ja dan krijg je dit hequote:Op donderdag 7 september 2023 22:32 schreef James1988 het volgende:
Een aantal dagen terug zijn er 5 baanwerkers in Itali overleden nadat ze werden geraakt door een trein.
Onlangs kwam naar buiten dat de medewerkers wisten dat de lijn nog in dienst was, wisten ze dat ze geen toestemming hadden om het spoor in te gaan, en waren ze met hun veiligheidsman grappen aan het maken. "Als ik 'trein' roep, springen jullie weg."
Nog een weeeekiequote:Op donderdag 7 september 2023 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Die Italiaanse trein schijnt trouwens wel superdeluxe te zijn.
WTF... Waar vond je dat?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:32 schreef James1988 het volgende:
Een aantal dagen terug zijn er 5 baanwerkers in Itali overleden nadat ze werden geraakt door een trein.
Onlangs kwam naar buiten dat de medewerkers wisten dat de lijn nog in dienst was, wisten ze dat ze geen toestemming hadden om het spoor in te gaan, en waren ze met hun veiligheidsman grappen aan het maken. "Als ik 'trein' roep, springen jullie weg."
Leuk, luchtig, bij vlagen behoorlijk cringyquote:Op zondag 10 september 2023 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, filmzaal Mimik. Kom maar op met die interessante film over het station hier
Zeker, want zijn achternaam wordt over het algemeen verkeerd geschrevenquote:Op zondag 10 september 2023 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk, luchtig, bij vlagen behoorlijk cringyMaar een hoop nieuwe informatie opgestoken
![]()
Namens de NVBS werd er nog ene Nico Split geerd in de aftiteling. Die zal ook wel kortsluiting krijgen nu
Kent die lijn niet nog steeds aan aanzienlijke capaciteitbeperking door werkzaamheden?quote:Op zondag 10 september 2023 22:11 schreef derLudolf het volgende:
Vandaag was ik wat aan het wandelen op en rondom de Basteibrcke in Sachsen. Regelmatig uitzicht op de Elbe en de daaraan parallel lopende spoorlijn vanuit Dresden richting Tsjechi.
Een behoorlijk drukke stuk spoor, zowel met goederen als personentreinen. Voornamelijk Dostos die ik zag rijden, volgens mij 2 per uur, meestal nog met een 112 of 143'er. Zag ook nog een trein met rijtuigen van de CD, geen idee of dat een EC was of de RE20.
Verder rijdt hier lokaal de RB U28, een trein van Rumburk in Tsjechi naar Decin, ook in Tsjechi die dus via Duitsland rijdt. Dat wist ik niet, dat heb ik uitgezocht terwijl ik dit typ. Ik ben dat spoorlijntje een aantal keren tegengekomen en volgens mij is dat een leuke route.
Zijn we die kant wel eens op gegaan met het nieuwjaarsrondje?
Zo te lezen niet?quote:Op zondag 10 september 2023 22:34 schreef b2py het volgende:
[..]
Kent die lijn niet nog steeds aan aanzienlijke capaciteitbeperking door werkzaamheden?
Durf ik niet te zeggen, maar er reden flink wat badslippers en die komen dan uit Tsjechi lijkt mequote:Op zondag 10 september 2023 22:51 schreef b2py het volgende:
Oh ik bedoelde eigenlijk (Berlijn -) Dresden - Praag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |