Stand van zaken Centrale [HOMO] Meet (miet)
Zaterdag 22-02-03
Wil je je nog opgeven, sta je nog niet op de mailing-lijst of heb je nog
vragen, neem dan contact op met Twoflower.
Goedemorgen allemaal.
Vanavond verstuur ik de volgende meet-mail. Ik zou tegen die tijd graag van iedereen willen weten waar we aan toe zijn. Alvast bij voorbaat dank.
(Dus SJ, Doffy, xman, Kreator en DennisMoore: laat wat van je horen!)
quote:Die is kjoet!
Op donderdag 13 februari 2003 09:08 schreef Twoflower het volgende:
En voor diegenen die zich afvragen welke Johan: die van Twarres natuurlijk...
quote:Owja, BB heet natuurlijk Johan...
Op donderdag 13 februari 2003 09:14 schreef Cynic het volgende:
SUBCHANGE
quote:Lol
Op donderdag 13 februari 2003 09:23 schreef Troel het volgende:[..]
Owja, BB heet natuurlijk Johan...
quote:En wat doe jij nou weer hier dan??
Op donderdag 13 februari 2003 09:24 schreef Cynic het volgende:[..]
Lol
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 09:32 schreef Troel het volgende:[..]
En wat doe jij nou weer hier dan??
quote:Tja, anders krijg je weer commentaar dat je in het HOMO topic was, dat begrijp je toch wel??
Op donderdag 13 februari 2003 09:33 schreef Cynic het volgende:[..]
Ik ga wel weer weg
quote:'t Is maar wat je kjoet vind... Ik vind hem dus echt niets, en ik kan het weten, ik zag hem gisteren live...
Op donderdag 13 februari 2003 09:10 schreef Troel het volgende:[..]
Die is kjoet!
quote:Ow, hij valt dus tegen.... Waar zag jij hem dan?? Traden ze op hier in de buurt ofzo?
Op donderdag 13 februari 2003 09:37 schreef Twoflower het volgende:[..]
't Is maar wat je kjoet vind... Ik vind hem dus echt niets, en ik kan het weten, ik zag hem gisteren live...
quote:Twentse Schouwburg, theaterconcert...
Op donderdag 13 februari 2003 09:38 schreef Troel het volgende:[..]
Ow, hij valt dus tegen.... Waar zag jij hem dan?? Traden ze op hier in de buurt ofzo?
quote:Ah!
Op donderdag 13 februari 2003 09:43 schreef Twoflower het volgende:[..]
Twentse Schouwburg, theaterconcert...
Zijn er verder trouwens nog leuke voorstellingen in Enschede?? Krijg van Enschede namelijk nooit zo'n folder...
quote:Gewoon even bij de schouwburg naar binnen lopen, liggen nog genoeg programma's.
Op donderdag 13 februari 2003 09:45 schreef Troel het volgende:[..]
Ah!
Zijn er verder trouwens nog leuke voorstellingen in Enschede?? Krijg van Enschede namelijk nooit zo'n folder...
quote:Goedemorgen Andy. Hoe gaat 'ie?
Op donderdag 13 februari 2003 10:18 schreef Andyvie het volgende:
Mogguh!
quote:Goed hoor, we gaan gewoon met frisse moed weer beginnen aan de zoektocht naar werk.
Op donderdag 13 februari 2003 10:22 schreef Twoflower het volgende:[..]
Goedemorgen Andy. Hoe gaat 'ie?
quote:Waar luister je naar?
Op donderdag 13 februari 2003 10:23 schreef Troel het volgende:
Mogguh!!!(Met koptelefoon op mijn kop)
quote:Ikluister naar de inkomende telefoontjes... Ik zit vandaag op een andere locatie dan normaal en zit hier als receptioniste... Taakomschrijving: tieptroel die oop telefoon opneemt...
Op donderdag 13 februari 2003 10:24 schreef Andyvie het volgende:[..]
Goed hoor, we gaan gewoon met frisse moed weer beginnen aan de zoektocht naar werk.
[..]Waar luister je naar?
quote:Oeh jakkes, aan dat soort werk heb ik zo'n hekel. Ik luister nooit goed naar de mensen en zo. Ik weet voor wie het is, maar wie er aan de telefoon hangt weet ik 9 van de 10 keer niet
Op donderdag 13 februari 2003 10:31 schreef Troel het volgende:[..]
Ikluister naar de inkomende telefoontjes... Ik zit vandaag op een andere locatie dan normaal en zit hier als receptioniste... Taakomschrijving: tieptroel die oop telefoon opneemt...
quote:Hij hep wel wat ja
Op donderdag 13 februari 2003 09:10 schreef Troel het volgende:[..]
Die is kjoet!
quote:Dat valt wel mee hoor, ik heb hier gewoon een blok liggen en schrijf alles op. Ook handig, want als je iemand in de wacht moet zetten weet je nog wie het is. Bovendien kun je iemand met zijn naam aanspreken, en dat vind men over het algemeen erg prettig. Dan heeft men tenminste het gevoel dat ze een fatsoenlijk bedrijf aan de telefoon hebben...
Op donderdag 13 februari 2003 10:32 schreef Andyvie het volgende:[..]
Oeh jakkes, aan dat soort werk heb ik zo'n hekel. Ik luister nooit goed naar de mensen en zo. Ik weet voor wie het is, maar wie er aan de telefoon hangt weet ik 9 van de 10 keer niet
quote:Is er wat mis met nichten dan?
Op donderdag 13 februari 2003 10:53 schreef Twoflower het volgende:[..]
Nicht!
quote:*hap*
Op donderdag 13 februari 2003 10:57 schreef Troel het volgende:[..]
Is er wat mis met nichten dan?
Ik heb het niet over familieleden hoor...
quote:Hihi, gelukkig maar...
Op donderdag 13 februari 2003 11:01 schreef Twoflower het volgende:[..]
*hap*
Ik heb het niet over familieleden hoor...
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 10:53 schreef Twoflower het volgende:[..]
Nicht!
IK IS NIET NICHT!!!!
quote:Niet??? Ow...
Op donderdag 13 februari 2003 11:06 schreef Vlarp het volgende:[..]
IK IS NIET NICHT!!!!
quote:Vind je het erg als ik dat pas geloof als ik je op de meet heb gezien?
IK IS NIET NICHT!!!!
quote:Hihi
Op donderdag 13 februari 2003 11:10 schreef Twoflower het volgende:[..]
Vind je het erg als ik dat pas geloof als ik je op de meet heb gezien?
quote:*knuf*
Op donderdag 13 februari 2003 11:06 schreef Vlarp het volgende:IK IS NIET NICHT!!!!
Mogguh, trouwens.
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 11:23 schreef Doffy het volgende:*smak smak*
mogguh mensuh!
Hoeveel sigaren heb je vandaag al op?
quote:Geen! *trots voel*
Op donderdag 13 februari 2003 11:30 schreef NathaN het volgende:
Hoeveel sigaren heb je vandaag al op?
hoewel er thuis wel een lekker doosje Olifant Corona Pannatella's klaar ligt voor het geval de verkoudheid weg gaat... en ik moet even een nieuwe fles single-malt whisky gaan scoren
[Dit bericht is gewijzigd door Doffy op 13-02-2003 11:35]
quote:Ow, dan kan ik redelijk veilig knuffen.
Op donderdag 13 februari 2003 11:34 schreef Doffy het volgende:
Geen! *trots voel*Man ik ben zo verkouwen als een otter (*knaag*), dus het laatste waar ik op zit te wachten is een sigaar..!
hoewel er thuis wel een lekker doosje Olifant Corona Pannatella's klaar ligt voor het geval de verkoudheid weg gaat... en ik moet even een nieuwe fles single-malt whisky gaan scoren
quote:Ja, zo hadden wij gisteren een klant aan de lijn. De site was al twee jaar oud, maar nooit door ze bijgewerkt. En dus logingegevens kwijt. Of wij maar even de vacatures van de site konden verwijderen, omdat die al meer dan een jaar vervuld zijn...
Op donderdag 13 februari 2003 11:35 schreef Andyvie het volgende:
Waarom houden bedrijven hun website niet actueel? Denk je eindelijk eens een leuke vacature te hebben gevonden, is die ruim een half jaar oud.....en is de vacature al lang opgevuld
quote:be-lach-e-lijk!
Op donderdag 13 februari 2003 11:39 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ja, zo hadden wij gisteren een klant aan de lijn. De site was al twee jaar oud, maar nooit door ze bijgewerkt. En dus logingegevens kwijt. Of wij maar even de vacatures van de site konden verwijderen, omdat die al meer dan een jaar vervuld zijn...
quote:Kijk zo'n site is die van het KNMI ook, heel netjes bijgehouden en zo. Vandaar dat ik ook wist dat de vacature al gevuld was, hij was niet meer op de site van het KNMI te vinden.
Op donderdag 13 februari 2003 11:43 schreef Troel het volgende:
neem een voorbeeld aan de site van mijn werk... Elke avond ben ik op zoek naar regionale nieuwsberichtjes om die op de site zetten. Enkele andere collega's doen hetzelfde met fiscale berichtjes en andere berichtjes. Bovendien worden de vacatures a la minute verwijderd/geplaatst mochten wij op zoek zijn naar medewerkers.
quote:Ja, zo hoort het. Maar wij zijn gelukkig niet verantwoordelijk voor de inhoud van de sites van klanten.
Op donderdag 13 februari 2003 11:43 schreef Troel het volgende:
neem een voorbeeld aan de site van mijn werk... Elke avond ben ik op zoek naar regionale nieuwsberichtjes om die op de site zetten. Enkele andere collega's doen hetzelfde met fiscale berichtjes en andere berichtjes. Bovendien worden de vacatures a la minute verwijderd/geplaatst mochten wij op zoek zijn naar medewerkers.
quote:Dus toen heb je de hele site verwijderd?
Op donderdag 13 februari 2003 11:39 schreef Twoflower het volgende:
Ja, zo hadden wij gisteren een klant aan de lijn. De site was al twee jaar oud, maar nooit door ze bijgewerkt. En dus logingegevens kwijt. Of wij maar even de vacatures van de site konden verwijderen, omdat die al meer dan een jaar vervuld zijn...
quote:Ik heb niks gedaan. Een collega heeft het afgehandeld. Ik zou niet eens weten welke klant het betreft. En zolang ze betalen verwijderen wij niets zonder geldige reden...
Op donderdag 13 februari 2003 11:54 schreef NathaN het volgende:[..]
Dus toen heb je de hele site verwijderd?
quote:Plokky wel en wil graag meedoen met de volgende meeting van nichten...
IK IS NIET NICHT!!!!
quote:En wie mag die Plokky dan wel wezen?
Op donderdag 13 februari 2003 12:38 schreef F1-dude het volgende:[..]
Plokky wel en wil graag meedoen met de volgende meeting van nichten...
quote:*wat tipjes aan Andyvie geef*
Op donderdag 13 februari 2003 11:45 schreef Andyvie het volgende:[..]
Kijk zo'n site is die van het KNMI ook, heel netjes bijgehouden en zo. Vandaar dat ik ook wist dat de vacature al gevuld was, hij was niet meer op de site van het KNMI te vinden.
Op de site van Jobnews en stepstone staan relatief meer vacatures voor mensen die net zijn afgestudeerd. En de nationale vacaturebank biedt meer mogelijkheden om het soort vacature dat je zoekt op te geven.
Op jobnews staan hele goeie tips voor het zoeken naar een baan, het schrijven van brieven, etc. Echt de moeite waard om goed door te lezen. Vooral het knutselschema waarmee je de tekst van een vacature omzet naar de tekst in een brief is heel goed. Het komt er om neer dat als in de vacature staat "wij zoeken een creatief persoon", dat je dan in je brief heel sneaky benadrukt hoe leuk je het vindt om steeds nieuwe dingen te bedenken.
En trek je niet te veel aan van de eisen die gesteld worden in een vacature. Normaal gesproken is het al heel mooi als je aan drie kenmerken voldoet. En als ze iemand zoeken met een paar jaar ervaring, kun je best tóch solliciteren want je hebt best kans dat ze ook behoefte hebben aan een junior met wat minder ervaring. Of als het bedrijf je aanspreekt, kun je gewoon een open sollicitatie sturen, naar aanleiding van de vacature, want dan heb je toch een houvast om een brief te schrijven.
Omdat je net klaar bent met je studie, heb je nog geen werkervaring. Dat geeft niets, je moet dan in je CV gewoon je ervaring noemen die je hebt opgedaan tijdens je (afstudeerstages). Noem niet alleen waar en wanneer, maar geef per ding een opsomming van wat je Taken waren (analyseren van data) welke Vaardigheden (documenteren en rapporteren) je hebt opgedaan en welke Resultaten (geheel nieuw rekenmodel ontwikkeld) je hebt bereikt.
En begin je CV (vlak onder je naam en adresgegevens) met een profiel waarin je jezelf in één of twee zinnen typeert. "Afgestudeerd ingenieur, met groot analystisch vermogen." ofzoiets. Want zeker nu krijgt een bedrijf vrij veel cv's te zien, dus hoe makkelijker je het ze maakt, hoe meer kans je hebt dat jouw brief eruit wordt gepikt voor de volgende ronde. Zorg dus voor een hele duidelijke opmaak met kopjes etc.
Sorry voor het lange verhaal
als marc dit leest: voor die foto terugscrolle naar vorige topic...
de hond-foto komt er aan, t lukt maar nie om hem te verkleinen..
hoe issie hiero?
quote:Rustig...
Op donderdag 13 februari 2003 12:54 schreef Jerruh het volgende:
Mogguh!als marc dit leest: voor die foto terugscrolle naar vorige topic...
de hond-foto komt er aan, t lukt maar nie om hem te verkleinen..hoe issie hiero?
quote:Jerruh heeft dan een goede neus
Op donderdag 13 februari 2003 13:07 schreef Jerruh het volgende:
jerruh met hond(hij rook op dat moment de buurhond!
)
quote:ik had het over me hond
Op donderdag 13 februari 2003 13:08 schreef NathaN het volgende:[..]
Jerruh heeft dan een goede neus
(Of een erg stinkende buurhond)
quote:lief!
Op donderdag 13 februari 2003 13:20 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]hier wa groter
quote:*grijnz*
Op donderdag 13 februari 2003 13:21 schreef Jerruh het volgende:
ik had het over me hond
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 13:23 schreef NathaN het volgende:[..]
*grijnz*
quote:Dank je wel GE, hier heb ik iets aan
Op donderdag 13 februari 2003 12:48 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
*wat tipjes aan Andyvie geef*
[knip]
Sorry voor het lange verhaal
quote:Lief!
Op donderdag 13 februari 2003 13:07 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]mijn hondje!
jerruh met hond
(hij rook op dat moment de buurhond!
)
quote:neuh
Op donderdag 13 februari 2003 13:46 schreef Andyvie het volgende:[..]
Dank je wel GE, hier heb ik iets aan
![]()
Ik ga vandaag een open sollicitatie schrijven naar het ECN, kijk of ik daar geluk heb.
Ik zal al die teksten op die sites die je genoemd hebt eens doorlezen. Tips zijn altijd welkom
[..]Lief!
quote:Ik bespeur een echo en eensgezindheid.
Op donderdag 13 februari 2003 14:06 schreef Doffy het volgende:
Hey ik zei ook 'lief' !!!
quote:Wij nichten moeten solidair zijn, zeker als 't gaat over leuke jongens met leuke hondjes
Op donderdag 13 februari 2003 14:08 schreef NathaN het volgende:
Ik bespeur een echo en eensgezindheid.
quote:whuhz! homos mogen van mij eensgezind zijn maar als nichten eengezind achter me aan komen, maak ik rare sprongen
Op donderdag 13 februari 2003 14:09 schreef Doffy het volgende:[..]
Wij nichten moeten solidair zijn, zeker als 't gaat over leuke jongens met leuke hondjes
quote:Kjoet!!
Op donderdag 13 februari 2003 13:20 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]hier wa groter
quote:Spring dan maar in mijn armen
Op donderdag 13 februari 2003 14:24 schreef Jerruh het volgende:
whuhz! homos mogen van mij eensgezind zijn maar als nichten eengezind achter me aan komen, maak ik rare sprongen
I'm very sorry. Heb even geen zin om 'gedwongen' een groep mensen te leren kennen. Wil jullie allemaal wel leren kennen, maar dan gewoon doordat je 1-op-1 afspreekt, of elkaar gewoon ontspannen tegenkomt tijdens uitgaan of wat dan ook.
Zal ongetwijfeld nu mensen diep teleurstellen, spijt me heel erg.. ik heb hierboven eerlijk m'n reden neergezet, meer heb ik ook niet.
quote:"Een kat in 't nauw maakt rare sprongen"
Op donderdag 13 februari 2003 14:24 schreef Jerruh het volgende:[..]
whuhz! homos mogen van mij eensgezind zijn maar als nichten eengezind achter me aan komen, maak ik rare sprongen
quote:Ehm? Zijn nichten niet per definitie NIET eensgezind wat leuke jongens betreft? Anders had je geen bitch fights, namelijk
Op donderdag 13 februari 2003 14:09 schreef Doffy het volgende:
Wij nichten moeten solidair zijn, zeker als 't gaat over leuke jongens met leuke hondjes
quote:high kick or low kick?
Op donderdag 13 februari 2003 14:39 schreef Doffy het volgende:[..]
Spring dan maar in mijn armen
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 14:43 schreef Jerruh het volgende:
high kick or low kick?
quote:*diep teleurgesteld knuffol*
Op donderdag 13 februari 2003 14:39 schreef Vlarp het volgende:
* Vlarp gaat de meet afzeggenI'm very sorry. Heb even geen zin om 'gedwongen' een groep mensen te leren kennen. Wil jullie allemaal wel leren kennen, maar dan gewoon doordat je 1-op-1 afspreekt, of elkaar gewoon ontspannen tegenkomt tijdens uitgaan of wat dan ook.
Zal ongetwijfeld nu mensen diep teleurstellen, spijt me heel erg.. ik heb hierboven eerlijk m'n reden neergezet, meer heb ik ook niet.
Als je geen zin hebt, moet je het gewoon niet doen. Simpel.
quote:*zakdoekje aangeef*
Op donderdag 13 februari 2003 14:48 schreef Doffy het volgende:*snif*
quote:kon je verwachten...
Op donderdag 13 februari 2003 14:48 schreef Doffy het volgende:[..]
*snif*
quote:volgens mij discrimineer je mij omdat ik homo ben!
Op donderdag 13 februari 2003 14:51 schreef Jerruh het volgende:
kon je verwachten...
quote:dan zou ik mezelf ook half discrimineren...nou ben ik lichtelijk minderwaardigheidscomplexerig aangelegd, maar zowver ga ik nie
Op donderdag 13 februari 2003 14:53 schreef Doffy het volgende:[..]
volgens mij discrimineer je mij omdat ik homo ben!
![]()
ik ben alleen niet nichterig aangelegd
quote:Nicht!
Op donderdag 13 februari 2003 14:58 schreef Sunjammer het volgende:
Homo's? *iii*
quote:Ik vermoed bouwfraude
Op donderdag 13 februari 2003 14:58 schreef Jerruh het volgende:
dan zou ik mezelf ook half discrimineren...nou ben ik lichtelijk minderwaardigheidscomplexerig aangelegd, maar zowver ga ik nieik ben alleen niet nichterig aangelegd
quote:Sunjammer *iiiiiiiiiiii* *krijs* *hard wegren*
Op donderdag 13 februari 2003 14:58 schreef Sunjammer het volgende:
Homo's? *iii*
quote:neuh me ouders zijn zuiver
Op donderdag 13 februari 2003 15:01 schreef NathaN het volgende:[..]
Ik vermoed bouwfraude
quote:Watjuh....
Op donderdag 13 februari 2003 15:01 schreef Vlarp het volgende:[..]
Sunjammer *iiiiiiiiiiii* *krijs* *hard wegren*
Als ik het goed begrijp is bijna iedereen in dit topic Homo ?
Niet dat ik iets tegen ze heb maar ik wist niet dat er zoveel homo's rondliepen op Fok!, ken eik alleen Dave(maar dat komt omdat ie 1 km verder woont)
quote:Da's een vent van 2 meter, 130 Kilo en heeft bepaalde gevoelens die hij niet meer onder stoelen of banken wil steken...
Op donderdag 13 februari 2003 12:41 schreef Twoflower het volgende:[..]
En wie mag die Plokky dan wel wezen?
quote:jij weet hoe dat voelt he F1 dude
Op donderdag 13 februari 2003 15:07 schreef F1-dude het volgende:[..]
Da's een vent van 2 meter, 130 Kilo en heeft bepaalde gevoelens die hij niet meer onder stoelen of banken wil steken...
quote:Laat hem zijn tampeloeris maar ergens anders in steken
Op donderdag 13 februari 2003 15:07 schreef F1-dude het volgende:[..]
Da's een vent van 2 meter, 130 Kilo en heeft bepaalde gevoelens die hij niet meer onder stoelen of banken wil steken...
quote:maar je raakt er maar niet overuit gepraat he
Op donderdag 13 februari 2003 15:08 schreef Plokky het volgende:[..]
jij weet hoe dat voelt he F1 dude
quote:Je wil weten of ik 't wil voelen...euh nee....sla mijn beurt maar over...
Op donderdag 13 februari 2003 15:08 schreef Plokky het volgende:[..]
jij weet hoe dat voelt he F1 dude
quote:waar het hart van vol zit stroomt het topic van over
Op donderdag 13 februari 2003 15:09 schreef F1-dude het volgende:[..]
Je wil weten of ik 't wil voelen...euh nee....sla mijn beurt maar over...
quote:Ik denk toch dat je mij verwisseld met Gekke Gerrit...
Op donderdag 13 februari 2003 15:09 schreef Plokky het volgende:[..]
waar het hart van vol zit stroomt het topic van over
quote:Misschien een idee om dit ergens anders te laten stromen? Dan kan dit topic weer op een normale manier verder...
Op donderdag 13 februari 2003 15:09 schreef Plokky het volgende:
waar het hart van vol zit stroomt het topic van over
quote:nee hoor z'n ruime garage vergeet je niet zomaar
Op donderdag 13 februari 2003 15:10 schreef F1-dude het volgende:[..]
Ik denk toch dat je mij verwissled met Gekke Gerrit...
quote:Kom toch uit die kast joh
Op donderdag 13 februari 2003 15:06 schreef Sitethief het volgende:
-even serieus-Als ik het goed begrijp is bijna iedereen in dit topic Homo ?
Niet dat ik iets tegen ze heb
maar ik wist niet dat er zoveel homo's rondliepen op Fok!, ken eik alleen Dave(maar dat komt omdat ie 1 km verder woont)
Ja de meesten hier zijn wel homo, behalve UITERAARD Jerruh die *bi* is. En een hond heeft
ik moet zeggen dat je plaatjes van Orlando Bloom er mij zojuist weer van overtuigd hebben dat ik *echt* homo ben
quote:juhz ik ben bi, dr zijn hier nog wel meerder bi-tjes enzo, en dr zijn hier ook hetero's
Op donderdag 13 februari 2003 15:11 schreef Doffy het volgende:[..]
Kom toch uit die kast joh
Ja de meesten hier zijn wel homo, behalve UITERAARD Jerruh die *bi* is. En een hond heeft
ik moet zeggen dat je plaatjes van Orlando Bloom er mij zojuist weer van overtuigd hebben dat ik *echt* homo ben
Laterz
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 15:25 schreef NathaN het volgende:
Goed, ik ga met koppijn en al maar eens op huis aan.Laterz
quote:van?
Op donderdag 13 februari 2003 15:27 schreef Driftwood het volgende:
jeeeejVolgende maand try out
quote:mijn dj kunsten
Op donderdag 13 februari 2003 15:28 schreef Vlarp het volgende:[..]
van?
quote:GEFELICITEERD MAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! toppie!
Op donderdag 13 februari 2003 15:29 schreef Driftwood het volgende:[..]
mijn dj kunsten
ik sta dan in een discotheek voor 3000 man
ik krijg vanaf volgende week les van goeie vrind die professioneel platen mixt, en dan mag ik ook leren mixen
quote:gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaff! *ook wil*
Op donderdag 13 februari 2003 15:29 schreef Driftwood het volgende:[..]
mijn dj kunsten
ik sta dan in een discotheek voor 3000 man
quote:Ik kan me niet voorstellen dat je Gellarboy nog niet kent (op Fok! of irl maakt even niet uit)
Op donderdag 13 februari 2003 15:06 schreef Sitethief het volgende:
-even serieus-Als ik het goed begrijp is bijna iedereen in dit topic Homo ?
Niet dat ik iets tegen ze heb
maar ik wist niet dat er zoveel homo's rondliepen op Fok!, ken eik alleen Dave(maar dat komt omdat ie 1 km verder woont)
quote:Die's getrouwd toch ook?
Op donderdag 13 februari 2003 15:35 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je Gellarboy nog niet kent (op Fok! of irl maakt even niet uit)
quote:Mag ik je sig slopen???
Op donderdag 13 februari 2003 15:36 schreef Driftwood het volgende:
*nu boodschappen ga doen*
quote:
"wacht Rick, wacht"
"je moet iets later met je tekst komen Rick"
"dan is het goed"
quote:dan sloop ik jou!
Op donderdag 13 februari 2003 15:37 schreef Vlarp het volgende:[..]
Mag ik je sig slopen???
[..]
quote:Je ziet er ongevaarlijk uit.. dus kom maar!!!
Op donderdag 13 februari 2003 15:39 schreef Jerruh het volgende:[..]
dan sloop ik jou!
quote:Klopt. De trouwfoto's zijn zelfs wel op Fok te vinden...
Op donderdag 13 februari 2003 15:36 schreef Vlarp het volgende:[..]
Die's getrouwd toch ook?
quote:vind ze eens voor mij
Op donderdag 13 februari 2003 15:59 schreef Twoflower het volgende:[..]
Klopt. De trouwfoto's zijn zelfs wel op Fok te vinden...
quote:whoehahahahaha
Op donderdag 13 februari 2003 15:40 schreef Vlarp het volgende:[..]
Je ziet er ongevaarlijk uit.. dus kom maar!!!
Ik prik je zo neer...
quote:ej marc, hedde die liedjes van once more with feeling?
Op donderdag 13 februari 2003 16:02 schreef Marc_mga het volgende:[..]
vind ze eens voor mij
ik weet ook wel dat dit grote onzin is, maar als theorietje is 't wel grappig
quote:Whaha.. gewoon homo dus!
Op donderdag 13 februari 2003 16:04 schreef Jerruh het volgende:
whoehahahahaha
tis dak totaal niet agressief ben
quote:mjwa ik dacht wel es he: dr wordt altij gezsegd dat homo's slecht zijn voor voortplanting, maar straks evolueren we zo dat dat juist wel mogelijk is
Op donderdag 13 februari 2003 16:08 schreef Great_Expectations het volgende:
Stel hè, stel nou dat het zo zou zijn dat door middel van evolutie een soort zichzelf steeds verder perfectioneert, dan moeten homo's wel het einddoel van de evolutie zijn. Voortplanting en evolutie is niet lang noodzakelijk, want homo's zijn volmaakt!ik weet ook wel dat dit grote onzin is, maar als theorietje is 't wel grappig
quote:neuh pacifist! maar je moet nie dagen want dan mep ik dr zo op in
Op donderdag 13 februari 2003 16:13 schreef Vlarp het volgende:[..]
Whaha.. gewoon homo dus!
quote:Hmmmz... dus als ze geen leuke liedjes maakten, dan zou het wel iets uitmaken dat Johan homo is?
Op donderdag 13 februari 2003 16:18 schreef K-otic het volgende:
Johan is inderdaad wel heel erg homo ja... Maar dat geeft niet, als ze maar leuke liedjes maken! (en dat doen ze)
quote:Met nicht bedoelen we wat meer dan alleen homo
Op donderdag 13 februari 2003 16:18 schreef K-otic het volgende:
Johan is inderdaad wel heel erg homo ja... Maar dat geeft niet, als ze maar leuke liedjes maken! (en dat doen ze)
quote:Wat dan
Op donderdag 13 februari 2003 16:28 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Met nicht bedoelen we wat meer dan alleen homo
quote:vertel eens hoe jij denkt dat een homo doet en denkt...kenne we meteen zien in hoeverre je denkt dat homos nichten zijn...
Op donderdag 13 februari 2003 16:29 schreef K-otic het volgende:[..]
Wat dan
*marc scroll es stukkie trug *
quote:Oew oew! *bang wordt*
Op donderdag 13 februari 2003 16:17 schreef Jerruh het volgende:[..]
neuh pacifist! maar je moet nie dagen want dan mep ik dr zo op in
quote:tis je maar geraaie ook
Op donderdag 13 februari 2003 16:43 schreef Vlarp het volgende:[..]
Oew oew! *bang wordt*
quote:Ja ja.. *gaap* *nagels vijl*
Op donderdag 13 februari 2003 16:47 schreef Jerruh het volgende:[..]
tis je maar geraaie ook
mjwa ik ben nooit boos, maar als ik boos ben........
quote:don't underestimate the power of jerruh *vijl afpak en door de midden sla* aiaaaaaaaaaaaa ha!
Op donderdag 13 februari 2003 16:54 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ja ja.. *gaap* *nagels vijl*
quote:Jah ik heb de liedjes van once more with feeling
Op donderdag 13 februari 2003 16:31 schreef Jerruh het volgende:[..]
vertel eens hoe jij denkt dat een homo doet en denkt...kenne we meteen zien in hoeverre je denkt dat homos nichten zijn...
*marc scroll es stukkie trug
*
quote:*bambi oogjes opzet*
Op donderdag 13 februari 2003 17:00 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Jah ik heb de liedjes van once more with feeling
wil je die doorsture??
quote:*beteuterd kijk*
Op donderdag 13 februari 2003 16:55 schreef Jerruh het volgende:[..]
don't underestimate the power of jerruh *vijl afpak en door de midden sla* aiaaaaaaaaaaaa ha!
*traantje weg pink* *instort*
*jankend wegren*
quote:nawijs en op simpson toon roep: ghaghaaaa
Op donderdag 13 februari 2003 17:16 schreef Vlarp het volgende:[..]
*beteuterd kijk*
*traantje weg pink* *instort*
*jankend wegren*
Begint er op te lijken dat ie me gewoon weg wil hebben ofzo...
quote:jij mag nie weg!!!!!!!
Op donderdag 13 februari 2003 17:20 schreef Troel het volgende:
Hmmm, f1 dude hier geweest??Begint er op te lijken dat ie me gewoon weg wil hebben ofzo...
quote:Nee dat weet ik, maar plokky en f1 dude zijn nou niet bepaald vrienden van mij... Plokky was ook al in het GPD topic over mij aan het zeuren...
Op donderdag 13 februari 2003 17:21 schreef Jerruh het volgende:[..]
jij mag nie weg!!!!!!!
ik ga echt sociaal de verkeerde kant op hiero hahaha
Aantal posts op forum 2313
Gem. aantal posts/dag 40
idioot!
quote:SLA M! en anders stuurde m naar mij en kan ik ff agressief bezig zijn
Op donderdag 13 februari 2003 17:24 schreef Troel het volgende:[..]
Nee dat weet ik, maar plokky en f1 dude zijn nou niet bepaald vrienden van mij... Plokky was ook al in het GPD topic over mij aan het zeuren...
quote:Tja, begin me af te vragen of ik ze persoonlijk ken ofzo
Op donderdag 13 februari 2003 17:26 schreef Jerruh het volgende:[..]
SLA M! en anders stuurde m naar mij en kan ik ff agressief bezig zijn
(bestaat er geen k-line voor foksukkels?
)
quote:mjwa ik ben schaam nog maar 5 weken actief op fok...
Op donderdag 13 februari 2003 17:29 schreef Troel het volgende:
Ik ga binnenkort over de 5000 heen...
quote:als da is vind ik het errug fout da ze irl nie hun bakkes durven open te trekken en da achetr de stenen wal der pc doen... ofwel: SLA ZE!
Op donderdag 13 februari 2003 17:30 schreef Troel het volgende:[..]
Tja, begin me af te vragen of ik ze persoonlijk ken ofzo
quote:bah ansjovis
Op donderdag 13 februari 2003 17:33 schreef Jerruh het volgende:
whoei ik blijf op school overwerken en een vrindin gaat zow pizza haleneen lekkere pizza napolitana met ansjovis en kappertjes
quote:lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Op donderdag 13 februari 2003 17:37 schreef Troel het volgende:[..]
bah ansjovis
quote:neee bah!
Op donderdag 13 februari 2003 17:45 schreef Jerruh het volgende:[..]
lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:* Troel weet nog niet wat ze gaat eten
Op donderdag 13 februari 2003 17:49 schreef Andyvie het volgende:
* Andyvie gaat zo nasi eten
quote:smakluk
Op donderdag 13 februari 2003 17:49 schreef Andyvie het volgende:
* Andyvie gaat zo nasi eten
quote:incoming pizza
Op donderdag 13 februari 2003 18:00 schreef Andyvie het volgende:[..]
dank u!
quote:En, smaakt 'ie?
Op donderdag 13 februari 2003 18:02 schreef Jerruh het volgende:[..]
incoming pizza
quote:still incoming...
Op donderdag 13 februari 2003 18:14 schreef Twoflower het volgende:[..]
En, smaakt 'ie?
quote:Maakt zeker gebruik van de nieuwe 5e landingsbaan van schiphol...
Op donderdag 13 februari 2003 18:21 schreef Jerruh het volgende:[..]
still incoming...
quote:NEUH HIJ HEEFT 20 MINUTEN VERTRAGING
Op donderdag 13 februari 2003 18:23 schreef Twoflower het volgende:[..]
Maakt zeker gebruik van de nieuwe 5e landingsbaan van schiphol...
quote:Sinds wanneer komt een pizza met de trein
Op donderdag 13 februari 2003 18:24 schreef Jerruh het volgende:[..]
NEUH HIJ HEEFT 20 MINUTEN VERTRAGING
(werkzaamheden aan spoor)
quote:sinds wanneer komt een pizza met het vliegtuig
Op donderdag 13 februari 2003 18:26 schreef Twoflower het volgende:[..]
Sinds wanneer komt een pizza met de trein
quote:Ik zei niet dat 'ie met het vliegtuig kwam, alleen dat 'ie gebruik maakte van de landingsbaan. (Maar ja, jij zei ook niet dat 'ie met de trein kwam. Ik zie al dat als we doorgaan ik dit niet kan winnen...
Op donderdag 13 februari 2003 18:28 schreef Jerruh het volgende:[..]
sinds wanneer komt een pizza met het vliegtuig
quote:gewoon......als de desbetreffend epersoon die m voor me haalt vertraging oploopt, doet mijn pizza dat ook
Op donderdag 13 februari 2003 18:29 schreef Andyvie het volgende:
Sinds wanneer kan een pizza uberhaupt vertraging oplopen?
quote:incoming jerruh
Op donderdag 13 februari 2003 18:29 schreef Vlarp het volgende:
Aantal posts op forum 3904
Gem. aantal posts/dag 11
quote:incoming jerruh
Op donderdag 13 februari 2003 18:29 schreef Vlarp het volgende:
Aantal posts op forum 3904
Gem. aantal posts/dag 11
Aantal posts op forum 2334
Gem. aantal posts/dag 40
quote:Aantal posts op forum 14345
Op donderdag 13 februari 2003 18:35 schreef Jerruh het volgende:[..]
incoming jerruh
Gem. aantal posts/dag 40
quote:Jeetje...
Op donderdag 13 februari 2003 18:35 schreef Jerruh het volgende:[..]
incoming jerruh
Gem. aantal posts/dag 40
quote:HE he...
Op donderdag 13 februari 2003 18:36 schreef XMN8R het volgende:
Goeiesavonds al tesaam !!!
DAar ben je eindelijk!!!
Zoek je al sinds dinsdag man!!
quote:Ik heb wat in te halen
Op donderdag 13 februari 2003 18:36 schreef Twoflower het volgende:[..]
Aantal posts op forum 14345
Gem. aantal posts/dag 76
quote:*mijn vaat aan Vlarp geef en "alvast bedankt" zeg*
Op donderdag 13 februari 2003 18:37 schreef Vlarp het volgende:
*afdrogen ga*
quote:Mevrouw T !!!!!
Op donderdag 13 februari 2003 18:38 schreef Troel het volgende:
HE he...DAar ben je eindelijk!!!
Zoek je al sinds dinsdag man!!
vertel....
[Dit bericht is gewijzigd door XMN8R op 13-02-2003 18:39]
quote:VERSLAAFDE!
Op donderdag 13 februari 2003 18:36 schreef Twoflower het volgende:[..]
Aantal posts op forum 14345
Gem. aantal posts/dag 76
heya luqas en L!
quote:ICQ??
Op donderdag 13 februari 2003 18:39 schreef XMN8R het volgende:[..]
Mevrouw T !!!!!
vertel....
quote:heya Jerruh !
Op donderdag 13 februari 2003 18:39 schreef Jerruh het volgende:
heya luqas en L!
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 18:39 schreef XMN8R het volgende:[..]
heya Jerruh !
quote:Goeienavond!
Op donderdag 13 februari 2003 18:36 schreef XMN8R het volgende:
Goeiesavonds al tesaam !!!
tijd voor Cash en Carlo!
quote:bah!
Op donderdag 13 februari 2003 18:53 schreef Andyvie het volgende:[..]
Goeienavond!
tijd voor Cash en Carlo!
![]()
ik wil vanavond fight skool wel zien
quote:Ik ga ook pizza bestellen
Op donderdag 13 februari 2003 19:02 schreef Jerruh het volgende:
PIZZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:IK BRENG NOG MENSEN OP GOEIE BEDOELINGEN!
Op donderdag 13 februari 2003 19:03 schreef Troel het volgende:[..]
Ik ga ook pizza bestellen
eups caps!
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 19:02 schreef Jerruh het volgende:
PIZZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Ik ga pizza bietsen bij degenen die gaan bestellen
Op donderdag 13 februari 2003 19:03 schreef Troel het volgende:
Ik ga ook pizza bestellen
quote:toooo hungry for giving
Op donderdag 13 februari 2003 19:06 schreef XMN8R het volgende:[..]
[..]Ik ga pizza bietsen bij degenen die gaan bestellen
quote:Die rel***** ??
Op donderdag 13 februari 2003 15:35 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je Gellarboy nog niet kent (op Fok! of irl maakt even niet uit)
quote:Hoi Sitethief
Op donderdag 13 februari 2003 19:22 schreef Sitethief het volgende:[..]
Die rel***** ??
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 19:24 schreef Troel het volgende:[..]
Hoi Sitethief
Hier zijn verder geen lesbo's ? alleen homo's, hetero's en bi's ??
quote:Ben ze nooit tegengekomen eigenlijk... Jongens, zijn hier lesbo's??
Op donderdag 13 februari 2003 19:26 schreef Sitethief het volgende:[..]
Hier zijn verder geen lesbo's ? alleen homo's, hetero's en bi's ??
quote:Hoe bedoel je dat?
Op donderdag 13 februari 2003 19:28 schreef Jerruh het volgende:
troel, ff vraag, ist jou al es overkomen dat iemand over jouw rug met iemand anders bevriend werd?
quote:moet je niet hier klikken
Op donderdag 13 februari 2003 15:11 schreef Doffy het volgende:ik moet zeggen dat je plaatjes van Orlando Bloom er mij zojuist weer van overtuigd hebben dat ik *echt* homo ben
http://fotoboek.fok.nl/showpicture.fok?location=http://fotoboek.fok.nl/userpics/25889_Face1.jpg
quote:da mensne door over je te lullen zich populair maken bij iemand, die voor dat soort dingen vatbaar is?
Op donderdag 13 februari 2003 19:29 schreef Troel het volgende:[..]
Hoe bedoel je dat?
quote:Jawel hoor... Maar ik denk dat dat bij iedereen wel gebeurd...
Op donderdag 13 februari 2003 19:31 schreef Jerruh het volgende:[..]
da mensne door over je te lullen zich populair maken bij iemand, die voor dat soort dingen vatbaar is?
quote:euj maggik je icq?
Op donderdag 13 februari 2003 19:32 schreef Troel het volgende:[..]
Jawel hoor... Maar ik denk dat dat bij iedereen wel gebeurd...
quote:Dat wilde ik net zeggen
Op donderdag 13 februari 2003 19:33 schreef Jerruh het volgende:[..]
euj maggik je icq?
quote:succes
Op donderdag 13 februari 2003 19:34 schreef Troel het volgende:[..]
Dat wilde ik net zeggen
quote:Hoelang Fok! jij al dan ??
Op donderdag 13 februari 2003 19:36 schreef Great_Expectations het volgende:
Aantal posts: 3101
Gem. aantal posts/dag: 9
quote:Kan je in zijn profiel zien
Op donderdag 13 februari 2003 19:37 schreef Sitethief het volgende:[..]
Hoelang Fok! jij al dan ??
quote:Eén jaar en zes dagen.
Op donderdag 13 februari 2003 19:37 schreef Sitethief het volgende:[..]
Hoelang Fok! jij al dan ??
quote:ben niet goed in rekenen
Op donderdag 13 februari 2003 19:40 schreef Troel het volgende:[..]
Kan je in zijn profiel zien
quote:Dan hebben we een feestje gemist !
Op donderdag 13 februari 2003 19:40 schreef Great_Expectations het volgende:
Eén jaar en zes dagen.
quote:Hmm ik zit =/- 9 maanden op Fok!
Op donderdag 13 februari 2003 19:40 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Eén jaar en zes dagen.
3700 post ofzow met een gemiddelde van 12
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 19:43 schreef Great_Expectations het volgende:
En dit was mijn eerste topic en tevens mijn eerste post Liefdevolle homo's.
As if anyone cares.
ahhhhhh hoq kjoet!
quote:Yep
Op donderdag 13 februari 2003 19:46 schreef Jerruh het volgende:[..]
ahhhhhh hoq kjoet!
quote:hmm, pizza
Op donderdag 13 februari 2003 20:07 schreef Andyvie het volgende:
Zo, mijn lachuurtje zit er weer op
Hoe is ie hier?
quote:wat heb je voor pizza?
Op donderdag 13 februari 2003 20:11 schreef Troel het volgende:[..]
hmm, pizza
quote:juhz...pizzaaaaaaaa
Op donderdag 13 februari 2003 20:11 schreef Troel het volgende:[..]
hmm, pizza
one guy, one girl icq and a pizzaplace
quote:Trouwen??
Op donderdag 13 februari 2003 20:13 schreef Jerruh het volgende:[..]
juhz...pizzaaaaaaaa
one guy, one girl icq and a pizzaplace
quote:sate
Op donderdag 13 februari 2003 20:13 schreef Andyvie het volgende:[..]
wat heb je voor pizza?
quote:sgoe, wanneer?
Op donderdag 13 februari 2003 20:16 schreef Troel het volgende:[..]
Trouwen??
sate?
ik napolitana
quote:zeg maar
Op donderdag 13 februari 2003 20:17 schreef Jerruh het volgende:[..]
sgoe, wanneer?
sate?
ik napolitana
Wil ik wel Blumchen als bruidsmeisje en Max als bruidshond
quote:sgoe
Op donderdag 13 februari 2003 20:18 schreef Troel het volgende:[..]
zeg maar
wie van het fok forum worden de bruiswijfjes??
quote:Dan kun je het vergeten. Bruidsjonker of getuige is okay, maar bruidsmeisje, no way...
Op donderdag 13 februari 2003 20:18 schreef Troel het volgende:[..]
zeg maar
quote:nou dacht ik mooi de hele familie in een keer te bereiken
Op donderdag 13 februari 2003 20:24 schreef Twoflower het volgende:[..]
Dan kun je het vergeten. Bruidsjonker of getuige is okay, maar bruidsmeisje, no way...
quote:erg koud heb en brak ben
Op donderdag 13 februari 2003 20:36 schreef Vlarp het volgende:
* Vlarp verveelt zich
quote:ahhhhhhh *knuffel @ maarten en een dikke middelvinger naar een ander
Op donderdag 13 februari 2003 20:40 schreef onetouch het volgende:[..]
erg koud heb en brak ben
dus avondjuh relaxen en VROEG naar bed
quote:Misschien je kachel iets hoger zetten
Op donderdag 13 februari 2003 20:40 schreef onetouch het volgende:[..]
erg koud heb en brak ben
dus avondjuh relaxen en VROEG naar bed
quote:cv staat al op 22 graden en ik ben ook niet echt schaarsgekleed, maar goed: gaat wel weer over... ws effect van te veel te snel alles weer willen en kunnen
Op donderdag 13 februari 2003 20:51 schreef Andyvie het volgende:[..]
Misschien je kachel iets hoger zetten
Dan word je vanzelf warmer
quote:Drift gereanimeerd?? Door wie dan??
Op donderdag 13 februari 2003 20:57 schreef Driftwood het volgende:
aaf
quote:seg ik nie
Op donderdag 13 februari 2003 20:59 schreef Troel het volgende:[..]
Drift gereanimeerd?? Door wie dan??
quote:Hmm, een leuke jongen dus...
Op donderdag 13 februari 2003 21:00 schreef Driftwood het volgende:[..]
seg ik nie
Ben je fliefd???
quote:you're on drugs
Op donderdag 13 februari 2003 21:00 schreef Vlarp het volgende:
*sugt*Ik haat die pillen tegen de jeuk!
Je wordt er duf van..
hmm, dat duf worden,das nie goed, maar alles beter dan die jeuk he
quote:beter dan staalpillekes, daar wordt je misselijk van, althans ik...
Op donderdag 13 februari 2003 21:00 schreef Vlarp het volgende:
*sugt*Ik haat die pillen tegen de jeuk!
Je wordt er duf van..
quote:Ken nog wel andere pilletjes die je niet moet hebben
Op donderdag 13 februari 2003 21:03 schreef Jerruh het volgende:[..]
beter dan staalpillekes, daar wordt je misselijk van, althans ik...
quote:mjwa, als we getrouwd zijn hoef je die nie meer hoor
Op donderdag 13 februari 2003 21:04 schreef Troel het volgende:[..]
Ken nog wel andere pilletjes die je niet moet hebben
quote:ahhh, me dekbed is denk ik stuk warmer dan virtuele knuffol
Op donderdag 13 februari 2003 20:59 schreef Jerruh het volgende:
maarten: zulle we mekare dan gaan wermknuffele?
quote:och
Op donderdag 13 februari 2003 21:05 schreef onetouch het volgende:[..]
ahhh, me dekbed is denk ik stuk warmer dan virtuele knuffol
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 21:01 schreef Troel het volgende:[..]
Hmm, een leuke jongen dus...
Ben je fliefd???
quote:Ja, vertel wie is het??
Op donderdag 13 februari 2003 21:07 schreef Driftwood het volgende:[..]
Kennen we hem??
Het eerste Fok! [HOMO]-topic stelletje??
quote:jah, hoe krijg ik het daar dan warmur van!
Op donderdag 13 februari 2003 21:06 schreef Jerruh het volgende:[..]
och
daga me nie uit eej want ik pak de trein!
quote:dat zou niet de eerste zijn
Op donderdag 13 februari 2003 21:07 schreef Troel het volgende:[..]
Ja, vertel wie is het??
Kennen we hem??
Het eerste Fok! [HOMO]-topic stelletje??
maar wie zegt dat het mannelijk is
quote:nou....weet ik nie
Op donderdag 13 februari 2003 21:09 schreef onetouch het volgende:[..]
jah, hoe krijg ik het daar dan warmur van!
quote:wies dan het eerste?
Op donderdag 13 februari 2003 21:09 schreef Driftwood het volgende:[..]
dat zou niet de eerste zijn
quote:die stamt geloof ik nog uit voor mijn foktijd
Op donderdag 13 februari 2003 21:10 schreef Jerruh het volgende:[..]
wies dan het eerste?
quote:Zijn er meer [homo]topic stelletjes dan?? Heb ik wat gemist... Volgens mij heeft niemand hier een relatie met iemand anders in dit topic...
Op donderdag 13 februari 2003 21:09 schreef Driftwood het volgende:[..]
dat zou niet de eerste zijn
OF MAG IK DAT N IET WETEN OFZO *kijkt boos*
En ik ging ervan uit dat het mannelijk is...
quote:Ow vertel vertel
Op donderdag 13 februari 2003 21:11 schreef Driftwood het volgende:[..]
die stamt geloof ik nog uit voor mijn foktijd
Ik loop dus achter merk ik al...
quote:Telt ''relatie gehad' ook mee?
Op donderdag 13 februari 2003 21:11 schreef Troel het volgende:[..]
Zijn er meer [homo]topic stelletjes dan?? Heb ik wat gemist... Volgens mij heeft niemand hier een relatie met iemand anders in dit topic...
OF MAG IK DAT N IET WETEN OFZO *kijkt boos*
En ik ging ervan uit dat het mannelijk is...
quote:zou zo niet meer weten wie hier van smaak hebben gewisselt
Op donderdag 13 februari 2003 21:14 schreef Troel het volgende:[..]
Ow vertel vertel
Ik loop dus achter merk ik al...
quote:Hmmmz... 'k snap niet helemaal wat er nou kjoet aan is, maar okee.
Op donderdag 13 februari 2003 19:46 schreef Jerruh het volgende:ahhhhhh hoq kjoet!
quote:*duw*
Op donderdag 13 februari 2003 21:14 schreef Sunjammer het volgende:[..]
Telt ''relatie gehad' ook mee?
quote:LOL hehehe
Op donderdag 13 februari 2003 21:15 schreef Vlarp het volgende:[..]
*duw*
quote:Tuurlijk...
Op donderdag 13 februari 2003 21:14 schreef Sunjammer het volgende:[..]
Telt ''relatie gehad' ook mee?
quote:Vlarp? We tellen mee
Op donderdag 13 februari 2003 21:16 schreef Troel het volgende:[..]
Tuurlijk...
quote:psss, dat van ons heeft niets met homo te maken
Op donderdag 13 februari 2003 21:16 schreef Jerruh het volgende:
I deny everything he troel
quote:Now I do feel lucky
Op donderdag 13 februari 2003 21:16 schreef Sunjammer het volgende:[..]
Vlarp? We tellen mee
quote:ownee, meet met me rug of nie?
Op donderdag 13 februari 2003 21:17 schreef Troel het volgende:[..]
psss, dat van ons heeft niets met homo te maken
Ik wilde alleen Driftwood pesten omdat ie het niet wilde vertellen, maar ja, die is er volgens mij al tussenuit geknepen...
quote:neuh hoor
Op donderdag 13 februari 2003 21:20 schreef Troel het volgende:
Vlarp, je hoeft je nergens voor te schamen hoor...Ik wilde alleen Driftwood pesten omdat ie het niet wilde vertellen, maar ja, die is er volgens mij al tussenuit geknepen...
ik heb wel eens een fokvriendje gehad trouwens
quote:Vertel nou dan!!!
Op donderdag 13 februari 2003 21:21 schreef Driftwood het volgende:[..]
neuh hoor
ik heb wel eens een fokvriendje gehad trouwens
Ik heb nog nooit een fokvriendje gehad, dus ik kan niets vertellen
Wel een tweakervriendje... Nou ja, zo ongeveer vriendje dan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |