abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 13 september 2023 @ 17:12:12 #151
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_210624950
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 11:33 schreef Vis1980 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik lees dit als: meneer heeft geen geld meer.

'Hundreds of millions of cash on hand'. Dat is nog best knap met zulke kleine handjes.
Je vergeet de totaal willekeurige hoofdletters. Het zijn Hundreds of Millions of Dollars :(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_210625176
Apart volk hangt hier in AMV. Eerst juichen toen er op basis van eigenlijk helemaal niets Trump het moest ontgelden met bizarre onderzoeken (muh Russia) etc.
Maar nu hetzelfde gebeurt met Biden staat het halve topic op de achterste poten.
Die dekselse fascisten toch, hoe durven ze die lieve zachtaardige man wiens schijt ruikt naar roosjes te onderzoeken naar vermeend corrupt gedrag waar geen bewijs voor is omdat we met de vingers in de oren heel hard Trump Trump Trump roepen.
Hilarisch dit.
  Moderator woensdag 13 september 2023 @ 17:37:33 #153
54278 crew  Tijger_m
42
pi_210625325
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 17:27 schreef Chivaz het volgende:
Apart volk hangt hier in AMV. Eerst juichen toen er op basis van eigenlijk helemaal niets Trump het moest ontgelden met bizarre onderzoeken (muh Russia) etc.
Maar nu hetzelfde gebeurt met Biden staat het halve topic op de achterste poten.
Die dekselse fascisten toch, hoe durven ze die lieve zachtaardige man wiens schijt ruikt naar roosjes te onderzoeken naar vermeend corrupt gedrag waar geen bewijs voor is omdat we met de vingers in de oren heel hard Trump Trump Trump roepen.
Hilarisch dit.
Dit lijkt mij vooral weer een geval van projectie. Triest wel dat je niet verder komt dan dit, inhoudelijk is de koek op?

Maar leg eens uit hoe PRESIDENT Biden geprofiteerd zou hebben van de zaken van zijn zoon? We wachten je inhoudelijke reactie wel even af.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_210625782
quote:
Hilarisch dit.
Persoonlijk kan ik niet mee zitten, ik vind het vooral vermakelijk.

Ik denk alleen dat de Reps er weinig mee bereiken. De 'smoking gun' is al diverse malen beloofd door Republikeinse congresleden. De verklaring van Devon Archer was de meest recente 'bombshell'. Maar zijn verhaal pleitte Biden juist vrij, waardoor het opnieuw een vrij lachwekkende vertoning.

Een impeachmemt zet je normaliter in gang als je er zeker van bent dat er iets is. Maar de Reps lijken vooral te hopen dat het onderzoek dat samenhangt met de impeachment eindelijk die vurig gewenste smoking gun oplevert.

Najah, ik vind alles best. Ik pak met alle plezier een bak popcorn en aanschouw (met toch een beetje pijn in het hart) hoe de VS zichzelf verder naar de klote helpt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator woensdag 13 september 2023 @ 18:39:41 #155
54278 crew  Tijger_m
42
pi_210626073
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 18:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Persoonlijk kan ik niet mee zitten, ik vind het vooral vermakelijk.

Ik denk alleen dat de Reps er weinig mee bereiken. De 'smoking gun' is al diverse malen beloofd door Republikeinse congresleden. De verklaring van Devon Archer was de meest recente 'bombshell'. Maar zijn verhaal pleitte Biden juist vrij, waardoor het opnieuw een vrij lachwekkende vertoning.

Een impeachmemt zet je normaliter in gang als je er zeker van bent dat er iets is. Maar de Reps lijken vooral te hopen dat het onderzoek dat samenhangt met de impeachment eindelijk die vurig gewenste smoking gun oplevert.

Najah, ik vind alles best. Ik pak met alle plezier een bak popcorn en aanschouw (met toch een beetje pijn in het hart) hoe de VS zichzelf verder naar de klote helpt.
Impeachment is bedoeld voor zaken die een President gedaan heeft, natuurlijk, en daar is hier geen enkele sprake van. Zelfs al zou zoonlief geld overgemaakt hebben dan is dat gebeurt ver voordat Biden President werd en dat is dan een zaak voor Justitie en niet het Congress.

Trump is tot tweemaal toe (Clinton eenmaal) impeached voor zaken die hij als President gedaan had, niet zijn verkrachting bijvoorbeeld en de Whitewater zaak van de Clintons werd door een aanklager onderzocht, niet door het Congress.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_210626140
quote:
Hilarisch dit.
Are you having a stroke?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_210626149
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 18:39 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Impeachment is bedoeld voor zaken die een President gedaan heeft, natuurlijk, en daar is hier geen enkele sprake van. Zelfs al zou zoonlief geld overgemaakt hebben dan is dat gebeurt ver voordat Biden President werd en dat is dan een zaak voor Justitie en niet het Congress.
Nou ja, de zaak die de Reps claimen te hebben behelst een flinke dosis corruptie en ethiek. Mocht Biden inderdaad schuldig zijn aan hetgeen de Reps hem verwijten, dan is afzetting wel degelijk op z'n plaats.

Maar het is natuurlijk allemaal gelul. Zo wordt het ontslag van die Shokin er weer bijgehaald, terwijl (ook) de Republikeinse in het Congres destijds hebben aangedrongen op diens ontslag. Dat staat nota bene zwart op wit.

Zoiets laat meteen zien hoe zwak de zaak is die de Reps denken te hebben.
  Moderator woensdag 13 september 2023 @ 18:47:51 #158
54278 crew  Tijger_m
42
pi_210626197
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 18:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Nou ja, de zaak die de Reps claimen te hebben behelst een flinke dosis corruptie en ethiek. Mocht Biden inderdaad schuldig zijn aan hetgeen de Reps hem verwijten, dan is afzetting wel degelijk op z'n plaats.

Maar het is natuurlijk allemaal gelul. Zo wordt het ontslag van die Shokin er weer bijgehaald, terwijl (ook) de Republikeinse in het Congres destijds hebben aangedrongen op diens ontslag. Dat staat nota bene zwart op wit.

Dat ben ik met je oneens, daar is impeachment niet voor bedoeld. Impeachment is er om een zittende President (of rechter) af te kunnen zetten mochten ze zich schuldig maken aan zaken die niet stroken met het ambt.
Als Biden zich schuldig gemaakt heeft aan corruptie voordat hij President was dan moet daar voor de rechter komen en niet als een politiek spelletje gebruikt worden.

Natuurlijk is het gelul en natuurlijk komt er hier helemaal niets van terecht al was het alleen maar omdat de Senaat uiteindelijk het oordeel velt en niet het Congress.
pi_210627814
Helaas zullen we niets meer horen van onze vriend Chivaz.
pi_210628271
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 18:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het enige waar Republikeinen werkelijk voor in de bres springen zijn geld en bezittingen. Trump was daar het ultieme uithangbord voor. Maar deze MAGA beweging met aanhang heeft waarschijnlijk met Trump en z'n lopende zaken het idee dat wanneer Mohammed niet naar de berg kan komen, de berg maar naar Mohammed moet. Alles kapot en zo snel mogelijk zodat Trump over ruines van de democratie weer president kan worden.

En dus staan ze maar wat dom met de sloophamer door de lucht te zwaaien.
  woensdag 13 september 2023 @ 21:49:44 #161
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210628401
Yay, wappies uit Nederland en dan nog een soort van BN-er ook. Wat een sufkut.

Haha, wat ben ik dom

ik dacht aan die snack tester uit nederland toe ik die foto zag en toen keek ik naar de naam en dacht ik dat ie het moest zijn, maar dit is iemand anders. Blijft triest natuurlijk zo'n uitspraak, maar zo'n fout van mij ook.

Deze gast dacht ik aan:

[ Bericht 51% gewijzigd door Vis1980 op 13-09-2023 21:54:51 ]
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_210631920
De Amerikaanse zg. journalistiek stort zich als in pupillen voetbal op zg. bewijzen voor corruptie van Biden & Son. Die niet te vinden zijn.
Met schellen voor de ogen. Hoe kan het dat er nauwelijks wordt gereageerd op de duidelijke 2 biljoen voor Jared en andere $$$ voordeeltjes voor Ivanka’s business?

Affijn, Mitt Romney had ook nog iets te zeggen bij zijn aankondiging om te stoppen. :
https://www.theatlantic.c(...)mp-mcconnell/675306/

Quote:…” In one early meeting, a colleague who’d been elected a few years earlier leveled with him: “There are about 20 senators here who do all the work, and there are about 80 who go along for the ride.” Romney saw himself as a workhorse, and was eager for others to see him that way too. “I wanted to make it clear: I want to do things,” he told me.…”

Surprise:
“ He quickly became frustrated, though, by how much of the Senate was built around posturing and theatrics. Legislators gave speeches to empty chambers and spent hours debating bills they all knew would never pass. They summoned experts to appear at committee hearings only to make them sit in silence while they blathered some more...”

Killing:
“ As soon as Trump left, Romney recalled, the Republican caucus burst into laughter…”

Really: “… “It wasn’t for you so much as for him,” McConnell replied. “He’s an idiot. He doesn’t think when he says things. How stupid do you have to be to not realize that you shouldn’t attack your jurors?

“You’re lucky,” McConnell continued. “You can say the things that we all think. You’re in a position to say things about him that we all agree with but can’t say.” (A spokesperson said that McConnell does not recall this conversation and that he was “fully aligned” with Trump during the impeachment trial.)…”
pi_210634720
twitter

Stoere taal daar houdt het MAGA-volk wel van :|W
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_210636633
'Objectively, Biden has done a damn good job'

The Morning Joe panel discusses David Ignatius' latest column on why he believes President Biden shouldn't run again in 2024 and why they disagree with Ignatius' arguments.
Sept. 14, 2023

Joe ging vanmorgen even los in het prijzen van Biden. Hèhè. Iemand dan.
https://www.msnbc.com/mor(...)uld-run-192940101542
pi_210636670
Manmanman…
https://www.nbcnews.com/p(...)un-charges-rcna39623

Quote: …” Federal prosecutors have indicted Hunter Biden, son of President Joe Biden, on gun charges, court documents show.

Biden was indicted in Delaware federal court on three counts tied to the possession of a gun while using narcotics.

Two counts are tied to Biden allegedly filing a form claiming that he was not using illegal drugs at the time he purchased a Colt Cobra revolver in October 2018. The third count alleges that he possessed a firearm while using a narcotic.
…”
pi_210637391
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2023 19:34 schreef AnneX het volgende:
Manmanman…

Quote: …” Federal prosecutors have indicted Hunter Biden, son of President Joe Biden, on gun charges, court documents show.

Biden was indicted in Delaware federal court on three counts tied to the possession of a gun while using narcotics.

Two counts are tied to Biden allegedly filing a form claiming that he was not using illegal drugs at the time he purchased a Colt Cobra revolver in October 2018. The third count alleges that he possessed a firearm while using a narcotic.
…”
Ik neem aan dat hij wel hulp zal krijgen van de NRA en pro vuurwapen GOPpers.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_210638385
quote:
12s.gif Op donderdag 14 september 2023 20:44 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik neem aan dat hij wel hulp zal krijgen van de NRA en pro vuurwapen GOPpers.
Grapjas.
pi_210639118
quote:
Manmanman…

…”
Mooi.
pi_210639237
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 23:47 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Deze poppenkast komt daarvan natuurlijk, Trump is nu iedereen aan het herinneren dat zijn supporters graag bij je thuis op bezoek komen, dus begin maar een Impeachment, alsof dat zijn zaak gaat stoppen. Wat een shit show in de USA, mijn god wat ben ik blij dat ik en mijn vrouw onze plannen hadden gewijzigd, we zouden in de USA gaan wonen, maar geheel in stijl werd ze per telefoon ontslagen tijdens de huwelijksreis, achteraf is dat een zege gebleken.
Wees blij inderdaad. Er zijn natuurlijk Staten waar het goed leven is, maar de politiek is een gigantisch zinkgat aan het worden en dat trekt de kwaliteit van het leven daar flink omlaag.
pi_210639287
Trump geeft maar weer eens een interview:

twitter

twitter

You have the right to remain silent.....

[ Bericht 27% gewijzigd door Kijkertje op 15-09-2023 02:22:10 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 15 september 2023 @ 00:50:29 #171
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210639291
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 september 2023 00:47 schreef Kijkertje het volgende:
Trump geeft maar weer eens een interview:

[ twitter ]
You have the right to remain silent.....
Haha, heeft Conway zijn Twitternaam veranderd vanwege Musk?

OT: Sterke leider, hoor!
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_210639305
Intussen bij Ken Paxton's impeachment trial in de Senaat van Texas:

twitter
pi_210639340
quote:
Manmanman…

…”
'It's a two-tier system!'

twitter

twitter

twitter

[ Bericht 15% gewijzigd door Kijkertje op 15-09-2023 03:38:04 ]
pi_210639347
quote:
8s.gif Op vrijdag 15 september 2023 01:20 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
'It's a two-tier system!'

[ twitter ]
Tuurlijk. Schijnheiligheid viert hoogtij.
De talkshows en mediashows met 6 experts aan tafel buitelen over elkaar heen.
pi_210639371
In Wisconsin zijn ze zich aan het voorbereiden op de volgende verkiezingen. Niet alleen willen ze een hogerechter gaan impeachen wegens haar opvattingen over de door Republikeinen gegerrymanderde kaarten, de bezem moet ook door onpartijdige election officials natuurlijk:

twitter

twitter

En het beperkt zich niet tot Wisconsin uiteraard:

twitter

[ Bericht 24% gewijzigd door Kijkertje op 15-09-2023 02:47:54 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')