quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Holland op z'n smalst weer hoor
Ik heb de spaarkaart voor een gratis koffie vol. Dus dan krijg ik een gratis kop koffie.
Maar of ik nog maar wel even een dubbeltje wil pinnen voor de verplichte papierenbekertjestoeslag
Hardop gelachenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb de spaarkaart voor een gratis koffie vol. Dus dan krijg ik een gratis kop koffie.
Maar of ik nog maar wel even een dubbeltje wil pinnen voor de verplichte papierenbekertjestoeslag
Nou ja, ze zullen wel verplicht zijn want stel er staat een overijverige ambtenaar burger die het op de foto zet en een tweet de wereld inslingert krijgen ze een hoop gezeur.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Luxe bijrijdersstoel! Heel wat anders dan de klapzitjes in de rest van het spulquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:01 schreef MTL het volgende:
[..]
Dat is de bijrijdersstoel van de SNG. Die worden vervangen door een ander type die niet meer in de vluchtweg staat.
Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb het gewoon betaald. Laat hun maar 15 cent pinkosten betalen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou ja, ze zullen wel verplicht zijn want stel er staat een overijverige ambtenaar burger die het op de foto zet en een tweet de wereld inslingert krijgen ze een hoop gezeur.
Aanslaan, kassalade open en direct weer dicht, eind van de dag ¤0,10 kasverschil constateren. Dan klopt het papier
De nieuwe stoel is weer een klapstoeltjequote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Luxe bijrijdersstoel! Heel wat anders dan de klapzitjes in de rest van het spul
Het is toch vakantieperiode? Dan zat het altijd al in het weekendquote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:13 schreef James1988 het volgende:
Er wordt al constant aan het spoor gewerkt sinds 1839. Het heef nou eenmaal onderhoud nodig en voor grote projecten is ook tijd nodig.
Ik vind de verplaatsing van vooral nacht- en weekendwerk naar werk doordeweeks ook wel interessant, reispatronen zijn echt wel veranderd sinds corona. De buitendienststelling van station Tilburg en omgeving vond bijvoorbeeld plaats van maandag-vrijdag. Dat zou een paar jaar geleden ondenkbaar zijn geweest.
Dat zie je in Engeland ook, daar reizen in het weekend tegenwoordig meer mensen per trein dan ooit terwijl de forenzenaantallen achter blijven. En Network Rail heeft zich daarop aangepast, er gebeuren nu meer werkzaamheden doordeweeks.
Dat is echt niet wat ze betalen ook al vinden ze van wel. Het gaat echt om minder dan een cent per transactie.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon betaald. Laat hun maar 15 cent pinkosten betalen.
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen even kijken of godinnetje III er staat. Dan even oorlog trappenquote:
In de vakantie? Ik reis sinds 2008 regelmatig met de trein en weet niet beter dan dat er elke vakantieweek wel ergens een grote buitendienststelling is. Breda-Tilburg-Eindhoven ook regelmatig, wat ik wel prima vond trouwens, want de totale reis Roosendaal - Eindhoven ging een stuk sneller wanneer Breda-Eindhoven verbust was dan wanneer er daadwerkelijk treinen reden.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:13 schreef James1988 het volgende:
Ik vind de verplaatsing van vooral nacht- en weekendwerk naar werk doordeweeks ook wel interessant, reispatronen zijn echt wel veranderd sinds corona. De buitendienststelling van station Tilburg en omgeving vond bijvoorbeeld plaats van maandag-vrijdag. Dat zou een paar jaar geleden ondenkbaar zijn geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eind november citytrip naar Praag geboekt met GreenCityTrip. Het zal mij benieuwen. Tussen de twee treinnachten zitten nog 2 hotelnachten dus helemaal dood zal ik niet thuiskomen maar ik maak me weinig illusies. "ligplaatsen" "economy class" dus dat worden gewoon plankies in een couchette.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
jawel maar dat is NOG veel duurder.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:26 schreef derLudolf het volgende:
Heeft Greencitytrip geen slaaprijtuigen dan?
Wat kost dit dan, totaal?quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jawel maar dat is NOG veel duurder.
Beetje offtopjc, maar net hetzelfde gehad bij de Burger King. Duitsland was een verademing in de zin dat ze die gekkigheid niet hebben.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |