quote:Mike is being sued by a Dominion employee. He sat for a deposition back in March and it was just released. The deposition did not go well...
quote:
quote:I'm not sure you understand how you're perceived.
Nou…ik zie ook wel wat vingers voor zijn neus. Middelvingers.quote:Op zondag 10 september 2023 16:56 schreef Mike het volgende:
Er is altijd wel iemand die boe roept, maar op de meeste filmpjes zie je dat de menigte heel enthousiast is om Trump te zien.
Ieder kamp zoekt de foto's/video's uit die het meest in hun straatje passen. Ik heb een paar mensen op een foto een middelvinger op zien steken en vervolgens wat video's dat er hele menigtes aan het juichen waren. We kunnen het wel heel hard willen dat iedereen Trump een lul vindt, maar hij is in veel staten gewoon mateloos populair.quote:Op zondag 10 september 2023 21:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou…ik zie ook wel wat vingers voor zijn neus. Middelvingers.
In ieder geval lijkt het erop, dat er meer tegenstanders zijn, die ook ervoor uitkomen.quote:Op zondag 10 september 2023 23:38 schreef Mike het volgende:
[..]
Ieder kamp zoekt de foto's/video's uit die het meest in hun straatje passen. Ik heb een paar mensen op een foto een middelvinger op zien steken en vervolgens wat video's dat er hele menigtes aan het juichen waren. We kunnen het wel heel hard willen dat iedereen Trump een lul vindt, maar hij is in veel staten gewoon mateloos populair.
Wel erg jammer dat ze juist de onderlinge rivalry game van Iowa vs Iowa State, normaal gewoon een mooie 'derby', uitkiezen om dit soort politiek geneuzel in te doen. Maar ja, ook weer niet zo verrassendquote:Op zondag 10 september 2023 22:38 schreef AnneX het volgende:
Niets is ( meer) wat het lijkt. Klapvee blijkbaar.
[ twitter ]
Echt he wat een farce!quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:19 schreef AnneX het volgende:
In afwachting: statement McCarthy amid impeachment battle…
Hartelijk gelachen om alle clichés.
Volgens mij wel. Hoezo?quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:46 schreef AnneX het volgende:
In grove tegenstelling met tfg, heeft Biden toch altijd zijn bijv. belastinggegevens openbaar gehad?
Ah zo. Die heeft Biden natuurlijk stiekem weggesluistquote:Op dinsdag 12 september 2023 17:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Waar willen Comer, Jordan en consorten dan de profits van Biden vandaan hengelen?
Zwart geld blijkt natuurlijk niet uit je aangifte.quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Waar willen Comer, Jordan en consorten dan de profits van Biden vandaan hengelen?
Dat is toch echt al de hele tijd duidelijkquote:Op dinsdag 12 september 2023 17:39 schreef Kijkertje het volgende:
En er wordt ook niet over gestemd want er zijn niet genoeg stemmen voor een impeachment inquiry. Knettergek.
[ twitter ]
In grove tegenstelling tot tfg heeft Biden er zich schuldig aan gemaakt pogingen te hebben gedaan:quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:46 schreef AnneX het volgende:
In grove tegenstelling met tfg, heeft Biden toch altijd zijn bijv. belastinggegevens openbaar gehad?
De hypocrisie druipt er weer vanaf.quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is toch echt al de hele tijd duidelijkGaat totaal nergens over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |