Dus als het maar een cartoon is met een stijve penis, een lichaamsdeel, is het geschikt voor kinderen? Dat zou ik niet van mijn eigen stripboekencollectie willen beweren.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:24 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Zucht. Het is maar een cartooneske KNUFFEL van een lichaamsdeel.
Ja en knipmessen, iedereen wilde die.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:44 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ik heb ooit zo'n Rambo survivalmes gewonnen als 10-jarige..
Toen kon dat gewoon....
Werkte ook prima bij zwakke leraren.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:53 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ja en knipmessen, iedereen wilde die.
Hebben? Voor de gein?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:28 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. De knuffel in de vorm van een lul. Kinderen erbuiten gelaten. Wat moet je ermee als volwassene?
en welke leeftijd zijn die?quote:Op vrijdag 1 september 2023 09:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb even gepolst wat mijn kinderen ervan vinden.
Dochter: "Daar wil ik geen mening over hebben."
Zoon: "Als je er moeite mee hebt, dan loop je er toch gewoon langs en besteed je er geen aandacht aan."
Wat ze werkelijk dachten, was: Moeten we het tijdens het avondeten werkelijk over piemelknuffels hebben? Awkward. Cringe.
Zwaagse Sanne is sowieso blacked en wil alleen zwarte pik.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik verbaas mij eigenlijk het meeste over dit gekkie. Hoe weet ze dat dit een cisman is? Waarom zou een zwarte penis geen racisme zijn tegen witte cismannen als het omgedraaid wel zo is? Waarom is dit specifiek beledigend voor non binaire transgenderpersonen? Waarom maakt het feit dat dit wit is het nog 10x erger?
Wat moet je met knuffels in het algemeen?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:28 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. De knuffel in de vorm van een lul. Kinderen erbuiten gelaten. Wat moet je ermee als volwassene?
Met een grote beer kun je veel leuke dingen doen. O.a. ermee slapen. Voor kinderen bedoel ik dan.quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:48 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Wat moet je met knuffels in het algemeen?
Weet ik het, ik ken jouw stripboekencollectie niet. Terzijde, maar ik heb de rode oortjes strips van mijn broer wel eens gevonden als kind en ik leef ook nog gewoon.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dus als het maar een cartoon is met een stijve penis, een lichaamsdeel, is het geschikt voor kinderen? Dat zou ik niet van mijn eigen stripboekencollectie willen beweren.
Knuffelen?quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:48 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Wat moet je met knuffels in het algemeen?
Dan moet je zo'n knuffel echt in jouw private space laten. Aanraken.quote:
Je probeert krampachtig iets te deseksualiseren wat seksueel is, als het niet seksueel was zouden er geen knuffels van een stijve penis bestaan. Dat is allemaal helemaal niet zo heel dramatisch of traumatiserend, maar een bepaalde consensus over seksualisering in de openbare ruimte in relatie tot kinderen ipv volledig ongebreideld winstbejag zou wel fijn zijn, dan kunnen ouders daar naar eigen inzicht op varieren. Dat is echt niet onredelijk of preuts of zo.quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:53 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Weet ik het, ik ken jouw stripboekencollectie niet. Terzijde, maar ik heb de rode oortjes strips van mijn broer wel eens gevonden als kind en ik leef ook nog gewoon.
Maar ook dit is niet waar we het in dit topic over hebben. Graag bij het onderwerp blijven.
Strips van Eric Schreurs wel eens gelezen? Las ik op mijn 12e al.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dus als het maar een cartoon is met een stijve penis, een lichaamsdeel, is het geschikt voor kinderen? Dat zou ik niet van mijn eigen stripboekencollectie willen beweren.
Op je 12e pas? Niet op je 7e bij een kermisexploitant zonder dat je ouders dat prima vonden? Wat een preutse tijden waren dat toch. Alsmaar meer, explicieter en jonger, anders ben je een conservatieve christenlul.quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:26 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Strips van Eric Schreurs wel eens gelezen? Las ik op mijn 12e al.
Dit is gewoon humor. Vind je het niks, dan loop je door. Als anderen er geen aanstoot aan geven, prima toch?quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Op je 12e pas? Niet op je 7e bij een kermisexploitant zonder dat je ouders dat prima vonden? Wat een preutse tijden waren dat toch. Alsmaar meer, explicieter en jonger, anders ben je een conservatieve christenlul.
Dat is ook prima, maar dan geef je die knuffels dus niet als prijs aan jonge kinderen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:35 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dit is gewoon humor. Vind je het niks, dan loop je door. Als anderen er geen aanstoot aan geven, prima toch?
Nou, denk écht niet dat ze er door getraumatiseerd worden.quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is ook prima, maar dan geef je die knuffels dus niet als prijs aan jonge kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |