Daar staat anders ook een vrij legendarische en zeer oude webcam.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:09 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat is in de buurt van Helmond, beetje uit de buurt
Het was inderdaad de partytrein naar Egmond. Wat foto's gemaakt op Alkmaarquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:31 schreef Starhopper het volgende:
Er kwam net een loc met rode rijtuigen door Castricum richting Alkmaar. Weet iemand wat dit was? Partytrein naar Egmond is toch pas in oktober? Ik ga nu ff naar Alkmaar om te kijken.
Je hangt er zelf al een miljoen jaarquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:49 schreef DeaDLocK2K het volgende:
deze hangt er ook al een miljoen jaar
Ik ben the answer to life the universe and everything oud man. Fijn wel dat we samen onze incontinentieproblematiek kunnen bespreken trouwens, stel ik echt op prijs lieve Fles <3quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hangt er zelf al een miljoen jaar
https://reiseauskunft.bahn.de/bin/bhftafel.exe/quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:40 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Weet iemand van jullie knappies of ik ergens vertrekstaten van Duitse stations kan bekijken?
Als je een overzicht wil zoals het op een station te vinden is....quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:40 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Weet iemand van jullie knappies of ik ergens vertrekstaten van Duitse stations kan bekijken?
Yes, thanks!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
Als je een overzicht wil zoals het op een station te vinden is....
http://bahnhofstafeln.de/
Vertrekstaten als PDF zijn hier te vinden:quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:27 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Oh wacht ik heb te vroeg gekraaid, nee ik ben naar de vertrekstaten op zoek zoals die ook op ns.nl bij de stationsinformatie staan. Dat vind ik een stuk prettiger plannen. Wel gaaf dit though.
Ja daar kan je onderaan de vertrekstaten in PDF openen/downloaden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:37 schreef b2py het volgende:
Dit? https://www.ns.nl/stationsinformatie/ut/utrecht-centraal
ja, krijg alleen vliegende oogbalaids van de discrepantie in taal op de lowest lines.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:53 schreef James1988 het volgende:
Ik vind het leuk
Dat raceautootje is ook een leuke toevoeging, weer eens wat anders dan een vliegtuig.
Je had liever Overpeat en Sandford gezien?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, krijg alleen vliegende oogbalaids van de discrepantie in taal op de lowest lines.
Gewoon dat treinnummer weglaten. Waarom zet je dat er sowieso bij?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je had liever Overpeat en Sandford gezien?
Oh ja nee dat had je natuurlijk nooit kunnen trainen met die jaren dat we ETMET reden inderdaad.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:17 schreef James1988 het volgende:
Voor zover ik weet is dat bedoeld ter ondersteuning van het treinpersoneel, omdat dat nu zo ontzettend vaak rijdt is de kans op een vergissing ook groter.
Elke 10 minuten een trein met telkens een andere eindbestemming of elke 5 minuten een trein met exact dezelfde eindbestemming..quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja nee dat had je natuurlijk nooit kunnen trainen met die jaren dat we ETMET reden inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |