Michael Masi is daar scheidsrechter.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:36 schreef borisz het volgende:
Ze willen ook gewoon even EK Hockey kijken.
Ja F1TV loopt ver achter vandaag heb ik het ideequote:Op zondag 27 augustus 2023 16:36 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben wel blij als we weer met z'n allen gewoon 30s achter lopen. Kutspoileraars hier.
Ik hoorde op een team radio 50 minquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:37 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
als dit 10min is...
ik denk dat t wel meer dan 10min duurt
Harde wind misschien.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:37 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
als dit 10min is...
ik denk dat t wel meer dan 10min duurt
Maar wie maakt de call, Perez of het team, als het de laatste is mag je wel verwachten dat de banden klaar staan.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:36 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
anders moest hij nog een ronde door in dat weer op slicks.......had nooit goed gegaan
Je zit toch op het circuit?quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:36 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben wel blij als we weer met z'n allen gewoon 30s achter lopen. Kutspoileraars hier.
als ik viaplay op tv laptop en mobiel aan heb is de tv standaard de traagste, dan de laptop en de mobiel is het snelstequote:Op zondag 27 augustus 2023 16:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja F1TV loopt ver achter vandaag heb ik het idee
Dat is toch gewoon zwarte vlag?quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:37 schreef wdn het volgende:
w t f
Perez is tegen de baan richting ingereden?
Idioot
dat lijkt mij realistischer dan wat Kalf zeiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |