quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:30 schreef xsaskiax het volgende:
![]()
![]()
![]()
Isaac heeft vanaf dag 1 het spel goed gespeeld, niet altijd even sympathiek, hoewel als je oud bewoners hoort hebben ze alleen maar goede dingen over hem te zeggen (wat ik dan gehoord heb he).
In mijn ogen is hij een terechte winnaar
Toch zijn dit volgens mij echte vrienden, dat is niet gespeeldPagina niet beschikbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mja op het laatst hebben ze toch nog eten gehaald waardoor het bedrag anders was. Daarvoor wel lang hetzelfde ja.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:28 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Wel zeker 1 keer. Als je dan beseft dat het bedrag gelijk is aan de cijfers waar je dagelijks naar kijkt...
Dan moet er toch een kwartje vallen.
Jullie ook allemaal bedankt! Tot de Bondgenoten dan maar? (:quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:33 schreef lojanda het volgende:
Bedankt iedereen voor het afgelopen jaar en op naar de volgende rls
Ja het had dus net zo goed op stream gekund maandag....quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het ook al gezien, beetje vreemd of niet dat het al te zien was
Moeten er wel livestreams zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:34 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Jullie ook allemaal bedankt! Tot de Bondgenoten dan maar? (:
Dit is echt onzin.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jij wilde dat Sasha zou winnen.. heb je meerdere malen gezegd en als je dan een post plaatst dat je door hebt gespoeld en je zet daar een huilende smiley bij dan is het duidelijk dat je niet blij bent met de uitslag..
Beetje jammer dit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat was Marciano die om zijn nek hingquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:36 schreef woxxel het volgende:
Zoooo ik had dit niet verwacht.
Jammer zeg.
Maar wel fijn voor de kinderen van isaak. En z'n moeder.
Was de vriendin van isaak er ook?
Nah, als je een paar hersencellen hebt was het aan de reacties duidelijk te zien wie de winnaar was.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dit is COS, commentaar op streams en niet commentaar op TV. Niemand heeft iets verklapt, dat jij dat uit een post kon opmaken is dan jammer, maar vind dat iedereen zich netjes heeft ingehouden!
Ik sluit me heel graag bij jouw woorden aan!!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou mensen bedankt voor de gezelligheid, het gezeik begint al weer, dus een goed moment om afscheid te nemen. Extra dank aan @:dgk_Tegengas @:Spapaars @:Hoempah en degenen die de filmpjes verzorgd hebben!![]()
![]()
De boel meteen maar op slot gooien?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:39 schreef Dotteke het volgende:
Zo alles weer bijgewerkt
Het zit er weer op.
Tot een volgende RLS allemaal
het was wat mij betreft ook degene die ik het het minste gunde eigenlijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:39 schreef mootie het volgende:
Toch jammer dat een antagonist wint. Eigenlijk 90% negativiteit over Isaac gelezen. Dreigen etc. Meh…
Ja maar hun hadden verder wel nog het bedrag steeds voor zichquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mja op het laatst hebben ze toch nog eten gehaald waardoor het bedrag anders was. Daarvoor wel lang hetzelfde ja.
ALs het gaat zoals het nu gaatquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De boel meteen maar op slot gooien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |