En dat ga je dan uitmelken? Om je gelijk te halen over de rug van een moeder? En er is erg weinig echt gebeurt.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:12 schreef koemleit het volgende:
[..]
ze speelt geen rol, totdat ze in hongerstaking gaat en haar zoon publiek steunt.
"logisch".
wacht ff.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:14 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En dat ga je dan uitmelken? Om je gelijk te halen over de rug van een moeder? En er is erg weinig echt gebeurt.
Ben jij een troll?quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:16 schreef koemleit het volgende:
[..]
wacht ff.
Jij zegt nu dat ik het uitmelk, omdat ik een reactie geef op de hongerstaking van moededers.
![]()
Niet echt. Niet direct op jou gericht of je moet het jezelf moeilijk maken. Moeders doen soms dat soort dingen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:16 schreef koemleit het volgende:
[..]
wacht ff.
Jij zegt nu dat ik het uitmelk, omdat ik een reactie geef op de hongerstaking van moededers.
![]()
Normale moeders niet, realistische moeders niet.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:17 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Niet echt. Niet direct op jou gericht of je moet het jezelf moeilijk maken. Moeders doen soms dat soort dingen.
Weet jij dan al wat er is gezegd tijdens dat moment van die kus? Had ze nou consent gegeven of niet?quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:19 schreef koemleit het volgende:
[..]
Normale moeders niet, realistische moeders niet.
Tokkie moeders wel.
Dit is zeg maar de "Glennis Grace reactie" de "mijn zoon heeft niks verkeerd gedaan het is zo'n lieve jonge reactie".
Mijn moeder bv zou zich "of hier geheel buiten houden". maar meer waarschijnlijk, mij op bellen en zeggen dat ik rap normaal moet gaan doen.
het gaat niet alleen om de kus, het gaat om z'n reactie erna. Het gaat om de hele houding.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:21 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Weet jij dan al wat er is gezegd tijdens dat moment van die kus?
Gaat echt verder dan dat. Ook bij vrouwen die criminele vrienden mannen hebben. Je weet het en hebt een mening. Moeders verdedigen kinderen. Een soort van taak.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:19 schreef koemleit het volgende:
[..]
Normale moeders niet, realistische moeders niet.
Tokkie moeders wel.
Dit is zeg maar de "Glennis Grace reactie" de "mijn zoon heeft niks verkeerd gedaan het is zo'n lieve jonge reactie".
Mijn moeder bv zou zich "of hier geheel buiten houden". maar meer waarschijnlijk, mij op bellen en zeggen dat ik rap normaal moet gaan doen.
Werkelijk. Wat betekend die kus? Ik vind het ook echt fout. Dat is dan gevoel. Maar het valt allemaal reuze mee.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:22 schreef koemleit het volgende:
[..]
het gaat niet alleen om de kus, het gaat om z'n reactie erna. Het gaat om de hele houding.
Nul zelfreflectie nul.
Nou hij lijkt nogal overtuigd te zijn van zijn gelijk. Als hij liegt heeft hij wel lef, als er straks een rechtzaak komt.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:22 schreef koemleit het volgende:
[..]
het gaat niet alleen om de kus, het gaat om z'n reactie erna. Het gaat om de hele houding.
Nul zelfreflectie nul.
Zou dat echt uitmaken? De grote baas pakt je gezicht beet en je kunt niet echt een kant op, en je wilt geen scene schoppen of je klapt dicht.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:21 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Weet jij dan al wat er is gezegd tijdens dat moment van die kus? Had ze nou consent gegeven of niet?
Klopt totaal niet. Geen doodszonde.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou dat echt uitmaken? De grote baas pakt je gezicht beet en je kunt niet echt een kant op, en je wilt geen scene schoppen of je klapt dicht.
Ik denk dat met zulke omstandigheden een "okay" hem nog steeds niet vrij zullen pleiten.
Maar als ze "okay" zegt kan hij denken "okee, dan ga ik er ook vol voor."quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou dat echt uitmaken? De grote baas pakt je gezicht beet en je kunt niet echt een kant op, en je wilt geen scene schoppen of je klapt dicht.
Ik denk dat met zulke omstandigheden een "okay" hem nog steeds niet vrij zullen pleiten.
kreeg ze de kans om sowieso iets te zeggen?quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:21 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Weet jij dan al wat er is gezegd tijdens dat moment van die kus? Had ze nou consent gegeven of niet?
inderdaad ... je staat daar .... de ogen van de wereld op je gericht ....quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
iedereen snapt dat hij het niet had moeten doen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:26 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou hij lijkt nogal overtuigd te zijn van zijn gelijk. Als hij liegt heeft hij wel lef, als er straks een rechtzaak komt.
Hij beweerde dat ze "okay" zou hebben gezegd. Toen hij zei "zullen we kussen?"quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:29 schreef maily het volgende:
[..]
kreeg ze de kans om sowieso iets te zeggen?
Geen doodszonde. Nu hoeft hij ook niet dood natuurlijk.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:27 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Klopt totaal niet. Geen doodszonde.
ah okequote:Op maandag 28 augustus 2023 20:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hij beweerde dat ze "okay" zou hebben gezegd. Toen hij zei "zullen we kussen?"
Voor mij echt geen goede reden de man kapot te maken. Mee eens dat het consequenties moet hebben. Hangt ook van andere vrouwelijke spelers af.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen doodszonde. Nu hoeft hij ook niet dood natuurlijk.
Wel geheel ongepast gezien het karakter van het evenement en de tijd waarin we leven. Dus het zou wel consequenties moeten hebben voor zijn functie.
Als er geen signaal afgegeven wordt dan zegt men eigenlijk: grijp maar elke vrouw beet, want het kan. Daarom is de politiek in Spanje er nu ook zo fel mee bezig.
Punt is, je kan als man (met zoveel macht ook nog) niet op zo'n manier een vrouw in zo'n situatie manoeuvrerenquote:Op maandag 28 augustus 2023 20:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, dat kan hij niet, maar dan zou ik in het vervolg echt duidelijke afspraken maken over omhelzen, kussen en andere aanrakingen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Punt is, je kan als man (met zoveel macht ook nog) niet op zo'n manier een vrouw in zo'n situatie manoeuvreren
Het is een "moment". Het is zo moeilijk daar werkelijk iets over te zeggen. Niet genoeg om de man kapot te maken.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Punt is, je kan als man (met zoveel macht ook nog) niet op zo'n manier een vrouw in zo'n situatie manoeuvreren
Dat hij in het moment van euforie iets stoms gedaan heeft dat hij niet had moeten doen geloof ik best, dat hij in datzelfde moment van euforie gevraagd heeft om te zoenen geloof ik dan weer niets van.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat "kapotmaken" is dan ook vooral het gevolg van zijn bewering dat het met wederzijdse goedkeuring was en het feit dat de voetbalbond een niet-kloppende verklaring van de speelster heeft doen uitgaan en haar vervolgens nog eens wil vervolgen wegens liegen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:42 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het is een "moment". Het is zo moeilijk daar werkelijk iets over te zeggen. Niet genoeg om de man kapot te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |