Ik heb ook al vooruitgespoeld hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik laat jullie niet in steek!
Kijk voor jullie tv ipv Videoland![]()
Ja ,quote:
bij de basis abo krijg je gewoon reclamequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja maar ik heb gewoon een abo...
ik kijk live op videolandf maar ik zie dus niks
Er zijn ook geen streams meer dus als we het goed zouden doen was de COS dicht en zaten we in TVquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:21 schreef Verida het volgende:
jammer dat de laatste cossen van deze RLS hoofdzakelijk gaan over het al dan niet spoileren van de uitslag.
Helemaal niet, het is een aanfluiting maar nog even wachten en dan weten we het, we kunnen het, we hebben al zo lang kunnen wachten dan kunnen we dit half uurtje ook nog wel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:41 schreef pingu66 het volgende:
Nou zo spectaculair is de finale uitzending tot nu toe niet.
Hoezo?quote:
Maakt nu ook niks meer uit en het drukst en gezelligst was het toch altijd hier, hier kwamen de meeste mensen samen vandaar dat er ook wel eens wat werd gedeeld wat niet hier hoorde.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn ook geen streams meer dus als we het goed zouden doen was de COS dicht en zaten we in TV
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook al vooruitgespoeld hoor
Reclamequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:49 schreef HappyCharly het volgende:
Kan iemand ff zeggen wat er te zien is? Dan kij ik mee
Reclame.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:49 schreef HappyCharly het volgende:
Kan iemand ff zeggen wat er te zien is? Dan kij ik mee
Nee het is meer en geloof me, het is nog spannend ook!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:52 schreef Chanel5 het volgende:
Als het finalespel alleen die spiraal is vind ik het wel tegenvallen hoor.
gelukkigquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:52 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nee het is meer en geloof me, het is nog spannend ook!
Heb het ook al gezien, beetje vreemd of niet dat het al te zien wasquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:24 schreef HappyCharly het volgende:
hahahha
ik wacht wel even tot iedereen het hier live ziet dan
ik kon gewoon de videoland aflevering bekijken
Dat heeft toch niks te maken met iets jammer vinden? Mij valt het ook tegen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn ook geen streams meer dus als we het goed zouden doen was de COS dicht en zaten we in TV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |