SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liever niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:28 schreef PotjeSambal het volgende:
Jan Roos moet ook een KLB account hebben.
Zou me niet verbazen als dat vogeltjesdans isquote:
Ik weet heel zeker van niet (vogeltjesdans is niet Jan Roos of die andere knakker van Roddelpraat)quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:00 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als dat vogeltjesdans is
Nou inderdaad zeg, wat een misdadigers die Jan Roos en Dennis Schoutenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet heel zeker van niet (vogeltjesdans is niet Jan Roos of die andere knakker van Roddelpraat)
Overigens ook wel erg flauw om een user hiervan te betichten in een serieus subforum.
Alles voor de fame.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:22 schreef Starhopper het volgende:
Waarom gaat ie bij deze pestkoppen aan tafel zitten?
Een groot deel van zijn eigen content bestaat uit het afzeiken als "BN'ers" zoals Barbie, Lil Kleine en Rapper Sjors. Alleen toen ze het bij Roddelpraat over hemzelf hadden vond hij het niet meer zo leuk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:22 schreef Starhopper het volgende:
Waarom gaat ie bij deze pestkoppen aan tafel zitten?
Maar dit levert hem kortstondig een boost in views en misschien wel wat donaties. Hij zou wel gek zijn om dat te laten liggen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Mmm. Voor Braad zelf lijkt het me het beste als hij in relatieve obscuriteit wat pingelt, in plaats van de aandacht te blijven zoeken bij kanalen die bij een groter publiek bekend zijn.
Een uitkeringtrekker als legende bestempelenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:28 schreef Paul het volgende:
Het staat ook op de Frontpage SCOOOOOOOOOOOP
The Bradge morgen te gast bij Roddelpraat
Hij houdt je wel bezig hèquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:00 schreef Viezig het volgende:
Hij is ook gewoon echt niet goed snik. Hij is op dit moment live en zegt dat hij ook wel een speciaal kinderkoortje heeft voor Marco (Borsato red.).
Dus hij zit zelf over iemand die niet veroordeeld is dit soort dingen te verspreiden. Hoe dom kan je zijn?
Alles op het spits drijven en het dan raar vinden dat er een keer mensen achter hem aan komenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:00 schreef Viezig het volgende:
Hij is ook gewoon echt niet goed snik. Hij is op dit moment live en zegt dat hij ook wel een speciaal kinderkoortje heeft voor Marco (Borsato red.).
Dus hij zit zelf over iemand die niet veroordeeld is dit soort dingen te verspreiden. Hoe dom kan je zijn?
Ik vind zijn streams vermakelijk. Misschien niet om de reden dat hij zelf voor ogen heeft, maar maakt dat wat uit?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |