Het is net als de hele RLS, gewoon een tegenvallerquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:11 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ze hebben er ook niet echt iets mee gedaan. Meer van wat we al kende van dit jaar
Waarom ook niet, je hoeft er niet te kijken en al helemaal niet als je naar de finale zit te kijken. Of zeg ik nu wat raars?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:12 schreef cinsan het volgende:
den hartog heeft de winnaar al op zijn insta gezet
maar de foto die nu daar staat is in een thuis situatie gemaakt en niet vandaag maar eerderquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:08 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat Bern en Sasha live gaan op Instagram na de uitzending dus op zijn profielfoto daar zal er dan live staan en dan kan je kijken
Wat een sukkol!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:12 schreef cinsan het volgende:
Dat bestaat nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Door jou twee berichten weet ik al wie er gewonnen heeft..
Echt niet tof dit..
Er is in de COS niet gespoilerd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Door jou twee berichten weet ik al wie er gewonnen heeft..
Echt niet tof dit..
Na de finale op maandag waren ze al thuis. Dus niet zo raar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:13 schreef schizolientje het volgende:
ik had echt een spannende finale verwacht met een zaal vol oud deelnemers en publie zo. Nu via een achterdeur alles opgenomen en uitgezonden en snel wegwezen uitzending
[..]
maar de foto die nu daar staat is in een thuis situatie gemaakt en niet vandaag maar eerder
Hij doet een Videolandjequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:12 schreef cinsan het volgende:
is bij bern thuis denk ikquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:13 schreef schizolientje het volgende:
ik had echt een spannende finale verwacht met een zaal vol oud deelnemers en publie zo. Nu via een achterdeur alles opgenomen en uitgezonden en snel wegwezen uitzending
[..]
maar de foto die nu daar staat is in een thuis situatie gemaakt en niet vandaag maar eerder
Jawel maar niet door Marrijequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is in de COS niet gespoilerd.
Het is maar net hoe je bepaalde berichten interpreteert.
De finale is maandag al gespeeld en daarna gingen ze ook gewoon naar huis. Alleen kregen wij niks te zienquote:
Ik weet toch voor wie je bentquote:
Denk dat videoland eerder klaar is omdat daar geen reclame tussen zit denk ikquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee de uitslag niet totdat de aflevering op Videoland is afgelopen.
Ik interpreteer het heel goed..quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is in de COS niet gespoilerd.
Het is maar net hoe je bepaalde berichten interpreteert.
Tja dan moeten de tv-kijkers naar het tv topic.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat videoland eerder klaar is omdat daar geen reclame tussen zit denk ik
Klopt, scheelde ruim een half uurquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat videoland eerder klaar is omdat daar geen reclame tussen zit denk ik
het is voor jullie als mods ook niet leuk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja dan moeten de tv-kijkers naar het tv topic.
Dit is bijna niet goed in banen te leiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |