefoon ontslagen tijdens de huwelijksreis, achteraf is dat een zege gebleken.
Haha, heeft Conway zijn Twitternaam veranderd vanwege Musk?quote:Op vrijdag 15 september 2023 00:47 schreef Kijkertje het volgende:
Trump geeft maar weer eens een interview:
[ twitter ]
You have the right to remain silent.....
'It's a two-tier system!'quote:Op donderdag 14 september 2023 19:34 schreef AnneX het volgende:
Manmanman…
…”
Tuurlijk. Schijnheiligheid viert hoogtij.quote:Op vrijdag 15 september 2023 01:20 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
'It's a two-tier system!'
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |