quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mooie.
Aantal verschillende nationaliteiten Ajax inclusief Mannsverk: 11
Aantal verschillende nationaliteiten Feyenoord: 14.
Daarom de vraag, de landenbingo is het Feijenoordtopic een terugkerend fenomeenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mooie.
Daarom vroeg ik het ook.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mooie.
Ajax is een soort sekte geworden. Alkmaar ligt natuurlijk ook om de hoek.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jullie reageren wel allemaal een beetje overprikkeld hoor.
Jeetje.
Volgens mij niet...quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:00 schreef Tarado het volgende:
Zitten er nog Afrikanen in de selectie? Ik zie dat de Afrika cup in januari is dus beter zo min mogelijk.
Beetje enge bedoeling ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax is een soort sekte geworden. Alkmaar ligt natuurlijk ook om de hoek.
Bedoeningquote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Beetje enge bedoeling ja.
Dan verdien je ook wel een beetje Klaas.
Valt dus reuze mee.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom de vraag, de landenbingo is het Feijenoordtopic een terugkerend fenomeen
Je moet wel iets kunnen hebben hoor.quote:Hoef je niet meteen te reageren alsof je kut bloedt
Terugkrabbelgenotquote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jullie reageren wel allemaal een beetje overprikkeld hoor.
Jeetje.
Oh. Je kent de landenbingo bij Feyenoord niet, jammer.quote:
Nou ik vind veertien best veel hoor, gelukkig kan Arne wel Engels.quote:
Nee Feyenoord interesseert me doorgaans niet zoveelquote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh. Je kent de landenbingo bij Feyenoord niet, jammer.
Probeer dit spel aankomend seizoen eens. Kan dit bad nog eens een beetje warm worden.
Die indruk had ik alquote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee Feyenoord interesseert me doorgaans niet zoveel.
Dit is een beetje pijnlijk. Je snapte de intentie van de vraag van @DombohetOlifantje1 niet en nu ga je doen alsof je hebt uitgedeeld.quote:
Dus jij denkt dat Dombo dombo niet is.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is een beetje pijnlijk. Je snapte de intentie van de vraag van @:dombohetolifantje1 niet en nu ga je doen alsof je hebt uitgedeeld.
Op de rechtsbuitenplek hebben we Forbs en Berghuis ook nog he.. weet eigenlijk niet of onze Georgische vriend daar kan spelen...quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:50 schreef manny het volgende:
[..]
Als deze meneer een enorme stofzuiger op 6 blijkt te zijn die de bal nog een beetje naar een goed shirt met drie sterren erop kan spelen dan is dat heel heel welkom.
Godverredomme gaat @DombohetOlifantje1 hier ff gruwelijk nat.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mooie.
Schijnt van wel maar dan trekt hij wel naar binnen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op de rechtsbuitenplek hebben we Forbs en Berghuis ook nog he.. weet eigenlijk niet of onze Georgische vriend daar kan spelen...
Het enige pijnlijke is al die Feyenoord-supporters die hele dagen met Ajax bezig zijn maar probeer het vooral nog eens.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is een beetje pijnlijk. Je snapte de intentie van de vraag van @:dombohetolifantje1 niet en nu ga je doen alsof je hebt uitgedeeld.
Forbs is volgens mij veel meer linksbuiten dan rechtsbuiten. Makautadze kan daar inderdaad spelen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op de rechtsbuitenplek hebben we Forbs en Berghuis ook nog he.. weet eigenlijk niet of onze Georgische vriend daar kan spelen...
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het enige pijnlijke is al die Feyenoord-supporters die hun hele dagen leven met Ajax bezig zijn maar probeer het vooral nog eens.
Neem het allemaal eens niet te serieus. Word je vast een gezellige user vanquote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het enige pijnlijke is al die Feyenoord-supporters die hele dagen met Ajax bezig zijn maar probeer het vooral nog eens.
PSV is verdedigend (nog) wat zwak, Feyenoord verdedigend goed, aanvallend wat minder, bij Ajax zit het aanvallend wel goed denk ik, en met die aankopen zou het verdedigend ook wel in orde moeten zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:15 schreef TheVulture het volgende:
Denk dat we uiteindelijk wel een ploeg hebben die tot het laatst om de titel mee kan doen. Denk dat er maar weinig verschil in sterkte zit tussen Ajax, PSV en Feyenoord dit jaar.... denk dat PSV er nu ook Lozano nog wel zal komen er op zich het beste voor staat. Scorend vermogen is daar prima geregeld, en in Nederland kom je over het algemeen wel weg met een B-verdediging.
Als ze geen verdediger aantrekken kan dat hun achilleshiel zijn. Maar ze zijn wel het sterkst en je kan al duidelijk een team en spelopvatting terugzien van Bosz.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:15 schreef TheVulture het volgende:
Denk dat we uiteindelijk wel een ploeg hebben die tot het laatst om de titel mee kan doen. Denk dat er maar weinig verschil in sterkte zit tussen Ajax, PSV en Feyenoord dit jaar.... denk dat PSV er nu ook Lozano nog wel zal komen er op zich het beste voor staat. Scorend vermogen is daar prima geregeld, en in Nederland kom je over het algemeen wel weg met een B-verdediging.
Ik hoop op plek 1.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als ze geen verdediger aantrekken kan dat hun achilleshiel zijn. Maar ze zijn wel het sterkst en je kan al duidelijk een team en spelopvatting terugzien van Bosz.
Feyenoord moet het middenveld fixen en dat gaat ze ook wel lukken.
Wij zijn denk ik het minste een ingespeeld team, Steijn kan nu pas beginnen met zijn spelbeeld erin slijpen. Rijkelijk laat, dus we moeten nog wel even wachten om te zien hoe dit alles gaat uitpakken. Verder zijn alle versterkingen min of meer "exotische" aankopen, dus we gaan het wel zien.
Ik hoop op plek 2, dat zou heel mooi wezen dit seizoen.
Hopen op plek 2?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als ze geen verdediger aantrekken kan dat hun achilleshiel zijn. Maar ze zijn wel het sterkst en je kan al duidelijk een team en spelopvatting terugzien van Bosz.
Feyenoord moet het middenveld fixen en dat gaat ze ook wel lukken.
Wij zijn denk ik het minste een ingespeeld team, Steijn kan nu pas beginnen met zijn spelbeeld erin slijpen. Rijkelijk laat, dus we moeten nog wel even wachten om te zien hoe dit alles gaat uitpakken. Verder zijn alle versterkingen min of meer "exotische" aankopen, dus we gaan het wel zien.
Ik hoop op plek 2, dat zou heel mooi wezen dit seizoen.
Je kent Arco/Scorpie inmiddels toch wel, hij is wel al van degradatiekandidaat naar 2e plek gegaan in zo'n 2 weken.quote:
Ik teken nu voor plek 2 ja. Gegarandeerd CL volgend jaar - en dan kan je vanaf dat moment gaan oogsten met alle investeringen die je nu doet.quote:
Streamquote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:41 schreef Sebbeszweet het volgende:
Hoe kun je als niet ziggo abonnee toch deze wedstrijd kijken ? Iemand tips
RTL7 zendt 'm ook uit.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:41 schreef Sebbeszweet het volgende:
Plek drie heb je als Ajax ook best een goede kans.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik teken nu voor plek 2 ja. Gegarandeerd CL volgend jaar - en dan kan je vanaf dat moment gaan oogsten met alle investeringen die je nu doet.
Volgens https://www.iservoetbalvanavond.nl/ wel. Maar in de gids staat het niet inderdaad. Wel AZ op Veronica en Twente op SBS9.quote:
Sorry, werd in de lure gelegd door een normaal gesproken betrouwbare website.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:55 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Hey koetje, vriendelijke vent.
Volgens mij is het niet op RTL 7
KPN en veel andere providers zetten Ziggo Sport Select vanavond open: https://www.ziggosport.nl/ajaxfreeview/.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:41 schreef Sebbeszweet het volgende:
De oogjes van Maurice gaan open tegen PSV, Feyenoord , AZ of een serieuze EL tegenstander.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 17:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
Taylor blijft dus gewoon basis staan.
Is er al een opstelling dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 17:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
Taylor blijft dus gewoon basis staan.
Nope.quote:
Ik krijg ook maar moeilijk verbinding, maar uiteindelijk is het gelukt.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:03 schreef PicoMMP het volgende:
Ziggo Sport Select werkt niet bij mij (T-Mobile, kanaal 160)
Zeker! Weer Ludogorets straks!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
En jongens, jullie ook goed geloot?
Hoezo ook?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
En jongens, jullie ook goed geloot?
Waarschijnlijk feyenoord of psv fan ofzo. Bereid je ook maar vast voor op de hilarische posts op dinsdag of woensdagavond hoelaat wij spelen hihahoquote:
Ik doelde op de boutloting voor allebeiquote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:09 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk feyenoord of psv fan ofzo. Bereid je ook maar vast voor op de hilarische posts op dinsdag of woensdagavond hoelaat wij spelen hihaho
Ja, dat hebben we geleerd van de hilarische mannen hier dus dat grapje gaat zeker komen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:09 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk feyenoord of psv fan ofzo. Bereid je ook maar vast voor op de hilarische posts op dinsdag of woensdagavond hoelaat wij spelen hihaho
Woordje goed helemaal gemistquote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik doelde op de boutloting voor allebei.
Ow, dat lijkt me helder. Maar ik vind Sevilla en Arsenal mooie tegenstanders. En Sevilla-uit is een mooi excuus voor een paar dagen vakantie.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:14 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Woordje goed helemaal gemist![]()
Maar als ze denkem dat het goed is wordt het wellicht toch nog lachenbeide gaan vechten voor plek 3
Ziggo Selectquote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Iemand ook KPN en geen wedstrijd op kanaal 233? Waar kan ik de wedstrijd zien/kopen?
0-4quote:
KPN zendt het uit kanaal 233quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Iemand ook KPN en geen wedstrijd op kanaal 233? Waar kan ik de wedstrijd zien/kopen?
Breng de klimaatcult niet op een ideequote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:55 schreef Wertha het volgende:
Vallen die vlaggetjes nog niet onder het PFAS verbod?![]()
Nou nou nou.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waar de kanker kan je die wedstrijd kijken
Jawel joh.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ah dat open kanaal van ziggo wat niet werkt met KPN chill
Restart je KPN box en kanaal 233 is ineens aanwezig!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ah dat open kanaal van ziggo wat niet werkt met KPN chill
Dat doorjagen van hem, als ie dat 90 min kan volhouden kunnen we best wel eens plezier kunnen krijgen van hem.quote:
Staan we niet genoeg buitenspel dan?quote:
Misschien nog 10 spelers kopen. Alleen dan wat fatsoenlijke.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:35 schreef Scorpie het volgende:
Zonder Kudus is het voorin echt heel erg pover.
@Caland zag dit al meteenquote:
Voorhoede van 70 miljoenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:35 schreef Scorpie het volgende:
Zonder Kudus is het voorin echt heel erg pover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |