Ik zou meteen stapeltjes van 100 maken denk ikquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:19 schreef engine het volgende:
Je moet wel sorteren denk ik. Dan kun je tenminste nog snel hertellen als je het fout hebt.
Dan wordt wel lastig dan omdat hier altijd over de streams is gesprokenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja dan moeten de tv-kijkers naar het tv topic.
Dit is bijna niet goed in banen te leiden.
Ja dacht ik al daar heb je de reclame nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, scheelde ruim een half uur
Maar omdat de finale streams om 21.30 stoppen kan je niet verwachten dat er na die tijd niet over gesproken wordt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan wordt wel lastig dan omdat hier altijd over de streams is gesproken
Ikl had tv aan en videoland. Toen ik zag dat er geen reclames op V. waren, heb ik geluid van de tv uit gezet en ben op V gaan kijken. Toen dat afgelopen was, duurde het op tv nog een dik half uurquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dacht ik al daar heb je de reclame niet
Nope kan ook nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar omdat de finale streams om 21.30 stoppen kan je niet verwachten dat er na die tijd niet over gesproken wordt.
Die reclames duren ook zo lang.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ikl had tv aan en videoland. Toen ik zag dat er geen reclames op V. waren, heb ik geluid van de tv uit gezet en ben op V gaan kijken. Toen dat afgelopen was, duurde het op tv nog een dik half uur
Ja vreselijk. Ik kijk zelden live tv. als ik iets wil zien, neem ik het op en spoel de reclames doorquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:23 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Die reclames duren ook zo lang.
Denk dat hij wel iets voordeel had met die spiraal, meer kracht. Dat ding is nog best zwaar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac wel de terechte winnaar, heeft het goed gedaan. Dit kon alle kanten op en beiden hadden het kunnen winnen. Denk dat Isaac zijn zenuwen iets beter onder controle had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |