Ik sluit me heel graag bij jouw woorden aan!!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou mensen bedankt voor de gezelligheid, het gezeik begint al weer, dus een goed moment om afscheid te nemen. Extra dank aan @:dgk_Tegengas @:Spapaars @:Hoempah en degenen die de filmpjes verzorgd hebben!![]()
![]()
De boel meteen maar op slot gooien?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:39 schreef Dotteke het volgende:
Zo alles weer bijgewerkt
Het zit er weer op.
Tot een volgende RLS allemaal
het was wat mij betreft ook degene die ik het het minste gunde eigenlijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:39 schreef mootie het volgende:
Toch jammer dat een antagonist wint. Eigenlijk 90% negativiteit over Isaac gelezen. Dreigen etc. Meh…
Ja maar hun hadden verder wel nog het bedrag steeds voor zichquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mja op het laatst hebben ze toch nog eten gehaald waardoor het bedrag anders was. Daarvoor wel lang hetzelfde ja.
ALs het gaat zoals het nu gaatquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De boel meteen maar op slot gooien?
Het voelt een klein beetje als abrupt inderdaadquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:40 schreef realkijkers het volgende:
Raar einde zo...
Niet ff op tv, "dit was een jaar van je leven".
Geen afsluiter, geen uitzoom van de loods of zo.
Gewoon iets van een einde zou toch leuker zijn.
Isaac wint en hup, reclame
Echt een tegenvallende finale en einde van het programma.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:40 schreef realkijkers het volgende:
Raar einde zo...
Niet ff op tv, "dit was een jaar van je leven".
Geen afsluiter, geen uitzoom van de loods of zo.
Gewoon iets van een einde zou toch leuker zijn.
Isaac wint en hup, reclame
Maar dat is altijd zo.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het voelt een klein beetje als abrupt inderdaad
Kijk post 288 terugquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dit is echt onzin.
Blader maar terug.
Ik heb gezegd dat ik vooruit heb gespoeld en dat werd gevolgd door een![]()
De huilende emoji volgde een paar posts later na mijn zin dat ik zonder zenuwen kon kijken, als in hoe sad dat ik stress had om de uitslag.
Ik kan prima sorry zeggen als ik fout zit. Maar jouw statement dat ik spoiler klopt niet, nogmaals, blader maar terug.
Desalniettemin, fijn voor Isaac. Gaat niks van het geld tenminste naar bern.
Nogmaals, daar wordt niets gespoilerd het is maar net hoe jequote:
het woord "winnaar" zei het eigenlijk alquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nogmaals, daar wordt niets gespoilerd het is maar net hoe jeuitlegt.
Dat valt allemaal onder spoileren. Er niks over zeggen is niet spoileren.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nogmaals, daar wordt niets gespoilerd het is maar net hoe jeuitlegt.
Die smiley van Marrije sloeg op haarzelf.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Dat valt allemaal onder spoileren. Er niks over zeggen is niet spoileren.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De boel meteen maar op slot gooien?
Sasha was voor mij ook een winnaar geweest.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:48 schreef Verida het volgende:
[..]
het woord "winnaar" zei het eigenlijk al
Ik heb het niet over een specifieke smiley ofzo.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die smiley van Marrije sloeg op haarzelf.
sas had natuurlijk ook gewoon het getal de eerste keer goed kunnen hebben.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:52 schreef chufi het volgende:
Isaac de rekenaar en optellen .... Ja opeens ging de kluis wel open ... wel een manipuleerbaar spel .... verder gaat dat geld naar ..... ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |