Voel me de laatste tijd vet kut. Veel gezeik met me vriendin.
We hebben al een paar maanden en we zien elkaar alleen in de weekenden dit komt doordat we in andere provincies wonen. Ik voel me vet kut als ik haar niet zie. Heb het idee dat het haar niet zoveel doet. Ze wil me wel graag zien,maar ze zal zich er niet druk om maken als ze me niet ziet. Ze zal ook niet zeggen van ik mis je en kunnen we elkaar niet dan en dan zien. Dit weekend is het weer zo ver ze kan niet. Houd in dat ik haar 2 weken niet zie. K kan haar nix kwalijk nemen weet het,maar ze heeft een paar dagen vrij en ik ook.Ik dacht dus mooi nou dan zien we elkaar dan toch....maar nee ze wil uitslapen en sporten,lekker relaxen en effe wat tijd voor zich zelf. Ik kan hier niet zo goed tegen. Vinden jullie dat ze daar gelijk in heb?? Ik vind namelijk van niet weet je vind het lullig. Ze komt nooit naar mij toe,want dat durft ze niet,ze voelt zich niet op haar gemak bij anderen.Ook durft ze niet alleen te reizen. Ik moet haar dus ophalen en weer thuis brengen.Vind het zelf niet zo'n probleem,maar ik ga dus altijd naar haar toe.Ik heb alles over om haar te zien en offer daar de nodige dingen voor op.Kost me ook tijd en geld.Ik vind dat als je gek op iemand ben dat je alles moet doen om elkaar te zien.Word echt gek als ik haar niet zie.Weet niet zo goed meer wat ik moet doen. Ik ben echt gek van haar en geef heel veel om haar.Eigenlijk wil ik haar niet kwijt,maar ik voel me nie gelukkig zo.Wat moet ik doen,wat kan ik doen. We hebben er al over gepraat,maar ze vind niet dat ik gelijk heb.Ze vind dat zij gelijk heeft dat ze tijd aan haar studie moet gaan besteden.Wat dus ten koste gaat van mij zien.Dat kan ik begrijpen,maar dat ze ook tijd voor zich zelf wil en om haar dingen te doen gaat er bij mij niet in.Moet je niet denken van ik wil me vriend/vriendin kosten wat kost zien?? Heeft iemand voor mij advies of ideeen??
greetz Niet lekker in z'n vel zittende steef
quote:Kappen. Als je je niet gelukkig voel moet je stoppen.
Eigenlijk wil ik haar niet kwijt,maar ik voel me nie gelukkig zo.Wat moet ik doen,wat kan ik doen.
Succes.
N.b. Zeggen de termen " alinea " en " spatie " je iets ?
quote:Nokke is ook het enige antwoord, en even goede vrienden.
Op donderdag 13 februari 2003 08:11 schreef SONIC het volgende:
Je niet gelukkig voelen in een relatie kan echt een stuk van je leven vergallen.
Maar hoe lang hebben jullie al? Als je PAS hebt en ze wilt nual tijd voor der zelf, dan is ze zowiezo:
- nog nieteens toe aan een relatie.
- heeft ze andere omgang met realtie (vrijer minder verplcihtingen eigen leven)
- beteken je minder voor haar dan zij voor jou
- heeft ze nual geen zin meer en bouwt ze al af
dus either way, tijd voor wat anders dude.
Ik kan je wel een goed voorbeeldje geven over hoe ik het ooit gedaan hebt wat heel fout was.
Ik had dus die vriend en we zagen elkaar alleen maar in het weekend. Hij studeerde voor leerling automonteur en dat koste dus zijn zaterdagen om te hobbyen en werken aan auto's. En daar had ik dus ongelovelijk de pest in. Hij heeft toen zijn studie opgegeven en dus ook zijn werk om meer bij mij te zijn, omdat ik dat zo graag wilde.
Jaren later heeft hij nog steeds geen studie afgerond gaat maar van baan naar baan en hij heeft dus uiteindelijk hetgene waar hij voor in de wieg gelegt was voor mij opgegeven en nu zijn we exen van elkaar.
Dus kijk alstublieft uit met wat je aan haar vraagt, emotionele black mail is ook nogal een gevaarlijk iets wat er vaak rondsluimert.
Gewoon er over beginnen, en dan zal ze zelf moeten beslissen of ze wilt veranderen..
Wilt ze veranderen.. mooi
Wilt ze niet veranderen... Uitzwaaien die hap
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |