Jup had helemaal gelijk… , ik had dat geld niet geteld……quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:14 schreef King_Merc het volgende:
Die code zal wel het bedrag zijn van de pot… (maar dan de comma verplaatst ( dus 8542,34 of zo )
Jij wilde dat Sasha zou winnen.. heb je meerdere malen gezegd en als je dan een post plaatst dat je door hebt gespoeld en je zet daar een huilende smiley bij dan is het duidelijk dat je niet blij bent met de uitslag..quote:
Wel zeker 1 keer. Als je dan beseft dat het bedrag gelijk is aan de cijfers waar je dagelijks naar kijkt...quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:27 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Jup had helemaal gelijk… , ik had dat geld niet geteld……
Hij is nog niet live maar als hij live gaat op zijn profielfoto op instagramquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:28 schreef schizolientje het volgende:
waar kun je ze nu live zien, QenA staat op insta
Ja precies! Raar dat ze dat niet hebben geprobeerdquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:28 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Wel zeker 1 keer. Als je dan beseft dat het bedrag gelijk is aan de cijfers waar je dagelijks naar kijkt...
Dan moet er toch een kwartje vallen.
Dit is COS, commentaar op streams en niet commentaar op TV. Niemand heeft iets verklapt, dat jij dat uit een post kon opmaken is dan jammer, maar vind dat iedereen zich netjes heeft ingehouden!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jij wilde dat Sasha zou winnen.. heb je meerdere malen gezegd en als je dan een post plaatst dat je door hebt gespoeld en je zet daar een huilende smiley bij dan is het duidelijk dat je niet blij bent met de uitslag..
Beetje jammer dit..
Dus hij wint omdat hij de komma verkeerd heeft geplaatstquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:14 schreef King_Merc het volgende:
Die code zal wel het bedrag zijn van de pot… (maar dan de comma verplaatst ( dus 8542,34 of zo )
Nou ja voor mij nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dit is COS, commentaar op streams en niet commentaar op TV. Niemand heeft iets verklapt, dat jij dat uit een post kon opmaken is dan jammer, maar vind dat iedereen zich netjes heeft ingehouden!
Kennelijk heeft Isaac geen zwijgplicht gehadquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff stond buiten tijdens de finale en ze hebben vanavond samen de finale gekeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat fijn dat jij dat vindt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dit is COS, commentaar op streams en niet commentaar op TV. Niemand heeft iets verklapt, dat jij dat uit een post kon opmaken is dan jammer, maar vind dat iedereen zich netjes heeft ingehouden!
Wat betekent Q&A?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:28 schreef schizolientje het volgende:
waar kun je ze nu live zien, QenA staat op insta
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:30 schreef xsaskiax het volgende:
![]()
![]()
![]()
Isaac heeft vanaf dag 1 het spel goed gespeeld, niet altijd even sympathiek, hoewel als je oud bewoners hoort hebben ze alleen maar goede dingen over hem te zeggen (wat ik dan gehoord heb he).
In mijn ogen is hij een terechte winnaar
Toch zijn dit volgens mij echte vrienden, dat is niet gespeeldPagina niet beschikbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mja op het laatst hebben ze toch nog eten gehaald waardoor het bedrag anders was. Daarvoor wel lang hetzelfde ja.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:28 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Wel zeker 1 keer. Als je dan beseft dat het bedrag gelijk is aan de cijfers waar je dagelijks naar kijkt...
Dan moet er toch een kwartje vallen.
Jullie ook allemaal bedankt! Tot de Bondgenoten dan maar? (:quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:33 schreef lojanda het volgende:
Bedankt iedereen voor het afgelopen jaar en op naar de volgende rls
Ja het had dus net zo goed op stream gekund maandag....quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het ook al gezien, beetje vreemd of niet dat het al te zien was
Moeten er wel livestreams zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:34 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Jullie ook allemaal bedankt! Tot de Bondgenoten dan maar? (:
Dit is echt onzin.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jij wilde dat Sasha zou winnen.. heb je meerdere malen gezegd en als je dan een post plaatst dat je door hebt gespoeld en je zet daar een huilende smiley bij dan is het duidelijk dat je niet blij bent met de uitslag..
Beetje jammer dit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat was Marciano die om zijn nek hingquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:36 schreef woxxel het volgende:
Zoooo ik had dit niet verwacht.
Jammer zeg.
Maar wel fijn voor de kinderen van isaak. En z'n moeder.
Was de vriendin van isaak er ook?
Nah, als je een paar hersencellen hebt was het aan de reacties duidelijk te zien wie de winnaar was.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik sluit me heel graag bij jouw woorden aan!!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou mensen bedankt voor de gezelligheid, het gezeik begint al weer, dus een goed moment om afscheid te nemen. Extra dank aan @:dgk_Tegengas @:Spapaars @:Hoempah en degenen die de filmpjes verzorgd hebben!![]()
![]()
De boel meteen maar op slot gooien?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:39 schreef Dotteke het volgende:
Zo alles weer bijgewerkt
Het zit er weer op.
Tot een volgende RLS allemaal
het was wat mij betreft ook degene die ik het het minste gunde eigenlijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:39 schreef mootie het volgende:
Toch jammer dat een antagonist wint. Eigenlijk 90% negativiteit over Isaac gelezen. Dreigen etc. Meh…
Ja maar hun hadden verder wel nog het bedrag steeds voor zichquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mja op het laatst hebben ze toch nog eten gehaald waardoor het bedrag anders was. Daarvoor wel lang hetzelfde ja.
ALs het gaat zoals het nu gaatquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De boel meteen maar op slot gooien?
Het voelt een klein beetje als abrupt inderdaadquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:40 schreef realkijkers het volgende:
Raar einde zo...
Niet ff op tv, "dit was een jaar van je leven".
Geen afsluiter, geen uitzoom van de loods of zo.
Gewoon iets van een einde zou toch leuker zijn.
Isaac wint en hup, reclame
Echt een tegenvallende finale en einde van het programma.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:40 schreef realkijkers het volgende:
Raar einde zo...
Niet ff op tv, "dit was een jaar van je leven".
Geen afsluiter, geen uitzoom van de loods of zo.
Gewoon iets van een einde zou toch leuker zijn.
Isaac wint en hup, reclame
Maar dat is altijd zo.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het voelt een klein beetje als abrupt inderdaad
Kijk post 288 terugquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dit is echt onzin.
Blader maar terug.
Ik heb gezegd dat ik vooruit heb gespoeld en dat werd gevolgd door een![]()
De huilende emoji volgde een paar posts later na mijn zin dat ik zonder zenuwen kon kijken, als in hoe sad dat ik stress had om de uitslag.
Ik kan prima sorry zeggen als ik fout zit. Maar jouw statement dat ik spoiler klopt niet, nogmaals, blader maar terug.
Desalniettemin, fijn voor Isaac. Gaat niks van het geld tenminste naar bern.
Nogmaals, daar wordt niets gespoilerd het is maar net hoe jequote:
het woord "winnaar" zei het eigenlijk alquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nogmaals, daar wordt niets gespoilerd het is maar net hoe jeuitlegt.
Dat valt allemaal onder spoileren. Er niks over zeggen is niet spoileren.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nogmaals, daar wordt niets gespoilerd het is maar net hoe jeuitlegt.
Die smiley van Marrije sloeg op haarzelf.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Dat valt allemaal onder spoileren. Er niks over zeggen is niet spoileren.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De boel meteen maar op slot gooien?
Sasha was voor mij ook een winnaar geweest.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:48 schreef Verida het volgende:
[..]
het woord "winnaar" zei het eigenlijk al
Ik heb het niet over een specifieke smiley ofzo.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die smiley van Marrije sloeg op haarzelf.
sas had natuurlijk ook gewoon het getal de eerste keer goed kunnen hebben.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:52 schreef chufi het volgende:
Isaac de rekenaar en optellen .... Ja opeens ging de kluis wel open ... wel een manipuleerbaar spel .... verder gaat dat geld naar ..... ?
Dat heb ik gedaan, en niet alleen die post ook de voorgaande en die daarna. Uit die eerste waar ik zeg dat ik vooruit heb gespoeld en eenquote:
Bern IS raar en gemaakt, allemaal voor de famequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:48 schreef pingu66 het volgende:
Wat doet Bern raar/gemaakt in in live insta.
E het begon zo rd in het bruin waterbak ijsblokken slackline paaldansengolfkar daarna alleen maar infantiele spellen. En een flutfinale met 0,0 sfeer. Eigenlijk waren al die feesten nog het leukstquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:48 schreef woxxel het volgende:
Mijn terugblik is.
Flutprogramma. Een jaar lang hopen op iets wat niet kwam, maar wel blijven kijken omdat je niet wil missen wat komt.
Zelfs de finale is flut.
Familie op houten gymzaal bankjes.
Totaal geen sfeer.
Ongelooflijk en dat voor zoveel geld.
Bern kan heel goed gemaakt raar doen, deed hij ook als hij met iets bezig was in de loods, spelleiding oidquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:48 schreef pingu66 het volgende:
Wat doet Bern raar/gemaakt in in live insta.
Is saaiquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:49 schreef cinsan het volgende:
heeft er iemand q&a van bern en sasha gevolgd
Ik heb niks over de uitslag gezegd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Je kunt er ook een streep onder gooienquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb niks over de uitslag gezegd.
Engelengeduld nodig hier
Iedereen wist op een gegeven moment dat de hele finale al te kijken was, dus hier werd niet over gespoilered, en er werd niets over een uitkomst gezegd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vond het wel spannend, familie zat ook in zenuwen, mooi om te zien.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:48 schreef woxxel het volgende:
Mijn terugblik is.
Flutprogramma. Een jaar lang hopen op iets wat niet kwam, maar wel blijven kijken omdat je niet wil missen wat komt.
Zelfs de finale is flut.
Familie op houten gymzaal bankjes.
Totaal geen sfeer.
Ongelooflijk en dat voor zoveel geld.
Of er overheen scrollen. Kan ook.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je kunt er ook een streep onder gooien
ja hoor, makkelijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Of er overheen scrollen. Kan ook.
Dus jullie hebben ook niks verwijderd dat het eventueel kon verraden?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen wist op een gegeven moment dat de hele finale al te kijken was, dus hier werd niet over gespoilered, en er werd niets over een uitkomst gezegd.
mee eens hoor. Het voelde gewoon ongemakkelijk om iets te zeggen over de finale.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:05 schreef engine het volgende:
Laat ook maar. Ik vond wel dat het vooral ging over wie het wist en dat er daarbij van alles gezegd werd. Jammer.
Ja vind ik wel leuk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:49 schreef cinsan het volgende:
heeft er iemand q&a van bern en sasha gevolgd
Lief dat je vraagt. Ja ze is gelijk in slaap gevallen. Heb haar om 20 uur naar bedje gebracht.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:03 schreef Tascha071 het volgende:
Dotteke hoe ging het met jou kleintje thuis viel ze een beetje in slaap zo in vreemd bedje?
Neeeeeeeeeeee hahahahahaquote:
Vermoed dat ze na 5 minuten jaa kijken in dromenland was.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:03 schreef Tascha071 het volgende:
Dotteke hoe ging het met jou kleintje thuis viel ze een beetje in slaap zo in vreemd bedje?
Ja, alleen al het feit dat meerdere mensen vertelden dat ze het wisten, gezien hadden, in wat voor vorm dan ook was jammer en maakte mij een beetje bang dat ik daaruit op kon maken wat de uitslag was.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:05 schreef engine het volgende:
Laat ook maar. Ik vond wel dat het vooral ging over wie het wist en dat er daarbij van alles gezegd werd. Jammer.
timingquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:10 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb ook niet alles kunnen zien. Echt precies om 19.30 uur belt de buurvrouw aan 🤣🤣🤣
Specifiek montage bij de finale of het gehele jaar?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja vind ik wel leuk.
Zeggen oa dat ze het niet helemaal eens zijn met de montage, dat het op tv anders eruit kwam dan dat het was.
Maarja, zo is TV.
Volgens mij gewoon altijd ja.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Specifiek montage bij de finale of het gehele jaar?
Mja, dealtje... Ik denk het niet, maar sluit het ook niet uit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee hahahahaha
Ik geef al maanden aan dat ik vermoed dat Isaac een dealtje met de febo heeft
daarnaast vind ik het een enge slang
en geen terechte winnaar
en stinkt dit zaakje
Dus nee, mijn vertrouwen in de mensheid is nog maar weer eens gedaald
helaas
Maar ben wel blij dat het klaar is, vond het een sneu einde. Echt geen groot feest. Hoop dat deelnemers geen BB achtige taferelen verwachten.
Ben wel benieuwd naar De Bondgenoten e BB
Echt hèquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |