Is saaiquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:49 schreef cinsan het volgende:
heeft er iemand q&a van bern en sasha gevolgd
Ik heb niks over de uitslag gezegd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Dat valt allemaal onder spoileren. Er niks over zeggen is niet spoileren.
Je kunt er ook een streep onder gooienquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb niks over de uitslag gezegd.
Engelengeduld nodig hier
Iedereen wist op een gegeven moment dat de hele finale al te kijken was, dus hier werd niet over gespoilered, en er werd niets over een uitkomst gezegd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Dat valt allemaal onder spoileren. Er niks over zeggen is niet spoileren.
Ik vond het wel spannend, familie zat ook in zenuwen, mooi om te zien.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:48 schreef woxxel het volgende:
Mijn terugblik is.
Flutprogramma. Een jaar lang hopen op iets wat niet kwam, maar wel blijven kijken omdat je niet wil missen wat komt.
Zelfs de finale is flut.
Familie op houten gymzaal bankjes.
Totaal geen sfeer.
Ongelooflijk en dat voor zoveel geld.
Of er overheen scrollen. Kan ook.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je kunt er ook een streep onder gooien
ja hoor, makkelijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Of er overheen scrollen. Kan ook.
Dus jullie hebben ook niks verwijderd dat het eventueel kon verraden?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen wist op een gegeven moment dat de hele finale al te kijken was, dus hier werd niet over gespoilered, en er werd niets over een uitkomst gezegd.
mee eens hoor. Het voelde gewoon ongemakkelijk om iets te zeggen over de finale.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:05 schreef engine het volgende:
Laat ook maar. Ik vond wel dat het vooral ging over wie het wist en dat er daarbij van alles gezegd werd. Jammer.
Ja vind ik wel leuk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:49 schreef cinsan het volgende:
heeft er iemand q&a van bern en sasha gevolgd
Lief dat je vraagt. Ja ze is gelijk in slaap gevallen. Heb haar om 20 uur naar bedje gebracht.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:03 schreef Tascha071 het volgende:
Dotteke hoe ging het met jou kleintje thuis viel ze een beetje in slaap zo in vreemd bedje?
Neeeeeeeeeeee hahahahahaquote:
Vermoed dat ze na 5 minuten jaa kijken in dromenland was.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:03 schreef Tascha071 het volgende:
Dotteke hoe ging het met jou kleintje thuis viel ze een beetje in slaap zo in vreemd bedje?
Ja, alleen al het feit dat meerdere mensen vertelden dat ze het wisten, gezien hadden, in wat voor vorm dan ook was jammer en maakte mij een beetje bang dat ik daaruit op kon maken wat de uitslag was.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:05 schreef engine het volgende:
Laat ook maar. Ik vond wel dat het vooral ging over wie het wist en dat er daarbij van alles gezegd werd. Jammer.
timingquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:10 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb ook niet alles kunnen zien. Echt precies om 19.30 uur belt de buurvrouw aan 🤣🤣🤣
Specifiek montage bij de finale of het gehele jaar?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja vind ik wel leuk.
Zeggen oa dat ze het niet helemaal eens zijn met de montage, dat het op tv anders eruit kwam dan dat het was.
Maarja, zo is TV.
Volgens mij gewoon altijd ja.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Specifiek montage bij de finale of het gehele jaar?
Mja, dealtje... Ik denk het niet, maar sluit het ook niet uit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee hahahahaha
Ik geef al maanden aan dat ik vermoed dat Isaac een dealtje met de febo heeft
daarnaast vind ik het een enge slang
en geen terechte winnaar
en stinkt dit zaakje
Dus nee, mijn vertrouwen in de mensheid is nog maar weer eens gedaald
helaas
Maar ben wel blij dat het klaar is, vond het een sneu einde. Echt geen groot feest. Hoop dat deelnemers geen BB achtige taferelen verwachten.
Ben wel benieuwd naar De Bondgenoten e BB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |