Het voelt een klein beetje als abrupt inderdaadquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:40 schreef realkijkers het volgende:
Raar einde zo...
Niet ff op tv, "dit was een jaar van je leven".
Geen afsluiter, geen uitzoom van de loods of zo.
Gewoon iets van een einde zou toch leuker zijn.
Isaac wint en hup, reclame
Echt een tegenvallende finale en einde van het programma.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:40 schreef realkijkers het volgende:
Raar einde zo...
Niet ff op tv, "dit was een jaar van je leven".
Geen afsluiter, geen uitzoom van de loods of zo.
Gewoon iets van een einde zou toch leuker zijn.
Isaac wint en hup, reclame
Maar dat is altijd zo.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het voelt een klein beetje als abrupt inderdaad
Kijk post 288 terugquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dit is echt onzin.
Blader maar terug.
Ik heb gezegd dat ik vooruit heb gespoeld en dat werd gevolgd door een![]()
De huilende emoji volgde een paar posts later na mijn zin dat ik zonder zenuwen kon kijken, als in hoe sad dat ik stress had om de uitslag.
Ik kan prima sorry zeggen als ik fout zit. Maar jouw statement dat ik spoiler klopt niet, nogmaals, blader maar terug.
Desalniettemin, fijn voor Isaac. Gaat niks van het geld tenminste naar bern.
Nogmaals, daar wordt niets gespoilerd het is maar net hoe jequote:
het woord "winnaar" zei het eigenlijk alquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nogmaals, daar wordt niets gespoilerd het is maar net hoe jeuitlegt.
Dat valt allemaal onder spoileren. Er niks over zeggen is niet spoileren.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nogmaals, daar wordt niets gespoilerd het is maar net hoe jeuitlegt.
Die smiley van Marrije sloeg op haarzelf.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Dat valt allemaal onder spoileren. Er niks over zeggen is niet spoileren.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De boel meteen maar op slot gooien?
Sasha was voor mij ook een winnaar geweest.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:48 schreef Verida het volgende:
[..]
het woord "winnaar" zei het eigenlijk al
Ik heb het niet over een specifieke smiley ofzo.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die smiley van Marrije sloeg op haarzelf.
sas had natuurlijk ook gewoon het getal de eerste keer goed kunnen hebben.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:52 schreef chufi het volgende:
Isaac de rekenaar en optellen .... Ja opeens ging de kluis wel open ... wel een manipuleerbaar spel .... verder gaat dat geld naar ..... ?
Dat heb ik gedaan, en niet alleen die post ook de voorgaande en die daarna. Uit die eerste waar ik zeg dat ik vooruit heb gespoeld en eenquote:
Bern IS raar en gemaakt, allemaal voor de famequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:48 schreef pingu66 het volgende:
Wat doet Bern raar/gemaakt in in live insta.
E het begon zo rd in het bruin waterbak ijsblokken slackline paaldansengolfkar daarna alleen maar infantiele spellen. En een flutfinale met 0,0 sfeer. Eigenlijk waren al die feesten nog het leukstquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:48 schreef woxxel het volgende:
Mijn terugblik is.
Flutprogramma. Een jaar lang hopen op iets wat niet kwam, maar wel blijven kijken omdat je niet wil missen wat komt.
Zelfs de finale is flut.
Familie op houten gymzaal bankjes.
Totaal geen sfeer.
Ongelooflijk en dat voor zoveel geld.
Bern kan heel goed gemaakt raar doen, deed hij ook als hij met iets bezig was in de loods, spelleiding oidquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:48 schreef pingu66 het volgende:
Wat doet Bern raar/gemaakt in in live insta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |