abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210459215
quote:
7s.gif Op maandag 28 augustus 2023 20:12 schreef koemleit het volgende:

[..]
ze speelt geen rol, totdat ze in hongerstaking gaat en haar zoon publiek steunt.
"logisch".
En dat ga je dan uitmelken? Om je gelijk te halen over de rug van een moeder? En er is erg weinig echt gebeurt.
pi_210459254
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 20:14 schreef Jaroon het volgende:

[..]
En dat ga je dan uitmelken? Om je gelijk te halen over de rug van een moeder? En er is erg weinig echt gebeurt.
wacht ff.
Jij zegt nu dat ik het uitmelk, omdat ik een reactie geef op de hongerstaking van moededers :').

|:( |:(
pi_210459266
quote:
7s.gif Op maandag 28 augustus 2023 20:16 schreef koemleit het volgende:

[..]
wacht ff.
Jij zegt nu dat ik het uitmelk, omdat ik een reactie geef op de hongerstaking van moededers :').

Ben jij een troll?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_210459268
quote:
7s.gif Op maandag 28 augustus 2023 20:16 schreef koemleit het volgende:

[..]
wacht ff.

Niet echt. Niet direct op jou gericht of je moet het jezelf moeilijk maken. Moeders doen soms dat soort dingen.
pi_210459304
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 20:17 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Niet echt. Niet direct op jou gericht of je moet het jezelf moeilijk maken. Moeders doen soms dat soort dingen.
Normale moeders niet, realistische moeders niet.
Tokkie moeders wel.
Dit is zeg maar de "Glennis Grace reactie" de "mijn zoon heeft niks verkeerd gedaan het is zo'n lieve jonge reactie".

Mijn moeder bv zou zich "of hier geheel buiten houden". maar meer waarschijnlijk, mij op bellen en zeggen dat ik rap normaal moet gaan doen.
pi_210459332
quote:
7s.gif Op maandag 28 augustus 2023 20:19 schreef koemleit het volgende:

[..]
Tokkie moeders wel.
Dit is zeg maar de "Glennis Grace reactie" de "mijn zoon heeft niks verkeerd gedaan het is zo'n lieve jonge reactie".

Mijn moeder bv zou zich "of hier geheel buiten houden". maar meer waarschijnlijk, mij op bellen en zeggen dat ik rap normaal moet gaan doen.
Weet jij dan al wat er is gezegd tijdens dat moment van die kus? Had ze nou consent gegeven of niet?
pi_210459345
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 20:21 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Weet jij dan al wat er is gezegd tijdens dat moment van die kus?
het gaat niet alleen om de kus, het gaat om z'n reactie erna. Het gaat om de hele houding.
Nul zelfreflectie nul.
pi_210459352
quote:
7s.gif Op maandag 28 augustus 2023 20:19 schreef koemleit het volgende:

[..]
Tokkie moeders wel.

Gaat echt verder dan dat. Ook bij vrouwen die criminele vrienden mannen hebben. Je weet het en hebt een mening. Moeders verdedigen kinderen. Een soort van taak.
pi_210459373
quote:
7s.gif Op maandag 28 augustus 2023 20:22 schreef koemleit het volgende:

[..]
het gaat niet alleen om de kus, het gaat om z'n reactie erna. Het gaat om de hele houding.
Nul zelfreflectie nul.
Werkelijk. Wat betekend die kus? Ik vind het ook echt fout. Dat is dan gevoel. Maar het valt allemaal reuze mee.
pi_210459406
quote:
7s.gif Op maandag 28 augustus 2023 20:22 schreef koemleit het volgende:

[..]
Nul zelfreflectie nul.
Nou hij lijkt nogal overtuigd te zijn van zijn gelijk. Als hij liegt heeft hij wel lef, als er straks een rechtzaak komt.
pi_210459412
quote:

[..]
Weet jij dan al wat er is gezegd tijdens dat moment van die kus? Had ze nou consent gegeven of niet?
Zou dat echt uitmaken? De grote baas pakt je gezicht beet en je kunt niet echt een kant op, en je wilt geen scene schoppen of je klapt dicht.

Ik denk dat met zulke omstandigheden een "okay" hem nog steeds niet vrij zullen pleiten.
pi_210459430
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 20:26 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Zou dat echt uitmaken? De grote baas pakt je gezicht beet en je kunt niet echt een kant op, en je wilt geen scene schoppen of je klapt dicht.

Ik denk dat met zulke omstandigheden een "okay" hem nog steeds niet vrij zullen pleiten.
Klopt totaal niet. Geen doodszonde.
pi_210459438
quote:

[..]

Maar als ze "okay" zegt kan hij denken "okee, dan ga ik er ook vol voor."

Ik vind dit echt zo een rare zaak. Ja, ik weet wel dat hij fout is, maar het is allemaal zo .....raar.
  Spellchecker maandag 28 augustus 2023 @ 20:29:13 #89
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210459444
quote:

[..]
kreeg ze de kans om sowieso iets te zeggen? :X
  Spellchecker maandag 28 augustus 2023 @ 20:29:54 #90
197773 crew  maily
pi_210459451
quote:

[..]

inderdaad ... je staat daar .... de ogen van de wereld op je gericht ....
pi_210459452
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 20:26 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Nou hij lijkt nogal overtuigd te zijn van zijn gelijk. Als hij liegt heeft hij wel lef, als er straks een rechtzaak komt.
iedereen snapt dat hij het niet had moeten doen.
Tenminste ieder normaal mens.
Dat hij het toch deed neem ik hem niet kwalijk. Maar z'n tekst daarna had moeten zijn.
"in mijn enthousiasme ben ik een grens over gegaan en dit had ik niet moeten doen, ik heb de speelster in kwestie gebeld en m'n excuses aangeboden en dat wil ik hier nogmaals publieke doen".

Maar z'n reactie was.
"ze liegt! ze wilde het zelf! we klagen haar aan".
pi_210459453
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 20:29 schreef maily het volgende:

[..]
kreeg ze de kans om sowieso iets te zeggen? :X
Hij beweerde dat ze "okay" zou hebben gezegd. Toen hij zei "zullen we kussen?"
pi_210459457
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 20:27 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Klopt totaal niet. Geen doodszonde.
Geen doodszonde. Nu hoeft hij ook niet dood natuurlijk.

Wel geheel ongepast gezien het karakter van het evenement en de tijd waarin we leven. Dus het zou wel consequenties moeten hebben voor zijn functie.

Als er geen signaal afgegeven wordt dan zegt men eigenlijk: grijp maar elke vrouw beet, want het kan. Daarom is de politiek in Spanje er nu ook zo fel mee bezig.
  Spellchecker maandag 28 augustus 2023 @ 20:31:10 #94
197773 crew  maily
pi_210459469
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 20:30 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
ah oke

en toch .... NIET OKE!!!!
pi_210459483
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 20:30 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Geen doodszonde. Nu hoeft hij ook niet dood natuurlijk.

Wel geheel ongepast gezien het karakter van het evenement en de tijd waarin we leven. Dus het zou wel consequenties moeten hebben voor zijn functie.

Als er geen signaal afgegeven wordt dan zegt men eigenlijk: grijp maar elke vrouw beet, want het kan. Daarom is de politiek in Spanje er nu ook zo fel mee bezig.
Voor mij echt geen goede reden de man kapot te maken. Mee eens dat het consequenties moet hebben. Hangt ook van andere vrouwelijke spelers af.
pi_210459493
quote:

[..]
Punt is, je kan als man (met zoveel macht ook nog) niet op zo'n manier een vrouw in zo'n situatie manoeuvreren
pi_210459570
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 20:33 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Punt is, je kan als man (met zoveel macht ook nog) niet op zo'n manier een vrouw in zo'n situatie manoeuvreren
Nee, dat kan hij niet, maar dan zou ik in het vervolg echt duidelijke afspraken maken over omhelzen, kussen en andere aanrakingen.
pi_210459599
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 20:33 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Het is een "moment". Het is zo moeilijk daar werkelijk iets over te zeggen. Niet genoeg om de man kapot te maken.
  maandag 28 augustus 2023 @ 20:42:38 #99
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210459606
quote:

[..]
Dat hij in het moment van euforie iets stoms gedaan heeft dat hij niet had moeten doen geloof ik best, dat hij in datzelfde moment van euforie gevraagd heeft om te zoenen geloof ik dan weer niets van.

Het is ook wel een opvallende verklaring zo ineens...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 28 augustus 2023 @ 20:46:24 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210459642
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 20:42 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Het is een "moment". Het is zo moeilijk daar werkelijk iets over te zeggen. Niet genoeg om de man kapot te maken.
Dat "kapotmaken" is dan ook vooral het gevolg van zijn bewering dat het met wederzijdse goedkeuring was en het feit dat de voetbalbond een niet-kloppende verklaring van de speelster heeft doen uitgaan en haar vervolgens nog eens wil vervolgen wegens liegen.

Als hij gelijk gezegd had "Dat was niet handig van me, sorry" dan was er niets meer aan de hand geweest.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')