Ok, sorry. Misschien ga ik wel een topic openen.quote:
Maar dan komen ze weer zeiken dat je aandachtsgeil bent. Heb je weer gelijk in. Een vraag stellen in het kwis topic dan ?quote:Op vrijdag 1 september 2023 07:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, sorry. Misschien ga ik wel een topic openen.
Nee man. Komt geen hond. En iedereen weet inmiddels wel welke Denen voor Ajax speelden.quote:Op vrijdag 1 september 2023 07:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar dan komen ze weer zeiken dat je aandachtsgeil bent. Heb je weer gelijk in. Een vraag stellen in het kwis topic dan ?
Siergodquote:Op vrijdag 1 september 2023 08:01 schreef tong80 het volgende:
Nu ff Ajax - LulogrotdeVos kijken op Ziggo. Heerlijk ergeren aan commentaar en spel.
morge en moam, even erg als goede smorgens.quote:
Hedwiges Maduro. Iétsje aangekomen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 08:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
morge en moam, even erg als goede smorgens.
Doe normaal.
Dit is pure poëziequote:
Goed bezig brother.....quote:Op vrijdag 1 september 2023 07:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, sorry. Misschien ga ik wel een topic openen.
Gelijk heb je.quote:Op vrijdag 1 september 2023 08:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe normaal.
Wat een kuttopic.quote:Op vrijdag 1 september 2023 08:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed bezig brother.....
VBL / Kan iemand me dit uitleggen........
Is dit een SCOOOP?quote:Op vrijdag 1 september 2023 09:31 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wat een kuttopic.
Ik bedoel; Bogarde heeft de mavo kado gekregen omdat ze het een aardige jongen vonden !!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Moam? Tja, veel boertjes uit het Oosten hier.quote:Op vrijdag 1 september 2023 08:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe normaal.
Jij negatieve hersencellen, omdat de positieve achter de tralies zaten.quote:Op vrijdag 1 september 2023 09:31 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wat een kuttopic.
Ik bedoel; Bogarde heeft de mavo kado gekregen omdat ze het een aardige jongen vonden !!
Noem ze eens.quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moam? Tja, veel boertjes uit het Oosten hier.
Hoe is het op kantoor, ouwe reus?quote:Op vrijdag 1 september 2023 11:10 schreef GGMM het volgende:
Ah, Tong schijt het topic weer onder met zijn negatieve gezeik.
Goh
Ik zou het je niet kunnen vertellen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 11:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoe is het op kantoor, ouwe reus?
Spannend. Wat eet je dan thuis? Tosti's?quote:Op vrijdag 1 september 2023 11:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou het je niet kunnen vertellen.
Op de vrijdag probeer ik eigenlijk altijd thuis te werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |