abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210523936
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 19:19 schreef joe.joe het volgende:

[..]
Als je had gelezen, had je geweten dat we het alleen doen als we verder alleen in de ruimte zijn. Als er niemand is, ziet niemand je iets omdoen.
...en er komt nooit iemand onverwachts binnen? Of is het een prive-sauna? Een sauna heeft toch meestal van die klapdeuren?

Of hebben jullie een voorspellende gave? :) Is natuurlijk een optie.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_210526530
Wel eens flirts, maar nooit iets mee gedaan binnen een wellness.
pi_210526604
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 19:20 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
...en er komt nooit iemand onverwachts binnen? Of is het een prive-sauna? Een sauna heeft toch meestal van die klapdeuren?

Afhankelijk van de sauna kun je iemand aan zien komen lopen. Zeker als het losse sauna’s op het terrein zijn zie je dat ruim van te voren en hebben ze vaak dubbele deuren. Dus eerst moet men een deur open om in het voorportaal te geraken. Daar badjas uitdoen, pas dan naar binnen. Daar heb je echt geen katachtige reflexen voor nodig.
pi_210526815
Haha de tegenstanders.... Dat zijn de enige die nog nooit iets gedaan hebben in de sauna.

Maar eer dat ik moest kutten met een condoom in een spannende omgeving was ik er wel klaar mee. Ik kan niet en de deur in de gaten houden, en het condoom om doen, zorgen dat de ander zin houdt etc. Het is ook wel een beetje met voorbedachte raden dan.

Maar goed seks op spannende plaatsen is per definitie een plek waar je betrapt kan worden. Anders is het niet spannend.
Naar de sauna gaan doe ik in eerste instantie voor de ontspanning, maar soms ben je beide gewoon in geile bui elkaar maakt zien helpt dan natuurlijk niet. Meestal is het dus elkaar vooral opgeilen in de welness en thuis los gaan. Ook weleens de auto onderweg naar huis op een parkeerplaats stil gezet. Of op een onbewaakt ogenblik in de welness zelf. Maar ik ga er nooit heen er het plan eens lekker van bij te gaan.
  maandag 4 september 2023 @ 09:35:57 #205
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_210528094
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 19:20 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Nee, niet privé. Maar wat @VEM2012 zegt: sauna's op het buitenterrein liggen vaak vrij en hebben "sluisdeuren". Een stoombaden zijn mistig; je hoort de deur eerder dan dat de ogen van mensen die binnenkomen aan het beperkte zicht gewend zijn. De indeling kan ook helpen; als ze langwerpig zijn en je zit ver van de deur of er staan pilaren tussen die het directe zicht beperken of bemoeilijken, heeft dat allemaal voordelen. Vlak voor sluitingstijd is het vaak al flink rustiger dan midden op de dag.
  maandag 4 september 2023 @ 09:37:49 #206
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_210528103
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 00:22 schreef Nico987 het volgende:
Haha de tegenstanders.... Dat zijn de enige die nog nooit iets gedaan hebben in de sauna.

Maar eer dat ik moest kutten met een condoom in een spannende omgeving was ik er wel klaar mee. Ik kan niet en de deur in de gaten houden, en het condoom om doen, zorgen dat de ander zin houdt etc. Het is ook wel een beetje met voorbedachte raden dan.

Maar goed seks op spannende plaatsen is per definitie een plek waar je betrapt kan worden. Anders is het niet spannend.
Naar de sauna gaan doe ik in eerste instantie voor de ontspanning, maar soms ben je beide gewoon in geile bui elkaar maakt zien helpt dan natuurlijk niet. Meestal is het dus elkaar vooral opgeilen in de welness en thuis los gaan. Ook weleens de auto onderweg naar huis op een parkeerplaats stil gezet. Of op een onbewaakt ogenblik in de welness zelf. Maar ik ga er nooit heen er het plan eens lekker van bij te gaan.
Leuk dat je je ervaringen deelt :Y
pi_210529800
quote:

Is dat niet ontzettend heet in de sauna seks hebben?

Qua temperatuur, bedoel ik.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  maandag 4 september 2023 @ 13:42:56 #208
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210529816
quote:

Een sauna is voor andere zaken dan seks hahahahahaaaa :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210530266
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 13:40 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Hangt van de sauna af. Sommigen zijn inderdaad echt te heet om er heel actief in te zijn.
pi_210531621
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 14:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Hangt van de sauna af. Sommigen zijn inderdaad echt te heet om er heel actief in te zijn.
Ja, ik ben al blij als ik gewoon een kwartier in de sauna kan zitten ;)
pi_210531689
quote:

[..]

In de Turkse sauna denk ik dat je er "makkelijk" mee wegkomt en op tijd er vanaf kan springen als vrouw.
  maandag 4 september 2023 @ 22:22:39 #212
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_210534314
quote:

[..]

Ze variëren van iets van 50 tot in de 90. Droge lucht. Je moet er tegen kunnen en niet te veel inspanning leveren met die hitte, haha. Stoombad is anders, doorgaans minder warm, maar natuurlijk veel vochtiger.
  dinsdag 19 september 2023 @ 22:21:42 #213
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_210689188
Regelmatig dingen uitgespookt in saunacomplexen. En wie goed om zich heen kijkt, ziet ook anderen stiekem bezig. Met name in de zwembaden, bubbelbaden, hamamgedeelte etc. Juist minder in de saunaruimtes, daar zitten vaak ruiten met zicht vanaf buiten of de gang. En het is er eigenlijk gewoon te warm. Meestal ook wat later op de avond als het wat rustiger is.
pi_210958340
Sauna is voor m’n ontspanning.
Ranzig die figuren die voor seks komen.
Doe dat elders of huur een privé sauna.
Val mij er niet mee lastig..
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  zondag 15 oktober 2023 @ 21:59:00 #215
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_210966288
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 09:24 schreef Ellatjuh het volgende:
Ga jij een oud topic even kicken met een mening die al tot in den treuren gegeven is.
  Moderator zondag 15 oktober 2023 @ 22:37:04 #216
5428 crew  miss_sly
pi_210966795
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 21:59 schreef joe.joe het volgende:

[..]
Ga jij een oud topic even kicken met een mening die al tot in den treuren gegeven is.
Je hoeft niet te reageren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_210967117
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 21:59 schreef joe.joe het volgende:

[..]
Ze fantaseert er stiekem over ;-).
Let op dit is mijn mening, geen feit.
pi_210969155
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 23:07 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Ze fantaseert er stiekem over ;-).
Het is gewoon de zoveelste die niet door heeft dat het heel vaak gebeurt omdat ze het nooit zien, maar die vooral pissig zijn omdat ze er niet mee lastig gevallen willen worden…
pi_210982695
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 09:24 schreef Ellatjuh het volgende:
Helemaal mee eens natuurlijk, maar het komt toch vrij veel voor. Ondanks dat ik het nooit zie, weet ik natuurlijk maar al te goed dat het veel gebeurt. Denk ook dat je het vooral ziet als je je er erg van bewust bent. Ik ben een echte sauna liefhebber en zal mij ook niet snel meer laten verleiden om zoiets uit te spoken. Maar goed, ik ben ook de heilige maagd niet. Toen ik wat jonger was is er ook wel eens wat voorgevallen. Als je wat jonger bent en je relatie nog pril is, of het is zelfs een date, dan kan het wel eens ''fout'' gaan ^^.
  Moderator dinsdag 17 oktober 2023 @ 12:03:23 #220
5428 crew  miss_sly
pi_210982937
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 11:36 schreef GoldRushFrog het volgende:

[..]
Helemaal mee eens natuurlijk, maar het komt toch vrij veel voor. Ondanks dat ik het nooit zie, weet ik natuurlijk maar al te goed dat het veel gebeurt. Denk ook dat je het vooral ziet als je je er erg van bewust bent. Ik ben een echte sauna liefhebber en zal mij ook niet snel meer laten verleiden om zoiets uit te spoken. Maar goed, ik ben ook de heilige maagd niet. Toen ik wat jonger was is er ook wel eens wat voorgevallen. Als je wat jonger bent en je relatie nog pril is, of het is zelfs een date, dan kan het wel eens ''fout'' gaan ^^.
Dat het wel voorkomt, betekent niet dat je daar niet iets van mag vinden en dat het nog steeds niet de bedoeling is. Want dat is zo in de reguliere sauna: je houdt je aan de regels en die houden in dat je niet aan elkaar gaat lopen friemelen, of erger en er zelfs een condoom voor meeneemt. Dan ben je gewoon verkeerd bezig. Het zou mensen sieren als ze dat toch in ieder geval toe zouden geven.

Te hard rijden gebeurt ook. Is ook niet de bedoeling. Niet alles wat gebeurt is ook als zodanig de bedoeling.
pi_210983000
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 12:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat het wel voorkomt, betekent niet dat je daar niet iets van mag vinden en dat het nog steeds niet de bedoeling is. Want dat is zo in de reguliere sauna: je houdt je aan de regels en die houden in dat je niet aan elkaar gaat lopen friemelen, of erger en er zelfs een condoom voor meeneemt. Dan ben je gewoon verkeerd bezig. Het zou mensen sieren als ze dat toch in ieder geval toe zouden geven.

Te hard rijden gebeurt ook. Is ook niet de bedoeling. Niet alles wat gebeurt is ook als zodanig de bedoeling.
Eens! Daar mogen we zeker iets van vinden. Bij mij is het overigens toendertijd nooit verder gegaan dan wat korte aanrakingen op gevoelige plekken van elkaar. De dame in kwestie had dan vaak wel de wens om verder te gaan, maar dat zou ik nooit doen. Jij bent ook 20 geweest, en je weet dat je gevoel en de spanning soms iets sterker is dan je hoofd. Jij zal het vast ook hebben meegemaakt.

Maar inderdaad, hier mogen we zeker iets van vinden. Ik ben overigens nog nooit naar een privesauna geweest. Is het daar wel toegestaan? Moet wel extra grondig worden schoongemaakt na elk klantbezoek.
  Moderator dinsdag 17 oktober 2023 @ 12:27:25 #222
5428 crew  miss_sly
pi_210983088
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 12:14 schreef GoldRushFrog het volgende:

[..]
Eens! Daar mogen we zeker iets van vinden. Bij mij is het overigens toendertijd nooit verder gegaan dan wat korte aanrakingen op gevoelige plekken van elkaar. De dame in kwestie had dan vaak wel de wens om verder te gaan, maar dat zou ik nooit doen. Jij bent ook 20 geweest, en je weet dat je gevoel en de spanning soms iets sterker is dan je hoofd. Jij zal het vast ook hebben meegemaakt.

Maar inderdaad, hier mogen we zeker iets van vinden. Ik ben overigens nog nooit naar een privesauna geweest. Is het daar wel toegestaan? Moet wel extra grondig worden schoongemaakt na elk klantbezoek.
Er zijn wel sauna's (privé of seks sauna's) waar het is toegestaan, maar ik heb in de sauna ook echt geen enkele behoefte aan spannend en seks. Daarvoor ben ik niet daar, daarvoor ben ik niet bloot en daarvoor zijn alle andere mensen ook niet bloot. Veel te warm, ik ben aan het ontspannen, hoofd leeg. Daar past voor mij geen seks bij :)
pi_210983170
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 12:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Er zijn wel sauna's (privé of seks sauna's) waar het is toegestaan, maar ik heb in de sauna ook echt geen enkele behoefte aan spannend en seks. Daarvoor ben ik niet daar, daarvoor ben ik niet bloot en daarvoor zijn alle andere mensen ook niet bloot. Veel te warm, ik ben aan het ontspannen, hoofd leeg. Daar past voor mij geen seks bij :)
Ik ga ook voornamelijk naar sauna's waarbij de entree prijs ietsje duurder is, en waar ze geen goedkope actie tickets of arrangementen worden verkocht. SpaSereen is daar een goed voorbeeld van. Daar komt ook echt sauna publiek, en is het zelfs bijna een uitzondering als je iemand ziet die rondloopt met een handdoek om de middel.
  Moderator dinsdag 17 oktober 2023 @ 12:54:42 #224
5428 crew  miss_sly
pi_210983302
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 12:37 schreef GoldRushFrog het volgende:

[..]
Ik ga ook voornamelijk naar sauna's waarbij de entree prijs ietsje duurder is, en waar ze geen goedkope actie tickets of arrangementen worden verkocht. SpaSereen is daar een goed voorbeeld van. Daar komt ook echt sauna publiek, en is het zelfs bijna een uitzondering als je iemand ziet die rondloopt met een handdoek om de middel.
Ik ga ook alleen naar de betere sauna's en niet naar badkledingdagen. Heb ik een keer gedaan met een vriendin omdat ze dat liever wilde, maar dat vond ik echt geen succes. Geen prettig publiek en dan die plakkende kleding.
pi_210983334
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 12:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik ga ook alleen naar de betere sauna's en niet naar badkledingdagen. Heb ik een keer gedaan met een vriendin omdat ze dat liever wilde, maar dat vond ik echt geen succes. Geen prettig publiek en dan die plakkende kleding.
Ben zelf ook nog nooit naar een badkledingdag geweest. Bij SpaSereen hebben ze niet eens badkledingdagen! Enorm verschil met Spa Zuiver, die wel 3 badkledingdagen per week hebben(!!!), maar.. dat is Amsterdam.

Meeste mensen die daar komen zijn geen echt sauna publiek inderdaad. In ieder geval niet zoals wij dat wensen. Oh, en om on topic te blijven: op badkledingdagen rotzooit men nog veel meer met elkaar dan op normale sauna dagen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')