Ook niet meer wanneer er twee treinen in verschillende richtingen over dezelfde infra moeten (wat met het ongeluk in Amsterdam de aanleiding ervoor was)?quote:Op vrijdag 15 september 2023 12:02 schreef Ireyon het volgende:
Plannormen worden sinds dit jaar al niet meer gebruikt
Gaat om biljetjes met een trein erop, zoals op de voorkant van dit boek, en biljetjes met een landbewerkpersoon erop. Die hanteert de "hoe", de hak. En die is dus de "hoe-r". Vandaar. Dit is mijn HOER NOTE (verder compleet niet treingerelateerd, sorryquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk @:treinhoer leuk boek!![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
6400 wordt onderhouden door Alstom? Stadler wil er niets mee te maken hebben?quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
Deze middag bij Alstom wezen kijken in Rotterdam. De blustrein werd gedemonstreerd. Leuke lineup van deze stoomloc van Stichting Stoom Nederland, de Crew 2454, en de ICNG.
vooral leuk om gesproken te hebben met de onderhoudsmonteurs van de 6400. Die hadden daar een halve kromme nokkenas, een stuk van een tandwiel, en een zuiger op de stand.
[ afbeelding ]
Alstom doet veel werk voor andere partijen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
6400 wordt onderhouden door Alstom? Stadler wil er niets mee te maken hebben?
Uhhh is dat zo?quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:56 schreef dennistd het volgende:
Je kunt je Golf toch ook prima laten onderhouden door een Fiat-garage?
Alstom heeft op 22 augustus 2022 een contract afgesloten voor de duur van 3 jaar van het onderhoud van deze 60 locomotieven.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou ja, mijn C1 wel al 10 jaar bij een Mitsubishi-garage iig.quote:
Jazeker, garagebedrijven gaan echt geen werk weigeren omdat er een ander merkje op de auto zit.quote:
Een ekte dealer? Of een garage die veel Mitsubishi verkoopt. Veel dealers zijn gecombineerd natuurlijk. Kom niet meer zo snel op de dealer waar mijn Clio oorspronkelijk vandaan komt, maar die doen ook Dacia en Ferrariquote:Op zaterdag 16 september 2023 20:47 schreef dennistd het volgende:
[..]
Nou ja, mijn C1 wel al 10 jaar bij een Mitsubishi-garage iig.
Wat heeft Stadler te maken met MaK/ABB?quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
MaK -> Vossloh -> Stadler. Al lijkt Vossloh Kiel hier dan weer niet onder te vallen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat heeft Stadler te maken met MaK/ABB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |