Begrijp niks van wat je bedoelt. Kun je je rechts rabiate semi-humor ook in normaal Nederlands verwoordenquote:
Dat de aanstaande premier niet links is zoals jij beweertquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Begrijp niks van wat je bedoelt. Kun je je rechts rabiate semi-humor ook in normaal Nederlands verwoorden
Het blijft grappig dat een mod achter het extreem rechtse beleid blijft staan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:08 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat de aanstaande premier niet links is zoals jij beweert
Het partij-congres van de VVD was achter gesloten deuren.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:09 schreef Jojoke het volgende:
"Een kleine 38.000 leden van de zo’n 74.000 brachten hun stem uit. Daarvan bracht 91,8 procent zijn stem uit op Timmermans. Er waren geen tegenkandidaten."
De partijdemocratie werkt lekker bij PvdA en Groenlinks.
De VVD-leden zijn het gewend dat ze niets te zeggen hebben.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het partij-congres van de VVD was achter gesloten deuren.
Jij bent wel stereotyperend voor de verzuurde oude niksnut, die alles wat hem niet aanstaat onder extreem schaart, die tegenwoordig nog op links stemtquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het blijft grappig dat een mod achter het extreem rechtse beleid blijft staan.
Ha ha ha.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:14 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Jij bent wel stereotyperend voor de verzuurde oude niksnut, die alles wat hem niet aanstaat onder extreem schaart, die tegenwoordig nog op links stemt
Dat is het leukste van rechts. Op uiterlijk en uitstraling oordelen. Termen als heks en kabouter.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:20 schreef Hathor het volgende:
Ik denk dat die baard bedoeld is om die joekel van een onderkin die hij in enkele jaren ontwikkelt heeft te verdoezelen.
Termen als heks en kabouter zijn aan mij niet besteed, maar jou schaar ik graag in het rijtje van mierenneukers.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is het leukste van rechts. Op uiterlijk en uitstraling oordelen. Termen als heks en kabouter.
Daar ben ik inderdaad geknipt voor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Termen als heks en kabouter zijn aan mij niet besteed, maar jou schaar ik graag in het rijtje van mierenneukers.
Mooi toch, Soviet stijl verkiezingen, één kandidaat die met 90+% van de stemmen wint. De overige 8,2% zou waarschijnlijk wel naar de gulag gestuurd worden als we die hier hadden..quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:09 schreef Jojoke het volgende:
"Een kleine 38.000 leden van de zo’n 74.000 brachten hun stem uit. Daarvan bracht 91,8 procent zijn stem uit op Timmermans. Er waren geen tegenkandidaten."
De partijdemocratie werkt lekker bij PvdA en Groenlinks.
Rutte had veel interne weerstand. Ha ha ha. Wie waren zijn tegenkandidaten de afgelopen 20 jaar ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mooi toch, Soviet stijl verkiezingen, één kandidaat die met 90+% van de stemmen wint. De overige 8,2% zou waarschijnlijk wel naar de gulag gestuurd worden als we die hier hadden..
Dan zou ik maar eens naar de leeftijd van wereldleiders gaan kijken, bovendien, Willem Drees was eveneens 62 jaar toen hij er aan begon en hij was de betere premiers tot nu toe.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:35 schreef Dutchguy het volgende:
Dus deze oude witte man is de 'nieuwe generatie' waar Attje Kuiken graag plaats voor maakt. Apart.
Noem het dan geen 'nieuwe generatie'.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:39 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens naar de leeftijd van wereldleiders gaan kijken, bovendien, Willem Drees was eveneens 62 jaar toen hij er aan begon en hij was de betere premiers tot nu toe.
Gewoon argumentloze onzin wat je uitkraamt.
Ik zie het punt niet. Dat de doorsnee stemmer alleen maar met beeldvorming bezig is, kan ik boven staan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:40 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Noem het dan geen 'nieuwe generatie'.
Hij is 62. Wat is daar oud aanquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:35 schreef Dutchguy het volgende:
Dus deze oude witte man is de 'nieuwe generatie' waar Attje Kuiken graag plaats voor maakt. Apart.
Ik ben 60 jaar. Nog steeds niet incontinent als veel poster.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:39 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens naar de leeftijd van wereldleiders gaan kijken, bovendien, Willem Drees was eveneens 62 jaar toen hij er aan begon en hij was de betere premiers tot nu toe.
Gewoon argumentloze onzin wat je uitkraamt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |