Nee daar hangt zo'n leuke webcam toch.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Woon jij in Twello tegenwoordig?
Zoveel stelt het in Spanje nou ook weer niet voor. Ff je koffer en tas door zo'n rontgending en dat was het.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Een groot deel van het comfort van met de trein reizen zit er voor mij wel in dat de taxi 20 minuutjes voor vertrek het station aandoet. Ik rustig het perron op loop en ga zitten zonder gedoe. Al dat gedoe er omheen met wachten dit en controle zus is de reden waarom ik niet op het vliegtuig stap.
Eens met Dennis dus.
Dat is mij bekend. En toch moet je er weer tijd voor inruimen, in een rij staan. Algeheel stressverhogend en comfortverminderend. Kan ik net zo goed op de vlieger stappen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zoveel stelt het in Spanje nou ook weer niet voor. Ff je koffer en tas door zo'n rontgending en dat was het.
Dat verklaart een hoop, man wat heb ik me laatst lopen ergeren aan het totale gebrek aan zowel prullenbakken als bagagekluizen op St. Pancras.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:48 schreef James1988 het volgende:
En de afvalbakken die wel te vinden zijn, zijn vaak van het type "ring waar een transparante zak in hangt" zodat je precies kunt zien wat erin zit.
Aan bagagekluizen op stations doen ze in het VK ook niet, vermoedelijk om een soortgelijke reden.
Sterke drank als ontbijt.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:55 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Wat moet ik me bij zo'n lounge voorstellen, beetje hetzelfde als bij een Crown Lounge ofzo?
Mierlo is dat tochquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:22 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Nee daar hangt zo'n leuke webcam toch.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)net-prestaties-roverquote:Reizen met de NS lijkt er de komende jaren niet beter op te worden. De prijzen van de treinkaartjes stijgen flink. Daarnaast is het kabinet niet echt veeleisend wat betreft de dienstverlening die er tegenover staat. "De lat ligt wel heel erg laag."
Kan het artikel helaas niet lezen. Zo aanwezig is het tuig ook weer niet naar mijn mening. Er liggen zwervers bij bepaalde ingangen en je moet oppassen dat je niet gerold wordt (gebeurde laatst ook nog bijna) maar zo deplorabel als Brussel-Noord een paar jaar terug was vind ik het nou ook niet. Vind het denk ik zelfs het beste Brusselse station met een prima supermarkt en een redelijke frituur als je weer de trein terug naar Nederland moet nemen en een aardige koffietent.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:28 schreef Spablauw214 het volgende:
https://m.standaard.be/cn(...)0vruchtbare%20bodem.
Leuke reportage over Brussel-Zuid. Dat het niet best was kan een blinde nog zien maar dat het zo ernstig was wist ik ook niet. Krijg er een beetje Boekarest Gara de Nord-vibes bij, dat is ook zo’n ranzig hol vol met arme sloebers en junkies.
Bedelmuur maar als je een account aanmaakt kan je het gratis lezen.
Stressverhogend? Neem je wapens mee in de trein?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is mij bekend. En toch moet je er weer tijd voor inruimen, in een rij staan. Algeheel stressverhogend en comfortverminderend. Kan ik net zo goed op de vlieger stappen.
Dat is in ieder geval stressverlagendquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:30 schreef trein2000 het volgende:
Dat is mij bekend. En toch moet je er weer tijd voor inruimen, in een rij staan. Algeheel stressverhogend en comfortverminderend. Kan ik net zo goed op de vlieger stappen.
De VRT heeft er ook al herhaaldelijk over gerapporteerd, daar heb je geen account nodig:quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:28 schreef Spablauw214 het volgende:
https://m.standaard.be/cn(...)0vruchtbare%20bodem.
Leuke reportage over Brussel-Zuid. Dat het niet best was kan een blinde nog zien maar dat het zo ernstig was wist ik ook niet. Krijg er een beetje Boekarest Gara de Nord-vibes bij, dat is ook zo’n ranzig hol vol met arme sloebers en junkies.
Bedelmuur maar als je een account aanmaakt kan je het gratis lezen.
Ja viel mij ook op. Had de ic van 35 willen hebben, zodat ik op 020 of in Utrecht nog een rookpauze in kon lassen van 20 minuten. Nu moet ik wel blijven zitten tot Arnhem anders mis ik m'n overstap naar Emmerichquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:18 schreef Starhopper het volgende:
De trein van Alkmaar naar Maastricht is ook geschraptDat is op het laatste moment besloten zeker? Een paar dagen geleden stond hij nog gewoon in de planner. Kwartiertje extra wachten nu. Kut F1
Kassel-Düsseldorf of welke trein bedoel je precies?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:13 schreef exelletor het volgende:
Het eerste deel van treinen tijdens mijn vakantie naar DE is prima bevallen. Het tweede deel om van oost naar west te komen, verloopt minder soepel.
De RE11 rijdt eens per 2/4 uur, rijdt volgens de app op tijd, maar had hier al 10 minuten geleden moeten zijn... Ik heb nogeens een ebike mee, dus heb sws al twijfels of ik nog meekan mocht de trein nog komen.
[ afbeelding ]
Denk dat ik nu maar ga lunchen en goed nadenken of mijn route nog aan te passen is.
Kassel-Dusseldorf inderdaad. Volgens de reisplanner reed de rit van 11u niet, ik zit in die van 13u (+30m), die als mijn Duits mij niet in de steek laat, in het prachtige Willebadessen ons eruit gooit en de volgende ritten zijn om 17 en 19u.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kassel-Düsseldorf of welke trein bedoel je precies?Rijdt dat tegenwoordig maar eens per 4 uur?
Klopt, reden is "Defektes Stellwerk" (defecte treindienstleidingspost). Zuginfo.nrw heeft het over schade veroorzaakt door onweer in de regio Altenbeken, prognose 16:00.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:55 schreef exelletor het volgende:
[..]
Kassel-Dusseldorf inderdaad. Volgens de reisplanner reed de rit van 11u niet, ik zit in die van 13u (+30m), die als mijn Duits mij niet in de steek laat, in het prachtige Willebadessen ons eruit gooit en de volgende ritten zijn om 17 en 19u.
Daar gaat de rookpauzequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja viel mij ook op. Had de ic van 35 willen hebben, zodat ik op 020 of in Utrecht nog een rookpauze in kon lassen van 20 minuten. Nu moet ik wel blijven zitten tot Arnhem anders mis ik m'n overstap naar Emmerich
De machinist van de trein waar ik nu in zit zette de trein te vroeg stil, er stonden twee bakken buiten het perron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |